Olen eka kertaa elämässäni ihastunut 5v nuorempaan, onko se outoa? Henkilö vaikittaa mukavalta ja olemme henkisesti samaa tasoa, mutta silti tuo ikäero vaivaa.
17vnä onko outoa ihastua 5v nuorempaan
7
202
Vastaukset
Hieman outoa kyllä, mutta sen ei pitäisi haitata.
- Hyhpedo
Amiksen tokalla oleva ihastunut 6lk, oot pedofiili ja sillä sipuli, jätä se rauhaan
- Ongelmanuoriap17
Se on yläkoulus
- Ongelmanuori17ap
Ja en ole ennen ihastunut noin nuoriin, olenko silti pedofiili jos normaalisti ihastun omanikäisiin ja hän oli poikkeus.
- Ziweleama
Noh kaipa se vähän outoa on? Mutta silti en usko että pedofiili olet... Riippuu jos tapahtuu useammin suosittelen käymään jossain joka autaa ongelmassa tai no ns ongelmassa jos ikäero häirittee
- Aitorakkauss
Oon 18 ja ihastunu 26 vuotiaaseen, onko normaalia?
- Ystävällinenapuri
Suosittelen olemaan hänelle ystävällinen ja jospa hänkin sitten sattuisi tykästymään sinuun. Iällä ei ole väliä, ellei se itsestä tunnu huonolta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604556Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352089Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1621492Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti481472- 1651468
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2581257Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1961174- 2031112
- 801037
- 631011