Hyvät kisat oli

4466699

Kiitos porilaisille , mukavaa oli

25

489

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meillevoitto

      Varmaankin eiks päällikölläkin ollut aasi pipo ja haukku,ei tätä voi kilpailuksi sanoa. Se kannustaa. Myös sikakalliit maksut otettiin vastoin akk.n linjaamaa sääntöä.

      • Gkkkkkko

        Miten sinua ryöstettiin ?


    • raketjun

      Keväällä nähdään Porissa, toivottavasti. Kiitos järjestäjille.

    • MISSÄS

      mistä löytyis porin tulokset tai linkki. Kiitos

      • 879765

        Racemonitorissa oli eilen , nukuitko sen ajan


      • sxdrtghsw

      • krtyhrf

        Samoin näyttävät olevan KITI;ssä. Toisin kuin näitten suurten ja mahtavien kaupallisten sarjojen. Ne ei kumpikaan saa tuloksiaan KITI;iin.


      • missäosanottajat

      • Tuloksia_kaipaava

    • 87658

      Jep , mutta aina pitää narista jostain , oliko kahvi liian kallista ?

    • rumiluspeilissä

      taitaapi vain olla kohta yhen tiimin kisoja nääkin. pitäisikö peiliin katsoa?

      • 454643376

        Hyvä että Jussi jaksaa , ei pääsis suomalaiset enää meren yli kisaamaan muuten , koirat haukkuu ja karavaani kulkee , mitä sitä kadehtimaan jos itse et osaa


      • juuuuuriniin

        Ihan niin kuin tekisi nuo hommat ilmaiseksi? Ja vastapalveluna ne näkyy sitten tuomaritornissa kun tarvitaan :).


    • juurinäinseon

      Just juurikin näin. eipä taida olla muita enää, Koksi ja Kohtala ainoita ketkä pystyy viemään parhaat kuskit suomesta myös KV- kisoihin. Osaavat myös hoitaa ne tuomaritornissakin käynnit tyylikkäästi kotimaassa ja tuolla Euroopassa. Kukas siellä niitä sinun etujasi hoitaisi.

      • siinäsetotuusseisoo

        Ei taida Kohtala taida olla se ainut vaihtoehto. SInne ulkomaille kun pääsee hyvin ilman sitäkin ja ehkä paremmin. Köyhtyy vaan turhaan jo ennestään köyhä kartingkansa sen miehen mukana.


    • juunäin

      Eihän tuossa niin väitettykään, että olisi ainoa. Jos et mahdu kumpaankaan nuista kotimaisista tiimeistä, tai sinulla ei yksinkertaisesti ole varaa. Ihan vapaasti voit valita mihin menet "kusetettavaksi". Tai vaihtoehtoisesti on jäätävä sitten vaikka siihen edullisempaan X30 harraste luokkaan ajamaan se viisi kilpailua. Jos ei siihenkään varasi piisaa voit seurustella ja provota täällä 24 palstalla. Oletko jostain katkera.

      • halveksunta

        Halveksit X30 joka käänteessä, mut unohditko jo että tuore OK-luokan maailmanmestari on juuri X30 kuski? Sopisi kysyä paljonkohan rahaa ja aikaa meni ennen kuin tuo kolmostila tuli MM:ssä? Ja sekin tuurilla.


    • 4688yh547

      On luojan lykky tää palsta meille kaikille köyhille. Ei kai kstkeruutta ole nähdä tosiasioita ja ottaa niihin kantaa. Faktajuttu on että suomesta ei ole kuin kaksi tiimiä ja siitä kumman valitsee kannattaa harkita tarkkaan. Ulkomaanelävien tiimejähän on varikko pullollaan ja varmasti maksavalle asiakkaalle tilaa löytyy. Voi sinne lähteä myös itsekseen ja nauttia kisafiiliksestä ilman kusetusvaaraa.

      • onneasinulle

        Valitse kuitenkin jokin osaava mekatsu mukaan. Siis OSAAVA, kuka hallitsee kielen ja kisakuviot paikanpäällä, tuntee henkilöt ja tahot ken voi auttaa. Todella noita ulkomaaneläviä tiimejä on, mihin rahalla pääsee, mutta oletko varma, että juuri sinä suomipoika saat sillä rahallasi parhaan palvelun ja mahdollisuuden ajaa voitosta, tai edes top 10.


      • 78798876
        onneasinulle kirjoitti:

        Valitse kuitenkin jokin osaava mekatsu mukaan. Siis OSAAVA, kuka hallitsee kielen ja kisakuviot paikanpäällä, tuntee henkilöt ja tahot ken voi auttaa. Todella noita ulkomaaneläviä tiimejä on, mihin rahalla pääsee, mutta oletko varma, että juuri sinä suomipoika saat sillä rahallasi parhaan palvelun ja mahdollisuuden ajaa voitosta, tai edes top 10.

        Oletko itse ollut ulkomailla kisoissa ?


      • 6546464

        taitaa olla palveluita kauppaava mekatsu tai tiimipäällikkö!


      • tiedänmistäpuhun
        78798876 kirjoitti:

        Oletko itse ollut ulkomailla kisoissa ?

        Juu olen ollut takavuosina useammassa teamissa sekä suomalaisissa joreissa, että muutamassa Eurooppalaisissa kisamekaanikkona, tiedän mistä puhun. En kauppaa itseäni, ehkä ole myöskään mikään tiimipäällikkö. Mutta se siitä.


      • 444477
        tiedänmistäpuhun kirjoitti:

        Juu olen ollut takavuosina useammassa teamissa sekä suomalaisissa joreissa, että muutamassa Eurooppalaisissa kisamekaanikkona, tiedän mistä puhun. En kauppaa itseäni, ehkä ole myöskään mikään tiimipäällikkö. Mutta se siitä.

        Muista että kaikki ei harrasta noin hampaat irvessä . Tunnut hiukan tosikolta.


      • TämäTässäNyt

        Tämä nyt ompi taas hypännyt sivuun alkuperäisestä aiheesta. Mutta kuitenkin olen aina pitänyt kiinni siitä, että se joka ostanut palvelua on myöskin saanut ne, oli se sitten Jore tai isompi tiimi. Ei se autuus näissäkään asioissa tule aina muualta. Tässä asiassa olen kyllä aika tosikko juu.


      • 6785475
        TämäTässäNyt kirjoitti:

        Tämä nyt ompi taas hypännyt sivuun alkuperäisestä aiheesta. Mutta kuitenkin olen aina pitänyt kiinni siitä, että se joka ostanut palvelua on myöskin saanut ne, oli se sitten Jore tai isompi tiimi. Ei se autuus näissäkään asioissa tule aina muualta. Tässä asiassa olen kyllä aika tosikko juu.

        Pimee ukko


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      43
      8305
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4756
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      68
      3582
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2206
    5. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      18
      1847
    6. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1729
    7. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1717
    8. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      363
      1602
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      66
      1263
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      280
      1162
    Aihe