koira ei syö

koiranomistaja

6-vuotias parsonrusselinterrieri, uroskoira on usein perso ruualle ja herkuille, mutta nyt ei viime päivinä ole oikein maistunut. Koiran vatsa potää kokoajan ääntä, mutta koira kakkaa ja pissaa lenkillä normaalisti. Käytös on myös melko normaalia, toki koira on hieman normaalia vaisumpi, muttei mitenkään hurjasti näy muutosta.
eläinlääkärissä käynti maksaa aina paljon, joten turhaan en viitsisi koiraa sinne kiikuttaa, mutta kuulostaakl tilanne mielestänne siltä että pitäisi ehdottomasti hakeutua eläinlääkärille? vai kuulostaako vain ohimenevältä vaivalta?

10

453

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itsevienherkästikkin

      Jos mun koiran käytös muuttuis,soittasin el,ja kysyisin neuvoja sieltä.Eihän kukaan voi netinvälityksellä sanoa,et onko sun koira el tarpeessa,vai ei.Itse omistajan on se päätettävä,ja vietävä jos tarve on.

    • puhelinkätöseen

      Suoli mahdollisesti tulehtunut, voi paheta jos ei saa apua siihen. Suosittelisin viemään lääkäriin. Oireet viittaa muutamaan muuhunkin vaivaan johoin lekuria tarvitaan.

    • poksistavaan

      Haima sanoo poks?

    • koirillavoi

      olla yhtälailla tilapäisiä ruoanasulatusvaivoja, kuin ihmisilläki. Eivät ihmisetkään juokse heti suolistokurinan takia lääkäriin. Jos koira muuten voi ihan hyvin, eikä ulosta, tai oksenna mitään verta, niin eiköhän se mene siitä itsestään ohi muutamassa päivässä. Meidänki terrierillä on joskus näitä suoliston kurina juttuja ja haluaa silloin itse pitää paastoa ja sitte seuraavana päivänä syö taas normaalisti. Ei koira siihen kuole, jos se pitää päivänki vesipaastoa.

    • Matoja

      Madotus ehkä paikallaan?

    • hopslääkäriin

      Kuulostaa suolistotulehdukselta.Omalla koirallani oli ja kroonistui lopulta johon loppuiän tylosin lääkitys :( Koiran syömättömyys on vakava asia jos se kestää enemmän kuin päivän.Eläinlääkäri maksaa mutta siihenhän koiranomistajan täytyy varautua.

      • lammaskoira

        Minulle on eläinlääkäri sanonut että koira voi hyvin olla viikonkin syömättä.Ei kuulemma tee vahinkoa.Kasvis syöjillä eri juttu.Luonnossakin koiraeläin voi saada harvoin ruokaa.


    • minelan

      Vie koirasi eläinlääkärille. SE MAAKSAA, MUTTA SYÖT SITTEN ITSE VAIKKA KAURAPUUROA, eläimen etu on nyt tärkein.

    • OletkoHumalassa

      Mitä vikiset, kun ei ole mitään asiaa.

    • nyttartteis

      paljonko maksaa koiranlääkärikäynti kun menee tutkittamaan kun ei syö ja on alakulinen.

      esteenä on menemiseen eläinlääkäreiden perimät maksut.
      miksi ne on kallimmat kuin ihmisen päivystys käynti.

      kertokaa hintoja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      95
      6806
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      29
      2686
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2263
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      83
      1952
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1681
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1487
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1377
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1294
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1243
    Aihe