tyttöystävän menkat

i don't know

mitä pitäis tehdä kun aina tyttöystävällä on menkat niin se haukkuu mua tyhmäks... pitäiskö tollasta kestää joka kuukaus?

13

3044

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neitoperho

      kutsutaan pms-oireiksi. Kannattaa kestää, sellaisia meistä naisista tulee, mutta luojan kiitos se johtuu vain hormoneista :o)

      • Jäppinen -84

        Onko siis totta, että niillä ihmisillä, jotka ovat vittumaisia 24 h/vrk. noin 30 päivänä kuukaudessa ja tämä kaikki vielä kerrotaan eliniällä, johtuukin vain siitä, että näillä ihmisillä on hormoonitoiminta kiivaampaa, kunin normaaleilla "kivoilla" ihmisillä.

        Entäpä, miten mahtaa käydä jos tuuppaan yhteen tosi vittumaiseen ihmiseen ja myös opettajaani piikillisen rauhoittavia mieshormooneja pahimman hormooniryöpytyksen ja vitutuskohtauksen aikana? Mahtaakohan sen vitutus hiipua samaa tahtia, kuin saunalampun liekki vai suuttuukohan se kahtakauheemmin?


    • me tytöt

      Ei tommosta kannata kestää. parempi jättää se. Kannattaa olla homo!!! Toivottavasti oisin itsekin..;) meidän mielipidehän tää on..ja tyhmä sellanen

    • rexxel

      Jos rakastat tyttöystävääsi, niin koeta jaksaa. Aika moni tyttö on hieman hankala ennen menkkoja ja niiden aikana.

    • nainen

      se on ihan normaalia. koita jaksaa, pysyttele vähä kauempana kuukautisten aikaan ja koita tehä kaikki mahdollisimman oikein. =) eka päivä yleensä on pahin, pysy pois näkyvistä sillo ni tyttöystäväs purkaa paineitas johonki muuhun. mä tiedän et ite oon ihan hirvee, tappelen koko ajan ja kaikesta mahdollisesta. mitenköhän sitte ko muutan yhteen miehen kanssa... pitää varmaan vähä yrittää hillitä ittees. =)

    • Monna

      Sinuna kyllä vakavasti harkitsisin... Jos hän rupee haukkuun sinua niin ei kai sitä voi hormoonitkaan oikeuttaa!!!
      Mä itte menkkojen aikana vaa haluisin kyyhöttää mun jätkän sylissä... Enkä jaksais tehä mitään...

    • onnellinen poika

      Noh mä en ite jaksais ainaka kattella et mua haukuttais joka helvetin kuukausi..
      Onneksi oma tyttöystäväni vain kyyhöttää lähelläni ja tidän että hänella on kivuliaat kuukautiset, niin itse hieron hellästi hänen mahaansa ja alaselkäänsä kun kyyhötämme kaksin kotona.
      Eli kysy häneltä että onko kivut niin suuret että voitko hieroa hänen alamahaansa... Ainakin omatyttöystäväni on vain sanonut positiivista kun se kuulemma helpottaa kun hieroolämpimillä käsillä... että koita... Ennen tyttöystävästäni tuli kuin pyörremyrsky kun oli mensut mutta nyt se osaa jo hillitä itseään koska tietää että hieron... Ja se vahvistaa yhteen kuuluvuutta..=o)

    • jokunen

      siihen tottuu. mäki kestin yli neljä vuotta. sitte se nainen jätti mun. eikä oo tarvinnu kestää sen jälkeen. mielelläni olisin kestäny loppuelämäni :(

    • nainenminäkin

      puhu naises kanssa, ettei oo kivaa että se kuukautisten takia alkaa HAUKKUA, mutta ymmärrän kyllä naisena itsekkin että vituttaahan ne kuukautiset todellakin. Pysy vähän kauempana niiden aikaan mutta haukkumista syyttä suotta ei tarvitse kestää, eihän ole sinun syysi että hänellä on menkat.

      Vaikeahan se miehenä on ymmärtää, ku ei joudu kestää joka kuukausi n. viikkoo maha- ja selkäkipuu ja sitä et joutuu tunkee joko tamponi alapäähä tai käyttää hinkkaavii suojii ja sitte (yksilöllistä tietenkin verentulon määrä ja muut kivutkin) ni juoksee koko aja vessassa ku tuntuu et ois pissat housus ja pelkäämää et housut on punaset. Et kyllä se vituttaa ja varsinki jos tulee huonoo aikaa, ku kyllä ne sen verra usein tulee... mut koita ymmärtää, mut ei haukkumista kannata huomauttamatta kestää:))

    • ssssssssssssssk

      no ite en kyll hauku poikakaveria menkkojen aikana tyhkmäks...

    • KOVA MIES!!!!!!!!

      HAH HAH :D Tyypit, täysin normaalia. Try to deal with it. Oma muija haukkuu kyllä tyhmäks vaikkei ois ees öljynvaihtoviikot :)

    • Anonyymi

      Ite joko makoilen sylissä ja oon ihan kiinni enkä jaksa tehä litään tai oon suuuper vittuuntunut ja kiukuttelen.

    • Anonyymi

      Söis

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1412
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe