Olipa mahtava kokemus tutustua Kiipulan koulutuskeskukseen ja puutarhanhoitoon! Koko kylä teki minuun suuren vaikutuksen. En tiennyt tuollaisen paikan olemassaolosta mitään ennen viime viikonloppua. Miksi Janakkala ei mainosta mitenkään tuollaista paikkaa? Ihmisiä olisi varmaan pilvin pimein tulossa tutustumaan ja mm. ostamaan luomutuotteita Miinantorilta. Pitäkää nyt herrantähden enemmän ääntä itsestänne, te hitaat ja hiljaiset hämäläiset!!!
Kiipulassa
17
1146
Vastaukset
- Kuupastakovippasi
Saitko opiskelupaikan kun niin kehut?
- Jokseenkintietämätöntä
Koska kommenttisi ja varsinkin nimimerkkisi vaikuttaa jotenkin tietämättömältä, kannataa sinun tutustua kiipulan toimintaan.
https://www.kiipula.fi/kiipula-hyvaa-tyota-rohkeasti-erilainen
- Kuupastakovippasi
Saitko opiskelupaikan kun niin kehut?eikös toi ole lyseo?
- Suriseekokuupassa
Lyseohan on Leppäkoskella, kyllähän sinun se pitäisi tietää. Olithan kyseisen koulun priimus.
- Kuupastakovippasi
Juu ja sä jäit luokallesi. Nyt kolkuttelet kiipulassa ovia mutta et pääse sisään
- kenentehtava
Kiipula on säätiö. Ei kunta voi sitä erityisesti mainostaa, paitsi kertomalla sen sijainnista koulutus- ja kuntoutuskeskuksena.
Kunnan tehtävät ovat toisen luontoisia. Se esimerkiksi kaavoittaa maata Kiipulaankin. - Kuupastakovippasi
Mitä sä lässytystä?
- Häpeänpuolestasi
En edes sanoin voi kuvata kuinka surullinen olen puolestasi.
Toivottavasti löydät vielä elämän.
- Kuupastakovippasi
Sä onneks oot löytäny elämän.KIIPULASTA
- jussikojhjhjjh
siellä meni 3v tv puolella v75-78 erikoista aikaa,omanlaisensa paikka elää.päivi jäi mieleen,
. - Anonyymi
87-88 atk-tallennus,salli opetti ja kavereina mm minna, sari, liisa, soile, anu. Vaikka mulla meni se vuosi aika susille niin nää kaverit sieltä muistan yhä, olitte ihania, mulla on joskus teitä iso ikävä.
- Anonyymi
Katsoin kauppakoulun yhteystietoja.
Ìhmettelin , että onko koulussa enää ainuttakaan
miestä opettajana? - Anonyymi
Janakkalassa on paljon uskonnollisia kultteja ja Kiipula.
- Anonyymi
Kävin Kiipulan sivuilla.
Olihan siellä päällikköä ja johtajaa.
Tietty, eihän tittelit välttämättä ole kuin palkkausta vaeten, mutta jotenkin huumorillahan tuo täytyy ottaa.
Minä johdan, Sinä johdat, Hän johtaa, Me johdamme, .....- Anonyymi
Luulis, että Kela puuttuu asiaan.
- Anonyymi
Koska tossa kiipulassa on taas avoimet ovet, mä haluisin kans tutustuu toimintaan. Mä oon opiskellut erityispedagogiikkaa. Kai tuolla joskus taas on avoimet ovet, ei kai toi 2017 ainoo päivä ollu.
- Anonyymi
Koska Kiipulassa on taas avoimet ovet? Haluisin myös tutustua toimintaan. Olen opiskellut erityispedagogiikkaa. Kai tuolla joskus taas on avoimet ovet?,Ei kai tuo 2017 ainoo päivä ollu.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881297Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1351043- 68964
- 39897
- 71863
- 97857
- 75846
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54822Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39774