Nainen ei voi olla kaveri miehen kanssa

hidalggo

kuten naisen kanssa, lenkkeillä esim. ja kulkea kaupoissa soppailemassa ja kirjastossa käydä ja mennä lomamatkalle ymv.

65

500

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaverinako

      Perustele väite.

    • Kyllä naisen mielestä voi, mutta ilmeisesti ei miehen mielestä. Mistähän tuokin johtuu, näkeekö mies heti naisessa saaliin?

    • No emmää kyllä kauhean hyvällä kattois jos mun mies lähtis jonku naikkosen kanssa kahdestaan lomamatkalle. Muutoin en näe ystävyydelle estettä. Miehet vssiin ajattelee asian eri tavoin. Onko niillä aina mielessä 😂

      • hra.huikkopalanen

        "naikkosen" ???
        Sun asenne jo kertoo paljon.
        Entäpä jos lähtisi ihan vaan naisen kanssa?

        Kyllä. Miehillä on usein mielessä. Useammin kuin naisilla. Mutta e i a i n a.


      • hra.huikkopalanen kirjoitti:

        "naikkosen" ???
        Sun asenne jo kertoo paljon.
        Entäpä jos lähtisi ihan vaan naisen kanssa?

        Kyllä. Miehillä on usein mielessä. Useammin kuin naisilla. Mutta e i a i n a.

        No minsta minun mieheni kanssa lomalle kahdestaan haluava on naikkonen. Mutta toisaalta, mieheni ei ole avioliitossammevnkilassa. Jos haluaa lähteä toisen naisen kanssa limalle toki siitä vaan. Mutta kyllä se silloin om merkki myös meidän suhteemme tilasta. Joten goodbye vaan.


      • siilenämää
        siilenämää kirjoitti:

        No minsta minun mieheni kanssa lomalle kahdestaan haluava on naikkonen. Mutta toisaalta, mieheni ei ole avioliitossammevnkilassa. Jos haluaa lähteä toisen naisen kanssa limalle toki siitä vaan. Mutta kyllä se silloin om merkki myös meidän suhteemme tilasta. Joten goodbye vaan.

        Jos nyt kuitenkin lomalle, limasta päättäköön itse.


      • Yrjö.Riukula

        Että miehillä aina olisi "se" mielessä? Aika hurja ajatus. Omalta kohdaltakin muistain kuinka vuonna 1972 Lasse Virenin kaatuessa Munchenin kympillä oli varamasti ainakin puoli minuuttia muuta ajateltavaa ...


      • Yrjö.Riukula kirjoitti:

        Että miehillä aina olisi "se" mielessä? Aika hurja ajatus. Omalta kohdaltakin muistain kuinka vuonna 1972 Lasse Virenin kaatuessa Munchenin kympillä oli varamasti ainakin puoli minuuttia muuta ajateltavaa ...

        Heh. Poikkeus vahvistaa säännön.


    • niiles

      Omasta kokemuksestani miehenä voin kertoa ystävyyydestä naisen kanssa on arvokkaampaa kuin miesten ns. ystävyys. Olemme olleet ystäviä naishenkilön kanssa yli 40 vuotta, voimme käydä kahvittelemassa, kävelyllä, keskustella avoimesti omista ongelmista, joista ei miesten kesken osaa keskustella yms. ilman lähempää kontaktia, koska olemme tahoillamme omissa suhteissamme aviossa minä vaimoni ja hän miehensä kanssa ja omat kumppanimme tietää tämän ystävyyden luottaen meidän toimintaamme.

    • amadeusmozart

      Miksi ei voisi olla ystäviä, rakkauskin voi muuttua ystävyydeksi.
      Ainoa varjopuoli asiassa on, hyvin harva, jos kukaan uskoo siihen että kyseessä on pelkkä ystävyys.
      Poikkeuksen tekee homomiesten ystävyys naisiin.

      • Onko tyo tämän meidän sukupolven ajatus ja arvotus asiassa? Tömän päuvännuoret pitävät täysin luonnollusena että on molempaa sukupuolta olevia ystäviä.


    • maissiiii

      Aloituksessa käytetään sanaa kaveri, miehillä on kavereita, miksei se kaveri voi olla nainenkin.
      Hyvä kaveri on joskus kultaakin arvokkaampi ihminen lähellä.

      Kaverisuhdetta ei rasita välttämättä ystävyys eikä ainakaan rakkaus.

      Hyviä kavereita olen löytänyt yhteisten harrastusten piiristä.

      • hidalggo

        "Aloituksessa käytetään sanaa kaveri, miehillä on kavereita, miksei se kaveri voi olla nainenkin.
        Hyvä kaveri on joskus kultaakin arvokkaampi ihminen lähellä.

        Kaverisuhdetta ei rasita välttämättä ystävyys eikä ainakaan rakkaus.

        Hyviä kavereita olen löytänyt yhteisten harrastusten piiristä. "

        Niin, mutt voitko tehdä kaikkea aloituksessa mainittuja toista sukupuolta olevan kanssa ihan kuten samaa sukupuolta olevan kanssa?


      • New-age

        Mielestäni voi olla kaveri. Mutten kaveeraisi toisen siipan kanssa.
        Harrasteissa vuosien myötä tulee tutuksi ja jutusteltua monenmoista.
        Kaveriksi nämä eivät yllä. Joskus aikoja sitten, kun seurustelusta ei tullut mitään, ajattelen, että miksei ystävyys olisi voinut säilyä ja soittaa hei, hei, mitä kuuluu, miten menee ilman, että se on kiusallista tai häiritsisi mitenkään nykyelämää tai aiheuttaisi luuloja.
        Mutta vähänks olen vanha pieru.
        Joku kirjoittikin, että nykynuorilla on sekä että ystäviä.


      • maissiiii
        hidalggo kirjoitti:

        "Aloituksessa käytetään sanaa kaveri, miehillä on kavereita, miksei se kaveri voi olla nainenkin.
        Hyvä kaveri on joskus kultaakin arvokkaampi ihminen lähellä.

        Kaverisuhdetta ei rasita välttämättä ystävyys eikä ainakaan rakkaus.

        Hyviä kavereita olen löytänyt yhteisten harrastusten piiristä. "

        Niin, mutt voitko tehdä kaikkea aloituksessa mainittuja toista sukupuolta olevan kanssa ihan kuten samaa sukupuolta olevan kanssa?

        Ok, tehdään oletus,
        että ollaan kavereita keilauksen merkeissä, joka viikko tavataan ja keilataan yhdessä, ihan mukavaa ja kumpikin odottaa sitä päivää ja sen jälkeen mennään aina kahville ja konjakille.

        Totta kait voin lähteä kanssasi soppailemaan jos pyydät, esim tarvitset makutuomaria paidan ostoon. Voin vastaavasti pyytää kuulokkeiden valintaan sinua asiantuntijaksi. Ihan ok.

        Kirjastoon voitais tehdä lukusaliin treffit, luettais yhdessä lehtiä ja juteltais, eli sipiteltäis niistä, suositeltaisiin toisillemme kirjoja jne. Ihan ok.

        Matkalle lähtisin vain jos se liittyisi keilaamiseen, pelkälle lomamatkalle kaksin en lähtisi, paitsi jos matkalle sovitaan etukäteen selkeät kaikkia tyydyttävät pelisäännöt. Eli jos sattuu olemaan parisuhteita kaikkien tulee pelisäännöt hyväksyä.
        Kyllähän se vähän omituiselta tosin näyttäisi jos on parisuhde, miksi ei lomaile parinsa kanssa vaan kaverin kanssa seikkailee. eli ei ihan ok.


    • No varmana en lähtisi lomamatkalle miespuolisen kaverin kanssa, enkä shoppailemaan, kun en joutavaa kaupoissa pörräämistä harrasta.
      Miksi kirjastossakaan pitäisi kaveri mukana olla, nainenkaan edes.

      Metsäretkelle voisin lähteä hyvän miespuolisen kaverin kanssa, minulla on ystävänä sellainen kävelevä luontoasiantuntija, hän tietää paljon ja vielä vähän enemmän.

    • hmpff

      Siinä mielessä kyllä, että en ole tainnut vielä tavata miestä joka tykkäisi shoppailla muualla kuin rautakaupassa.

      Sanoohan sen suomenkielikin, että heti on jotain muuta viritystä ilmassa kun on toisen sukupuolen ystävästä kyse. Vai mitä mieltä olette sanasta "miesystävä" :))

      Mulla ei ole omakohtaista kokemusta suhteesta joka olisi jäänyt ystävyystasolle toisen sukupuolen kanssa. Kai niitä voi olla? Ei vaan kohdalle sattunut. Exä voisi olla tällä hetkellä, mutta ei me kovin paljon jaeta, jutellan kuulumisia/lapsia/sukulaisia kun nähdään. Hän tietää minusta varmaan eniten koko maailmassa, tuntee parhaiten. Ja minä tunnen hänet aika hyvin. Kirjastossa ei käydä yhdessä kuitenkaan.

      • New-age

        Voisiko olla ystävämies?


      • hmpff
        New-age kirjoitti:

        Voisiko olla ystävämies?

        Mystävä? Naispuolinen Nystävä? Lapsiystis Lystävä.


      • Lesken mukaan P. on minun miesystävä. Kyllä olemme hyviä ystäviä.
        Lenkkeilemme, shoppailemme, matkustelemme yhdessä.


      • korpikirjailija kirjoitti:

        Lesken mukaan P. on minun miesystävä. Kyllä olemme hyviä ystäviä.
        Lenkkeilemme, shoppailemme, matkustelemme yhdessä.

        korpi
        Lainmukaan.


      • Ystävänainen
        New-age kirjoitti:

        Voisiko olla ystävämies?

        Nuorethan käyttävät sanaa "ystäväpoika" pojasta, joka on ystävä mutta ei poikaystävä.


      • ettänäinkinvoielää
        New-age kirjoitti:

        Voisiko olla ystävämies?

        Kyllä,juuri näin.Ei miesystävä vaan ystävämies.Minulla sattuu olemaan exät ja muutama muukin,pelkästään ystävä.Jotka auttaa jos tarvitsen apua,myös vastavuoroisesti autan esim pesemällä ikkunat,siivoomalla tms. Heitetään välillä herjaa reippaastikin,aihe vapaa ja välillä minä saan miehet hämilleen mutta se on vain huumoria.
        Soitellaan,tavataan kun sopii,kysellään kuulumiset ja lähestulkoon kaikki asiat.
        Otetaan kantaa,ei riidellä vaan ollaan "omaa mieltä" vapaasti.
        Hyvin on mennyt eikä mitään seksiä ole kuvioissa,liekö heillä mielessä-mene ja tiedä mutta he eivät ole edes sellaisia jotka kiinnostaisi siinä mielessä.


      • korppishuulipyöreenä
        ettänäinkinvoielää kirjoitti:

        Kyllä,juuri näin.Ei miesystävä vaan ystävämies.Minulla sattuu olemaan exät ja muutama muukin,pelkästään ystävä.Jotka auttaa jos tarvitsen apua,myös vastavuoroisesti autan esim pesemällä ikkunat,siivoomalla tms. Heitetään välillä herjaa reippaastikin,aihe vapaa ja välillä minä saan miehet hämilleen mutta se on vain huumoria.
        Soitellaan,tavataan kun sopii,kysellään kuulumiset ja lähestulkoon kaikki asiat.
        Otetaan kantaa,ei riidellä vaan ollaan "omaa mieltä" vapaasti.
        Hyvin on mennyt eikä mitään seksiä ole kuvioissa,liekö heillä mielessä-mene ja tiedä mutta he eivät ole edes sellaisia jotka kiinnostaisi siinä mielessä.

        Voe, että sitä vanaha ihminen oppii aena uutta täällä citynaisten-tietolaarissa.
        Ystäväpoikapa ystävä, se poika/mies ; )


      • hmpff
        korpikirjailija kirjoitti:

        Lesken mukaan P. on minun miesystävä. Kyllä olemme hyviä ystäviä.
        Lenkkeilemme, shoppailemme, matkustelemme yhdessä.

        No niinpä niin, minusta sanalla "miesystävä" on sellainen seksuaalisviritteinen kaiku. Ainakin tulee mulle heti mieleen että on vähän enemmän kuin pelkkiä kamuja. Naimisiinmenon esiaste.

        Taidetaan kaikki olla poika/tyttöystävä-iän tuolla puolen, jopa minä :))


      • Käsitteitä

        Yksi sukulaismies sanoi aikoinaan aina kun tuli tora että "menkää lapset naimisiin". Aviossa siis jo olimme.


    • Minulla on kokemusta miespuolisesta ystävästä monen vuoden ajalta; olimme samassa työpaikassa ja mies oli paras kaverini. Ystävyytemme meni täysin pilalle kolmen kuukauden yhdessäasumisen jälkeen; romanssi joka syntyi tästä ystävyydestä oli lyhytaikainen ja emme kaikenkaikkiaankaan olleet yhdessä vuotta kauempaa.
      Tämän kokemukseni pohjalta voin sanoa että se on mahdollista. Toveruus, kaveruus miesten ja naisten välillä on nykymaailmassa hyvinkin tavallista ja esim poikaniu ja hänen monivuotinen exänsä ovat mitä parhaita kavereita.
      Rakkaudesta voi jäädä jäljelle ystävyys, mutta ystävyys ei helposti johda rakkauteen, ainakaan pysyvään sellaiseen.

    • båmur

      Työkaverit ovat aina olleet miehiä ja se on tuntunut ihan hyvältä ei ole juoruttu, mutta asioista on voitu keskustella .
      Kokemukseni miehistä ystävänä on täysin epäonnistunut. On luvattu olla ystäviä ja voitu jakaa elämän vaikeita aikoja, niin lopulta mies on kinuamassa seksiä. Ystävyys loppuu, kun aletaan lähentelemään, ei tuntunut kivalta.

    • Hyvä.ystävä

      Kyllä voi olla ystävä, kuitenkin erillainen, ennen avioitumista nukuttiinkin samanpeiton alla ja monenlaista toimintaa ilman seksiä.

      • Jotenkin-huvittavaa

        ???
        Ystävyysesileikkiäkö siis.


      • Hyvä.ystävä

        Joopa, oltiin ystäviä,/ kavereita melkein lapsuudesta asti, sitten hyöhäsemmässä vaiheessa kumpikin löysi aviopuolison, niin oltiin vielä perhetuttuja joka hiipui pitkän välimatkan vuoksi.


    • En voisi olla naisenkaan kanssa mikään kaupoissa soppailukierroksia kiertelevä ja kirjastossa kuljeskeleva ystävä.

      Sekä naisten että miesten kanssa voin toki käydä suorittamassa hankintoja ja käydä erilaisissa tilaisuuksissa, auttaa toisiamme, harrastaa jotain yhdessä, vierailla toistemme luona, matkustaa yhdessä ym. ym. Varsinkin nuorempana monissakin harrastusryhmissäni oli enemmän miehiä kuin naisia. Nykyisin naisten kiinnostus ja sukupuoliroolit näyttävät leviävän laaja-alaisemmiksi.

      Jo kouluvuosina parhaat ystäväni olivat poikia ja kavereinakin heitä oli enemmän kuin tyttöjä. Muutama todella fiksu ja älykäs nainen ovat aina olleet ystäviäni, välillä lähempänä ja välillä kauempana, koko aikuisen elämäni ajan. Ystävyys on säilynyt, vaikka yhteydenpito on välillä enemmän ja välillä vähemmän aktiivista.

      Lomamatkoillakin olen ollut useammin mies- kuin naisystävän tai -kaverin kanssa.
      Kun olin viimeksi ulkomailla viikon lomalla yhden naiskaverin kanssa, totesin, etten missään tapauksessa haluaisi lähteä hänen kanssaan enää koskaan päivää pitempiaikaiselle matkalle. Naureskelin mielessäni, että aviomiehensä kanssa viihtyisin paremmin. Olemmekin tehneet yhtä sun toista hyödyllistä puuhaa yhdessä mökkimaisemissa.

      Rouvan kanssa väsähdin, kun hänen suunsa kävi kaiken aikaa ja hänen höpötyksiinsä olisi vielä pitänyt vastaillakin. Hän esitti usein monenlaisia kysymyksiä, joihin kumpikaan meistä ei voinut tietää vastausta.

      Nuorina olimme parhaat kaverit aviomieheni kanssa, olimme erottamattomat ja kuljimme melkein aina yhdessä, ainakin miehisinä pidetyissä harrastusryhmissä. Kaikkiin kulttuuriharrastuksiin en aina saanut häntä hiukuteltua mukaan.

      Viimeisimmälle etelänmatkalle lähdin yhden mieskaverini pyynnöstä viettämään hänen tasavuotissyntymäpäiväänsä. Oli ihan kiva matka ja hämmästyksekseni kuulin, ettei kukaan ollut järjestänyt hänelle yhtä hyviä syntymäpäiväjuhlia koskaan aikaisemmin kuin minä silloin. Juhlapäivä aloitettiin kauniisti katetulla aamukahvilla oman hotellihuoneen ruokapöydän ääressä. Myös synttärikukat ja
      -lahja olivat valmiina odottamassa, kun päivänsankari heräsi. Sain kostunein silmin esitetyt kiitokset huomaavaisuudestani. Olimme kavereita tai ehkä ystäviäkin, mutta emme seurusteleva pari.

      On suurta rikkautta, kun on muutamia hyviä ystäviä ja useampiakin kavereita - sekä miehiä että naisia. Toimii!!!

    • lacucaracha

      Voe tokkiisa, kyllä vaan miehestä saa kaverinkin. Kaikki on kiinni siitä, miten ihmisiin suhtautuu. Meillä on kai isät ainakin ja ehkä veljiäkin sekä muita sukulaisia, miehiä hekin ovat - vai kuinka? Työkavereissa on yleensä myös miehiä eli ihmisiä - otaksun? Koulukavereissa, opiskelukavereissa jne. sääli olisi ollut jättää käyttänmättä ne tuttavuudet ja kaveruudet.

      Jos ottaa aina miehiin seksistisen kannan, voi olla vaikeaa olla luonnollinen, kun kaikki nyt eivät sillä tasolla kerta kaikkiaan miellytä kaikkia - eikä tarvitsekaan. Mielestäni nainen saa miehestä jopa naista paremman kaverin, miehillä kun tuo logiikkapuoli yleensä on suoraviivaisempaa ( tähän ei liity seksististä vihjausta) ja pystyvät ajattelemaan asioita muutenkin kuin tunteen kautta. Miehet ovat myös reilumpia palautteen annossa, siis hyvän ja negatiivisen.

      Mutta kaikki tuo on henkilökohtaista kokemusta ja mielipidettä. joillakin on toisenlaisia kokemuksia. Hyvä niin. Silti en suostu miehiä mollaamaan yleisellä tasolla. Näin vanhemmiten erityisesti miehet ovat kavereina aivan upeita (toki myös muulla tasolla).

      • noinkai

        Niinpä niin, voi tokkiinsa kuvaa miehiä myös aivan oikein. Kyllä minä miehenä .. ikää alkaa olla tarpeeksi jo, joudun ja pidän myös naista hyvänä ystävänä siis ilman mitään venkulointia. Ja on myös sattunut että kumppani ajattelee myös hellyyyttäkin, kun tuumas tässä erottuani , oletko sinä homo. Hölmistyin kyllä hetkeksi. Meillä oli todella syvä henkinen keskukstelusuhde, eikä siihen intiimit kontaktit sovi mitenkään parisuhteessa kun olen.


    • henrjii

      mitä, eihän järvikään soutamalla kulu

      • Ei-piä-luulla

        Kyllä se kuluu, laineet lentää rantakallioille saakka, osa jää sinne kuivahtamaan, rantanurmikkokin voi saada osansa ja järveen jäädä vako.


      • henrjii

        positiivisiä haittoja ei lasketa


    • Naisystävän-kanssa

      Kyllä mies voi olla naisen kanssa ystävä, ystävyyssuhde vaan tuhoutuu kun se muuttuu seksisuhteeksi.

      • KaverinMenetys

        On tosi tylsää menettää hyvä kaveri, jos jossain tilanteessa vaikkapa matkoilla erehtyy päästämään hänet iholle. - Tilanne ei ole pelastettavissa, ei varsinkaan jos aikuisten leikkihetki ei tuntunut onnistuneen. Kaveri olisi mielellään jatkanut, mutta minulle ei maistunut se.


    • Hyvin voi olla, ainakin jos sen mieskaverin aivot ovat pysyneet yläpäässä.

    • Kyllä meidän kultturissa voi eri sukupuolta olevat olla ihan vain kavereita keskenään.

      Se on sitten se uusi Suomeenkin rantautunut kulttuuririkaste, jossa eri sukupuolta olevaa ei voi katsoa silmiinkään, eikä tarjota kättäpäivää ilman että siinä katsotaan olevan jotain seksuaalisuutta takana.

    • Olen ollut miesvaltaisessa työpaikassa ainoa nainen.
      Tulin kaikkien kanssa todella hyvin toimeen, jos aikaa oli pidimme antoisia keskusteluja ilman flirttiä.
      Vieläkin vuosien jälkeen ilahdumme kun satutaan näkemään jossain.

    • Ihmisestäriippuen

      Nainen pystyy olemaan vain kaveri, miehistä en tiedä. Mutta sen tiedän, että ihmiset voivat olla keskenään paljon muutakin kuin seksiobjekteja toisilleen. Ja sitä taas en tiedä onko mieähistä ihmisiksi.

    • mikäetteivoi

      Vanhan miehen kanssa voi olla kaveri, sillä useinkin seksi ei enää onnistu, eikä kaikille sovi lääkkeet.

      • Ajatteluaihe

        Meinaatko siis, että nuorempi mies ei pysty ja kykene ajattelemaan juttuja korvainsa välissä kun veri pauhaa alinomaa alapäässä?


    • KimmoSushi

      Sovimme naapurin leskirouvan kanssa, että yhdessä menemme eteenpäin, toisiamme auttaen.
      Asumme rivitalossa vierekkäisissä asunnoissa. Jos esim hän soittaa, että tuletko huomenna kahville, niin se tarkoittaa samaa "tuutko nut*imaa*. Menen suihunraikkaana, 100% peseytyneenä
      hänen luokseen ja nautimme toisistamme suunnattomasti/estoitta. Joskus käymme lenkillä, joskus jopa huviajelulla esim pääkaupunkiseudulla. Kuukausittain tapaamiskertoja on 4-5.

    • kolmijalkapetteri

      Naapurin miehellä ei ota ..........., pyysi ystävällisesti auttamaan vaimonsa ............ä. Kolme vuotta, ilman mustasukkaisuutta, tunnen olevani ISÄ-Teresa.

    • ReettaKa

      Naisilta kuultua:

      " Kun joku mies tekisi minulle vaikka kerran viikossa hyvän olon".

      • Nauttimiseksi

        Ruokaa vai jalkahieronta vai kotoa poistuminen vähän pitemmäksi aikaa?


      • TrillitHuurteessa
        Nauttimiseksi kirjoitti:

        Ruokaa vai jalkahieronta vai kotoa poistuminen vähän pitemmäksi aikaa?

        Hyvän olon saa aikaiseksi toimiva, kova miehen penis.


      • Eikukatahansajoku

        Mutku se on kiinni siitä kenessä se peli riippuu eli millainen on kantaja ja korvainsa välinen tila.


    • okkigaam

      Parhaimmat ja luettavimmat ystävät ovat minulla olleet poikia ja iän mukana miehiä. Minulle jo nuorena opetettiin - hyvää ystävyyttä, ei pilata huonolla naimisella. Sitä neuvoa olen noudattanut
      Muita perusteluja en tarvitse. Naiset sanoo, jos teet noin tai noin.... Nuorena sanoivat " Jos oot ton kaa, mä en oo sun kaa. Mut mä olin vaan ton kaa"

    • On jos ihmisellä on aivot!!!

    • alotuks-voi-olla-ystävät

      Jostain syystä koen viihtyväni miehen kaverina paremmin kuin naisen,
      liimaudun mieluumin mieheen
      naiseen en ollenkaa,
      naisiin on vaikeeta ystävystyä, jos ny ollenkaa,
      koen, nainen on aina naiselle susi,
      paitsi läheiset sukulais-naiset,
      kavoin ainoana tyttönä suuren veljeslauman keskellä,
      joten meikän kaverita ja ystäviä on luonnollisista syystä miehet ,
      poikeuksen tekee omat tyttäret ja läheiset sukulais-naiset,

    • realiteettiä

      Kyllä voi . Ympäristö ei vain halua ymmärtää sitä niin .

      • Twelvepoints

        Tässä kommentissa piilee järjen hiven. Monta hyvää juttua on mennyt piloille ulkopuolisten luulojen ja kuvitelmien paineesta ja se on tosi mälsää ja s-tanan surullista.


    • Jos mies ja nainen ovat "vain kavereita", siihen liittyy aina fyysinen vastenmielisyys.

      • Puhupukille

        "Fyysinen vastenmielisyys" on kyllä varsin voimakas este kaveruudellekin.


      • Tuon vastenmielisyyden tilalle laittaisin mieluummin sanan välinpitämättömyys.


    • vanhapiikaa

      Riippuu kai siitäkin millaisia teemoja ihmisten ystävyydestä nostetaan esiin
      -pilkaten tai hymistellen - ennen oli tansspaikat lihatiskejä
      ja politiikan saralla petolintujen persuuksiksi niitä naisia sanottiin - jos lmoitti kylällä persuja äänestäneensä.

    • Tatu-jaOinnit

      Haluan kunnollisen siistin naisen, jota voin auttaa siinä asiassa. Tarpeen mukaan 1-2krt viikossa esimerkiksi.

    • höpö-turha-alotus-

      Alotukseen kysymys :

      Miksei voi olla ?

      olen täysin toistamieltä,
      nainen voi olla kaveri miehen kaa monestaki syystä,
      parempi kaveri kuin ikinä nainen naisen kanssa koskaan,

      nainen on susi toiselle naiselle,
      nainen ei koskaan voi olla oikee kaveri toisen naisen kaa,

      mutta nainen voi olla kaveri miehen kaa,
      ja paljon muutaki jos niin sattuu,

      • Yleistäminenontyperää

        Kyllä se olet sinä joka höpisee vastoin parempaa tietoa ja näkemystä. Jos et itse kykene olemaan kaveri naiselle niiin älä yleistä koskemaan kaikkia koska et tunne kaikkia maailman naisia(kaan).


    • Ruusuviini

      Minä olen kaveri ex-mieheni kanssa, erottiin monta vuosikymmentä sitten. On helppoa olla kaveri sellaisen kanssa, johon ei ole ollut koskaan rakastunut. Kuten ei hänkään minuun. Otettiin se joka saatiin.

      Kumpaakaan ei kiinnosta seksi toisen kanssa. Minulla on kyllä ollut eron jälkeen seksisuhteita muiden kanssa, en ole niistä exälleni pahemmin huudellut kuten en muistakaan kovin henkilökohtaisista asioista. Exällä ei luultavasti ole ollut ketään eron jälkeen, häntä ei seksi taida kiinnostaa. Eikä naiset muutoinkaan. Ei kyllä miehetkään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1631
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1289
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1277
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe