"Hermafrodiitti"

Outoko?

Minulla on jo kauan ollut seksifantasia, koskien nimenomaan hermafrodiitti-naista... Harmi että heitä ei löydä tuolta katukuvasta, siispä ajattelin kokeilla että jos täältä keskustelupalstalta löytyisi... Onko teitä täällä?

35

9960

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • IS TYTTÖNEN

      niin etsikkö miestä joka on naisennäkönen vai naista joka on miehennäkönen ja vielä sitä et meit on monentasosii eli osan huomaa ja osaa ei

      • outoko?

        Jolla on siis sekä naisen että miehen elimet...


      • kivatytsy
        outoko? kirjoitti:

        Jolla on siis sekä naisen että miehen elimet...

        on todella vähä niit syntyy todella todella vähä kokomailmas muita is homeleit syntyy paljo enämpi eriasteisii ja ei niil oo kumpaaki toinen on tavallaan käyttökelvoton, mullaitellä on sisällä naisen hommeleit ja naisenhormoonitaso ym kivaa


      • selvä...
        kivatytsy kirjoitti:

        on todella vähä niit syntyy todella todella vähä kokomailmas muita is homeleit syntyy paljo enämpi eriasteisii ja ei niil oo kumpaaki toinen on tavallaan käyttökelvoton, mullaitellä on sisällä naisen hommeleit ja naisenhormoonitaso ym kivaa

        selitys tai sitten ei.


      • outoko?
        kivatytsy kirjoitti:

        on todella vähä niit syntyy todella todella vähä kokomailmas muita is homeleit syntyy paljo enämpi eriasteisii ja ei niil oo kumpaaki toinen on tavallaan käyttökelvoton, mullaitellä on sisällä naisen hommeleit ja naisenhormoonitaso ym kivaa

        oletko sitten ulkoisesti nainen? *utelias* =)


      • is tyttönen
        outoko? kirjoitti:

        oletko sitten ulkoisesti nainen? *utelias* =)

        no ainaski naiset on sanonu et oon kuin luomunainen niin kooltani kuin käytökseltäni, kuin ajatuksiltani. mua on sanottu kauniiksi


      • Outoko?
        is tyttönen kirjoitti:

        no ainaski naiset on sanonu et oon kuin luomunainen niin kooltani kuin käytökseltäni, kuin ajatuksiltani. mua on sanottu kauniiksi

        Siis, anteeksi uteliaisuuteni, mutta mikä sinusta sitten tekee intersukupuolisen? =)


      • is tyttönen
        Outoko? kirjoitti:

        Siis, anteeksi uteliaisuuteni, mutta mikä sinusta sitten tekee intersukupuolisen? =)

        ookko edes tutustunu edes is sukupuolisuuteen
        minä oon mies ja mul on naisen tavaroit sisälläki ja muutaki mut tutustu ensin kaikiin eri ilmenemis ja sairauden muotoihin ja puhu sitte


      • Anonyymi
        is tyttönen kirjoitti:

        no ainaski naiset on sanonu et oon kuin luomunainen niin kooltani kuin käytökseltäni, kuin ajatuksiltani. mua on sanottu kauniiksi

        Ajatuksiltaan tuleekin olla kaunis.


      • Anonyymi
        is tyttönen kirjoitti:

        ookko edes tutustunu edes is sukupuolisuuteen
        minä oon mies ja mul on naisen tavaroit sisälläki ja muutaki mut tutustu ensin kaikiin eri ilmenemis ja sairauden muotoihin ja puhu sitte

        Pieni ristiriita käyttää nimimerkkiä tyttönen ja sanoa olevansa mies.


    • höö

      Jos et tyydy IS-naiseen, jolla on joitain molempien sukupuolien tunnusmerkkejä, saat jättää fantasiasi mielikuvitusosastolle. Maailmasta kun on löydetty tiettävästi joku ihan oikea hermafrodiitti (määrä siis luokkaa 1-5 kuudessa miljardissa) kummankin sukupuolen toimivine elimineen. Muistelen, että ainakin yhdessä tapauksessa korjausleikkaus olisi sittemmin tehty. Todennäköisyys sille että saisit unelmasi toteutumaan on siis todella mitätön. Mutta voihan sitä ihminen unelmoida mahdottomastakin, kunhan ei todellisuudentajuaan menetä.

      • näitä

        ihmisiä, ovatko nyt ihan tosissaan Kun ei nyt muutakaan kiinnostusta enää ole. Huonosti on pullat uunissa. jos nyt yleensä ovat missään...

        Voi miu kankkuu ku o kahest kappaleest, voi, voi


      • Joopajee
        näitä kirjoitti:

        ihmisiä, ovatko nyt ihan tosissaan Kun ei nyt muutakaan kiinnostusta enää ole. Huonosti on pullat uunissa. jos nyt yleensä ovat missään...

        Voi miu kankkuu ku o kahest kappaleest, voi, voi

        Mikä sun kiinnostuksesi on?
        Ei hemmetti, on sullakin kiinnostukset -_-


      • Anonyymi
        näitä kirjoitti:

        ihmisiä, ovatko nyt ihan tosissaan Kun ei nyt muutakaan kiinnostusta enää ole. Huonosti on pullat uunissa. jos nyt yleensä ovat missään...

        Voi miu kankkuu ku o kahest kappaleest, voi, voi

        Jo on huonosti pulla uunissa, kun on kahteen osaan revennyt!


    • minäpä minä

      Minä olen hermafrodiitti ja olen nainen. Haluaisitko kokeilla minua?

      • 16+13

        Vautsi-vau!!! Ja vielä ilmeisesti suomalainen kun kirjoitat täällä! Olet todella maailman harvinaisuus ja koko maailman lääkärikunta on sinusta kiinnostunut. Olet varmaankin ollut jo vauvasta saakka jatkuvassa ja tarkassa kansainvälisessä lääkäriseurannassa kun ei ole tehty korjausleikkauksia.

        No tuo runsas kuusi vuotta sitten hermafrodiittia kaipaillut on varmaankin kadonnut näiltä markkinoilta siinä ajassa, joten ei taida vastailla.


      • ihmisiä kaikkityyni

        Minä olisin todella kiinnostunut tutustumaan ja kokeilemaan sinua hermafrodiitti nainen jos todella olet aito!!!


      • minä

        Minäkin olen kiinnostunut samasta asiasta! Ja joo haluaisin kokeilla sinua...


      • bona1

        Kyllä olis kivaa kokeill


      • Mä haluaisin kokeilla :-)


      • Kyllä


      • Anonyymi

        Kyllä )


    • 5754yhdhdf

      Hermafrodiitteja on ehkä yksi sadasta miljoonasta maailmassa. Todellinen hermafrodiittius vaatii geenien translokaation X ja Y kromosomien välillä.

    • joku transu

      Mitä vittua nyt taas Hessu.

    • Mie mietin

      Wikipedia kertoo:

      Hermafrodiitti eli kaksineuvoinen on eläin, joka tuottaa sekä naaras- että koiraspuolisia sukusoluja, tai kasvi, jolla on sekä hede- että emikukat samassa yksilössä.[1] Monissa eliöryhmissä hermafroditismi on vallitseva lisääntymisjärjestelmä. Yleisintä se on yksikotisilla kasveilla ja selkärangattomilla eläimillä. Sitä esiintyy kuitenkin myös kaloilla ja vähäisemmissä määrin muilla selkärankaisilla.

      ...

      Erityisesti ihmisen kohdalla puhutaan nykyisin mieluummin intersukupuolisuudesta kuin hermafroditismista.

      • klhgd

      • Anonyymi

        Olen täysin selkärangaton. Olen siis hermafrodiitti. Ainakin hermoilen.


    • AlienIndie

      Milloin keksitään tapa tuottaa jälkeläinen kahdesta munasolusta ihmisellä niin että miehet voidaan lakkauttaa? :(

      • Voi moro

        Tai sitten koska keksitään siemensolulle joku muu 9kk kasvupaikka kun naisen kohtu niin että naiset voidaan lakkauttaa? :(


      • Juuri näin päin
        Voi moro kirjoitti:

        Tai sitten koska keksitään siemensolulle joku muu 9kk kasvupaikka kun naisen kohtu niin että naiset voidaan lakkauttaa? :(

        Naisethan ovat joka suhteessa huonompia ja kaikki menee huonompaan suuntaan kun naiset pääsee osallistumaan päätöksen tekoon.

        Kahdesta naisten huonosta perintötekijästä tulisi vielä huonompi, kun taas hyvistä miesten perintötekijöistä tulisi vielä parempi.


    • karvarinta43

      ei tod sama ja tv-shemalet viestii haku pääl mul

    • perkeleeeeeee

      Mitä helvettiä?? AHHAHHAAHHAHHAAHAAAA

      • Hidasta_on

        Olet tosihämäläinen kun kesti noin monta vuotta tajuta.


    • Kiinnostaisikuulla

      No saiko ap tätä naista?

    • Anonyymi

      Varsinkaan Suomesta ei löydy hermafrodiitteja koska heille on lapsuudessa tehty sukupuolen valinta leikkaus heiltä kysymättä.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 155
      4557
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      117
      4165
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2750
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1669
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1660
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      93
      1596
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1573
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe