Ottaa pattiin?

Mitkä ovat kolme sellaista asiaa, jotka ärsyttävät kaikkein eniten vastakkaisessa sukupuolessa?

Itselläni tulee ensimmäisenä se, että aletaan neuvomaan miten minun pitäisi olla suvaitsevaisempi. Toiseksi ottaa päähän, kun huudetaan ja korotetaan ääntä tarpeettomasti. Kolmanneksi liian piukkohin vaatteisiin pukeutuminen.

145

987

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehkä-arjen-aneemit

      En voi tietää kun ei ole tällä hetkellä vakiokohdetta, jota tarkkailla ja kerätä ärsykkeitä.

      • En minäkään kirjoittanut yhdestä kohteesta, vaan noin ikäänkuin yleensä.


    • staka

      En syyllisty oikeastaan noista yhteenkään: en neuvo suvaitsevaisuudessa (vain auton ajamisessa, hahhaa), en huuda, en pukeudu piukkoihin. Ei pitäisi olla suuremmin valittamista.

      En ota kantaa puolison mahdollisiin vikoihin tai puutteisiin tuon kummemmin. Muissa miehissä näen 'vikoja' paljon enemmän. Mutta nehän eivät ole minun murheeni olleskaan ;-))

      • Eikö varmasti kaapissa ole legginnsejä tai urheiluhousuja, jotka paljastavat kaiken muodoistasi?


      • staka
        mennäporvooseen kirjoitti:

        Eikö varmasti kaapissa ole legginnsejä tai urheiluhousuja, jotka paljastavat kaiken muodoistasi?

        Mitä pahaa legginseissä? Minun on just sopivat, mutta enhän minä niiden kanssa pyllistele yleisillä paikoilla. Usein pistän pikkuhameen tai tunikan niiden kanssa. Ihan asiallisissa urheiluhousuissa juoksentelen lenkillä ja etelän rannoilla, ei ole vielä kukaan pistänyt pahakseen. Et ole siis tainnut tulla vastaan - tahi juossut perässä?


      • Tellukka
        staka kirjoitti:

        Mitä pahaa legginseissä? Minun on just sopivat, mutta enhän minä niiden kanssa pyllistele yleisillä paikoilla. Usein pistän pikkuhameen tai tunikan niiden kanssa. Ihan asiallisissa urheiluhousuissa juoksentelen lenkillä ja etelän rannoilla, ei ole vielä kukaan pistänyt pahakseen. Et ole siis tainnut tulla vastaan - tahi juossut perässä?

        Tuolla alempana hän kirjoittikin, mitä pahaa niissä on:
        """"Eikä legginssit ole missään tapauksessa seksikkäät, never.""""

        Se niissä saa hänet ärsyyntymään.


    • hehehehee

      Tarttis tarkentaa ennenkuin meikä voisi vastata mitään. Kun minulla on usealla eri etäisyydellä/läheisyydellä vastakkaisen sukupuolen edustajia.
      Aloittajan oletan tarkoittavan omaa vaimoaan 😃 Ei ole helppoa sullakaan, kun vaimo on
      tuollainen pirttihirmu piukoissa legginseissä 😯

      • Ei, kyllä nyt erehdyit pahasti. En missään nimessä kirjoittanut puolisostani, vaan yleensä naisista. Nyt on sana vapaa ja saa kertoa kaiken mikä ärsyttää.


      • mennäporvooseen kirjoitti:

        Ei, kyllä nyt erehdyit pahasti. En missään nimessä kirjoittanut puolisostani, vaan yleensä naisista. Nyt on sana vapaa ja saa kertoa kaiken mikä ärsyttää.

        En voi sietää telttoja päälläni.
        Ääntä lähtee jos tarvis.
        Suvakiksi ei meikäläinen taivu.

        Miehissä ottaa pattiin

        Lihavat
        Iso ääniset
        Pienet ja hikiset 😉


      • Riippuu-taikinasta

        Legginsithän ovat sexyt. Mutta jos niistä pursuaa ulos, se ei ole mieltä ylentävä näky. Silloin pitäisi laittaa oikeaa kokoa, ei pien piukkaa.


      • korpikirjailija kirjoitti:

        En voi sietää telttoja päälläni.
        Ääntä lähtee jos tarvis.
        Suvakiksi ei meikäläinen taivu.

        Miehissä ottaa pattiin

        Lihavat
        Iso ääniset
        Pienet ja hikiset 😉

        Niin, niin mutta ei kai niiden housujen tarvitse olla niin pinkeitä, että ei jää mitään ravailujen varaan?

        Vanhemmiten kaikki miehet lihoavat ja myös jotkut naiset. Aineenvaihdunta hidastuu tjn.
        Miesten on ollut pakko hiljentyä, kun kaikkea mitä sanot voidaan käyttää sinua vastaan. Esimerkiksi työelämässä on pakko olla varuillaan, ettei sano jotain naisia loukkaavaa. Sama ei koske toisinpäin.

        En minä huuda, enkä ole pieni tai hikinen. Onneksi!


      • hehehehee
        mennäporvooseen kirjoitti:

        Ei, kyllä nyt erehdyit pahasti. En missään nimessä kirjoittanut puolisostani, vaan yleensä naisista. Nyt on sana vapaa ja saa kertoa kaiken mikä ärsyttää.

        Eniten ärsyttää se, jos sellainen mies, jonka en halua minua huomioivan eikä olevan yhtään kiinnostunut minusta, osoittaa kiinnostusta ja tunkee läheisyyteen ja juttusille aktiivisesti.😡
        Toiseksi eniten ärsyttää sellainen, jos mies, jonka haluan huomioivan minut ja olevan kiinnostunut minusta, ei ole huomaavinaan ts. olen hänelle pelkkää ilmaa 😳


      • Riippuu-taikinasta kirjoitti:

        Legginsithän ovat sexyt. Mutta jos niistä pursuaa ulos, se ei ole mieltä ylentävä näky. Silloin pitäisi laittaa oikeaa kokoa, ei pien piukkaa.

        "Riippuu-taikinasta"

        Minun mielestäni on jokin raja saavutettu esim. urheilutrikoissa. Eikä legginssit ole missään tapauksessa seksikkäät, never.

        Olihan sitä 70-luvulla tiukkoja farkkuja, mutta mielestäni ne olivat aivan eri sarjassa mitä nykytrikoot.


      • mennäporvooseen
        hehehehee kirjoitti:

        Eniten ärsyttää se, jos sellainen mies, jonka en halua minua huomioivan eikä olevan yhtään kiinnostunut minusta, osoittaa kiinnostusta ja tunkee läheisyyteen ja juttusille aktiivisesti.😡
        Toiseksi eniten ärsyttää sellainen, jos mies, jonka haluan huomioivan minut ja olevan kiinnostunut minusta, ei ole huomaavinaan ts. olen hänelle pelkkää ilmaa 😳

        Ymmärrän sinua oikein hyvin.

        Siksi kannattaa antaa naiselle signaali ja antaa tämän itse päättää ja näyttää kenestä hän on kiinnostunut.


      • mennäporvooseen kirjoitti:

        "Riippuu-taikinasta"

        Minun mielestäni on jokin raja saavutettu esim. urheilutrikoissa. Eikä legginssit ole missään tapauksessa seksikkäät, never.

        Olihan sitä 70-luvulla tiukkoja farkkuja, mutta mielestäni ne olivat aivan eri sarjassa mitä nykytrikoot.

        Siis ärsyynnyt legginsseistä, koska ne eivät ole mielestäsi seksikkäät?
        Kaikki kun eivät ehkä haluakkaan näyttää sinun sulmissäsi seksikkäiltä. Sekö se risoo?


    • Riittää jo kopiointi kiitos.
      Keksi joku oma aihe.

      H.

    • bessie-

      Tyhmyys, taka-ajatuksiin uskominen, 'minäkorostuneisuus'.

      Vaan eivätpä nuokaan kovin paljoa häiritse, voinhan olla tekemisissä vain sen verran kuin on pakko, ja useimmiten pakkoa ei ole.

      • Napakymppi vastaus.

        Allekirjoitan kaikki nämä seikat myös toisessa sukupuolessa. Sellaiset minä-minä tyypit ovat raivostuttavia. Samoin kun yritetään hyötyä toisesta ihmisestä taka-ajatusten avulla. Ja jotkut vaan ovat niin tyhmiä, että pahaa tekee. Ihme etteivät suvakit ole vielä tarttuneet tähän, että pitää hyväksyä myös tyhmyys?


      • mennäporvooseen kirjoitti:

        Napakymppi vastaus.

        Allekirjoitan kaikki nämä seikat myös toisessa sukupuolessa. Sellaiset minä-minä tyypit ovat raivostuttavia. Samoin kun yritetään hyötyä toisesta ihmisestä taka-ajatusten avulla. Ja jotkut vaan ovat niin tyhmiä, että pahaa tekee. Ihme etteivät suvakit ole vielä tarttuneet tähän, että pitää hyväksyä myös tyhmyys?

        Mitä tyhmyys naisessa/miehessä pitää sisällään sinun ja bessien mielestä?


      • korpikirjailija kirjoitti:

        Mitä tyhmyys naisessa/miehessä pitää sisällään sinun ja bessien mielestä?

        Omalla kohdallani ajattelin sellaista yleistä tyhmyyttä ihmisessä. Jotkut eivät kuuntele riittävästi muita, toitottavat omaa näkemystään muista välittämättä, eivätkä pysty näkemään omaa yksinkertaisuuttaan.


      • mennäporvooseen kirjoitti:

        Napakymppi vastaus.

        Allekirjoitan kaikki nämä seikat myös toisessa sukupuolessa. Sellaiset minä-minä tyypit ovat raivostuttavia. Samoin kun yritetään hyötyä toisesta ihmisestä taka-ajatusten avulla. Ja jotkut vaan ovat niin tyhmiä, että pahaa tekee. Ihme etteivät suvakit ole vielä tarttuneet tähän, että pitää hyväksyä myös tyhmyys?

        Pitäisiköhän sinun alkaa vähän miettimään, että mistä se voisi johtua, kun sinua ärsyttää ja jopa raivostutta kaikenlaiset asiat toisissa ihmisissä.
        Yritä päästä perille sellaisen hermostuneisuutesi alkulähteille ja tehdä asialle jotain. Olisi itselläsikin helpompi olla.


    • Ei mikään asia erityisesti ärsytä vastakkaisessa sukupuolessa. Mutta on paljonkin asioita, jotka yleensäkkin ihmisissä ärsyttää, esim. epärehellisyys, epäluotettavuus, piittaamattomuus kanssaihmisistä ym.
      Varmasti niitä neuvojia ja äänensä korottajia riittää miehissäkin. Toisten pukeutuminen ei minulle kuulu, kunhan nyt yleensä pukeutuu, julkisille paikoille.

      • Olen itse enemmän sellainen kuuntelija tyyppi, mutta joskus joltain ei se puhe lopu koskaan ja vielä, kun niin suureen ääneen puhutaan, että korviin sattuu. Olet oikeassa, niitä on yhtälailla miehissäkin.

        Ei kenenkään pukeutuminen minullekaan kuulu, vaan se vaan näkyy ja tuottaa minulle myötähäpeää. En vaan mahda sille mitään.

        Epärehelliset ja epäluotettavat ihmiset ovat kammottavia. Onneksi tämänikäinen voi valita seuransa, eikä tarvitse välttämättä ole tekemisisssä näiden kanssa.


      • mennäporvooseen kirjoitti:

        Olen itse enemmän sellainen kuuntelija tyyppi, mutta joskus joltain ei se puhe lopu koskaan ja vielä, kun niin suureen ääneen puhutaan, että korviin sattuu. Olet oikeassa, niitä on yhtälailla miehissäkin.

        Ei kenenkään pukeutuminen minullekaan kuulu, vaan se vaan näkyy ja tuottaa minulle myötähäpeää. En vaan mahda sille mitään.

        Epärehelliset ja epäluotettavat ihmiset ovat kammottavia. Onneksi tämänikäinen voi valita seuransa, eikä tarvitse välttämättä ole tekemisisssä näiden kanssa.

        Olen tavannut puhekoneita miehissä ja naisissa, he ovat ärsyttäviä, ei heitä jaksa.
        Pukeudun siten mistä tykkään, en ole mitenkään rohkea pukeutumisessa, ei liian tiukkoja eikä kovin paljastavia enää näillä kymmenillä.
        Kyllä napapaita ja legginsit näyttää nololta jos painoa on niihin liikaa.
        Tykkään miehestä joka on ihan tavallinen, viihtyy nahoissaan eikä pidä itseään naista fiksumpana. Vaikka olisikin fiksumpi niin olisi niin fiksu että ei sitä joka käänteessä tuo esiin.
        Nuorempana katsoin miehen ulkonäköä enemmän kuin nykyisin, kun on siisti eikä pöhöttynyt kaljakalle niin on ihan hyvä.
        Mies jonka kanssa vietän vapaa-ajat on kaikkea mitä toivon, huumorintajumme ja elämänasenteemme käyvät yksiin, hän on hyvännäköinenkin.


      • On miehissäkin. Viimeksi tänään mielessäni ajattelin, että lopettaisi jo, ketä kiinnostaa, vielä kun sama asia tulee moneen kertaan ja niin nopeasti, ettei meinaa keritä puheesta selvää saamaan.

        Aina sitä seuraakaan ei voi valita, tekemisissä joutuu olemaan sellaistenkin ihmisten kanssa, joiden kanssa ei suuremminhaluaisi olla.


      • mielikki.mummo kirjoitti:

        Olen tavannut puhekoneita miehissä ja naisissa, he ovat ärsyttäviä, ei heitä jaksa.
        Pukeudun siten mistä tykkään, en ole mitenkään rohkea pukeutumisessa, ei liian tiukkoja eikä kovin paljastavia enää näillä kymmenillä.
        Kyllä napapaita ja legginsit näyttää nololta jos painoa on niihin liikaa.
        Tykkään miehestä joka on ihan tavallinen, viihtyy nahoissaan eikä pidä itseään naista fiksumpana. Vaikka olisikin fiksumpi niin olisi niin fiksu että ei sitä joka käänteessä tuo esiin.
        Nuorempana katsoin miehen ulkonäköä enemmän kuin nykyisin, kun on siisti eikä pöhöttynyt kaljakalle niin on ihan hyvä.
        Mies jonka kanssa vietän vapaa-ajat on kaikkea mitä toivon, huumorintajumme ja elämänasenteemme käyvät yksiin, hän on hyvännäköinenkin.

        Kun löytää sellaisen sopivan, siitä kannatta pitää kiinni ja pitää hyvää huolta.

        Suomalaiset menee vähän laidasta laitaan muodin suhteen, ennen olimme tuulipukukansaa. Nyt liian lyhyita paitoja ja liian piukkoja housuja. Mukavuus on tärkeintä pukeutumisessa, että vaatteita on hyvä pitää päällä, ei kiristä eikä purista.

        Tavallinen suomalainen mies on kokenut hieman inflaatiota viime aikoina, kun katseleen naimisiin menneiden sukunimiä voi arvata puolison olevan joku muu kuin suomalainen. Sama toisinpäin, suomi-mies ottaa tai ostaa itselleen thaimaalaisen vaimon. Halveksin näitä miehiä, koska tiedän aniharvoin olevan kyse rakkaudesta.


      • entinenmiäs kirjoitti:

        On miehissäkin. Viimeksi tänään mielessäni ajattelin, että lopettaisi jo, ketä kiinnostaa, vielä kun sama asia tulee moneen kertaan ja niin nopeasti, ettei meinaa keritä puheesta selvää saamaan.

        Aina sitä seuraakaan ei voi valita, tekemisissä joutuu olemaan sellaistenkin ihmisten kanssa, joiden kanssa ei suuremminhaluaisi olla.

        Jotkut tosiaan toistavat samaa asiaa ja kertovat moneen kertaan jonkin seikan, tulee sellainen vaikutelma kuin hän puhuisi pikkulapselle tai vähä-älyiselle. Raivostuttavaa.


      • mielikki.mummo
        mennäporvooseen kirjoitti:

        Kun löytää sellaisen sopivan, siitä kannatta pitää kiinni ja pitää hyvää huolta.

        Suomalaiset menee vähän laidasta laitaan muodin suhteen, ennen olimme tuulipukukansaa. Nyt liian lyhyita paitoja ja liian piukkoja housuja. Mukavuus on tärkeintä pukeutumisessa, että vaatteita on hyvä pitää päällä, ei kiristä eikä purista.

        Tavallinen suomalainen mies on kokenut hieman inflaatiota viime aikoina, kun katseleen naimisiin menneiden sukunimiä voi arvata puolison olevan joku muu kuin suomalainen. Sama toisinpäin, suomi-mies ottaa tai ostaa itselleen thaimaalaisen vaimon. Halveksin näitä miehiä, koska tiedän aniharvoin olevan kyse rakkaudesta.

        Arvostan suomalaista miestä, suomen naiset ovat tasa-arvoisimpia maailmassa, kyllä siihen on osuutensa suomalaisilla miehilläkin.
        Ihmetyttää kuinka varsinkin nämä suvaitsevaiset naiset löytävät vain vikoja oman kansansa miehistä, suljetaan silmät siltäkin millainen naisen asema näiden "ihanien" kultsipuppeleiden kulttuurissa on.


      • mielikki.mummo kirjoitti:

        Arvostan suomalaista miestä, suomen naiset ovat tasa-arvoisimpia maailmassa, kyllä siihen on osuutensa suomalaisilla miehilläkin.
        Ihmetyttää kuinka varsinkin nämä suvaitsevaiset naiset löytävät vain vikoja oman kansansa miehistä, suljetaan silmät siltäkin millainen naisen asema näiden "ihanien" kultsipuppeleiden kulttuurissa on.

        Ja minä puolestani kannatan miesten ja naisten välistä tasa-arvoa kaikissa asioisssa.


      • mennäporvooseen kirjoitti:

        Jotkut tosiaan toistavat samaa asiaa ja kertovat moneen kertaan jonkin seikan, tulee sellainen vaikutelma kuin hän puhuisi pikkulapselle tai vähä-älyiselle. Raivostuttavaa.

        Ehkä he ovat huomanneet, ettei sinulle oikein meinaa mennä kaikki perille.


    • Vastakkaisessa sukupuolessa?

      Onhan niitä paljon miehiä, jotka eivät niin kamalan tiukkoja vaatteita suosi.
      No balettitanssijoilla on sellaiset aika piukat tanssiessaan. Mutta kestän, en valita.

      • No juu, ei ne lököttävätkään tyylikkäitä ole mutta liian tiukoista housuista ei tietyt paikat hyvää tykkää;)


      • entinenmiäs kirjoitti:

        No juu, ei ne lököttävätkään tyylikkäitä ole mutta liian tiukoista housuista ei tietyt paikat hyvää tykkää;)

        Ei nekään minua ärsytä.
        Yleensäkin ärsytyskynnykseni on paljon korkeammalla kuin toisen ihmisen vaatteet.


    • Tämä on todella outo aloitus.
      Miksi ihmeessä joku haluaa tehdä kopioita leskensiilistä?
      Jos ei sitten ole...

      H.

      • Minun mielestä sinä vasta outo ja kummallinen olet.


      • Pysy sinä vain siellä "älykköaloituksissa", kun ei kerran mitään sanomista ole.


      • Mua ärsytää tuommoset pölijät.


    • Varakkuudella tai omaisuudella kehuskeleminen.
      Epäsiisteys, huono henkilökohtainen hygienia.
      Liika alkoholinkäyttö.

      • No, täytyy tunnustaa joskus sortuvan omaisuudella kehuskelemiseen, onneksi vaan joskus. Siisteys on aina ollut mun juttu, rouva joskus huomauttelee liiasta suihkussa ja saunassa käymisestä. Ehdottomasti samaa mieltä epähygieenisistä tyypeistä. Kuten myös alkoholista, ei sovi myöskään naisille, vaan tekee ihmisen tyhmäksi ja rumaksi.


      • mennäporvooseen kirjoitti:

        No, täytyy tunnustaa joskus sortuvan omaisuudella kehuskelemiseen, onneksi vaan joskus. Siisteys on aina ollut mun juttu, rouva joskus huomauttelee liiasta suihkussa ja saunassa käymisestä. Ehdottomasti samaa mieltä epähygieenisistä tyypeistä. Kuten myös alkoholista, ei sovi myöskään naisille, vaan tekee ihmisen tyhmäksi ja rumaksi.

        Ja tyhmät ja rumatko saavat sinut ärsyyntymään? Miksi? Eikö heillä olisi mielestäsi oikeutta olla olemassa?


      • Tellukka kirjoitti:

        Ja tyhmät ja rumatko saavat sinut ärsyyntymään? Miksi? Eikö heillä olisi mielestäsi oikeutta olla olemassa?

        Tyhmä, ruma, pahalta haiseva ja vielä ympärikännissä?
        Rumuus on tosin korjattavissa kirurgin veitsellä. Hammaslääkärikin auttaa. Vaatteet ja muut kulissit kohentaa imagoa. Tyhmyyttä ei paranna mikään, mutta senkin voi kätkeä jos puhuu mahdollisimman vähän.


      • Paloma.se.co kirjoitti:

        Tyhmä, ruma, pahalta haiseva ja vielä ympärikännissä?
        Rumuus on tosin korjattavissa kirurgin veitsellä. Hammaslääkärikin auttaa. Vaatteet ja muut kulissit kohentaa imagoa. Tyhmyyttä ei paranna mikään, mutta senkin voi kätkeä jos puhuu mahdollisimman vähän.

        Mutta ihanko oikeasti tunnet sisälläsi ärsyyntymistä heistä?

        Silloin saatan vähän (paljonkin) ärsyyntyä, jos tarttuvat kusikourineen kiinni minuun tai yrittävät riistää kassin kädestäni. Tai jos näen jonkun seisovan kusta lurittamassa nurkkaan ...


    • henrjii

      kauniit silmät korkeat rinnat ja pieni tavara
      ärsyttää pattia

      • Jeps, kyllähän ne hieman vanhaa miestä ärsyttää.


      • mimmimum-..mi

        Olen nyt vähän tuhma....mutta näemmä jotain muutakin ottaa pattiin...leikelty ja silikonirinnoitettu neitokainen kertoo lehdessä....minulla oli häpyaluella finni...nyt siitä on tullut patti...en voi harrastaa rajumpaa seksiä miesystäväni kanssa kun siihen pattiin koskee.... voi ..voi..niin että ottaa pattiin...


      • että.viitsitkin
        mimmimum-..mi kirjoitti:

        Olen nyt vähän tuhma....mutta näemmä jotain muutakin ottaa pattiin...leikelty ja silikonirinnoitettu neitokainen kertoo lehdessä....minulla oli häpyaluella finni...nyt siitä on tullut patti...en voi harrastaa rajumpaa seksiä miesystäväni kanssa kun siihen pattiin koskee.... voi ..voi..niin että ottaa pattiin...

        Hohhoijakkaa :((


      • Sivustaseurannut
        että.viitsitkin kirjoitti:

        Hohhoijakkaa :((

        Sinun oma kommenttisi vasta väsyttävä ja lapsellinen on.


      • hmpff
        mimmimum-..mi kirjoitti:

        Olen nyt vähän tuhma....mutta näemmä jotain muutakin ottaa pattiin...leikelty ja silikonirinnoitettu neitokainen kertoo lehdessä....minulla oli häpyaluella finni...nyt siitä on tullut patti...en voi harrastaa rajumpaa seksiä miesystäväni kanssa kun siihen pattiin koskee.... voi ..voi..niin että ottaa pattiin...

        :DD mua tuo kylläkin nauratti, kiva sanaleikki :))


    • pirremiinapa

      Mikähän se olisi, ehkä naisen vähättely , ja vitsiin kätketty julkinen nolaaminen.
      Juoruilevat, akkamaiset miehet ovat myös alta arvosteluasteikon.

      • Kyllä, naisellisuus miehessä, kuten myös miehekkyys naisessa eivät mielestäni sovi, Eikä ihmisiä tule yleensäkään vähätellä, saati julkisesti nolata.


      • New-age

        Kolme miehessä ärsyttävää asiaa:

        Havaintoja työ, harrasteet, lähipiiri n. 50 vuodelta
        Olen kohtalainen kuuntelija, mutta jos omat asiat vyöryvät puhetulvana,
        tulee vähäpätöinen olo ja jos huomio sitten lopulta muodollisesti, kääntyy puoleeni, no mitäs sinä, tuntuu ettei ole enää sanottavaa. Energiat meni jo. Piipittäen: no mitäpäs minä tässä. Pelkkää vikinää. Arggggh.
        En ole ajatustenlukija. Kivaa olisi. Olisin multimiljonääri. Mutta juttu menee niin, että päivien, viikkojenkin kuluttua kuulee jotain oleellista ja totean, että miksei henkilö kertonut, niin selitys on "tyypillinen suomalainen mies", mikä on kestämätön perustelu moneen. Asioita menee kummallisiin suuntiin, jos ei puhu tai perustelee oikeasti. Arrgggh
        Unohtelu. Sovittu tapaaminen useiden infojen jälkeen on "uutinen".
        Siinä sitten nielee tyhjää: minähän kerroin. Arrrghhh.
        Nämä ovat piirteitä, joita ei taatusti omaa kaikki ja näitä piirteitä on naisissakin: puhe pitää leikata saksilla, puhkianalysointi, paljon infoa.

        P.S. mulla on leggingsit jne. kotona, koska ovat mukavat, tunikan kanssa.
        Eivät ne kaunein vaatekappale ole.


      • tulvaa

        Sinua ärsyttää muiden puhetulva? Kyllä noi sun kirjoitukset on varsinaista puhetulvaa, tyhjää sisältöä ja turhaa palstantäytettä.


      • New-age

        Käytä saksia. SF Fiskars. Leskenstyleä.


    • hmpff

      1. Että jotkut heistä tekevät nuorten naisten elämästä turvattoman. Kun tyttöni liikkuu yksin ulkona iltaisin, mitään muuta en pelkää niin paljon, kuin että joku helvetin pönttöpää kajoaa häneen.
      2. Aggressiivisuus ja alistamisen tarve.
      3. Sanastosta puuttuu sana "ei".

      Kokeile ite niitä leggingsejä, ovat ihan sikamukavat ♥ Sukkahousut ovat persiistä.

      • Ehdottomasti hirveitä ihmisiä nuo naisten kimppuun käyvät hörhöt. Kyllä niitä joskus nuorempana hoideltiin ihan porukalla, saivat mitä ansaitsivat.
        Oho, seuraavana tulikin aggressiivisuus. Edellinen kommentti tarkoitti, että mies voi olla väkivaltainen miestä kohtaan, mutta ei koskaan naista. Ei missään tilanteessa, siinä menee raja!
        Tunnen useita tyyppejä, joille tosiaan käy kaikki asiat. He voivat jopa sovittaa legginssejä, ihastua ja pitää niitä kotioloissa. Tosimiehellä on talvella verkkarit tai collegehousut ja kesällä farkut tai shortsit. Vaikka ne olisivat kuinka mukavat, miksi ne pitää laittaa kaupungille mennessä jalkaan? Vaihdan minäkin verkkarit pois ja laitan housut jalkaan, kun lähden kaupungille.


    • ensivaikutelma

      1. Tuntematon mies, joka luulee, että olen iskettävissä. (Voisi katsoa peiliin ja miettiä miksi ei rahkeet riitä.)
      2. Luulee olevansa minun yläpuolella vain koska on mies.
      3. Ei pidä huolta habituksestaan. Pukeutuu tilanteeseen sopivasti.

      • ensivaikutelma

        3. Pukeutuu siis tilanteeseen sopimattomasti ;)))


      • Aika hyviä kaikki, mutta tuo tilanteeseen sopivasti pukeutuminen voi olla hyväkin asia. Kamala katsoa yli- tai alipukeutuneita henkilöitä.


      • mennäporvooseen kirjoitti:

        Aika hyviä kaikki, mutta tuo tilanteeseen sopivasti pukeutuminen voi olla hyväkin asia. Kamala katsoa yli- tai alipukeutuneita henkilöitä.

        Elämäsi pitää olla hirveää. Ja kaikki tuo sisäinen tuska toisten ihmisten takia ...


    • Heikunkeikku

      Pattiin ei ota kovinkaan helposti. Hetken kun jonkun kanssa praatailee, niin oli hän mimmonen tahansa, niin kyllä sen hetken aikaa patittomasti jaksaa jutella.
      Jos taas pidemmän aikaa pitäisi jonkun kanssa olla, niin minua ei viehätä sellaiset miehet, jotka vääntävät kaksmielisiä vitsejä joka asiasta.
      Niin ja niin suulaat tyypit, oli kyse sitten mies tai nainen, jotka jatkuvalla syötöllä puhuvat jotakin tyhjänpäiväistä, niin se alkaa ärsyttämään.

      • En tykkää minäkään miehistä, jotka viljelevät kaksimielisiä vitsejä. Ja pahinta, kun väkisin vielä itse nauravat niille. Samoin naisten halveeraaminen on hirveätä kuunneltavaa. Ei kukaan kaksilahkeinen nyt niin katkera voi olla kauniimmalla sukupuolelle, että pitäisi ruveta panettelemaan tai mustamaalaamaan.


    • Ei niin mikään pattiin ota, mutta voi sitä vähän ihmetellä naisten uskoa ihmistuntemukseen, joka perustuu ensisilmäykseen.
      Toinen kummallisuus, kun naiset tarvitsee keskinäisiin riitelyihinsä yleisön. Ennen oli kyläkaupat ja maitolaiturit. Ajat ja paikat on muuttuneet.
      Yleisönä on joskus vaivaantunut olo.
      Riiteleehän ne miehetkin, mutta ne osaa puukottaa ja vetää turpiin keskenäänkin.
      Pitäiskö vielä kolmas .
      Tämäkin vaan ihmetyksenaihe, ei se ole minulta pois.
      Tämä joukkorakastuminen massoittain milloin mihinkin suosikkilaulajaan, sitä on vaikea ymmätää.

      • Naiset menevät retkuun selvästi miehiä helpommin, mutta sitten taas miehet jäävät monasti roikkumaan jonkun naisen perään tarpeettoman kauan.
        Työpaikalla miehet korottavat hyvin harvoin ääntään, nykyään sen hoitavat naaraat ja ihan varmasti sellaisella volyymilla, että kaikki sen kuulevat.
        Tämä viimeinen oli hyvä ja koskee tosiaan vain naisia, varsin erikoista.


      • mennäporvooseen kirjoitti:

        Naiset menevät retkuun selvästi miehiä helpommin, mutta sitten taas miehet jäävät monasti roikkumaan jonkun naisen perään tarpeettoman kauan.
        Työpaikalla miehet korottavat hyvin harvoin ääntään, nykyään sen hoitavat naaraat ja ihan varmasti sellaisella volyymilla, että kaikki sen kuulevat.
        Tämä viimeinen oli hyvä ja koskee tosiaan vain naisia, varsin erikoista.

        """ Samoin naisten halveeraaminen on hirveätä kuunneltavaa."""


      • New-age

        Tuo....joukkorakastuminen on hyvä ilmaus. Tosin sitä on ollut vuosikymmeniä.
        Julkkiskulttuuria, jos niin voi sanoa. Joukkoihailu esim. työpaikalla on hassua ja niin, että naiset kokoontuvat yhden naisen ympärille ja usein. Ihme ilmiö.
        Mielestäni tätä ei miesten kesken ole - vai?


    • lacucaracha

      Miehet:
      1, mykiksi tekeytyvät, joista saa kiskoa vastauksen irti sarjassa 5 minuuttia/sana ja silti tulee ulos jotain käsittämätöntä
      2. peseytymättömät ja hammashoitonsa laiminlyöneet
      3. itseänsäjatkuvasti kehuvat: kun MINÄ...
      Tarkemmin ajateltuna samat asiat ärsyttävät naisissakin. Varsinkin tuo MINÄ livahtaa aika usein omasta suusta, Mutta saahan itseänsä rakastaa, kun ei vain liikaa...

      • Olet oikeassa, jotkut miehet ovat todella harvasanaisia ja heitä pitää auttaa, että saa asiat selviksi.
        Hammaslääkäri ei ole mukava paikka, mutta pakko käydä ainakin kerran vuodessa. Suihkussa käydään joka päivä, muuten alkaa haista vehkeelle.
        Joo, nämä minä traumaan joutuneet ihmiset ovat kamalia, ei vaan jaksa kuunnella mitä joku on tehnyt eilisen päivän tai meinaa tehdä huomenna. Yksityiskohtaisia selostuksia, huh.


    • Minua ei yleensäkään ota kauheesti pattiin mikään ei miehissä eikä naisissa. Seurani valitsen itse ja piirteet tai tavat jotka eivät miellytä omaavat henkilöt karsiutuvat automaattisesti pois siinä vaiheessa kun ko. henkilöstä tulee vakiorekvisiittaa arkimaisemassani. Joskus taas kyllä sattuu että tuttu ja läheinenkin henkilö alkaa muuttumaan ja omimaan tapoja ja taipumuksia jotka ärsyttävät, mutta ne tulee silleen pikkuhiljaa ja niihin ehtii tottua.

      • missi.eilen.missi.tänään

        Ookko Paloma nyt haku päällä? Tuosta profiilikuvastasi tul mieleen.


      • maissiiii

        Enpä ole tiennytkään, että ihmiset ympärillä voivat olla "arkielämän vakiorekvisiittaa."

        Kyllähän ihmisen elämä voi todellakin olla aikamoista näytelmää.
        On pääosa ja sivuosaa ja sitten rekvisiittaa ja sitten vielä vakiorekvisiittaa...
        niin ja sitten on vielä kulissitkin.


      • missi.eilen.missi.tänään kirjoitti:

        Ookko Paloma nyt haku päällä? Tuosta profiilikuvastasi tul mieleen.

        Hahahaha ei ole haku päällä. Testaan kuvaa vuodelta 1972 kansikuvaksi tai alkukuvaksi lukuun "kirjeitä kotoa". Bikineissä olin sunnuntaisin tai siis yleensä vapaa-aikana suurimman osan päivää. Mutta se oli silloin....


      • maissiiii kirjoitti:

        Enpä ole tiennytkään, että ihmiset ympärillä voivat olla "arkielämän vakiorekvisiittaa."

        Kyllähän ihmisen elämä voi todellakin olla aikamoista näytelmää.
        On pääosa ja sivuosaa ja sitten rekvisiittaa ja sitten vielä vakiorekvisiittaa...
        niin ja sitten on vielä kulissitkin.

        Olemme osa jumalaista komediaa. Jokainen on oman näytelmänsä päähenkilö.


      • maissiiii
        Paloma.se.co kirjoitti:

        Olemme osa jumalaista komediaa. Jokainen on oman näytelmänsä päähenkilö.

        Just, just varsinkin tässä pattialoituksessa, kaikilla komedianäyttelijöillä on niin paljastavat repliikit.


      • Paloma
        En minäkään muuten ole sellaisessa eimiellyttävässä seurassa, mutta töissä ja joidenkin sukulaisten kanssa joutuu pakostikin tapailemaan tällaisia tyyppejä. Sitten kun pääsen eläkkeelle, yritän välttää moista.


    • Fatheroftheson

      Samaa mieltä aloittajan kanssa naisten huutaminen raivostuttaa, suvaitsevaisuus on mennyt ajat sitten ohi mistään ei uskalla sanoa tai kertoa mielipidettään. Sitten vielä kotityöt, vaikka kuinka yrität, aina tulee sanomista ja jotain on tekemättä tai tehty väärin!

      • hmpff

        Tahallaan hutiloitte kotityöt, jotta voitte nostaa kädet pystyyn ja sanoa että "yritin, mutta kun sinulle ei kelpaa mikään", ja sitten painutte man caveen, autotalliin tai pannuhuoneeseen kuulosuojaimet päässä, Jim Beamin kanssa selaamaan Elloksen alusvaatesivuja kun sirkkeli laulaa issekseen nurkassa :))


      • hmpff kirjoitti:

        Tahallaan hutiloitte kotityöt, jotta voitte nostaa kädet pystyyn ja sanoa että "yritin, mutta kun sinulle ei kelpaa mikään", ja sitten painutte man caveen, autotalliin tai pannuhuoneeseen kuulosuojaimet päässä, Jim Beamin kanssa selaamaan Elloksen alusvaatesivuja kun sirkkeli laulaa issekseen nurkassa :))

        Todella vanhanaikaista ja stereotyyppistä ajattelua, että miehet ovat muka autotallissa ja pannuhuoneessa. Nykymiehet ovat keskustelupalstoilla, roikkuvat somessa tai pelaavat tietokonepelejä.


      • Fatheroftheson
        Erittäin samaa mieltä, vaikka kuinka yrittää osallistua pyykin- ja astioidenpesuun, niin varmaan tulee sanomista. Joskus kadehdin isäukkoa, hän ei osallistunut yhtään mihinkään, ei varmaan tiennyt edes mistä imurin saa päälle ja silti tuli loistavasti juttuun äitini kanssa. Ennen oli tasa-arvo miesten ja naisten töiden välillä.


      • niinhänseon
        mennäporvooseen kirjoitti:

        Todella vanhanaikaista ja stereotyyppistä ajattelua, että miehet ovat muka autotallissa ja pannuhuoneessa. Nykymiehet ovat keskustelupalstoilla, roikkuvat somessa tai pelaavat tietokonepelejä.

        Eivät kaikki miehet, on myös fiksuja miehiä.


      • hmpff
        mennäporvooseen kirjoitti:

        Todella vanhanaikaista ja stereotyyppistä ajattelua, että miehet ovat muka autotallissa ja pannuhuoneessa. Nykymiehet ovat keskustelupalstoilla, roikkuvat somessa tai pelaavat tietokonepelejä.

        Eikö pirttihirmuilta tule uutta sanomista netissä roikkumisesta? Vähän näin arvelin, kilttejä ja suopeita naisia ovat, äijät vaan lintsaajia :)


      • Sivustaseurannut
        hmpff kirjoitti:

        Eikö pirttihirmuilta tule uutta sanomista netissä roikkumisesta? Vähän näin arvelin, kilttejä ja suopeita naisia ovat, äijät vaan lintsaajia :)

        Naiset roikkuvat netissä miehiä enemmän. Tälläkin palstalla 80% kirjoittajista on naisia. Aamusta iltaan, jopa keskellä yötä jotkut läyskät paukuttavat näppäimiään.


      • Huilaa.välillä
        Sivustaseurannut kirjoitti:

        Naiset roikkuvat netissä miehiä enemmän. Tälläkin palstalla 80% kirjoittajista on naisia. Aamusta iltaan, jopa keskellä yötä jotkut läyskät paukuttavat näppäimiään.

        Ja sinä pidät kirjaa tilastoja tehden.


      • Sivustaseurannut
        Huilaa.välillä kirjoitti:

        Ja sinä pidät kirjaa tilastoja tehden.

        Tosiasian toteaminen ei ole mitään tilaston pitämistä.


    • flegmaatti

      Ei ole yhtään yhteistä ärsyttävää asiaa.
      Ei kotona eikä kylällä.
      Tapaamani naiset ovat erilaisia ja kotinaras on tottunut tapoihini.

      • Ei meilläkään kotona mikään jurpi, kotikasvatus ollut varmaan sen verran hyvää. Jos kotinaarasta tarkoitit, oli kyllä uusi ja hyvä sana minunkin sanavarastoon.


    • Kun tämän ketjun lukee, niin huomaa joitakin ärsyttävän sellaiset ihmiset, jotka ovat jossakin suhteessa niinkuin hän itse ja toisia taas sellaiset, jotka eivät ole kaikessa niinkuin hän itse (kaikessa täydellisyydessään).

      Jaksatteko te koskaan ajatella kuinka itsenne pitäisi olla, etteivät toiset ympärillänne tuntisi ärsyyntymistä? En minä. Jos joku ärsyyntyy, niin omapa on ongelmansa ja eläköön sen kurjan itsestään nousevan tunteensa kanssa.
      Kun näitä ärsyyntymisen syitä lukee, niin monella se on varmaan muuttunut krooniseksi.

      • New-age

        Pikkupikku kysymys: ärsyynnytkö koskaan itsestäsi?

        Ajattelen, että onneksi maailmassa on niin erilaisia ihmisiä lähtien ystävistä jne. Työpaikkahan on varsinainen rottakoe. Muutama sata eritaustaista, eri koulutustasoista, eri asioista kiinnostuneita ihmistä. Ja kas kummaa pieniä rätinöitä lukuunottamatta selviävät hengissä vuosikymmeniäkin yhdessä.
        Ei mikään vähäpätöinen juttu.


      • New-age kirjoitti:

        Pikkupikku kysymys: ärsyynnytkö koskaan itsestäsi?

        Ajattelen, että onneksi maailmassa on niin erilaisia ihmisiä lähtien ystävistä jne. Työpaikkahan on varsinainen rottakoe. Muutama sata eritaustaista, eri koulutustasoista, eri asioista kiinnostuneita ihmistä. Ja kas kummaa pieniä rätinöitä lukuunottamatta selviävät hengissä vuosikymmeniäkin yhdessä.
        Ei mikään vähäpätöinen juttu.

        Työpaikat ja muutenkin ihmisten seassa oleminen ovat hyvää siedätyshoitoa helposti ärsyyntyville.

        Ärsyynnynkö itsestäni? Miten tarkoitat? Tarkoitatko, että itseni takia vai?
        Olen hyvä antamaan itselleni anteeksi ja hyväksymään itseni(kin) ärsyyntymättä.

        Joskus (monestikin) on pikkusen harmittanut, kun olen kävellyt kaupalle sellaiset puoli tuntia suuntaan ja sitten takaisin painavien kassien kanssa. Sitten olen huomannut, että just se mitä olin lähtenyt ostamaan, oli unohtunut vaikka kaikenlaista muuta tuli mukaan. Ja sellaista. Mutta sellaistahan sattuu ...


      • New-age

        Pitäisikö käydä siedätyshoidattamassa välillä... itselleen anteeksi antaminen on hyvä, mutta tapahtuuko se nopeammin kuin anteeksianto muille, jotka eivät edes pyydä?


      • New-age kirjoitti:

        Pitäisikö käydä siedätyshoidattamassa välillä... itselleen anteeksi antaminen on hyvä, mutta tapahtuuko se nopeammin kuin anteeksianto muille, jotka eivät edes pyydä?

        Minulta ei kenenkään tarvitse pyytää anteeksi.
        Jos se anteeksiantaminen on pyytämällä ansaittu, niin ei se ole silloin aitoa
        anteeksisaamista/-antamista.

        Kyllä sen huomaa, kun on aikansa möyröttänyt omissa oloissaan tällä rauhallisella kylällä ja sitten menee kaupungin hälinään, että jonkunlainen siedätyshoito olisi taas tarpeen.
        Niin pitkälle ei (luojankiitos) vielä koskaan ole päässyt menemään, että jonkun verkkarit tai legginsit saisivat ärsyyntymään.


      • SuuYmmyrkäisenä
        Tellukka kirjoitti:

        Minulta ei kenenkään tarvitse pyytää anteeksi.
        Jos se anteeksiantaminen on pyytämällä ansaittu, niin ei se ole silloin aitoa
        anteeksisaamista/-antamista.

        Kyllä sen huomaa, kun on aikansa möyröttänyt omissa oloissaan tällä rauhallisella kylällä ja sitten menee kaupungin hälinään, että jonkunlainen siedätyshoito olisi taas tarpeen.
        Niin pitkälle ei (luojankiitos) vielä koskaan ole päässyt menemään, että jonkun verkkarit tai legginsit saisivat ärsyyntymään.

        Elämäsi pitää olla hirveää. Kaikki tuo sisäinen tuska toisten ihmisten ja legginssien takia.


      • SuuYmmyrkäisenä kirjoitti:

        Elämäsi pitää olla hirveää. Kaikki tuo sisäinen tuska toisten ihmisten ja legginssien takia.

        No eikö se ole sinunkin mielestäsi hirveää sellaisen ihmisen elämä, joka tuntee ärsyyntymistä toisen ihmisen vaatteiden takia?
        Missä hän pystyy silloin kulkemaan tuntematta jatkuvaa kroonista ärsyyntymistä sisällään? Ei missään.


      • SuuYmmyrkäisenä
        Tellukka kirjoitti:

        No eikö se ole sinunkin mielestäsi hirveää sellaisen ihmisen elämä, joka tuntee ärsyyntymistä toisen ihmisen vaatteiden takia?
        Missä hän pystyy silloin kulkemaan tuntematta jatkuvaa kroonista ärsyyntymistä sisällään? Ei missään.

        Miksi juuri sinun pitää olla siitä huolissaan? Eikö se ole jokaisen oma asia mikä kutakin ärsyttää?


      • SuuYmmyrkäisenä
        Tellukka kirjoitti:

        No eikö se ole sinunkin mielestäsi hirveää sellaisen ihmisen elämä, joka tuntee ärsyyntymistä toisen ihmisen vaatteiden takia?
        Missä hän pystyy silloin kulkemaan tuntematta jatkuvaa kroonista ärsyyntymistä sisällään? Ei missään.

        Miksi juuri sinun pitää olla siitä huolissaan? Eikö se ole jokaisen oma asia mikä kutakin ärsyttää??


      • SuuYmmyrkäisenä kirjoitti:

        Miksi juuri sinun pitää olla siitä huolissaan? Eikö se ole jokaisen oma asia mikä kutakin ärsyttää??

        Huolissani?
        Sitähän tuolla jo kirjoitinkin: "Jos joku ärsyyntyy, niin omapa on ongelmansa ja eläköön sen kurjan itsestään nousevan tunteensa kanssa."


      • SuuYmmyrkäisenä
        Tellukka kirjoitti:

        Huolissani?
        Sitähän tuolla jo kirjoitinkin: "Jos joku ärsyyntyy, niin omapa on ongelmansa ja eläköön sen kurjan itsestään nousevan tunteensa kanssa."

        No, jos olet kerran jo kirjoittanut eikai sitä tarvitse enää toistaa?


      • SuuYmmyrkäisenä kirjoitti:

        No, jos olet kerran jo kirjoittanut eikai sitä tarvitse enää toistaa?

        Sitähän minäkin. Miksi toistaa kuin papukaija?

        SuuYmmyrkäisenä
        3.10.2017 18:48
        Miksi juuri sinun pitää olla siitä huolissaan? Eikö se ole jokaisen oma asia mikä kutakin ärsyttää?

        SuuYmmyrkäisenä
        3.10.2017 18:50
        Miksi juuri sinun pitää olla siitä huolissaan? Eikö se ole jokaisen oma asia mikä kutakin ärsyttää??


      • SuuYmmyrkäisenä
        Tellukka kirjoitti:

        Sitähän minäkin. Miksi toistaa kuin papukaija?

        SuuYmmyrkäisenä
        3.10.2017 18:48
        Miksi juuri sinun pitää olla siitä huolissaan? Eikö se ole jokaisen oma asia mikä kutakin ärsyttää?

        SuuYmmyrkäisenä
        3.10.2017 18:50
        Miksi juuri sinun pitää olla siitä huolissaan? Eikö se ole jokaisen oma asia mikä kutakin ärsyttää??

        Ei tuollaisen härkäpäisen vanhan vammaisen kanssa voi keskustella .


      • SuuYmmyrkäisenä kirjoitti:

        Ei tuollaisen härkäpäisen vanhan vammaisen kanssa voi keskustella .

        Mistäs sinä haluaisit keskustella?


    • hehehehee

      Kun tuli tuossa edellä esiin tasa-arvo naisten ja miesten töiden välillä
      - @mennäporvooseen 3.10.2017 15:11
      ja aiemmin "kultsipuppelit" ja tasa-arvo
      - @mielikki.mummo 2.10.2017 19:45
      ja taas tasa-arvo
      - @mennäporvooseen 2.10.2017 19:53

      Niin, minua ärsyttää hirveästi myös suomalaisten miesten (ja naistenkin) halveksiva suhtautuminen lähiö-yksin-huoltajanaisiin.
      Siinä on tasa-arvo kaukana. Liittyy yleisestikin oman lapsensa hoitamisen halveksuntaan - kotiäitinä oleminen on hävettävin olotila Suomessa, jota ei kannata mainita cv:ssään.
      @mielikki.mummon "Kultsipuppeli" edustaa suomalaisten miesten huonosti kohtelemille ja vain panopuuksi kelpuuttamille naisillemme hyvin kohtelevaa ja tunteensa ilmaisevaa herrasmiestä, joka alkaa vakavasti seurustella.

      • Yksinhuoltaja naisissa ei ole mitään halveksittavaa. Vielä vähemmän lähiöissä asuvia kohtaan. Itse suurimman osan elämästäni kerrostalossa asuneena tiedän ja ymmärrän. Yksinhuoltajuuteen pitäisi olla myös miehellä mahdollisuus, vasta sitten voidaan puhua oikeasta tasa-arvosta. Nyt lapset menevät melkein automaattisesti naiselle, oli tällä haluja tai kykyjä tai tahtoa hoitaa lapsiaan. Miehet jäävät pahasti paitsioon sen vuoksi, että ovat miehiä.


      • En ole perehtynyt asiaan kovin syvällisesti.
        Enkä ole tuntenut olleeni panopuu, minua on kohdeltu hyvin ihan näiden kotimaisten miesten taholta.
        Olen luullut että yh-äitien huono kohtelu on jo historiaa, on valitettavaa jos niin ei ole.
        En todellakaan usko että nämä yh-äidit saavat ajan kanssa paremman kohtelun miesten taholta jotka ovat tulleet sieltä missä naisen arvo on olematon.
        Aina on poikkeuksia, on suomalaisissakin niljakkeita, mutta ei nämä tulokkaatkaan mitään prinssi uljaita ole.
        Odotan mielenkiinnolla kuinka kovasti sepustukseni taas naurattaa...


      • hehehehee
        mennäporvooseen kirjoitti:

        Yksinhuoltaja naisissa ei ole mitään halveksittavaa. Vielä vähemmän lähiöissä asuvia kohtaan. Itse suurimman osan elämästäni kerrostalossa asuneena tiedän ja ymmärrän. Yksinhuoltajuuteen pitäisi olla myös miehellä mahdollisuus, vasta sitten voidaan puhua oikeasta tasa-arvosta. Nyt lapset menevät melkein automaattisesti naiselle, oli tällä haluja tai kykyjä tai tahtoa hoitaa lapsiaan. Miehet jäävät pahasti paitsioon sen vuoksi, että ovat miehiä.

        Joo, ja sitten se tasa-arvo "toteutuu" silleen, että lapsensa yh-isää jumaloidaan suorastaan. Mutta yh-äiti on valkoista roskaväkeä. Murrrrrrrrr


      • hehehehee kirjoitti:

        Joo, ja sitten se tasa-arvo "toteutuu" silleen, että lapsensa yh-isää jumaloidaan suorastaan. Mutta yh-äiti on valkoista roskaväkeä. Murrrrrrrrr

        Tässä olen samaa mieltä kanssasi. Tunsin hyvässä asemassa olevan yh-isän, häntä suorastaan palvottiin, äitienpäivänä oli juttua lehdessä tästä urhoollisesta miehestä.
        Sanon hänelle suoraan että sinulla on koko ajan ollut kotiapulainen, ei ole tarvinnut viedä pyörän tarakalla lapsia hoitoon kuten samassa tilanteessa monien naisten. He niitä sankareita ovat.
        Palkka moninkertainen jonkun tehdastyötä tekevän palkkaan verrattuna. Ei vastannut mitään, muutti puheenaihetta.


      • hehehehee
        mielikki.mummo kirjoitti:

        En ole perehtynyt asiaan kovin syvällisesti.
        Enkä ole tuntenut olleeni panopuu, minua on kohdeltu hyvin ihan näiden kotimaisten miesten taholta.
        Olen luullut että yh-äitien huono kohtelu on jo historiaa, on valitettavaa jos niin ei ole.
        En todellakaan usko että nämä yh-äidit saavat ajan kanssa paremman kohtelun miesten taholta jotka ovat tulleet sieltä missä naisen arvo on olematon.
        Aina on poikkeuksia, on suomalaisissakin niljakkeita, mutta ei nämä tulokkaatkaan mitään prinssi uljaita ole.
        Odotan mielenkiinnolla kuinka kovasti sepustukseni taas naurattaa...

        @mielikki.mummo "kuinka kovasti sepustukseni taas naurattaa..."
        Älä kompastu nikkiin, se on vain kirjaimia peräkkäin hehehehee

        Kannattaa perehtyä tähänkin asiaan, jos mahdollisuus tulee.
        Sitä ennen voi lueskella suomi24:n Sinkut-palstaa hehehehee


      • hehehehee kirjoitti:

        Joo, ja sitten se tasa-arvo "toteutuu" silleen, että lapsensa yh-isää jumaloidaan suorastaan. Mutta yh-äiti on valkoista roskaväkeä. Murrrrrrrrr

        Noinhan se on.
        Yksinhuoltajuudelle(kin) tarvitaan "mies antamaan kasvot".

        Mikäs se oli tämäkin yksi, josta on ollut juttua, joka toivoen toivoi lasta Toivolaansa. Sitten , kun hänen toiveensa toteutui, niin hänestä tuli toivoton ja sai kamalasti säälipisteitä, ymmärtämystä... julkisuudessa.


      • SuuYmmyrkäisenä
        Tellukka kirjoitti:

        Noinhan se on.
        Yksinhuoltajuudelle(kin) tarvitaan "mies antamaan kasvot".

        Mikäs se oli tämäkin yksi, josta on ollut juttua, joka toivoen toivoi lasta Toivolaansa. Sitten , kun hänen toiveensa toteutui, niin hänestä tuli toivoton ja sai kamalasti säälipisteitä, ymmärtämystä... julkisuudessa.

        Taidat olla aikamoinen miestenvihaaja ja rasisti?


      • SuuYmmyrkäisenä kirjoitti:

        Taidat olla aikamoinen miestenvihaaja ja rasisti?

        "Rasisti"? Mistä tuo tuli ja miksi? Perustele.
        "Miestenvihaaja"? Mistä se tuli ja miksi? Perustele.


      • SuuYmmyrkäisenä kirjoitti:

        Taidat olla aikamoinen miestenvihaaja ja rasisti?

        Eikö ole maagista, että arvasin tulevan kysymyksesi ja osasin vastata siihen minuttia ennen kuin kysyitkään?


      • SuuYmmyrkäisenä
        Tellukka kirjoitti:

        Eikö ole maagista, että arvasin tulevan kysymyksesi ja osasin vastata siihen minuttia ennen kuin kysyitkään?

        Et osannut vastata!


      • SuuYmmyrkäisenä kirjoitti:

        Et osannut vastata!

        Kysyitkös minulta jotain?
        Minusta kun näytti siltä, että ajattelet vain. Pohdit omassa mielessäsi omia arveluitasi.

        Rasistikortti vedetään aina vasta sitten esiin, kun argumentit puuttuvat. Niinhän siinä kävi ..


      • SuuYmmyrkäisenä kirjoitti:

        Taidat olla aikamoinen miestenvihaaja ja rasisti?

        Ei, vaan sinä taidat olla aikamoinen Tellukan vihaaja.


      • ähäpiti
        Tellukka kirjoitti:

        Eikö ole maagista, että arvasin tulevan kysymyksesi ja osasin vastata siihen minuttia ennen kuin kysyitkään?

        Niin siinä käy, kun itsensä kanssa keskustelee.


    • Voi.että

      Täytyykö olla tekemisissä ihmisen kanssa joka ei miellytä.
      Jokainen on omanlaisensa ja puutteensa miksi tehdä numeroa.

      • OhMyGodnes

        Miksi yleensäkään keskustella keskustelupalstalla?
        Vastaatko aina kysymyksillä kysymyksiin?
        Sellaiset tyypit ovat ärsyttäviä.


      • OhMyGodnes kirjoitti:

        Miksi yleensäkään keskustella keskustelupalstalla?
        Vastaatko aina kysymyksillä kysymyksiin?
        Sellaiset tyypit ovat ärsyttäviä.

        Kumpikos teistä nyt useamman kysymyksen esitti?


      • Voi.että
        OhMyGodnes kirjoitti:

        Miksi yleensäkään keskustella keskustelupalstalla?
        Vastaatko aina kysymyksillä kysymyksiin?
        Sellaiset tyypit ovat ärsyttäviä.

        Silmäiletkö ihmisiä sillä silmällä hä.


    • No niin.
      Nyt on porvoolaisellekin saatu runsas osallistumismäärä.
      Erikoinen tappaus tämäkin. Ettei vai ohittanut jo ykkösleskenkin kommenttien keräämisessä.

      • Kysynmää

        Sinä olet kummallinen, saatko jotain tyydytystä siitä että pilaat keskustelut.


      • karateka

        Ei Tellukka mitään pilaa, vaan elävöittää keskustelua. Oletko sinä Porvoosta?


      • karateka

        Miksi ei mennyt kohdalle.


      • Harakirii
        karateka kirjoitti:

        Miksi ei mennyt kohdalle.

        Oletko sinä Tellukka?


      • Kysynmää kirjoitti:

        Sinä olet kummallinen, saatko jotain tyydytystä siitä että pilaat keskustelut.

        Eihän tässä mitään ole pilalle mennyt.
        Päinvastoin. Kommentteja kerääntyy vaikka on jo yli sata lasissa. Se eikö se ole tällaisten ketjujen tarkoituskin?
        Vai oliko tässä jotain muutakin ...?


      • sakau
        Tellukka kirjoitti:

        Eihän tässä mitään ole pilalle mennyt.
        Päinvastoin. Kommentteja kerääntyy vaikka on jo yli sata lasissa. Se eikö se ole tällaisten ketjujen tarkoituskin?
        Vai oliko tässä jotain muutakin ...?

        Ottaako se sua pattiin, kun on jo sata lasissa?


      • Harakirii
        Tellukka kirjoitti:

        Eihän tässä mitään ole pilalle mennyt.
        Päinvastoin. Kommentteja kerääntyy vaikka on jo yli sata lasissa. Se eikö se ole tällaisten ketjujen tarkoituskin?
        Vai oliko tässä jotain muutakin ...?

        Kävitkö välillä paskalla vai missä luuhasit.


      • sakau kirjoitti:

        Ottaako se sua pattiin, kun on jo sata lasissa?

        No ei tietenkään.
        Enhän minä muuten sormet jo hellinä näpyttelisi tässä lisää kommentteja. Ihan aloittajan mieliksi, kun olen hänen huomannut tykkäävän siitä, kun hänen ketjunsa vetää paljon kommentteja.
        Avitan, avitan ...


      • Harakirii kirjoitti:

        Kävitkö välillä paskalla vai missä luuhasit.

        Lämmitin kolme kanelipullaa ja laitoin lisää kahvia, että jaksan näpytellä.


      • Harakirii
        Tellukka kirjoitti:

        Lämmitin kolme kanelipullaa ja laitoin lisää kahvia, että jaksan näpytellä.

        Selvästi se ottaa sinua pattiin


      • Harakirii kirjoitti:

        Kävitkö välillä paskalla vai missä luuhasit.

        Oletpa sinä ennalta luettavissa. Taas jo kaksi minuttia aikaisemmin tiesin, mitä tulet kysymään.


      • Harakirii kirjoitti:

        Selvästi se ottaa sinua pattiin

        Noh, öh!
        Ei kumpaankaan niistä ota nyt kukaan. Ihan yksin tässä ...


    • Winnetoi

      Näin reilun neljännesvuosisadan avioliiton kokemuksella sanon, että joskus aviopuolisokin voi ärsyttää ja koetella hermoja. Olen silti sitä mieltä, että olisi aika epäuskottavaa ja ihmeellistä jos näin ei olisi. Jokainen meistä varmasti välillä saa tuntea, että ei se yhdessäolo ole aina niin silkkaa silkkiä ja samettia. Kyllä silti oikean ja todellisen rakkauden vuoksi pitää myös kestää välillä rajujakin tunteita ja tunnetiloja.

      "Rakkaus on sitä, että rakastaa", näin kirjoitti Eric Segal kirjassaan Love Story. Pakko olla samaa mieltä, sillä jos rakastaa osaa myös asettaa nuo "pakolliset" ärsykkeet/ärsytyksen tunteet ja jopa kunnon riidatkin oikeaan mappiin. Eli, elämä koettelee, mutta oikea rakkaus kestää ja asettaa satunnaiset riidatkin vain osaksi elämää ja rakkautta.

      • 1955

        Kaikkein pahinta on, jos puoliso on huumorintajuton ihminen. Tulee mieleen eräs palstalainen, joka on tässäkin keskustelussa ollut näkyvästi esillä. Hän on tosikko ja täysin huumorintajuton


      • 1955 kirjoitti:

        Kaikkein pahinta on, jos puoliso on huumorintajuton ihminen. Tulee mieleen eräs palstalainen, joka on tässäkin keskustelussa ollut näkyvästi esillä. Hän on tosikko ja täysin huumorintajuton

        Onko hän sinun puolisosi?


      • 1955
        Tellukka kirjoitti:

        Onko hän sinun puolisosi?

        Ei, hän on vaan säälittävä .


      • Harakirii
        Tellukka kirjoitti:

        Onko hän sinun puolisosi?

        Ihanko ite keksit noin omaperäisen töksäyksen?


    • hmpff

      Tuli hauvakävelyllä mieleen yksi toinen ärsyttävä piirre joissakin miehissä, johon en ole ikinä nähnyt naisen syyllistävän. Se nenän tyhjentäminen kävelytielle. Örk!

      • flegmatti

        Eikö ole paljon epähygieenisempaa tuhauttaa erite rättiin ja laittaa se taskuunsa?

        Edellisellä eprusteella minä roiskaisen aina tien viereen vaimoni paheksumisesta huolimatta!


      • hmpff
        flegmatti kirjoitti:

        Eikö ole paljon epähygieenisempaa tuhauttaa erite rättiin ja laittaa se taskuunsa?

        Edellisellä eprusteella minä roiskaisen aina tien viereen vaimoni paheksumisesta huolimatta!

        Ja sitten koira kävelee siinä ja tuo tassuissaan sisälle. Siinä ne pöpöt sitten ovat, mun keittiön lattialla.

        Kääri se rätti silleen, että räkä jää sisäpuolelle jolloin se ei kosketa taskuja. Veisitkö vaimolle terkkuja? Sano että ostaa sulle joululahjaksi tällaisen:
        https://www.mustijamirri.fi/united-pets-bonton-sydan-kakkapussipidike-026793
        Voisit pitää siellä pienet pussit ja laittaa sun nenuliinat ensin sellaiseen, ja sitten taskuun :))

        Pidä ne sun pöpöt vaan ihan omassa taskussa mun puolesta, sulle ne on tuttuja, ei tarvi meidän muiden kärsiä.


      • Ottaapattiin
        hmpff kirjoitti:

        Ja sitten koira kävelee siinä ja tuo tassuissaan sisälle. Siinä ne pöpöt sitten ovat, mun keittiön lattialla.

        Kääri se rätti silleen, että räkä jää sisäpuolelle jolloin se ei kosketa taskuja. Veisitkö vaimolle terkkuja? Sano että ostaa sulle joululahjaksi tällaisen:
        https://www.mustijamirri.fi/united-pets-bonton-sydan-kakkapussipidike-026793
        Voisit pitää siellä pienet pussit ja laittaa sun nenuliinat ensin sellaiseen, ja sitten taskuun :))

        Pidä ne sun pöpöt vaan ihan omassa taskussa mun puolesta, sulle ne on tuttuja, ei tarvi meidän muiden kärsiä.

        Kyllä sitä koiranpaskaa tulee ihmisten jaloissa tuhat määrin enenmmän sisälle taloihin ja keittiön lattioille. Ongelma ei ole suomalaisten miesten nenän tyhjentäminen kävelytielle, vaan kävelytiellä olet koiranläjät.


    • VoiPatinPatti

      En voi sietää tyhmiä ihmisiä. Just nyt ottaa sikana pattiin, ettei vastata ap:n kysymykseen vaan lässytetään ihan muuta, syssyä kuiteski kaikille.

      • Päätoimittaj

        Toinen puhuu aidasta ja toinen aidan seipäistä. Palstalaisilla on ihmeellinen tapa kääntää jokin mitätön asia pääaiheeksi, josta sitten rupeavat turisemaan. Samoin ongelmia tulee, kun luulemme puhuvamme samaa kieltä ja samasta asiasta, mutta käyttämiemme sanojen merkitys onkin hämärretty. Alammekin puhua toistemme ohi emmekä ymmärrä toisiamme. Saivarrellaan, etteivät sanat kirjoittajan tai lausujan mielestä tarkoitakaan samaa kuin on totuttu ja vastuu onkin kuulijan tai lukijan, joka ei vain ole ymmärtänyt mitä on oikeasti tarkoitettu.


    • RealistiN

      -halu muuttaa minua, kun ensin on rakastunut juuri niihin piirteisiini ja tapoihini joita pyrkii myöhemmin muuttamaan tai kitkemään kokonaan pois.

      - kuvittelu että olen hänen piikansa tai äitinsä

      - halu muuttaa makuani hänen omansa kaltaiseksi (vaatteet, hiukset, meikkaaminen, ruoka, sisustus etc)

      -aiheeton mustasukkaisuus, joka osoittaa luottamuksen puutteen

      • koikk

        Jos aina kaikki naiset suhtautuu vihamielisesti niin jokuhan miehessä sen aiheuttaa. Ei me täällä osata sanoa mikä. Miehet yleisesti ottaen ei pysty yhtään itseään ja omaa käytöstään arvioimaan. Ehkä tähän tarvittaisiin joku palvelu jonka voi ostaa.


    • llesken

      Minulla on eräs puolituttu yli 65-vuotias mies, joka on todella raivostuttava tapaus. Omasta mielestään hän on ihan tavallinen, mukava ja ihmettelee, miksi erityisesti oman ikäiset naiset eivät hänestä pidä. Miehellä on tosi rasittava luonne, hän on pihi ja laskee kaikki aina sentilleen tasan kaveriporukassa. Lisäksi hän on jankkaaja, joka kuvittelee aina olevansa oikeassa ja kokee tarvetta päteä koko ajan. Naisiin hän suhtautuu halveksuen ja on sovinisti, omaa käytöstään ei siis tietenkään huomaa. En jaksa enempää hänestä avautua, mutta joo, kaikki ei ole niin mustavalkoista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1325
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      60
      898
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe