60 heteronainen matkaseuraa vailla marraskuussa ehkä Thaimaaseen tai lokakuussa Viroon. Tietoja ilmoituksessa Italiaan. S-posti: [email protected]
Vastaukset 7
- tyjeyjedjd
Sopisiko manner Espanja marras/joulukussa???
- matkailua
Kiitos tarjouksesta, mutta vain ilmoituksessa olevat matkat.
- Jarkka69
Hei
Kiinnostuin ilmoituksesi.
Olen itse lähdössä lokakuussa Eestiin vain viikonloppu reissulle saadakseni tähän harmaan arkiseen rutiinien jotain muutakin.
Suunnitelmissa on kuitenkin Aasian reissu marraskuu - joulukuu lähtö ja takaisin kun lämpimät kelit Suomessa taas, eli 3-6 kk.
Olen itse 53v nuorekas mies pääkaupunkiseudulta, en hae bailuseuraa vaan kivaa matkaseura kulttuuri/ nähtävyyksien ja muun kivan merkeissä.
Olen itse käynyt 3 kertaa Krabilla, ja on mahtava paikka,,, nähtävyyksiä ja ym. on todella paljon,,, mielestäni yx parhaista paikoista siellä..
Ota yhteyttä jos kiinnostuit niin suunnitellaan mahtava reissu yhdessä.
Terveisin : Jarkka- matkailua
Hei! Kiitos mukavasta ilmoituksesta, mutta etsin vain naismatkaseuraa, enkä hoksannut sitä ilmoitukseen laittaa. Mukavia reissuja sinulle!
- Matkarobotti
Olet menossa Thaimaaseen, muut menevät Thaimaahan. Koska aiot mennä Keminmaaseen
tai Saarenmaaseen?- matkailua
Sitähän sinä et tiedä. Osaan kyllä lleet. Thaimaassa olen ollut,en Thaimaalla. Olet tosiaan nipottajarobotti.
- einipponi
Thaimaa on kova "naimaa" tiedätkös?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde931392- 47921
- 95895
MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku86815Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j57737- 64602
- 42591
- 34577
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan191567- 48547