iPhone 5 ja muutkin iPhonet ylihintaisia romuja

Ylimielinenomppu

Sano mun sanoneen iPhone 5 ja muutkin iPhonet ovat ylihintaisia romuja. Kuka teistä Orpon kokkareista haluaa maksaa 1349 euroa iPhone 10:stä? Itse ostan minkä tahansa muun kuin sen iPhonen, joka maksaa yli 300 ekua. Alle 300 eurolla saa todellakin laadukkaan puhelimen kiinastakin, jossa tehdään myös iPhoneja. Iphonet tehdään samalla Foxconnin tehtalla, jossa Nokiatkin. En halua tukea yhtiötä, joka ei maksa veroja Yhdysvaltoihin vaan kiertää ne. HMD maksaa veronsa kuitenkin Suomeen. Kohta pitäis saada katkeamaan Applen ylimielisyys. Eikö niin? iPhone 4S on priimaa, mutta iPhone 5 on sutta.

12

115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meidänasia

      "Antropologi vahvistaa - Apple on uskonnollinen kultti"
      .

    • Tellmejos

      Missä puhelimessa on paras kamera? Osaatko sanoa. Itse ajattelin ostaa iphonen just kameran takia. Mutta olsiko jossain muussa puhelimessa oikeasti parempi kamera ja 4K video? Alkaa v*****aa nää luurien hinnat.

    • veropakolainenn

      Maksaako äpple verojakin. ainaki irlannissa ei maksana mitää

    • Jerehhhh

      Osta sä persaukinen kiinan paskoja, ne joilla on rahaa ostaa laatua niinkun Mersu, iPhone on täyttä laatua ja sitä todellakaan voi verrata mihinkään kiinan android paskoihin, uudessa iPhonessa tehokkain prossu, parhain kamera ja näyttö, mitä voi enää puhelimelta odottaa, kaiva kuvetta vaan ja osta oikea puhelin.

      • 22känässä_niilo

        Puutteita siinä on kyllä iphonessa koko rahan edestä.


      • toteaja-

        ylihintainen se on siltikin. Halvemmalla saa yhtähyvän tai paremman.


    • Maailman.parhainta

      Minähän ostan, mitä haluan, siihen et sinä, eikä täällä kirjoittelevat ”androidihailijat” voi vaikuttaa millään tavoin. Jos tykkään iPhonesta, ostan sellaisen. Jos haluat Nokian, osta se, minä itse ostan mitä haluun! Tällä hetkellä haluan Applen, joskus tulevaisuudessa asia saattaa sitten olaa toisin.

    • Parhaat puhelimet teki Nokia.Itselläni on NOKIA 6220 CLASSIC BLACK GSM.
      Maksoi 299 euroa 2009 v.
      Toimii edelleen.On kätevän kokoinen ja näppärä.
      Toivottavasti tämäntasoisia näppäinpuhelimia aletaan valmistaa uudelleen.

      • phonemaster

      • iPhone3G
        phonemaster kirjoitti:

        Nokia 6220 classic tarjoaa vahvan ominaisuusvalikoiman peruspatukkamuotoilluissa kuorissa. Ominaisuuksista tärkeimpiä ovat viiden megapikselin kamera sekä GPS-paikannus.
        http://www.puhelinvertailu.com/uutiset/2008/02/11/nokia-6220-classic
        https://www.gsmarena.com/nokia_6220_classic-2256.php
        (Ennen oli miehet rautaa
        Laivat oli puuta hiio-hoi!)
        Hiio-hoi
        (Puuta ovat miehet nyt
        Ja laivat ovat rautaa hiio-hoi!)
        Hiio-hoi
        (Hiio-hoi!)

        Täällä on vielä, tosin pöytälaatikossa v. 2007 iPhone 3G, toimii edelleen. Latasin akun, laitoin simmin sisään ja soittelin sillä. Sama akku, pitää edelleen virtaa, netti tosin on melko hidas ja alkeellinen, ei ole tullut iOS päivityksiä 5 vuoteen, sisällä joku iOS 3..... peruspuhelimena vielä menisi...

        Joku täällä hehkutellut itse vaihdettavan akun perään? Voihan iPhoneenkin vaihtaa itse akun, vaatii hieman työkaluja ja osaamista...


    • Häkämyrkytys

      iPhonea5 ei ole ollut myynnissä enään aikoihin, julkaistiinko se 8 vuotta sitten ?

      Kyllähän ja koreasta kiinasta rautaa saa, mutta softa onkin sutta eli itse kapulan moottori.

    • phonemaster

      iluuri on yksi historian epäkäytännöllisimmistä puhelimista

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe