Kuuden vuoden takuu VW:hen!

laadukastekniikka

Nyt menee kaupaksi volsu!

28

323

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kohti_hybridiä

      Ja koskee vain USA:n markkinoita...

      • Paljon.korjattu

        Saa ajaa jopa 19 tkm vuodessa, jotta takuu kestää kuusi vuotta.
        Palstan taksikehujat, mites tuollaisen takuun kanssa, kun se ei olisi taksiajossa voimassa kuin vuoden verran, eikä volskin pitänyt olla kestävä?


      • taksitoteaja
        Paljon.korjattu kirjoitti:

        Saa ajaa jopa 19 tkm vuodessa, jotta takuu kestää kuusi vuotta.
        Palstan taksikehujat, mites tuollaisen takuun kanssa, kun se ei olisi taksiajossa voimassa kuin vuoden verran, eikä volskin pitänyt olla kestävä?

        Volkkarin takuu taksikäytössä on kaksi vuotta ilman kilometrirajaa, Toyotassa ei ole! Siinä yksi pieni syy miksi ei Toyotaa tai muitakaan japanilaisia. Muita syitä on lukemattomia.


      • Harasoosi
        taksitoteaja kirjoitti:

        Volkkarin takuu taksikäytössä on kaksi vuotta ilman kilometrirajaa, Toyotassa ei ole! Siinä yksi pieni syy miksi ei Toyotaa tai muitakaan japanilaisia. Muita syitä on lukemattomia.

        Ei ole, jos tulee amerikanmallin takuu...


    • OliSeSurkeaaAikaa

      Vielä kun takuuseen sisältyisi korvaus kaikesta siitä ajasta, kun roikkuu korjaamolla, tai viemässä tai hakemassa sitä volsua korjaamolta. Onneks hinausauton hytissä pääsi aina yhden reisun: Verstaalle.

    • Helppoaon

      Minulle toimitetaan auto tilalle jos särkyy..tai kustantavat hotellihuoneen..ihan kummin itse haluaa..ei kylläkään ole volkkari..

    • Entinen_Vw-kuski

      Saksassakin merkkiliikkeet tarjoavat uudenveroisia hybrideitä alle 10 tkm ajettuina ja 5 v takuulla. Eivät vaan tunnu oikein menevän kaupaksi. Mistä ihmeestä se voisi oikein johtua? Ei kai sillä vaan olisi mitään tekemistä luotettavuuden ja kestävyyden kanssa. Minä kyllä luulen että saksalaisetkin ovat viimein alkaneet oppia ja tekevät päätöksensä edes vähän järkeä käyttäen vaikkakin yhä siinä uskossa että he saksalaiset ovat muiden yläpuolella joka asiassa.

      • wolfganghölze

        Johtuu paljolti siitä, että Saksalaiset eivät ymmärrä, miten hyvä auto, varinkin talviauto, testivoittaja-volsu on. Syy on juurikin siinä, ettei yhtyneet kuvalehdet halua lanseerata tekniikan maailmaa saksankielisenä tuolle kielialueelle. Nyt saksalainen joutuu turvautumaan siihen arvioon, mitä illalla kneipessä puhutaan. Mutta luettuaan tekniikan maailman objektiivistä ja luotettavaa testitietoa, juurevalla baijerin murteella, niin johan piristyisi kysyntä sielläkin!


      • Sikakoirat
        wolfganghölze kirjoitti:

        Johtuu paljolti siitä, että Saksalaiset eivät ymmärrä, miten hyvä auto, varinkin talviauto, testivoittaja-volsu on. Syy on juurikin siinä, ettei yhtyneet kuvalehdet halua lanseerata tekniikan maailmaa saksankielisenä tuolle kielialueelle. Nyt saksalainen joutuu turvautumaan siihen arvioon, mitä illalla kneipessä puhutaan. Mutta luettuaan tekniikan maailman objektiivistä ja luotettavaa testitietoa, juurevalla baijerin murteella, niin johan piristyisi kysyntä sielläkin!

        Saksalaiset tietävät totuuden mutta heille saksalaisuus on niin pyhä arvo etteivät he halua uskoa mitään muuta totuutta kuin "Deutschland über alles". AutoBildin "Kümmerkasten" on täynnä Vw-konsernin autojen vioista ja niiden takuukorjauksista valittavista viesteistä. Julkisuus usein auttaa Volkkareidenkin korjauksissa, Saksassakin. Periaatteessa saksalaiset ovat kuitenkin sitä mieltä että he osaavat kaiken ja ovat ylivoimaisia kaikessa. F1:ssä ei juuri muihin kiinnitetä huomiota kuin Wetteliin, Hülkenbergiin ja häntäpään valvojaan Wehrleiniin jota yrittävät seuraavaksi Bottaksen paikalle.


      • nissanvietouhuaVW

        VW hylkää nyt vähemmälle täyssähköautoja ja keskittyy hybrideihin.Oliko uutisissa näin

        Siinä on kehityksen jälkijunassa

        Ei tainnu pelastusta tulla täyssähköstä?


      • Pelastusta
        nissanvietouhuaVW kirjoitti:

        VW hylkää nyt vähemmälle täyssähköautoja ja keskittyy hybrideihin.Oliko uutisissa näin

        Siinä on kehityksen jälkijunassa

        Ei tainnu pelastusta tulla täyssähköstä?

        Vw:lle ei tule myöskään hybridistä. Ajatelkaa nyt: Tsi Dsg Vw-hybridiharjoitelma= täydellinen taloudellisuus-, laatu- ja luotettavuuskatastrofi


    • eikestäkäyttöäVWskoda
    • eitakuutaskodaudiseat

      Missä hynyn vastaava ilman km rajaa?

    • konkurssiVWaudi

      trolli tuo uutinen
      VW kestää monesti vain alle 100tkm.
      Ei voi kiatakuuta olla

    • EiKorvaaKuitenkaanMitään

      Mitä hyötyä tuosta pitemmästä takuusta on, kun se ei kuitenkaan korvaa yhtään mitään, kuten ei se kahden vuoden takuukaan. Täysin turha. Pelkkä mainoskikka.

    • RähmäKäpälät

      Olipa hyvä kommentti tuon kauppalehden kommentointiosastolla: Mikään ei onnistu konsernilla, ei edes huijaus-softan teko....Buahahahahahaaaaaaaa!

      • kiakikylmäonkoVWon

        Onko se tojota sponsori?


    • laulaja.kultakurkku.vw

      Asiakkailla on siis edessään ei kahden vuoden takuuhelvetti, vaan peräti 6 vuoden takuuhelvetti. Taidanpa perustaa jo varuiksi hoitolaitoksia tulee meinaan tarpeeseen.

      Audi UK repäisi erään tarra-auton kanssa, otti nokkiinsa kun asiakas mainosti Audin omia sallittuja öljynkulutus rajoja, niitä ei olisi saanut mainostaa, ne kerrotaan vasta takuuhuollossa, ettekö te tajua!!!

      http://audi-oil.blogspot.fi/

      Eka juttu tuossa oli se jenkkilän 2.0 TFSI saldo, 126000 öljypoltinta, ihan siis yksittäistapauksia kaikki. Sen perään on tuo asiakkaan öljykapina juttu ja Audin laittama peitto asiakkaan pakun päällä, tällästä se on Audin ja Volkkarin takuu, sitä ei aina ole, takuu on mainittu mutta se ei toteudu kaikille.

      Eli eivät halunneet että heidän itsensä määrittelemiä tarkkoja kulutusrajoja mainostetaan julkisesti, mutta perustavat niihin korjaukset ja ovat lukujen kanssa erittäin tarkkoja, jos uuden auton moottori kuluttaa öljyä esim. 0,499999 litraa tonnilla, niin moottori on vielä hyvässä iskussa jne. Että ajele vielä tovi niin katsotaan hajoaako tai kasvaako syönti. Nyt puhutaan uusista ja uudehkoista autoista ei mistään loppuun ajetuista romuista joilta useat volkkarit ja audit toisin vaikuttaa ominaisuuksiensa puolesta.

      • ritu.heratys.liike.nyt

        Amerikassa oli samanlainen teipattu Audi mikä suomessa oli Turun VV Auton edessä, oheisen linkin juttu sis. tutunnäköisen kuvan. Ympäri maailmaa ovat näiden kanssa taistelleet eli ylin johto määrittelee miten korjataan, mekaanikot varmaan osaisivat korjata kunnolla, mutta VAG johto ei anna korjata. Tuossa LA tapauksessa uuteen Audiin pitänyt lisätä litra 1600 km välein, ei ne kulutukset siis aina ala vasta myöhemmin kuten VV Auton Riitta Karjalainen usein väittää.

        https://www.driving.co.uk/news/british-audi-drivers-battle-for-compensation-over-excessive-oil-consumption/


    • täydellinentakuu

      VW:n pitkä takuu korvaa kaiken paitsi moottori, turbo, voimansiirtoviat tai kuluvien osien viat.

      • kääpiö.itkee

        Jenkeissä ehkä muttei euroopassa, Riitan mielestä suomalaiset asiakkaat ei osaa käyttää volkkareita oikein ja siksi ne hajoilee ja korvauksia ei tipu, Riitta on tiukka typy mitä tulee korvauksiin, Riitta pitää huolen että asiakkaat maksaa tehtaan virheet, siitä Riitalle bonukset maksetaan. Kääpiö voi mennä muualle valehtelee.


      • 2.4STW__

        Mitä ilmeisemmin volkkarien käyttöohjeissa on sitten jotain vikaa jos kerran käyttäjät ei osaa.
        Volkkarit on hyvin vaikeita autoja käyttää koska kun käyttäjät osaa käyttää kaikkai muita autoja kuin volkkareita. Pitäiskös volkkarin kehittää jonkinlainen tekoälysysteemi mikä ohjeistaisi käyttäjiä käyttämään autoa kuten valmistaja määrittelee.

        Joskus oli itellä Superb mallia 2008. Auto oli minulla uudesta asti neljä vuotta. ensimmäisten kuukausien aikana siitä sekosi sähköt niin että auto valitti melkein kaikkien valojen olevan rikki.
        Olin edellisenä iltana käynyt pesukadulla huuhelemassa kurat pois.
        Pajalla olivat liki vihaisia kun olin käyttänyt auton pesukadulla missä auton maadoitukset konetilassa olivat kastuneet. En selvästikään osannut käyttää konsernin heimotuotetta oikein.
        Loppujen lopuksi selvisi että maadoituskaapelien runkoliittimien alta ei ollut poistettu maalia mikä tunnetusti on aikahyvä eriste. Asiakas kuitenkin pistettiin ruotuun. Auto olisi pitänyt ilmeisesti pestä käsin ilman vettä.


      • Seatvwskodaudisama
        2.4STW__ kirjoitti:

        Mitä ilmeisemmin volkkarien käyttöohjeissa on sitten jotain vikaa jos kerran käyttäjät ei osaa.
        Volkkarit on hyvin vaikeita autoja käyttää koska kun käyttäjät osaa käyttää kaikkai muita autoja kuin volkkareita. Pitäiskös volkkarin kehittää jonkinlainen tekoälysysteemi mikä ohjeistaisi käyttäjiä käyttämään autoa kuten valmistaja määrittelee.

        Joskus oli itellä Superb mallia 2008. Auto oli minulla uudesta asti neljä vuotta. ensimmäisten kuukausien aikana siitä sekosi sähköt niin että auto valitti melkein kaikkien valojen olevan rikki.
        Olin edellisenä iltana käynyt pesukadulla huuhelemassa kurat pois.
        Pajalla olivat liki vihaisia kun olin käyttänyt auton pesukadulla missä auton maadoitukset konetilassa olivat kastuneet. En selvästikään osannut käyttää konsernin heimotuotetta oikein.
        Loppujen lopuksi selvisi että maadoituskaapelien runkoliittimien alta ei ollut poistettu maalia mikä tunnetusti on aikahyvä eriste. Asiakas kuitenkin pistettiin ruotuun. Auto olisi pitänyt ilmeisesti pestä käsin ilman vettä.

        Vw onni on maksaa tehdasviat

        Koskahan se vw elokuva tulee ensi-iltaan


    • Eitakuutavwaudi

      Pörhö myynti
      Mites selittää asiakkaalle kun vierekkäin kallis audi vuoden takuulla ja kia 7 vuoden takuulla?
      Mennäkö mäntä öljynsyöntiin

    • jep.takuu.jep

      Kuuden vuoden jenkeissä takuu ei koske e-Golfia, eli VW ei ihan vielä luota omaan sähköautoteknologiaan...

      "We offer the 6 years/72,000 miles (whichever occurs first) New Vehicle Limited Warranty on all our 2018 models except for e-Golf."

      Kyllähän Kiia takuu Volkkareissa kaiken kohun jälkeen kertoo karua kieltään konsernin epätoivosta. Autot ei mene kaupaksi. Kovia myyntilukuja on helppo esittää kuten minä tässä seuraavassa esitän:

      Minun tililläni on 10 miljardia euroa. Ensi vuonna tililläni on jo 20 miljardia.

      Volkkari siis laskee aina yhteen koko maailman myynnin ja jos Nigeriassa myydään 10 miljoonaa 5000 euron halpavolkkaria niin se kyllä vääristää lukuja länsimaissa tapahtuvaan myyntiin.

    • äläostaVWskodaudiseat

      kuka alkais julkaisemaan autojen osto-opasta missä luetellaan kaikki varsinkin tuhansien eurojen tyyppiviat auto merkeiltä ja malleilta
      Luulis että kirjanen menis kaupaksi.
      Tosin VW tuotteista taitaa tulla aika paksu teos pelkästään

    • YLEVWaudiiiiiiiiiiiiiiii

      YLE
      perkele nyt tekemään ohjelma VW laadusta ja ongelmien pimittämisestä..hus!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2606
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1179
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1143
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe