Rakastuvat ja vihastuvat kurjiin. Punasesta pitsistä vihreään kurkkuun.
kannattaa varoa niitä K leidejä
8
275
Vastaukset
- KooNainen
Mitäs sä teit K leidille kun pitää varoa? Itsekin K ja ylpeä semmoinen 😎
- olipasosuvastisanottu
Tosiaan tuollaisia ne k leidit ovat.. liekö ovat edes leidejä kun miettii.
Sinähän ap outoja kirjottelet. Mistä moinen miete?
Kaukana leidistä ainakin minä olen, en osaa kaffeeta juoda pikkusormi pystyssä, en pelata brigdeä, en käytä turkiksia, sillä olen noiden kaikkien vastakohta.- ikuisestivain
K-nainen on vain niin ihana, ja kaipaan.
- jorgonen
Minuako kaipaat
Kyllä mä juon kaffea / teetä ym. juoma niin että pikkurilli pystyssä ja en tiedä miten tämä tapa on tullut, aina mie näin juon 😎 Todellaki outo tapaa
- hintimmäksi_ei_mene
Kortela onkin oikea leidi lavalla.
- Eteenpäinvaanh
En tiedä millanen on pitkäkestoinen psykoosi ja tyhmyys yhdistettynä mut sillo luultavasti somettais julkisesti ja haukkuis ihmisiä stalkkereiksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1781476
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä431061Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38745- 14670
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21660Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä29653- 37653
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall184604Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17593