Kiitos porilaisille , mukavaa oli
Hyvät kisat oli
25
493
Vastaukset
- Meillevoitto
Varmaankin eiks päällikölläkin ollut aasi pipo ja haukku,ei tätä voi kilpailuksi sanoa. Se kannustaa. Myös sikakalliit maksut otettiin vastoin akk.n linjaamaa sääntöä.
- Gkkkkkko
Miten sinua ryöstettiin ?
- raketjun
Keväällä nähdään Porissa, toivottavasti. Kiitos järjestäjille.
- MISSÄS
mistä löytyis porin tulokset tai linkki. Kiitos
- 879765
Racemonitorissa oli eilen , nukuitko sen ajan
- sxdrtghsw
https://speedhive.mylaps.com/#_ga=2.92424605.1465201749.1506925568-450437542.1506925568
Tossa linkki mylapsiin ja sieltä la ja su erikseen . Helppoo - krtyhrf
Samoin näyttävät olevan KITI;ssä. Toisin kuin näitten suurten ja mahtavien kaupallisten sarjojen. Ne ei kumpikaan saa tuloksiaan KITI;iin.
- missäosanottajat
sxdrtghsw kirjoitti:
https://speedhive.mylaps.com/#_ga=2.92424605.1465201749.1506925568-450437542.1506925568
Tossa linkki mylapsiin ja sieltä la ja su erikseen . HelppooKiitti linkistä, kovin vain näyttäisi olevan osallistujia porissa-.
- Tuloksia_kaipaava
sxdrtghsw kirjoitti:
Tossa linkki mylapsiin ja sieltä la ja su erikseen . HelppooHarmi vaan että tulokset edelleen viedään autokilpailuiksi, eikä kartingkilpailuiksi, kuten kuuluu. Ei ihme ettei niitä löydy karting-filterillä Mylaps:n sivuilta.
- 87658
Jep , mutta aina pitää narista jostain , oliko kahvi liian kallista ?
- rumiluspeilissä
taitaapi vain olla kohta yhen tiimin kisoja nääkin. pitäisikö peiliin katsoa?
- 454643376
Hyvä että Jussi jaksaa , ei pääsis suomalaiset enää meren yli kisaamaan muuten , koirat haukkuu ja karavaani kulkee , mitä sitä kadehtimaan jos itse et osaa
- juuuuuriniin
Ihan niin kuin tekisi nuo hommat ilmaiseksi? Ja vastapalveluna ne näkyy sitten tuomaritornissa kun tarvitaan :).
- juurinäinseon
Just juurikin näin. eipä taida olla muita enää, Koksi ja Kohtala ainoita ketkä pystyy viemään parhaat kuskit suomesta myös KV- kisoihin. Osaavat myös hoitaa ne tuomaritornissakin käynnit tyylikkäästi kotimaassa ja tuolla Euroopassa. Kukas siellä niitä sinun etujasi hoitaisi.
- siinäsetotuusseisoo
Ei taida Kohtala taida olla se ainut vaihtoehto. SInne ulkomaille kun pääsee hyvin ilman sitäkin ja ehkä paremmin. Köyhtyy vaan turhaan jo ennestään köyhä kartingkansa sen miehen mukana.
- juunäin
Eihän tuossa niin väitettykään, että olisi ainoa. Jos et mahdu kumpaankaan nuista kotimaisista tiimeistä, tai sinulla ei yksinkertaisesti ole varaa. Ihan vapaasti voit valita mihin menet "kusetettavaksi". Tai vaihtoehtoisesti on jäätävä sitten vaikka siihen edullisempaan X30 harraste luokkaan ajamaan se viisi kilpailua. Jos ei siihenkään varasi piisaa voit seurustella ja provota täällä 24 palstalla. Oletko jostain katkera.
- halveksunta
Halveksit X30 joka käänteessä, mut unohditko jo että tuore OK-luokan maailmanmestari on juuri X30 kuski? Sopisi kysyä paljonkohan rahaa ja aikaa meni ennen kuin tuo kolmostila tuli MM:ssä? Ja sekin tuurilla.
- 4688yh547
On luojan lykky tää palsta meille kaikille köyhille. Ei kai kstkeruutta ole nähdä tosiasioita ja ottaa niihin kantaa. Faktajuttu on että suomesta ei ole kuin kaksi tiimiä ja siitä kumman valitsee kannattaa harkita tarkkaan. Ulkomaanelävien tiimejähän on varikko pullollaan ja varmasti maksavalle asiakkaalle tilaa löytyy. Voi sinne lähteä myös itsekseen ja nauttia kisafiiliksestä ilman kusetusvaaraa.
- onneasinulle
Valitse kuitenkin jokin osaava mekatsu mukaan. Siis OSAAVA, kuka hallitsee kielen ja kisakuviot paikanpäällä, tuntee henkilöt ja tahot ken voi auttaa. Todella noita ulkomaaneläviä tiimejä on, mihin rahalla pääsee, mutta oletko varma, että juuri sinä suomipoika saat sillä rahallasi parhaan palvelun ja mahdollisuuden ajaa voitosta, tai edes top 10.
- 78798876
onneasinulle kirjoitti:
Valitse kuitenkin jokin osaava mekatsu mukaan. Siis OSAAVA, kuka hallitsee kielen ja kisakuviot paikanpäällä, tuntee henkilöt ja tahot ken voi auttaa. Todella noita ulkomaaneläviä tiimejä on, mihin rahalla pääsee, mutta oletko varma, että juuri sinä suomipoika saat sillä rahallasi parhaan palvelun ja mahdollisuuden ajaa voitosta, tai edes top 10.
Oletko itse ollut ulkomailla kisoissa ?
- 6546464
taitaa olla palveluita kauppaava mekatsu tai tiimipäällikkö!
- tiedänmistäpuhun
78798876 kirjoitti:
Oletko itse ollut ulkomailla kisoissa ?
Juu olen ollut takavuosina useammassa teamissa sekä suomalaisissa joreissa, että muutamassa Eurooppalaisissa kisamekaanikkona, tiedän mistä puhun. En kauppaa itseäni, ehkä ole myöskään mikään tiimipäällikkö. Mutta se siitä.
- 444477
tiedänmistäpuhun kirjoitti:
Juu olen ollut takavuosina useammassa teamissa sekä suomalaisissa joreissa, että muutamassa Eurooppalaisissa kisamekaanikkona, tiedän mistä puhun. En kauppaa itseäni, ehkä ole myöskään mikään tiimipäällikkö. Mutta se siitä.
Muista että kaikki ei harrasta noin hampaat irvessä . Tunnut hiukan tosikolta.
- TämäTässäNyt
Tämä nyt ompi taas hypännyt sivuun alkuperäisestä aiheesta. Mutta kuitenkin olen aina pitänyt kiinni siitä, että se joka ostanut palvelua on myöskin saanut ne, oli se sitten Jore tai isompi tiimi. Ei se autuus näissäkään asioissa tule aina muualta. Tässä asiassa olen kyllä aika tosikko juu.
- 6785475
TämäTässäNyt kirjoitti:
Tämä nyt ompi taas hypännyt sivuun alkuperäisestä aiheesta. Mutta kuitenkin olen aina pitänyt kiinni siitä, että se joka ostanut palvelua on myöskin saanut ne, oli se sitten Jore tai isompi tiimi. Ei se autuus näissäkään asioissa tule aina muualta. Tässä asiassa olen kyllä aika tosikko juu.
Pimee ukko
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1075718Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453743Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503255Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4572629Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2661662- 871386
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321333Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151326- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1521220