matkaseuraa

matkailua

60 heteronainen matkaseuraa vailla marraskuussa ehkä Thaimaaseen tai lokakuussa Viroon. Tietoja ilmoituksessa Italiaan. S-posti: [email protected]

7

303

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyjeyjedjd

Sopisiko manner Espanja marras/joulukussa???

• matkailua

Kiitos tarjouksesta, mutta vain ilmoituksessa olevat matkat.

• Jarkka69

Hei
      Kiinnostuin ilmoituksesi.
      Olen itse lähdössä lokakuussa Eestiin vain viikonloppu reissulle saadakseni tähän harmaan arkiseen rutiinien jotain muutakin.
      Suunnitelmissa on kuitenkin Aasian reissu marraskuu - joulukuu lähtö ja takaisin kun lämpimät kelit Suomessa taas, eli 3-6 kk.
      Olen itse 53v nuorekas mies pääkaupunkiseudulta, en hae bailuseuraa vaan kivaa matkaseura kulttuuri/ nähtävyyksien ja muun kivan merkeissä.
      Olen itse käynyt 3 kertaa Krabilla, ja on mahtava paikka,,, nähtävyyksiä ja ym. on todella paljon,,, mielestäni yx parhaista paikoista siellä..
      Ota yhteyttä jos kiinnostuit niin suunnitellaan mahtava reissu yhdessä.
      Terveisin : Jarkka

• matkailua

Hei! Kiitos mukavasta ilmoituksesta, mutta etsin vain naismatkaseuraa, enkä hoksannut sitä ilmoitukseen laittaa. Mukavia reissuja sinulle!

• Matkarobotti

Olet menossa Thaimaaseen, muut menevät Thaimaahan. Koska aiot mennä Keminmaaseen
      tai Saarenmaaseen?

• matkailua

Sitähän sinä et tiedä. Osaan kyllä lleet. Thaimaassa olen ollut,en Thaimaalla. Olet tosiaan nipottajarobotti.

• einipponi

Thaimaa on kova "naimaa" tiedätkös?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      341
      4298
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      140
      2421
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2056
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1551
    5. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      42
      1074
    6. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
      Ikävä
      26
      1037
    7. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      137
      992
    8. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      989
    9. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      337
      931
    10. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      907
    Aihe