Työtä kotisohvalta

tyotatarjolla

Hei!

Tässäpä jokaisen havittelema unelmatyö kotisohvalta!

Eli työ on jenkkisivustolle jossa hankitaan mainoksilla!
Sivun alalaidassa on siis liuta mainoksia, joita ei tarvitse klikata. Sivuston ylälaidassa on numerosarja joka pitää vain näpytellä sille valittuun kehikkoon sivustolla. Eli mainoksia ei varsinaisesti tarvitse klikkailla.

Tässä työssä saa helposti 100-150 dollaria tunnissa, kotiutukset voi tehdä koska tahansa tilille, kortille tai Paypal-tilille.

Alussa on seuraavat haasteet:

1. Pitää klikkailla vähintään 150 dollarin edestä ennenkuin ekaan kotiutukseen on mahdollisuus (mulla meni 1,5 tuntia)
2. Kun tuo dollarimäärä on saavutettu niin kotiutuksen voi tehdä mutta sitä ennen pitää saaada 40 vinkkausta ko.sivustolle (jatkossa näiden linkkaajien ansioista myös 50 % provikat sulle!) . Jos on hankaluuksia noiden vinkkauksien löytämisten kanssa niin niitä voi ostaa sivuston muilta käyttäjiltä mutta osto onnistuu ainoastaan Bitcoineilla.

Ei muutakuin klikkailemaan ja ansaitsemaan :-) Mitään ei menetä jos vaikka kokeilee?

[email protected]

6

291

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyotatarjolla
    • tyotatarjolla

Tämäpäs olikin liian hyvää ollakseen totta, joten ei kannata kokeilla. Poistaisin ilmoituksen jos olisi mahdollista :-)

• Keijo4

Minkä vuoksi???

• Varmastion232

Onko tämä huijausta??

• viruksia

On! älä klikkaa noille sivustoille ellet halua viruksia koneeseesi.
        Netti voi olla aarrearkku loputtomine tietolähteineen , se ON myos maailman suurin likakaivo!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      14
      4453
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1682
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      265
      1516
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      73
      1495
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      242
      1381
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1150
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1110
    8. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1089
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1034
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      1013
    Aihe