Ostin www.tietotasku.fi gigan kortin ja toimii hyvin. Maksoi postikuluineen 90,15 euroo.
Vastaukset 7
- hulluutta mutta totta
mä ostin myös netistä gigan muisti kortin uutena ja maksoin siitä 65€. ja siinäkään ei oo ollu mitään vikoja
- .......
Mistä oot noin halvalla saanu gigan kortin?
- jjjj
....... kirjoitti:
Mistä oot noin halvalla saanu gigan kortin?
Ennen joulua polkumyynti.com:ssa myytiin gigasta MMC:tä 75eurolla, mutta nyt joulun jälkeen sen hinta on noussut ja se on jotain 90-100euroa siellä.
- nGaugo
N-Gage käyttämään koko gigasen kortin kapasiteetin? Olen saanut sellaisen käsityksen ettei se tunnista kuin max. 256MB kortin.
- jjjj
Ainakin olen jossain nähnyt kuvan, mutta se on totta, että gigaa sillä kortilla ei ole käytettäväksi vaan jotain 980megaa.
Kyllä mä olen 99% varma, että se toimii, mutta luulisi, että sen kortin saisi ainakin palautettua, kun ainakin polkumyynnissä lukee, että se toimii n-gagessa, joten tuolloin jos se ei toimisikaan ja kuitenkin väitetään niin sitähän ei saisi tapahtua.
- stikkis
Minkähän merkkinen tämä gigainen kortti on?
- !#"#¤¤¤#""
mbnetis näätte hintaseurauksesta missä on halvin mmc kortti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va802077Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661269Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu281140- 1411038
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa145895- 98834
- 45737
- 62726
- 61696
Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63682