Työtä kotisohvalta

tyotatarjolla

Hei!

Tässäpä jokaisen havittelema unelmatyö kotisohvalta!

Eli työ on jenkkisivustolle jossa hankitaan mainoksilla!
Sivun alalaidassa on siis liuta mainoksia, joita ei tarvitse klikata. Sivuston ylälaidassa on numerosarja joka pitää vain näpytellä sille valittuun kehikkoon sivustolla. Eli mainoksia ei varsinaisesti tarvitse klikkailla.

Tässä työssä saa helposti 100-150 dollaria tunnissa, kotiutukset voi tehdä koska tahansa tilille, kortille tai Paypal-tilille.

Alussa on seuraavat haasteet:

1. Pitää klikkailla vähintään 150 dollarin edestä ennenkuin ekaan kotiutukseen on mahdollisuus (mulla meni 1,5 tuntia)
2. Kun tuo dollarimäärä on saavutettu niin kotiutuksen voi tehdä mutta sitä ennen pitää saaada 40 vinkkausta ko.sivustolle (jatkossa näiden linkkaajien ansioista myös 50 % provikat sulle!) . Jos on hankaluuksia noiden vinkkauksien löytämisten kanssa niin niitä voi ostaa sivuston muilta käyttäjiltä mutta osto onnistuu ainoastaan Bitcoineilla.

Ei muutakuin klikkailemaan ja ansaitsemaan :-) Mitään ei menetä jos vaikka kokeilee?

[email protected]

6

202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyotatarjolla
    • tyotatarjolla

      Tämäpäs olikin liian hyvää ollakseen totta, joten ei kannata kokeilla. Poistaisin ilmoituksen jos olisi mahdollista :-)

      • Keijo4

        Minkä vuoksi???


    • Varmastion232

      Onko tämä huijausta??

      • viruksia

        On! älä klikkaa noille sivustoille ellet halua viruksia koneeseesi.
        Netti voi olla aarrearkku loputtomine tietolähteineen , se ON myos maailman suurin likakaivo!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1990
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1549
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      141
      1408
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1318
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1250
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      273
      1077
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1002
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      121
      970
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      967
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      50
      792
    Aihe