Rekkahommat?suositteletteko? Työpaikat.

Rekkaa7888

Oon ajanu jonku vuode jakeluautoo ja kiinnostas rekkahommat etenki pitkät välimatkat ja ulkomaat puolikkaalla.

Minkalaista homma on todellisuudessa?
Ajatus on että makeaa hommaa ja näkee paljon maailmaa ja enemmä näkee ku ajaa pelkkää samaa lenkkiä jakeluautolla.
Ikää mulla 40v joten on tullu vähä jo maailmaa näytyä.

Uskon että autossa asuminen voisi sopia mulle.
Töitä ilmeisesti hyvin tarjolla rekkakuskille.

8

268

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NohNimenomaanNohBussissa

      Noh....NIMENOMAAN.....SIMPPELIÄ eiks jep :D

      Kukahan taas teki aloituksen?

    • ÅboSenap

      SIMPPELIÄ.... eiks jep. Keksieurooppaan ja matkarahat YTK:sta. jep.jep.

      • RunosmäkiRules

        NONIIN mutta mikä olikaan kuljettajahytin ovikoodi ja NIMENOMAAN mistä saa pillin alkometriin kun hakee tavaraa Ikeasta Ruotsista samalla kun TOTTA kuljettaa yhtä leipää Stokoman helvein hullulle päiville NOH.......


      • Busissa

        YTK itsehän olisin valmis tekemään unelmahommaani roskakuskina alle 10,-/h ilman mitään lisiä NOH............TODELLAKIN totta eiks jep :D


    • ÖLLÖLÄ__

      No kotimaan ajossa tulee ainakin valtatiet (myös osa pienemmistäkin teistä) erittäin tutuiksi, samoin eri kaupunkien teollisuusalueet sekä erilaiset terminaalit,sahat, paperitehtaat ja satamat.

    • Fhgghhgg

      Ei tarvitse ainakaan ajatella kuten finnairilla, että illaksi kotiin.

    • Kaksks

      Jakoauton ajamisesta tienaat todennäköisesti enemmän, joten ei kannata.

    • AlbertEinsteinKysyy

      Ikää ei ole veijarlla kuitenkaan kuin 29-30 v. On jo paljon kokemusta kun pienellä kuorma-autolla nouti Ruotsista IKEAN huonekaluja. Silläkin reissulla oli pakko sekstailla 17 vuotiaan vallattoman kollin kanssa laivalla. Näin se meni. Hän tuo julli kolli Bussissa itse vahvisti asian muutama vuosi sitten. Ja olihan siinä aito kehumisen paikka. Vai oliko ? Itse olen kyllä ihan eri mieltä.Olen vanhan kansan miehiä. Ollaan mitä ollaan,mutta miksi v...tussa asiaa pitää levitellä joka paikassa.Varsinkaan Suomi 24 sivustolla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1455
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      156
      1159
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      103
      1032
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      907
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      850
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      65
      763
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      757
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      728
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      702
    Aihe