Kkemuksia merkistä ja maahantuojasta. Kestääkö ja toimiiko talvella. Miten takuu ja huolto.
McCormick Traktori
6
1836
Vastaukset
- siinämissämuutkin
Kestää ja toimii talvella, kuten muutkin uudet traktorit. Takuu ja huolto toimii. Ja tuolta lisää http://www.hstarvike.fi/tuote/x6-lwb/
Merkki taisi olla aiemmin Y-maataloudella myynnissä, joten konekantaa löytyy jo aiempaakin. - glx
Harvinaisista merkeistä kyllä on viisasta pysyä erossa. Ainakin huolto ja varaosa palvelut kannattaa selvittää tarkoin. Samoin suuri riski on myös se, että kone ei kelpaa vaihdossa jos siitä haluaa eroon tai ainakin hyvityshinta on olematon.
- McCormick_harkinnassa
Sepä se aina mietytyttää Voi olla että käytetty ns. valtamerkki kohtuu käyttötunneilla olisi se parempi vaihtoehto. Neliveto jokatapauksessa ja etukuormain. Lähinnä omaan käyttöön Pikkasen lumihommia ja talousmetsän puunkorjuuta yms. Siinä käyttötarkoitus.
- siinämissämuutkin
Niin mikä pelottaa? Ihan yleinen merkki on ja varaosia löytyy, jos niitä nyt sattuisi tarvitsemaan. Vaihtohintoja on turha miettiä, koska jos pitää vuosia konetta, ei mitään merkitystä.
Meikäläisellä on ollut monenlaista härpäkettä vuosien varrella ja harvinaisiakin merkkejä. Ei ole ollut mitään ongelmaa ja jopa voi sanoa, että parhaat tilit tehty harvinaisilla merkeillä. Nykyään netin kautta on niin helppo hankkia osia ja tarvikkeita.
Leikkuupuimurinkin hankin hieman harvinaisemman, siitä jotkut vellihousut varoitteli, että olisi muka ongelmia. Vaan puin melkoisen paljon sillä koneella ongelmitta ja ostin vielä toisenkin samanlaisen, kun halvalla sain.
Kaivinkoneen ostin sellaisen, joita on tasan yksi Suomessa ja se on minulla. Paljon on kaivettu! - Netti_auttaa
siinämissämuutkin kirjoitti:
Niin mikä pelottaa? Ihan yleinen merkki on ja varaosia löytyy, jos niitä nyt sattuisi tarvitsemaan. Vaihtohintoja on turha miettiä, koska jos pitää vuosia konetta, ei mitään merkitystä.
Meikäläisellä on ollut monenlaista härpäkettä vuosien varrella ja harvinaisiakin merkkejä. Ei ole ollut mitään ongelmaa ja jopa voi sanoa, että parhaat tilit tehty harvinaisilla merkeillä. Nykyään netin kautta on niin helppo hankkia osia ja tarvikkeita.
Leikkuupuimurinkin hankin hieman harvinaisemman, siitä jotkut vellihousut varoitteli, että olisi muka ongelmia. Vaan puin melkoisen paljon sillä koneella ongelmitta ja ostin vielä toisenkin samanlaisen, kun halvalla sain.
Kaivinkoneen ostin sellaisen, joita on tasan yksi Suomessa ja se on minulla. Paljon on kaivettu!Nykyisin varaosahuolto pelaa merkillä kuin merkillä netin kautta varsin hyvin, kaikista kinkkimerkeistä en tosin tiedä. Näin erityisesti, jos itsellä on taitoa ja osaamista laittaa osat paikoilleen.
Ainoastaan silloin, jos tulee ongelmia koneen elektroniikan kanssa, niin oudompien merkkien kanssa saattaa olla vaikeuksia, kun osaamista ei lähitienoilla ole. Tässäkin netti tietää, jos vain itsellä on kielitaitoa etsiä tai kysyä. - siinämissämuutkin
Netti_auttaa kirjoitti:
Nykyisin varaosahuolto pelaa merkillä kuin merkillä netin kautta varsin hyvin, kaikista kinkkimerkeistä en tosin tiedä. Näin erityisesti, jos itsellä on taitoa ja osaamista laittaa osat paikoilleen.
Ainoastaan silloin, jos tulee ongelmia koneen elektroniikan kanssa, niin oudompien merkkien kanssa saattaa olla vaikeuksia, kun osaamista ei lähitienoilla ole. Tässäkin netti tietää, jos vain itsellä on kielitaitoa etsiä tai kysyä.Nykyään monet korjaamot, siis merkkikorjaamot tekevät korjauksia muihinkin merkkeihin ja hommat hoituu, jos itse ei osaa korjata. Korjaamot joko hankkivat osia netin kautta tai asiakas hankkii. Kilpailu on kovaa korjaamoidenkin alueilla, joten töitä ei karsasteta. Joten turhaa pelottelua ja omaa tietämättömyyttä, kun aletaan pelottelemaan ongelmista.
Kinukit on tosiaan asia erikseen, kun niitä koneita taas tehdään jossain Taivaallisten vuorten takana monenlaisessa tehtaassa (on kokemusta muutamista työkoneista, kun ostin yhdestä konkurssipesästä), ettei niiden kanssa välttis pärjään ihan helposti. Tosin tekniikanmies pärjää niidenkin kanssa.
Tuo McCormick on tehty niin vakio komponenteista, että niiden kanssa ei voi tulla suurta ongelmaa, koska niitä on käytetty muissakin traktoreissa. Siemenestä ei ole kasvanut yksikään traktori!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363462Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162873Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102124IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121206Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006