Gigan kortti halvalla!

1Gt

Ostin www.tietotasku.fi gigan kortin ja toimii hyvin. Maksoi postikuluineen 90,15 euroo.

7

699

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hulluutta mutta totta

mä ostin myös netistä gigan muisti kortin uutena ja maksoin siitä 65€. ja siinäkään ei oo ollu mitään vikoja

• .......

Mistä oot noin halvalla saanu gigan kortin?

• jjjj
        ....... kirjoitti:

Mistä oot noin halvalla saanu gigan kortin?

Ennen joulua polkumyynti.com:ssa myytiin gigasta MMC:tä 75eurolla, mutta nyt joulun jälkeen sen hinta on noussut ja se on jotain 90-100euroa siellä.

• nGaugo

N-Gage käyttämään koko gigasen kortin kapasiteetin? Olen saanut sellaisen käsityksen ettei se tunnista kuin max. 256MB kortin.

• jjjj

Ainakin olen jossain nähnyt kuvan, mutta se on totta, että gigaa sillä kortilla ei ole käytettäväksi vaan jotain 980megaa.

Kyllä mä olen 99% varma, että se toimii, mutta luulisi, että sen kortin saisi ainakin palautettua, kun ainakin polkumyynnissä lukee, että se toimii n-gagessa, joten tuolloin jos se ei toimisikaan ja kuitenkin väitetään niin sitähän ei saisi tapahtua.

• stikkis

Minkähän merkkinen tämä gigainen kortti on?

• !#"#¤¤¤#""

mbnetis näätte hintaseurauksesta missä on halvin mmc kortti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      363
      3782
    2. Kuka on mystinen heppamies?

Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      1393
    3. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      94
      1257
    4. Jäätävä epävarmuus

Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko
      Ikävä
      65
      1044
    5. Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?

The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass
      Tv-sarjat
      13
      861
    6. Perjantaita!

Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔
      Ikävä
      58
      857
    7. Ainakin hän on elossa

ehdin jo huolestua.
      Ikävä
      38
      850
    8. Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua

Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään
      Ähtäri
      60
      839
    9. Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"

Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise
      Suomalaiset julkkikset
      11
      827
    10. Ei sua mies varmaan kauheasti haittaa

Jos otan sut omakseni, tässä lähiaikoina ❤️
      Ikävä
      65
      821
    Aihe