Kiipulassa

Mainostakaa

Olipa mahtava kokemus tutustua Kiipulan koulutuskeskukseen ja puutarhanhoitoon! Koko kylä teki minuun suuren vaikutuksen. En tiennyt tuollaisen paikan olemassaolosta mitään ennen viime viikonloppua. Miksi Janakkala ei mainosta mitenkään tuollaista paikkaa? Ihmisiä olisi varmaan pilvin pimein tulossa tutustumaan ja mm. ostamaan luomutuotteita Miinantorilta. Pitäkää nyt herrantähden enemmän ääntä itsestänne, te hitaat ja hiljaiset hämäläiset!!!

17

1056

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuupastakovippasi

Saitko opiskelupaikan kun niin kehut?

• Kuupastakovippasi

Saitko opiskelupaikan kun niin kehut?eikös toi ole lyseo?

• Suriseekokuupassa

Lyseohan on Leppäkoskella, kyllähän sinun se pitäisi tietää. Olithan kyseisen koulun priimus.

• Kuupastakovippasi

Juu ja sä jäit luokallesi. Nyt kolkuttelet kiipulassa ovia mutta et pääse sisään

• kenentehtava

Kiipula on säätiö. Ei kunta voi sitä erityisesti mainostaa, paitsi kertomalla sen sijainnista koulutus- ja kuntoutuskeskuksena.
      Kunnan tehtävät ovat toisen luontoisia. Se esimerkiksi kaavoittaa maata Kiipulaankin.

• Kuupastakovippasi

Mitä sä lässytystä?

• Häpeänpuolestasi

En edes sanoin voi kuvata kuinka surullinen olen puolestasi.
        Toivottavasti löydät vielä elämän.

• Kuupastakovippasi

Sä onneks oot löytäny elämän.KIIPULASTA

• jussikojhjhjjh

siellä meni 3v tv puolella v75-78 erikoista aikaa,omanlaisensa paikka elää.päivi jäi mieleen,
      .

• Anonyymi

87-88 atk-tallennus,salli opetti ja kavereina mm minna, sari, liisa, soile, anu. Vaikka mulla meni se vuosi aika susille niin nää kaverit sieltä muistan yhä, olitte ihania, mulla on joskus teitä iso ikävä.

• Anonyymi

Katsoin kauppakoulun yhteystietoja.
      Ìhmettelin , että onko koulussa enää ainuttakaan
      miestä opettajana?

• Anonyymi

Janakkalassa on paljon uskonnollisia kultteja ja Kiipula.

• Anonyymi

Kävin Kiipulan sivuilla.
      Olihan siellä päällikköä ja johtajaa.
      Tietty, eihän tittelit välttämättä ole kuin palkkausta vaeten, mutta jotenkin huumorillahan tuo täytyy ottaa.
      Minä johdan, Sinä johdat, Hän johtaa, Me johdamme, .....

• Anonyymi

Luulis, että Kela puuttuu asiaan.

• Anonyymi

Koska tossa kiipulassa on taas avoimet ovet, mä haluisin kans tutustuu toimintaan. Mä oon opiskellut erityispedagogiikkaa. Kai tuolla joskus taas on avoimet ovet, ei kai toi 2017 ainoo päivä ollu.

• Anonyymi

Koska Kiipulassa on taas avoimet ovet? Haluisin myös tutustua toimintaan. Olen opiskellut erityispedagogiikkaa. Kai tuolla joskus taas on avoimet ovet?,Ei kai tuo 2017 ainoo päivä ollu.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      348
      8820
    2. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2571
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      69
      2348
    4. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      179
      1955
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1542
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1391
    7. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1337
    8. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      184
      1328
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      60
      1310
    10. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      42
      1227
    Aihe