Ilta Millan ja Daisyn kanssa

nauttikaammekaikki

Olin monesti muistellut viime kesäistä kiimaista mökkiviikonloppua Daisyn ja Millan kanssa. Olin innoissani, kun Milla kutsui mut sitten syksyllä kämpilleen. Oli kirjoittanut viestiin että ei kai haittaa jos Daisykin tulee. Mä vastasin ettei tietenkään haittaa!

Töistä tullessa menin Alkon kautta ja ostin tytöille hiukan tuliaisia. Illalla ajoin sitten Millan asunnon parkkiin. Soitin ovikelloa ja kuulin oven takaa kikatusta ja kiljaisun: Jani tulee! Milla tuli avaamaan ja olin pudottaa silmäni kun näin miten seksikkäästi hän oli pukeutunut. Niukkaan toppiin ja reiden puoliväliin ulottuvaan kiiltävään minimekkoon! Halasin häntä ja menin olkkariin, jossa Milla istui sohvalla yhtä seksikkäästi laittautuneena. Juttelimme niitä näitä ja kaadoin meille juomisia tuliaispulloistani. Olomme vain parani jokaisen drinkin myötä ja aloimme jutella rohkeammin ja vihjailla että olisi kiva kokeilla jotain uutta. Siinä istuessamme huomasin, ettei tytöillä ollut minimekon alla edes pikkareita. Tunsin miten kullini alkoi heräillä eloon ja kiimaiset fantasiat täyttivät ajatukseni.

Menin käymään kylppärissä, ja mitä näinkään? Hyllyllä oli kaksi dildoa! Kullin muotoisia kaikkine yksityiskohtineen. Mieleeni tuli yllättää tytöt ja otin sauvat mukaani. Kun näytin mitä toin vessasta, he purskahtivat nauramaan. Milla sanoi että nyt saisin näyttää miten niitä käytetään! Mä sanoin että mielelläni. Menimme makkariin ja tytöt kävivät vierekkäin selälleen Millan leveälle sängylle. Laitoin sauvat käyntiin, kuului vaimea surina. Milla ja Daisy levittivät jalkansa ja näin miten heidän kummankin pillu hehkui kiimasta punaisena ja kiilsi litimärkänä. Kiusoittelin ensin hieroen kevyesti yhtäaikaa heidän pillunhuulia ja pyöritellen klitoriksen ympäri. Millan ja Daisyn hengitys kiihtyi ja he päästivät voihkaisuja. Aloin työnnellä sauvoja heidän pillujen sisään. Sauvat kiilsivät märkänä mahlasta ja joka työnnöllä kuului litinää. Tytöt alkoivat ulista ja kiemurrella kiimasta.

Kullini oli paisunut jo isoksi ja kivikovaksi housuissani. Jätin vähäksi aikaa sauvat paikoilleen ja avasin housujen vetskarin ja otin kullini esiin. Se sykki Daisyn ja Millan naaman edessä kuumana ja suonikkaana. Kysyin: haluutteko tätä! Vastausta ei tarvinnut kauan odottaa. Kumpikin huusi: Halutaan!! Samalla vetäisivät mahlasta kiiltävät dildot pilluistaan ulos.

Repäisin äkkiä housut, bokserit ja paidan pois ja heiluttelin kädellä kulliani tyttöjen edessä. He eivät aikailleet vaan heittivät alta aikayksikön topit ja mekot paljastaen kaksi erittäin muodokasta ja seksikästä vartaloa. Tiesin että nyt kokeiltaisiin kaikkea mitä vaan tulisi mieleen. Alettiin suudella toisiamme vuoronperään, ensin suutelin kiihkeästi Daisyä ja sitten Millaa. Katsoin kun he suutelivat pitkään toisiaan ja imivät kieliä ja huulia. Menin kolmanneksi kun heidän suunsa olivat yhdessä ja nuolin yhtäaikaa heidän huulia ja kieliä. Tämä kiihotti meitä kaikkia kovasti. Hieroin tyttöjen terhakoita rintoja ja pyörittelin sormilla heidän pystyjä nännejä. Kokeilin heidän tosi märkiä pilluja ja työnsin sormia pilluun ja ulos. Sormet tulivat ihan tahmeiksi pillun mahlasta ja nuolin niitä maistaen kiimaisten naisten maun.

Heittäydyin selälleen sängylle Millan ja Daisyn väliin ja tytöt ottivat heti kullini hellään käsittelyynsä. He nuolivat terskaa ja vartta yhtäaikaa eri puolilta ja välillä heidän kielensä kohtasivat. Tunsin, että pallejani alkoi ihan pakottaa kohta purkautuvan spermalastin paine. Milla otti myös pallini suuhunsa ja imeskeli ja nuoli ne joka puolelta, sitten myös Daisy teki samoin. Olin jo melkein orkun partaalla, kun tytöt äkkiä lopettivat ja Daisy tuli hajareisin istumaan naamalleni tarjoten mahlaa valuvan pillunsa minulle. Aloin nuolla pillunhuulia voimakkaasti ja tunsin miten kiihottavan makuista mahlaa valui kielelleni. Daisy pyöritti persettään hieroen naamaani märkää pilluaan mistä kasvoni tulivat märiksi ja pillun tuoksuisiksi. Työnsin kieltäni niin syvälle kuin pystyin Daisyn sisään. Milla puolestaan istui pystyn kullini päälle ja se liukui hänen lämpimään märkään pilluun. Milla pyöritti persettään kullini sisällään, Daisy siirtyi alemmas ja työnsi sormensa Millan pilluun. Samalla hän katsoi kun Milla ratsasti kullillani ja kun Milla välillä nousi ylemmäs ja kullini paljastui, hän nuoli kulliani ja myös Millan mahlaa valuvaa pillua. Enää en pystynyt pidättelemään vaan huusin: Mä tuun! Tytöt oottivat molemmin puolin kulliani ja kun spermani purskahti esiin he saivat osan lastista avoimeen suuhunsa ja kielelleen. Osa valui vatsalleni ja tytöt nuolivat sen maiskutellen ja suudellen toisiaan. Tunsin itseni raukeaksi ja melkein nukahdin, Milla ja Daisy vierelläni, vartalomme kietoutuneina toisiinsa...



Mutta tarina jatkuu...;)

2

1207

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nauttikaammekaikki

      Ja näin ilta jatkuu...

      Olin kai nukahtanut hetkeksi ja heräsin säpsähtäen. Muistin kivat leikkimme Millan ja Daisyn kanssa, jotka näyttivät olevan täydessä unessa vartalot kietoutuneina toisiinsa ja minuun. Tunsin oloni hieman hikiseksi ja nousin varovasti ja menin suihkuun. Kun olin saippuoinut itseni niin kuulin oven takaa koputuksen. Huusin: tänne vaan! Tytöt olivat heränneet ja tulivat hekin suihkuun. Levitin heidän vartaloilleen saippuaa, kävin huolella läpi joka kohdan. Sitten pesimme toisemme, minulla erityisenä kohteena tyttöjen rinnat ja pillut ja heillä minun kulli ja pallit. No, minulla alkoi tietysti taas kulli paisua tästä hellästä käsittelystä ja huomasin, että tytöt alkoivat myös kiihottua. Huuhdoimme pois saippuat ja kuivailimme enimpiä vesiä. Menimme takaisin makkarin sängylle makailemaan.

      Hyväilimme ja suukottelimme toisiamme kaikki kolme. Mieleeni tuli fantasia, jonka nyt kerroin Millalle ja Daisylle. - Kokeiltaisko kuusysiä? Tytöt innostuivat heti. Daisy asettui selälleen jalat levällään. Menin hänen päälleen toisinpäin ja aloin innolla nuolla hänen jo märkää pillua maistellen paisuneita häpyhuulia ja klittaa. Daisy nuoli kovana seisovaa kulliani ja hieroi pallejani. Hän otti kullini kokonaan suuhunsa ja imi rytmikkäästi, joka imaisulla kiihotuin lisää ja voihkin kiimasta. Työnsin kieleni Daisyn pilluun syvälle ja imin hänen pillumahlaa joka maistui ihanan kiihottavalle.

      Milla oli sillä välin tullut Daisyn jalkopäähän ja sormetti Millaa samalla kun nuolin Millan pillua. Sitten hänkin alkoi nuolla pillua ja välillä suutelimme, Millan kieli hamusi suussani ja imin sitä. Milla sanoi hymyillen: Mun vuoro! Kierähdin selälleni ja Milla nousi päälleni alkaen kiihottavasti nuolla ja imeä kivikovaa kulliani. Hän tarjosi naamalleni mahlaa valuvaa pilluaan, ja upotin kasvoni lämpimien, märkien häpyhuulten väliin. Pillumehu valui kielelleni ja imin sitä halukkaasti. Imin ja nuolin Millan paisunutta klittaa. Huoneen täytti meidän kaikkien kiimainen ääntely ja voihkinta sekä märkien pillujen ja kullin litinä. Kiihottavat tuoksut levisivät huoneeseen. Daisy katseli touhuamme ja hieroi pilluaan vierellämme. Hän sanoi: Haluun kokeilla Millan kaa! Tytöt asettuivat päällekkäin, Milla alle. He alkoivat kiihkeän nuolennan, samaan tahtiin, vartalot kiemurtelivat kiimasta ja kielet hamusivat joka sopukan toisen pillusta. Menin mukaan leikkiin ja nuolin ensin Millaa ja suutelin Daisyä ja sitten siirryin Daisyn pillulle ja suutelemaan Millaa. Kiihotuimme yhä enemmän ja ulisimme kiimaisina. Nuolin Millan ja Daisyn mahlaista naamaa. Sormetin kummankin pillua ja imin sormista pillumehut.

      Lopulta tytöt alkoivat tulla nautinnon huipulle: vartalot jännittyivät ja nousivat kaarelle. Mahtavasti huutaen he saivat lähes yhtäaikaa! Heidän orkku jatkui ja jatkui, vartalot liimautuen yhteen, täristen kauttaaltaan. Tunsin että kassini ovat pakahtumaisillaan ja ne on pian tyhjennettävä.

      Kun tytöt olivat hiukan levänneet, sanoin: Mun vuoro! Daisy ja Milla polvistuivat sängyn viereen. Nousin seisomaan heidän eteensä ja aloin runkata kulliani, vedellen pitkin vedoin ja voihkien nautinnosta. Tytöt odottivat suut auki ja kielet yhdessä, katsoen anelevasti silmiini. Kohta tunsin ihanan kouristuksen kullissani, ja hetken päästä iso spermalastini alkoi purskahdella sykäyksittäin tytöille. Suuntasin suihkun vuorotellen kummankin tytön suuhun. Orkkuni oli tavattoman voimakas ja nautinnollinen. Lopulta puristin viimeiset tipat tyttöjen huulille ja käskin heitä näyttämään saaliinsa. Tytöt avasivat suunsa ja ne olivat valkoiset lämpimästä spermastani. Hyvä tytöt! sanoin ja he nielaisivat spermanilastini. Kiitos Jani! he sanoivat hymyillen.


      Sitten olikin taas suihkun aika...mutta tarina jatkuu...;-)

    • Suihkusta tultuamme naukkailimme vähän lisää tuliaispulloistani ja tunnelma kohosi entisestään. Emme viitsineet pukea koska tiesimme että kohta taas joutuisimme riisumaan. Vitsailimme äsken tapahtuneesta ja kehuimme toisiamme: tytöt sanoivat että olen tosi kiimanen sonni ja vastasin että olette sitten yhtä kiimasia narttuja! Päälle hyvät naurut!

      Tytöt muistuttivat etteivät olleet vielä saaneet kunnolla komeaa kulliani. Vakuutin että kohta saisivat! Annoin molemmille kunnon pitkän ja kiihkeän kielisuudelman, ja tunsin miten heidän hengitys alkoi kiihtyä. Myös kullini osoitti heräämisen merkkejä. Eipä aikaakaan kun olimme taas kaikki kolme sängyllä, Milla ja Daisy selällään vierekkäin ja minä reunimmaisena. Kumpi ensin? kysyin virnistäen ja Daisy ehti ensin huutaa: Minä!! Nousin siis pukille ja huomasin ettei alkulämmittelyjä tarvita. Kovana seisova kullini luiskahti liukkaasti Daisyn kiimaisen märkään ja lämpimään pilluun. Häneltä pääsi pitkä ooooh! Aloin survoa kulliani hänen tiukkaan pilluun, joka työnnöllä kuului lits! lits! Pillusta valui mahlaa Daisyn persevakoon asti. Samalla kun nain Daisyä, kurotin kättäni Millan pilluun ja aloin sormettaa häntä.

      Kohta Daisy alkoi ulista ja voihkia siihen malliin, että arvasin hetken olevan lähellä. Työnsin oikein syvälle ja silloin hän nousi kaarelle ja huusi Nyt tulee!! Sitä oli kiihottavaa katsella. Daisyn orkku kesti kauan ja hän kiemurteli nautinnon kourissa ulisten, kullini sisällään.

      Kun Daisy rauhoittui, vedin edelleen seisovan kullini hänen pillusta ja siirryin Millan päälle. Survaisu vain ja kullini olikin hänen kiimaisessa pillussaan! Milla nosti jalkansa olkapäilleni ja kullini upposi tosi syvään hänen ihanaan lämpimään pilluunsa. Panin Millaa kiihkeästi ja voimakkaasti, hän ynähteli nainnin tahdissa ja vastasi liikkeisiini lantiollaan. Lopulta tunsin että kohta spermani purkautuisi. Kovensin työntöjä ja kiihdytin tahtia. Silloin se tapahtui: Milla huusi: Tulee!! Samalla hetkellä kullini kovettui kivikovaksi ja tuntui ihanan nautinnollinen kouristus. Hetken päästä spermani alkoi sykäyksittäin purkautua Millan odottavaan pilluun, hänen huutaessa nautinnosta. Minäkin huusin ja karjahtelin. Orkkumme jatkui ja jatkui kunnes viimeinenkin spermatippa oli purkautunut Millan pilluun. Olimme vielä hetken sisäkkäin, minä lepäsin Millan vartalon päällä. Sitten vedin hitaasti spermasta ja Millan pillumahlasta märän kullini ulos hänen pillusta ja kierähdin tyttöjen väliin.

      Tytöt makasivat selällään, hymyillen ja pillut täynnä spermaani. He sanoivat: Tätä on odotettukin! Vastasin hymyillen: Siitäs saitte, senkin kiimaset nartut! Oot ihana sonni! he vastasivat yhdestä suusta. Annoin heidän vielä nuolla märän kaluni ja he tekivät sen maiskutellen ja äännellen mielihyvästä. He imivät viimeiset spermat kullini päästä.

      Jäin tietysti heidän luo yöksi, eivät he olisi minua pois päästäneetkään.

      Tämä vierailu oli alku suhteellemme joka jatkuu yhä toisistamme nautiskellen!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1184
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1016
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      50
      701
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      700
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      674
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      614
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      602
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      35
      585
    Aihe