Gigan kortti halvalla!

1Gt

Ostin www.tietotasku.fi gigan kortin ja toimii hyvin. Maksoi postikuluineen 90,15 euroo.

7

751

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hulluutta mutta totta

mä ostin myös netistä gigan muisti kortin uutena ja maksoin siitä 65€. ja siinäkään ei oo ollu mitään vikoja

• .......

Mistä oot noin halvalla saanu gigan kortin?

• jjjj
        ....... kirjoitti:

Mistä oot noin halvalla saanu gigan kortin?

Ennen joulua polkumyynti.com:ssa myytiin gigasta MMC:tä 75eurolla, mutta nyt joulun jälkeen sen hinta on noussut ja se on jotain 90-100euroa siellä.

• nGaugo

N-Gage käyttämään koko gigasen kortin kapasiteetin? Olen saanut sellaisen käsityksen ettei se tunnista kuin max. 256MB kortin.

• jjjj

Ainakin olen jossain nähnyt kuvan, mutta se on totta, että gigaa sillä kortilla ei ole käytettäväksi vaan jotain 980megaa.

Kyllä mä olen 99% varma, että se toimii, mutta luulisi, että sen kortin saisi ainakin palautettua, kun ainakin polkumyynnissä lukee, että se toimii n-gagessa, joten tuolloin jos se ei toimisikaan ja kuitenkin väitetään niin sitähän ei saisi tapahtua.

• stikkis

Minkähän merkkinen tämä gigainen kortti on?

• !#"#¤¤¤#""

mbnetis näätte hintaseurauksesta missä on halvin mmc kortti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      410
      1791
    2. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      147
      1155
    3. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      67
      1093
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      88
      1081
    5. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      101
      1014
    6. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      146
      874
    7. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      94
      741
    8. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      701
    9. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      50
      679
    10. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      57
      654
    Aihe