Miksi kävelet välillä niin epäryhdikkäästi masentunein, suoraan eteen tähdätyin lasittunein silmin? Et välttämättä aina edes huomaa minua etäältä, mutta minä olen kyllä huomannut sinut. Haudotko murhia? Harvoin kyllä saa nähdä sinun olevan kauhean hymyileväinen.
Mietin tässä nainen
17
1291
Vastaukset
- täälläturhakysellä
Ehkä hänellä on jotain huolia tai murheita. Kysy.
- ainamulle
Mietin tässä että miks täältä poistetaan hyviä ja hauskoja viestejä
sekä ihan asiallisia postauksia...
Mulla on ilo ja suru kamuina. Ne on sielunkumppaneina... - kuolemaolkapäällä
Jos tämä olisi minulle niin sanoisin että viime vuodet ovat saaneet minut voimaan huonosti, on ollut niin paljon kiusaamista. Haluan kulkea rauhassa eikä minua kiinnosta tuntemattomat ihmiset, minulle on ihan sama mitä he omassa elämässään tekevät, kunhan jättävät minut rauhaan ja ovat hiljaa.
- rehelllisestivastaten
No minulla on mielenterveydellisiä ongelmia, kuten keskivaikea masennus ja yleinen ahdistuneisuus häiriö. Sekä näköni on huonontunut, joten voi olla että se vaikuttaa tuohon sinun huomaamis asiaan.
- rehellisestivastaten
Ja sun pitää tulla lähemmäs jos en huomaa muutoin :)
- aloittajaonidiootti
Varmaan siinä masentuu ja ahdistuukin, kun aloittajan kaltainen idiootti stalkkaa ja kyttiii joka paikassa.
- Kaikkitaieimitäänkö
Niinpä, pojot tälle! Paitsi kun pääsin jyvälle tilanteesta, olen nauranut monelle jutulle suorastaan makeasti. Ihmiselämään kuuluu hyviä ja parempia päiviä, vain hölmöt ihmettelevät variaatioita, ja varsinkin toisen elämää.
Katoppa kun sehän on niin että köyhät kyykkyyn.
Ei taho millään jaksaa olla aina ryhdikkäänä. Kun on pjhaa perkannu muutaman tunnin, haravoiden ja tehden pihaa siihen kuntoon että naapurit ei supise pihan epäsiisteydestä ohi kulkiessaan, niin ei vaan jaksa olla enää sen session jälkeen välttämättä parhaassa kuosissaan, kunnes on saanut huilia muutamankaan hetken.
Miten sulla ap itellä? Teetkö SINÄ jotain mikä on samalla huvi/hyötyliikuntaa, vai onko ainut ajankulutuksesi käyttö netin käyttöä?- Elluhalloyb
Minä......voin todellakin olla väsynyt....
Ryhti teen sen kanssa töitä ..ei pysy olkapäät ylhäällä....
Lasitunein silmin...no ne voi tulla siitä et olen hakanut koko aamun konetta...
Sitäkin pitäis seurata ..ettei liikaa...
Haluan kanssa olla välillä omissa ajatuksissani...💫🤗🌼👅- Elluhalloyb
Enkä harrasta yksin nauramista...kävellessä..voipi tulla valkotakkiset....😂
- Nykypäivänä
Mihin tämä luulo perustuu, että "yksinään ei saisi nauraa tai voipi tulla valkotakkiset" ? Varsinkaan julkisilla paikoilla.
Mutta itkeä saa ilman pelkoa valkotakkisten tulemisesta :D ??? Ja vieläpä julkisellakin paikalla.
Tai raivota :) ?
Minä ainakin nauran, jos naurattaa jokin/ jonkun aiempi kommellus mielessäni..
Pari päivää sitten nauroin kaupan kassalla, kun muistui mieleen hauska asia.
Ihme ja kumma jos nauraakaan ei saa nykypäivänä, ilman että joku julistaa että korvien välissä vikaa :D
- s-ivust-a
Tämä ei ole mulle, mutta onpa naurettavaa toi sun kyttääminen. Aivan selvästi haluat nähdä hänessä negatiivisia ominaisuuksia, jotta pääsisit manipuloimaan lapsellisesti, että niin paljon kivempaa hänelle olisi joutua ulkoilemaan sun kaltaisen paskan talutusnuorassa.
Varsinkin kaupungeissa (onko maassa suurkaupunkeja, ei muistaakseni) on sen verran aistivirikettä joka suunnassa, että sitä ei halua aina ottaa kaikkea edes vastaan. Siis on nautinnollisempaa kävellä omissa ajatuksissaan, ja pysähtyä vain joidenkin asioiden äärellä välillä. Eikä siinä varmaan sitten huomaa miesmakuunsa kuulumattomia urpoja näkökentän ulkolaitamilla.- Elluhalloyb
Sivusta...
✌👍👌👏komppaan... - s-ivust-a
Elluhalloyb kirjoitti:
Sivusta...
✌👍👌👏komppaan...*rummutan ja soitan kitarasoolon*
Aika jännä, että eteenpäin katsominen "lasittunein" (saakohan kukaan enää käyttää piilareita tai kakkuloita, jos herkkä omia sairauksiaan projisoiva sairas kyttääjäsielu vääntelee niistäkin aivoissaan lisää heijastavia pintoja) silmin väännetään murhien suunnitteluksi.
Niin tai näin, aina löytyy joiltakin vääristävä peili; sen kädestä, jolla on vääristynyt mieli.
- Murheenmurtamaa
Sain tietää, että hän on varattu. Siksi en ota enää kontaktia ja näkyy eleissäkin :(
- Koviakokenutehkä
On ihmisiä jotka ovat joutuneet kokemaan elämässään niin paljon pahaa, että hymy tulee vain jos joku asia erityisesti naurattaa. Lasittuneet silmät voivat olla merkki väsymyksestä tai jostain jota joutuu vieläkin käymään läpi. Ole sinä ystävä hänelle.
- jamuutenkiahdistaa
Siksi koska olen surullinen kun sinua ei näy. :(
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185293MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1162750- 102294
Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5892025Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1231746Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja701342Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s411319Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31088Veda uskonto vs. muut uskonnot
Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan3901054Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641047