Seurustelisitko binaisen kanssa?

neitoperhonen_17

Moi! Seurustelisitko binaisen kanssa, tai oletko seurustellut? Mikä mielestäsi on plussaa tai miinusta? Onko binaisen kanssa seurustelu erilaista kuin lesbon kanssa? Kiitos vastauksista!

96

1872

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaintosikoille

      Ehdottomasti voisin! Lähtökohtaisesti ei ole mitään väliä onko toinen lesbo vai bi. Kunhan vaan olis luotettava ja tosissaan mun kanssa.

    • Höpsööntynyt__

      Moikka! Aloitit kivan keskustelun, jota minäkin haluan seurata. En ole ikinä seurustellut naisen kanssa, mutta taidan silti olla enemmän tai vähemmän bisse. En voi vastata kokemuksteni perusteella, mutta voin vastata omien pohdintojeni ja lukemani (engl. kiel. jutut netistä) perusteella. Mä uskallan väittää, että lesbon ja bissen seurustelu on aina jollain tavalla ns. kahden kulttuurin liitto. Sitä voisi ehkä verrata esimerkiksi valko- ja tummaihoisen, suomalaisen ja ulkomaalaisen tai ateistin ja jotakin uskontoa aktiivisesti harjoittavan parisuhteeseen. Tämä aihe olisi laaja, enkä sitä nyt ehdi tarkemmin käsittelemään. Jos lesbo miettii, olisiko valmis suhteeseen bissen kanssa, niin ehkä voisi kysyä itseltään noiden em. esimerkkien kautta vaikkapa "voisinko seurustella maahanmuuttajan kanssa" tai "voisinko ateistina seurustella hartaan kristityn kanssa". Väittäisin että kahden kulttuurin parisuhteessa on aina jotain asetelman mukanaan tuomia ongelmia ja menetyksiä, mutta myös useita etuja. Voisikin olla hedelmällistä pyrkiä listaamaan tällaisia haittoja ja etuja. Yhtä lailla me bi-naiset voitaisiin miettiä, mitä etuja on parisuhteessa lesbonaisen kanssa verrattuna parisuhteeseen heteromiehen kanssa. Meidän vaan täytyisi varmaan pohtia myös muut vaihtoehdot eli bi-miehet ja -naiset.

    • Eiparikymppine

      En, ellen jotenkin sumeasti hullaantuisi. Ei pidä koskaan sanoa ei koskaan, kriteerit saattaa muuttua iän myötä tai sitten ei. Vielä en ole valmis tinkimään. Nainen on mielellään lesbo, samanikäinen, lapseton, fiksu ja viehättävä eli muutenkin kaltaiseni. En myöskään halua olla naiseni ensimmäinen (vakava) suhde naisen kanssa, se tuntuisi jotenkin pervolta näin aikuisena, ne kasvu(kivu)t kuuluu mun mielessä nuoruuteen. Rakkautta silti kaikkien syksyyn!

      • Höpsööntynyt__

        Minusta on hyvä että tiedostaa itse, jos ei halua läheisempiin suhteisiin bissejen kanssa. Joskus olen ollut sellaisessa tilanteessa, että minulle on ensin paljonkin flirttailtu naisen taholta, mutta kun olen paljastanut bisseyteni, on kohtelu muuttunut hyvin kylmäkiskoiseksi. Tuollaiset tilanteet eivät varmaan ole mukavia kenellekään ja jotenkin olisi mukavaa, jos niitä voisi paremmin ennaltaehkäistä. Kasvukipuja uskon kuuluvan ihan kaikkiin suhteisiin. Jos olet ensimmäinen, olet pioneeriasemassa. Jos et ole ensimmäinen, joudut kohtaamaan eksien luurankoja tavalla tai toisella. Bissejä karttaville lesboille voitaisiin keksiä jokin ulkoinen tunnus tai vaihtoehtoisesti tunnusta voisivat kantaa ne lesbot, jotka bisset kumppaneikseen hyväksyvät. Rakkautta sinunkin syksyyn!


      • Ihan_oikein_
        Höpsööntynyt__ kirjoitti:

        Minusta on hyvä että tiedostaa itse, jos ei halua läheisempiin suhteisiin bissejen kanssa. Joskus olen ollut sellaisessa tilanteessa, että minulle on ensin paljonkin flirttailtu naisen taholta, mutta kun olen paljastanut bisseyteni, on kohtelu muuttunut hyvin kylmäkiskoiseksi. Tuollaiset tilanteet eivät varmaan ole mukavia kenellekään ja jotenkin olisi mukavaa, jos niitä voisi paremmin ennaltaehkäistä. Kasvukipuja uskon kuuluvan ihan kaikkiin suhteisiin. Jos olet ensimmäinen, olet pioneeriasemassa. Jos et ole ensimmäinen, joudut kohtaamaan eksien luurankoja tavalla tai toisella. Bissejä karttaville lesboille voitaisiin keksiä jokin ulkoinen tunnus tai vaihtoehtoisesti tunnusta voisivat kantaa ne lesbot, jotka bisset kumppaneikseen hyväksyvät. Rakkautta sinunkin syksyyn!

        Kirjoituksesi perusteella et olisi edes valmis seurustelemaan kenenkään samaa sukupuolta olevan kanssa saati sitten, että olisit oikeasti kiinnostunut kenestäkään samasta sukupuolesta.

        Kohtelisi kuka tahansa sinua miten tahansa todellisuudessa et olisi valmis millään tavalla seurustelemaan flirttailua ja trollailua pidemmälle. Joten aivan oikein tehty niiltä ihmisiltä, jotka ovat halunneet oikean ja aidon seurustelukumppanin eivätkä pelkkää feikkihahmoa tai trollia. Se on myös hyvä, että normifiksuilla pelaa itsesuojeluvaisto ja ihmistuntemus edes jotenkin.


      • Voihöpsöä
        Höpsööntynyt__ kirjoitti:

        Minusta on hyvä että tiedostaa itse, jos ei halua läheisempiin suhteisiin bissejen kanssa. Joskus olen ollut sellaisessa tilanteessa, että minulle on ensin paljonkin flirttailtu naisen taholta, mutta kun olen paljastanut bisseyteni, on kohtelu muuttunut hyvin kylmäkiskoiseksi. Tuollaiset tilanteet eivät varmaan ole mukavia kenellekään ja jotenkin olisi mukavaa, jos niitä voisi paremmin ennaltaehkäistä. Kasvukipuja uskon kuuluvan ihan kaikkiin suhteisiin. Jos olet ensimmäinen, olet pioneeriasemassa. Jos et ole ensimmäinen, joudut kohtaamaan eksien luurankoja tavalla tai toisella. Bissejä karttaville lesboille voitaisiin keksiä jokin ulkoinen tunnus tai vaihtoehtoisesti tunnusta voisivat kantaa ne lesbot, jotka bisset kumppaneikseen hyväksyvät. Rakkautta sinunkin syksyyn!

        Voi höpsööntynyt, olet nimimerkkisi veroinen höpöttäjä. Mä luulen, että jos höpötät samoja juttujas livenä, kyse voi olla niistä höpötyksistä eikä seksuaalisuudesta. Annat itsestäsi lapsellisen vaikutelman, kun edes ehdotat merkkejä. Elämä on kovaa sillälailla, et välillä joutuu torjutuksi. Heteromaailmassa kiinnostava on eri asia kuin naisten kesken kiinnostava. Joku bissejä symppaavakin tai toinen bisse voi torjua sut. Ja ei kaikki exät tuo luurankoja mukanaan. Ja vielä pioneeri, tää on uus :D


      • neiti_b
        Höpsööntynyt__ kirjoitti:

        Minusta on hyvä että tiedostaa itse, jos ei halua läheisempiin suhteisiin bissejen kanssa. Joskus olen ollut sellaisessa tilanteessa, että minulle on ensin paljonkin flirttailtu naisen taholta, mutta kun olen paljastanut bisseyteni, on kohtelu muuttunut hyvin kylmäkiskoiseksi. Tuollaiset tilanteet eivät varmaan ole mukavia kenellekään ja jotenkin olisi mukavaa, jos niitä voisi paremmin ennaltaehkäistä. Kasvukipuja uskon kuuluvan ihan kaikkiin suhteisiin. Jos olet ensimmäinen, olet pioneeriasemassa. Jos et ole ensimmäinen, joudut kohtaamaan eksien luurankoja tavalla tai toisella. Bissejä karttaville lesboille voitaisiin keksiä jokin ulkoinen tunnus tai vaihtoehtoisesti tunnusta voisivat kantaa ne lesbot, jotka bisset kumppaneikseen hyväksyvät. Rakkautta sinunkin syksyyn!

        Osuit naulan kantaan siinä että ihmisellä voi olla vaikeuksia suhteessa siitäkin syystä, että hänellä on aiempia (huonoja) kokemuksia parisuhteesta. Sekä sen suhteen, että on kaikille helpompaa, jos kumpikin tietää mitä haluaa suhteelta - vaikka monesti tällaista ideaalitilannetta ei olekaan. Ja yhtä lailla kasvukipuja ja luurankoja on tietysti lesboillakin. Mutta loppu meni vähän yli ;)


      • Ihan_Oikein
        Voihöpsöä kirjoitti:

        Voi höpsööntynyt, olet nimimerkkisi veroinen höpöttäjä. Mä luulen, että jos höpötät samoja juttujas livenä, kyse voi olla niistä höpötyksistä eikä seksuaalisuudesta. Annat itsestäsi lapsellisen vaikutelman, kun edes ehdotat merkkejä. Elämä on kovaa sillälailla, et välillä joutuu torjutuksi. Heteromaailmassa kiinnostava on eri asia kuin naisten kesken kiinnostava. Joku bissejä symppaavakin tai toinen bisse voi torjua sut. Ja ei kaikki exät tuo luurankoja mukanaan. Ja vielä pioneeri, tää on uus :D

        Näin. Välillä joutuu torjutuksi oli sitten itse bi, hetero, lesbo, homomies, trans tai ihan mitä vaan.

        Aina kaikki ei johdu siitä, että on bi, hetero tai lesbo tms.. Sinkku lesbo voi torjua toisen sinkkulesbon, binainen voi torjua binaisen, heteronainen voi torjua heteromiehen... ja torjuuhan ne vapaat heteromiehetkin vapaita heteronaisia. Pettymyksen voi toki kohdistaa ja syyllistää johonkin ulkopuoliseen, helppoon asiaan ja näin suojella omaa mieltä ja selitellä asian itselleen parhain päin.

        Aina kaikki torjumisetkaan ei johdu siitä, että on elettyä elämää takana ja huonoja (ja hyviä) kokemuksia. Luulen, että jos et osaa turpaasi pitää kiinni livenäkään oikeissa tilanteissa ja oikeissa asioissa etkä osaa etkä välitä ottaa sitä toista osapuolta millään tavalla huomioon tai arvostaa, kunnioittaa ja kuunnella häntä niin olet jo automaattisesti siltä osin monelle ehdoton turn off ihan riippumatta ulkonäöllisistä seikoista ja seksuaalisuudesta. Jos nelikymppinen tai sen yli käyttäytyy oikeastikin noin lapsellisesti niin en ihmettele jos sitä seuraa ei löydy... Samaa sanoisin jo parikymppisen kohdalla. Monelta osin on kyse luonteesta, käyttäytymisestä, samanhenkisyydestä tai sen puuttumisesta, oikeasta hetkestäkin.. sattumista ja joskus kohtalostakin, ainakin kemioiden kohtaamisesta tai kohtaamattomuudesta..


      • neiti_b
        Ihan_Oikein kirjoitti:

        Näin. Välillä joutuu torjutuksi oli sitten itse bi, hetero, lesbo, homomies, trans tai ihan mitä vaan.

        Aina kaikki ei johdu siitä, että on bi, hetero tai lesbo tms.. Sinkku lesbo voi torjua toisen sinkkulesbon, binainen voi torjua binaisen, heteronainen voi torjua heteromiehen... ja torjuuhan ne vapaat heteromiehetkin vapaita heteronaisia. Pettymyksen voi toki kohdistaa ja syyllistää johonkin ulkopuoliseen, helppoon asiaan ja näin suojella omaa mieltä ja selitellä asian itselleen parhain päin.

        Aina kaikki torjumisetkaan ei johdu siitä, että on elettyä elämää takana ja huonoja (ja hyviä) kokemuksia. Luulen, että jos et osaa turpaasi pitää kiinni livenäkään oikeissa tilanteissa ja oikeissa asioissa etkä osaa etkä välitä ottaa sitä toista osapuolta millään tavalla huomioon tai arvostaa, kunnioittaa ja kuunnella häntä niin olet jo automaattisesti siltä osin monelle ehdoton turn off ihan riippumatta ulkonäöllisistä seikoista ja seksuaalisuudesta. Jos nelikymppinen tai sen yli käyttäytyy oikeastikin noin lapsellisesti niin en ihmettele jos sitä seuraa ei löydy... Samaa sanoisin jo parikymppisen kohdalla. Monelta osin on kyse luonteesta, käyttäytymisestä, samanhenkisyydestä tai sen puuttumisesta, oikeasta hetkestäkin.. sattumista ja joskus kohtalostakin, ainakin kemioiden kohtaamisesta tai kohtaamattomuudesta..

        No ei sullakaan tuo viestin loppu osunut ihan napilleen kypsyyden suhteen ;) Nimittäin aika pitkälle meneviä johtopäätöksiä henkilöstä parin viestin perusteella! Mutta palataan aiheeseen, seurustelisitko binaisen kanssa.


      • EiIkinä
        Höpsööntynyt__ kirjoitti:

        Minusta on hyvä että tiedostaa itse, jos ei halua läheisempiin suhteisiin bissejen kanssa. Joskus olen ollut sellaisessa tilanteessa, että minulle on ensin paljonkin flirttailtu naisen taholta, mutta kun olen paljastanut bisseyteni, on kohtelu muuttunut hyvin kylmäkiskoiseksi. Tuollaiset tilanteet eivät varmaan ole mukavia kenellekään ja jotenkin olisi mukavaa, jos niitä voisi paremmin ennaltaehkäistä. Kasvukipuja uskon kuuluvan ihan kaikkiin suhteisiin. Jos olet ensimmäinen, olet pioneeriasemassa. Jos et ole ensimmäinen, joudut kohtaamaan eksien luurankoja tavalla tai toisella. Bissejä karttaville lesboille voitaisiin keksiä jokin ulkoinen tunnus tai vaihtoehtoisesti tunnusta voisivat kantaa ne lesbot, jotka bisset kumppaneikseen hyväksyvät. Rakkautta sinunkin syksyyn!

        Hyiii!!! En ikinä missään tapauksessa seurustelisi binaisen kanssa! En koskisi pitkällä tikullakaan!!! Hyi hitto!!!


      • neiti_b
        EiIkinä kirjoitti:

        Hyiii!!! En ikinä missään tapauksessa seurustelisi binaisen kanssa! En koskisi pitkällä tikullakaan!!! Hyi hitto!!!

        :D


    • Lepakkonaine

      En todellakaan seurustelisi.

      • neiti_b

        Miksi et?


      • JaMiksiEt_
        neiti_b kirjoitti:

        Miksi et?

        Seurustelisitko itse?


      • neiti_b
        JaMiksiEt_ kirjoitti:

        Seurustelisitko itse?

        Totta kai, jos kemiat kohtaa. Miksi sinä et?


      • Lepakkonaine
        neiti_b kirjoitti:

        Miksi et?

        Minulla ei ole heitä kohtaan minkäänlaista mielenkiintoa, päinvastoin pelkkä ajatuskin on luotaantyöntävä.


      • neiti_b
        Lepakkonaine kirjoitti:

        Minulla ei ole heitä kohtaan minkäänlaista mielenkiintoa, päinvastoin pelkkä ajatuskin on luotaantyöntävä.

        Miksi koet bisset luotaantyöntäviksi? Koska he ihastuvat myös miehiin?


      • Lepakkonaine
        neiti_b kirjoitti:

        Miksi koet bisset luotaantyöntäviksi? Koska he ihastuvat myös miehiin?

        Yritin kirjoittaa ympäripyöreämmin tuon aiemman vastaukseni, aiheuttaakseni mahdollisimman vähän pahaa mieltä. Mutta kun kerran asiaa kaivat, niin siihen on rehellisesti kaksi syytä:

        a) En ymmärrä, enkö haluakaan ymmärtää tuuliviirejä. Usein kerrotte, että ette niitä ole, mutta kaiken kuulemani ja näkemäni mukaan totuus on toinen

        b) Mielestäni binainen ei ole "puhdas"


      • Lepakkonaine
        Lepakkonaine kirjoitti:

        Yritin kirjoittaa ympäripyöreämmin tuon aiemman vastaukseni, aiheuttaakseni mahdollisimman vähän pahaa mieltä. Mutta kun kerran asiaa kaivat, niin siihen on rehellisesti kaksi syytä:

        a) En ymmärrä, enkö haluakaan ymmärtää tuuliviirejä. Usein kerrotte, että ette niitä ole, mutta kaiken kuulemani ja näkemäni mukaan totuus on toinen

        b) Mielestäni binainen ei ole "puhdas"

        Lisäyksenä vielä, ennenkuin joku kuitenkin tätä vihjaa, niin ei, en ole katkera binaisen jättämä lepakko. En ole koskaan ollut bin kanssa suhteessa, enkä koskaan tule olemaankaan.


    • KerroKerro

      Miksi binainen ei kiinnostu toisista binaisista? Kertokaapa ja avautukaapa binaiset!

      • neiti_b

        Kyllähän sitä kiinnostutaankin, mutta bisset eivät vielä uskalla monetkaan olla yhtä avoimesti kaapista pihalla kuin lesbot ja homot eikä heitä ole siksi yhtä helppo bongata. No, tulee se bissejenkin aika vielä :)


      • Höpölöpö_
        neiti_b kirjoitti:

        Kyllähän sitä kiinnostutaankin, mutta bisset eivät vielä uskalla monetkaan olla yhtä avoimesti kaapista pihalla kuin lesbot ja homot eikä heitä ole siksi yhtä helppo bongata. No, tulee se bissejenkin aika vielä :)

        Kyllä aika moni binainen on avoimesti kaapista ulkona! Käypä kurkkailemassa suomi24treffeistä, siellä on aika monta avoimesti biseksuaalia naista aktiivisesti hakemassa naisseuraa! Moni vielä heistä vielä tosi nättejä ja kauniita! Miksi et heistä ole tippaakaan kiinnostunut? Miksi vainoat lesboja? Pokaa heitä binaisia, helpompia iskettäviä muutenkin! Ja miksi pitää tulla kaapista jos koskaan ei ole edes ollut kaapissa?!


      • HöpöLöpö_
        neiti_b kirjoitti:

        Kyllähän sitä kiinnostutaankin, mutta bisset eivät vielä uskalla monetkaan olla yhtä avoimesti kaapista pihalla kuin lesbot ja homot eikä heitä ole siksi yhtä helppo bongata. No, tulee se bissejenkin aika vielä :)

        Samoin Qruserista, Facesta, gay-baareista, naisten bileistä, Setan tapahtumista, muista treffipalveluista jne. löytyy todella paljon kaapista ulkona olevia bi-naisia. Suurin osa bi-naisista todennäköisesti on kyllä varattuja ja useimmiten miehille. Heteroravintoloistakin löytyy avoimesti bi-naisia olevia, samoin vaikka lähimmästä naapurista tai lenkkipolulta!

        Tämäkin keskustelu pitäisi olla bissepalstalla eikä lesbopalstalla.

        Itse en ole avoimesti kaapista oleva bi-nainen, koska todellisuudessa olen lesbo enkä bi. Näin ollen luonnollisesti minua ei löydy bi-naisten keskuudesta. En ole lesbo, joka on kaapissa bisseytensä kanssa, koska aikuisten oikeasti olen täysin umpilesbo ja niin on moni muukin lesbo. Moni saattaa ulkonäön perusteella luulla bisseksi tai heteroksi, vaikka todellisuudessa olen umpilesbo. Moni ex-työkaveri tai tuttava saattaa luulla ulkonäln perusteella heteroksi tai korkeintaan bisseksi. Ei minulla ole tapana mainostaa yksityiselämän juttuja työpaikoilla olisinpa sitten hetero, bi tai lesbo. Moni tuntematon ihminen puhuu varmasti täyttä perätöntä paskaa. Todellisuus on kuitenkin toinen. Luulisi, että jos kerran kertoo olevansa lesbo niin silloin kuulijankin pitäisi uskoa se. En ole koskaan kenellekään sanonut ikinä olevani bi. En ole koskaan tuntenut olevani bi enkä koskaan tule tuntemaankaan. En edes haluaisi olla bi. Jos saisi valita olisin joko lesbo tai hetero, mutta en bi. Eivät kaikki lesbot näytä automaattisesti ”lesboilta” ulkoisesti. En ole koskaan ollut kaapissa, mutta ei minulla koskaan ole ollut mitään tarvetta mainostaa suureen ääneen lesbouttani ja itseäni noin muuten. Elän aivan tavallista arkea niin kuin moni muukin, ihan sinkkuna eikä minulla ole edes mikään haku päällä. Monella muullakaan lesbolla ei aina aktiivisesti ole haku päällä. On paljon lesboja, jotka eivät ulkoisesti näytä stereotyyppiseltä lesbolta. Sama homomiestenkin kohdalla. Eivät kaikki homomiehet ole ”neitejä”.


      • neiti_b
        Höpölöpö_ kirjoitti:

        Kyllä aika moni binainen on avoimesti kaapista ulkona! Käypä kurkkailemassa suomi24treffeistä, siellä on aika monta avoimesti biseksuaalia naista aktiivisesti hakemassa naisseuraa! Moni vielä heistä vielä tosi nättejä ja kauniita! Miksi et heistä ole tippaakaan kiinnostunut? Miksi vainoat lesboja? Pokaa heitä binaisia, helpompia iskettäviä muutenkin! Ja miksi pitää tulla kaapista jos koskaan ei ole edes ollut kaapissa?!

        No ei kai se nyt bissejä pois sulje, että kyselee lesbojenkin mielenkiintoa? Tai varsinkaan vainoamista ole, kiesus :'D

        Miten niin bisset ei ole kaapissa? Kyllä monet ovat, ja miettivät pitkään kaapista tuloa, kun saadaan kuulla juuri näitä "no ei sulla ees oo mitään ongelmaa ku voit valita miehen" ja "haluat vaan seksihurjasteluja". Ennakkoluuloja piisaa kyllä sekä hetero- että homoseksuaalien puolesta. Ja moni saa tulla yhä uudestaan ulos kaapista bisseyden suhteen, jos välillä seurustelee vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa. Kun sehän on yleistä tietoa, että "bisse valitsi lopulta hereouden", jos ei erikseen mainosta, että ihastuu yhä myös oman sukupuolen edustajiin. Tai sitten muuttuu lesboiksi, joka "valitsee lesbouden". Ja mistä toikin tuli, että "bisset on helposti pokattavia"? Ihmisillä vissiin aika tiukat ennakkoluulot bissejen suhteen, kuten ikävä kyllä taitaa olla aika yleistä.

        En ole oikein tutustunut treffipalstoihin, mutta kiitos vinkistä!


      • neiti_b
        HöpöLöpö_ kirjoitti:

        Samoin Qruserista, Facesta, gay-baareista, naisten bileistä, Setan tapahtumista, muista treffipalveluista jne. löytyy todella paljon kaapista ulkona olevia bi-naisia. Suurin osa bi-naisista todennäköisesti on kyllä varattuja ja useimmiten miehille. Heteroravintoloistakin löytyy avoimesti bi-naisia olevia, samoin vaikka lähimmästä naapurista tai lenkkipolulta!

        Tämäkin keskustelu pitäisi olla bissepalstalla eikä lesbopalstalla.

        Itse en ole avoimesti kaapista oleva bi-nainen, koska todellisuudessa olen lesbo enkä bi. Näin ollen luonnollisesti minua ei löydy bi-naisten keskuudesta. En ole lesbo, joka on kaapissa bisseytensä kanssa, koska aikuisten oikeasti olen täysin umpilesbo ja niin on moni muukin lesbo. Moni saattaa ulkonäön perusteella luulla bisseksi tai heteroksi, vaikka todellisuudessa olen umpilesbo. Moni ex-työkaveri tai tuttava saattaa luulla ulkonäln perusteella heteroksi tai korkeintaan bisseksi. Ei minulla ole tapana mainostaa yksityiselämän juttuja työpaikoilla olisinpa sitten hetero, bi tai lesbo. Moni tuntematon ihminen puhuu varmasti täyttä perätöntä paskaa. Todellisuus on kuitenkin toinen. Luulisi, että jos kerran kertoo olevansa lesbo niin silloin kuulijankin pitäisi uskoa se. En ole koskaan kenellekään sanonut ikinä olevani bi. En ole koskaan tuntenut olevani bi enkä koskaan tule tuntemaankaan. En edes haluaisi olla bi. Jos saisi valita olisin joko lesbo tai hetero, mutta en bi. Eivät kaikki lesbot näytä automaattisesti ”lesboilta” ulkoisesti. En ole koskaan ollut kaapissa, mutta ei minulla koskaan ole ollut mitään tarvetta mainostaa suureen ääneen lesbouttani ja itseäni noin muuten. Elän aivan tavallista arkea niin kuin moni muukin, ihan sinkkuna eikä minulla ole edes mikään haku päällä. Monella muullakaan lesbolla ei aina aktiivisesti ole haku päällä. On paljon lesboja, jotka eivät ulkoisesti näytä stereotyyppiseltä lesbolta. Sama homomiestenkin kohdalla. Eivät kaikki homomiehet ole ”neitejä”.

        Joo, itsekin olen nähnyt tilastoja, että bisset on suurimmaksi osaksi suhteessa vastakkaisen sukupuolen kanssa. Kun se vaan on ikävä kyllä edelleen helpompaa tulla leimatuksi heteroksi kuin lesboksi. Öö, miten nämä tapaamasi ihmiset ovat olleet ravintoloissa ja muualla avoimesti bissejä? Kertovatko suureen ääneen, että ihastuvat molempien sukupuolten edustajiin? Sehän ei kerro ihmisen todellista suuntautumista, mitä hän vaikka baari-illoissa kokeilee.

        Kyllähän tämä keskustelu selvästi kuuluu kai lesbopalstalle, kun lesbojen mielenmaailmasta on kyse?

        Mulle on täysin ok, että olet lesbo ja ylpeä siitä. Oletko saanut kuulla ihmisiltä että eivät usko että olet lesbo tai väittävät bisseksi? Luulen, että suurella osalla bisseistäkään ei varmaan ole haku päällä. Tuskin kukaan niin olettaa lesboista kuin bisseistäkään? Vaan meissäkin on yhtä lailla parisuhteellisia kuin heteroissakin. Itsekin olisin mieluummin hetero tai lesbo, se olisi niin paljon helpompaa kuin tämä ennakkoluulojen ristituli sekä hetero- että homoseksuaalien taholta... Mutta bisse olen enkä muuksi muutu, vaikka nuorempana yritin :)


    • Jaahas_

      Suomi24Treffit on täynnä nättejä ja jopa kauniita binaisia.

      Miksi siis binaiset ja erityisesti nim.Höpsööntynyt_ ja neiti_bi eivät ole heistä millään tavalla kiinnostuneita vaan nimenomaan ahdistelevat, vainoavat ja trollaavat lesbokeskustelupalstalla lesboja? Höpsööntynytkään ei näytä olevan oikeassa elämässä millään tavoin kiinnostunut ottamaan kenenkään oikeasti yhteyttä (ei etenkään binaisiin), kiinnostus lähinnä suuntautuu lesbopalstan trollailuun, satuiluun ja lesbojen yksityiselämän uteluihin ja tietojenkalasteluun kuin vieraan vallan agentti konsanaan.

      • neiti_b

        Miten niin binaiset ja minä erityisesti? Missään muussa ketjussa en ole edes käyttänyt tätä nimimerkkiä, enkä ole missään ketjussa häiriköinyt tai ahdistellut ketään. Ennemminkin sinun väitöksesi ja kilometriviestit yksityiskohtiin menevistä syytöksistä lähentelevät välillä kunnianloukkausta, mitä olen seurannut. Myös naurettavaa väittää, että binaiset yleisesti olisivat ahdistelijoita. Et taida edes tajuta kuinka suvaitsematon olet. Tai varmaan et tajuakaan, kun väität myös, että kaikki miehet ovat raiskaajia tms.

        Kyllä minulle binainen kelpaa, ja toisaalta taas kaikki lesbotkaan eivät kelpaa, kuten eivät kaikki heteromiehetkään ;) Kyse on mausta ja kemioista, ei siitä että kaikki ihmiset tai ei kukaan jossain ryhmässä kelpaisi.


      • Jaahas_
        neiti_b kirjoitti:

        Miten niin binaiset ja minä erityisesti? Missään muussa ketjussa en ole edes käyttänyt tätä nimimerkkiä, enkä ole missään ketjussa häiriköinyt tai ahdistellut ketään. Ennemminkin sinun väitöksesi ja kilometriviestit yksityiskohtiin menevistä syytöksistä lähentelevät välillä kunnianloukkausta, mitä olen seurannut. Myös naurettavaa väittää, että binaiset yleisesti olisivat ahdistelijoita. Et taida edes tajuta kuinka suvaitsematon olet. Tai varmaan et tajuakaan, kun väität myös, että kaikki miehet ovat raiskaajia tms.

        Kyllä minulle binainen kelpaa, ja toisaalta taas kaikki lesbotkaan eivät kelpaa, kuten eivät kaikki heteromiehetkään ;) Kyse on mausta ja kemioista, ei siitä että kaikki ihmiset tai ei kukaan jossain ryhmässä kelpaisi.

        Jos lähdet katsomaan rikostilastoja niin kyllä siellä ihan selkeästi miehet ovat enemmistönä niin raiskauksissa, pahoinpitelyissä, murhissa, tapoissa, huumetuomioissa jne.

        Aika harva nainen kuitenkaan lähtee esim. raiskaamaan toista naista kun vertaa miehiin noin yleisesti.


      • neiti_b
        Jaahas_ kirjoitti:

        Jos lähdet katsomaan rikostilastoja niin kyllä siellä ihan selkeästi miehet ovat enemmistönä niin raiskauksissa, pahoinpitelyissä, murhissa, tapoissa, huumetuomioissa jne.

        Aika harva nainen kuitenkaan lähtee esim. raiskaamaan toista naista kun vertaa miehiin noin yleisesti.

        Mutta silti on eri asia väittää, että KAIKKI miehet on jotain...


      • Jaahas_
        neiti_b kirjoitti:

        Mutta silti on eri asia väittää, että KAIKKI miehet on jotain...

        En ole väittänyt, että kaikki miehet vaan suurin osa miehistä. Etkö ymmärrä lukemaasi vai tahallaanko ymmärrät väärin?

        Samoin homoseksuaalisuus ei ole sama asia kuin biseksuaalisuus ihan samoin kuin kaikki sana ei tarkoita samaa kuin suurin osa. Musta ei ole sama kuin harmaa eikä keltainen tarkoita valkoista.


      • neiti_b
        Jaahas_ kirjoitti:

        En ole väittänyt, että kaikki miehet vaan suurin osa miehistä. Etkö ymmärrä lukemaasi vai tahallaanko ymmärrät väärin?

        Samoin homoseksuaalisuus ei ole sama asia kuin biseksuaalisuus ihan samoin kuin kaikki sana ei tarkoita samaa kuin suurin osa. Musta ei ole sama kuin harmaa eikä keltainen tarkoita valkoista.

        No sekin aika paksua, että suurin osa miehistä olisi kuvaamasi kaltaisia (en jaksanut kahlata takaisin päin että mikä oli tarkka sanamuotosi, kun viestisi ovat niin rönsyileviä). Koska jo ihan tilastojakin katsomalla, ei ole.

        Kukaan ei kai ole väittänyt, että homoseksuaali on bisse?


      • RäikeätValheet_
        neiti_b kirjoitti:

        No sekin aika paksua, että suurin osa miehistä olisi kuvaamasi kaltaisia (en jaksanut kahlata takaisin päin että mikä oli tarkka sanamuotosi, kun viestisi ovat niin rönsyileviä). Koska jo ihan tilastojakin katsomalla, ei ole.

        Kukaan ei kai ole väittänyt, että homoseksuaali on bisse?

        Yksi räikeimpiä valheitasi tällä palstalla on, että väität ettet ole paljoakaan tai hyvin vähän olet kirjoitellut biseksuaalisuuteen liittyviä viestejä.

        Jokainen kuitenkin voi tahollaan lukea kuinka monta bissekirjoitusta olet pelkästään tämän illan ja yön aikana kirjoitellut pelkästään lesbopalstalle ja tuskinpa se tähän jää. Jankkaat ja väärinymmärrät tahalleen ja vääntelet tekstejä ja taas jankkaat ja jankkaat. Tätä bissetuputtamista on jatkunut viime toukokuun puolesta välistä tähän päivään saakka, kuinka kauan ajattelit vielä jatkaa?

        Mitä noin niin kuin yrität viesteilläsi saada aikaan? Ei ne lesbot siitä bisseiksi muutu, ei vaikka kuinka jankkaisit. Ei ne lesbot myöskään ota sinun tyrkyttämiä äijiä, ei vaikka kuinka jankkaisit (ihmiskauppa). Minäkään en suostu toimimaan enkä feikkaamaan kaappibisseä enkä bisseä, koska olen homo. En myöskään suostu toimimaan minkään bisseyden mannekiinina, vaikka kuinka jankkaisit. En myöskään suostu mihinkään kulissiliittoihin miesten kanssa ikinä. Aivan turha yrittää. En myöskään suostu ottamaan mitään bisseämmää tai lepakkoämmää feikkaavaa heteroa.

        Huvittavaa nähdä milloin oikein lopetat tuon jankkaamisen? Jankkaatko niin kauan kunnes ”myönnän” olevani bi tai kaappibi (never gonna happen) tai myötäilemään sinun valheellisia kirjoituksia (not gonna happen). Luuletko tosiaan, että olisin jotenkin kaapissa oleva bi ja jankkaamalla saisit esiin bisseyteni? Luuletko, että oikeasti homonaisia ei ole olemassa?


    • neiti_b

      Palataanpa takaisin ketjun alkuperäiseen aiheeseen, kun palstan vakisaarnaaja on saanut sanansa sanottua. Pahoittelen aiheutunutta häiriötä!

      • AivopesijätPois

        Vakisaarnaaja taitaa kyllä löytyä sieltä päin. Jatkuvasti teet aloituksia uudelleen ja uudelleen, niitä samoja, joissa aina kyselet, että kelpaako bi tai sitten mainostat biseksuaalisuutta LESBOpalstalla.

        Ei kelpaa bi, ei kelvannut 20 vuotta sitten, 10 vuotta sitten, viikko sitten, tänään eikä huomenna.

        Mitä enemmän näitä bituppuutuksia raapustelet, sitä negatiivisemmaksi muuttuu ihmisten käsitys biseksuaaleista ja sitä enemmän saat paskaa niskaasi.

        Eikä tervejärkinen ihminen kysele palstoilla kelpaako vai eikö kelpaa vaan menee, tekee, elää ja kokee!

        Edelleen umpilesbo ei muutu biiksi, ei muuttunut 20 vuotta sitten, 10 vuotta sitten, viikko sitten, eilen, tänään, huomenna tai 5 vuoden päästä!


      • neiti_b
        AivopesijätPois kirjoitti:

        Vakisaarnaaja taitaa kyllä löytyä sieltä päin. Jatkuvasti teet aloituksia uudelleen ja uudelleen, niitä samoja, joissa aina kyselet, että kelpaako bi tai sitten mainostat biseksuaalisuutta LESBOpalstalla.

        Ei kelpaa bi, ei kelvannut 20 vuotta sitten, 10 vuotta sitten, viikko sitten, tänään eikä huomenna.

        Mitä enemmän näitä bituppuutuksia raapustelet, sitä negatiivisemmaksi muuttuu ihmisten käsitys biseksuaaleista ja sitä enemmän saat paskaa niskaasi.

        Eikä tervejärkinen ihminen kysele palstoilla kelpaako vai eikö kelpaa vaan menee, tekee, elää ja kokee!

        Edelleen umpilesbo ei muutu biiksi, ei muuttunut 20 vuotta sitten, 10 vuotta sitten, viikko sitten, eilen, tänään, huomenna tai 5 vuoden päästä!

        Jatkuvasti en ole tehnyt uusia aloituksia mistään aiheesta, saati tästä... jos näitä aloituksia tänne tulee tästä aiheesta, niin ehkä se johtuu siitä, että montaa ihmistä tämä aihe kiinnostaa? Ja ehkä moni bi kokeilee täällä kepillä jäätä, kun noita aika negatiivisia, ennakkoluuloisia ja bifobisiakin asenteita saa välillä kuulla ihan kasvokkainkin. Ei se kysely ole avoimilla anonyymipalstoilla kielletty. Mene sinä ja elä ja tee elämääsi tämän palstan ulkopuolella, jos kaikki täällä mielestäsi kyselee vääriä asioita ;)

        Mikä sinut muuten muuttaa bisseksi, jos seurustelet bissen kanssa? Kai edelleen olet lesbo, jos vain naiset kiinnostaa...?


      • TyhmäTrolli__
        neiti_b kirjoitti:

        Jatkuvasti en ole tehnyt uusia aloituksia mistään aiheesta, saati tästä... jos näitä aloituksia tänne tulee tästä aiheesta, niin ehkä se johtuu siitä, että montaa ihmistä tämä aihe kiinnostaa? Ja ehkä moni bi kokeilee täällä kepillä jäätä, kun noita aika negatiivisia, ennakkoluuloisia ja bifobisiakin asenteita saa välillä kuulla ihan kasvokkainkin. Ei se kysely ole avoimilla anonyymipalstoilla kielletty. Mene sinä ja elä ja tee elämääsi tämän palstan ulkopuolella, jos kaikki täällä mielestäsi kyselee vääriä asioita ;)

        Mikä sinut muuten muuttaa bisseksi, jos seurustelet bissen kanssa? Kai edelleen olet lesbo, jos vain naiset kiinnostaa...?

        Typerintä ovat nämä epävarmat omat egonsa pönkittäjät, jotka ovat hyvin huomionkipeitä, jotkut jopa sairaalloisen huomionkipeitä. Se kertoo siitä, että on hyvin huono itsetunto ja eikä luota itseensä eikä omaan viehätysvoimaansa. Ei sillä väliä onko bi vai lesbo, mutta jostain ”kumman syystä” suurin osa näistä huomionkipeistä aloituksista ja oman egon pönkittäjistä on biseksuaaleja tai käsittelevät aihetta biseksuaalisuus.

        Sellaisen ihmisen kanssa, joka on hyvin epävarma itsestään, kerjää kerjäämällä hirveästi huomiota, ei luota itseensä millään tavalla eikä luota omaan viehätysvoimaansa on erittäin vaikea seurustella hyvin monesta eri syystä. Yksi niistä monista syistä on myös se, että epävarma ihminen helposti joko ajautuu huonoon seuraan ja tai hakee jatkuvaa hyväksyntää ja huomiota jopa pakonomaisesti, mikä saa helposti tällaisen ihmisen juoksemaan vieraissa ja valehtelemaan jatkuvasti. On myös äärimmäisen raskasta olla sellaisen kanssa, jolle kaiken aikaa pitää vakuutella, että kyllä sinä kelpaat tuollaisena ja jatkuvasti kehumassa ja imartelemassa ko. henkilöä. Sairaalloisen huomionkipeä ihminen on myös paitsi hyvin ärsyttävä, mutta myös nostattaa myötähäpeän tunteen kanssaihmisissä sekä myös suoranaisen häpeän tunteen; sellaisen kanssa ei edes kehtaa missään oleskella kun ei tiedä mitä sammakoita seuraavaksi päästää suustansa tai järjestää jonkinlaisen draamakohtauksen huomionkipeydessään.

        Jostain kumman syystä kirjoitat ja syyllistät bifobisuudesta, mutta samalla korostat omalla toiminnallasi biseksuaalien olevan hyvin huomionkipeitä, hyvin yksinkertaisia (joille ihan normaalitkin asiat pitää vääntää rautalangasta), ihastuvat ihan kehen tahansa tuntemattomaan, nuoleskelevat ihan ketä tahansa tuntematonta netissä, ovat varattuja, jotka samalla vähintäänkin haaveilevat pettämisestä elleivät muutenkin petä ja valehtele...niin ja teeskentelemällä tarpeeksi tyhmää saa itselleen helposti huomiota ja saa edes jonkinlaisen kontaktin tiedusteltavaan, vai mitä?

        Myöskin homoseksuaalien vääntäminen ja kääntäminen biseksuaaleiksi on homoseksuaaleille hyvin loukkaavaa. Ikään kuin ulkopuolisella, tuntemattomalla ihmisellä on lupa määritellä jokin ihminen ulkoisen olemuksen perusteella biseksuaaliksi ja levittää tätä valhepropagandaa. Mitäköhän homomiehetkin tykkäisivät jos heitä kutsuttaisiin ja kohdeltaisiin virheellisesti joka tilanteessa biseksuaaleina eikä homoseksuaaleina, vaikka kuinka homoseksuaalisuus olisi tehty selväksi? Entä jos miestä kohdeltaisiin joka tilanteessa virheellisesti ja tarkoituksella naisena eikä miehenä? Entä jos joka tilanteessa sinkkunaista kohdeltaisiin ja kutsuttaisiin rouvana? Tai entäpä jos virheellisesti ihmiset kutsuisivat jotain tuntematonta miestä sinun poikaystäväksi tai aviomieheksi, vaikka et tuntisi koko ihmistä? Suurin hyötyjä töstä tietenkin olisi valtio ja Kela, saisivat pienennettyä tukia kun sinkulla olisikin jokin kulissimies, jota itse ei edes tunne ja jonka kanssa ei ole koskaan jutellut.


      • neiti_b
        TyhmäTrolli__ kirjoitti:

        Typerintä ovat nämä epävarmat omat egonsa pönkittäjät, jotka ovat hyvin huomionkipeitä, jotkut jopa sairaalloisen huomionkipeitä. Se kertoo siitä, että on hyvin huono itsetunto ja eikä luota itseensä eikä omaan viehätysvoimaansa. Ei sillä väliä onko bi vai lesbo, mutta jostain ”kumman syystä” suurin osa näistä huomionkipeistä aloituksista ja oman egon pönkittäjistä on biseksuaaleja tai käsittelevät aihetta biseksuaalisuus.

        Sellaisen ihmisen kanssa, joka on hyvin epävarma itsestään, kerjää kerjäämällä hirveästi huomiota, ei luota itseensä millään tavalla eikä luota omaan viehätysvoimaansa on erittäin vaikea seurustella hyvin monesta eri syystä. Yksi niistä monista syistä on myös se, että epävarma ihminen helposti joko ajautuu huonoon seuraan ja tai hakee jatkuvaa hyväksyntää ja huomiota jopa pakonomaisesti, mikä saa helposti tällaisen ihmisen juoksemaan vieraissa ja valehtelemaan jatkuvasti. On myös äärimmäisen raskasta olla sellaisen kanssa, jolle kaiken aikaa pitää vakuutella, että kyllä sinä kelpaat tuollaisena ja jatkuvasti kehumassa ja imartelemassa ko. henkilöä. Sairaalloisen huomionkipeä ihminen on myös paitsi hyvin ärsyttävä, mutta myös nostattaa myötähäpeän tunteen kanssaihmisissä sekä myös suoranaisen häpeän tunteen; sellaisen kanssa ei edes kehtaa missään oleskella kun ei tiedä mitä sammakoita seuraavaksi päästää suustansa tai järjestää jonkinlaisen draamakohtauksen huomionkipeydessään.

        Jostain kumman syystä kirjoitat ja syyllistät bifobisuudesta, mutta samalla korostat omalla toiminnallasi biseksuaalien olevan hyvin huomionkipeitä, hyvin yksinkertaisia (joille ihan normaalitkin asiat pitää vääntää rautalangasta), ihastuvat ihan kehen tahansa tuntemattomaan, nuoleskelevat ihan ketä tahansa tuntematonta netissä, ovat varattuja, jotka samalla vähintäänkin haaveilevat pettämisestä elleivät muutenkin petä ja valehtele...niin ja teeskentelemällä tarpeeksi tyhmää saa itselleen helposti huomiota ja saa edes jonkinlaisen kontaktin tiedusteltavaan, vai mitä?

        Myöskin homoseksuaalien vääntäminen ja kääntäminen biseksuaaleiksi on homoseksuaaleille hyvin loukkaavaa. Ikään kuin ulkopuolisella, tuntemattomalla ihmisellä on lupa määritellä jokin ihminen ulkoisen olemuksen perusteella biseksuaaliksi ja levittää tätä valhepropagandaa. Mitäköhän homomiehetkin tykkäisivät jos heitä kutsuttaisiin ja kohdeltaisiin virheellisesti joka tilanteessa biseksuaaleina eikä homoseksuaaleina, vaikka kuinka homoseksuaalisuus olisi tehty selväksi? Entä jos miestä kohdeltaisiin joka tilanteessa virheellisesti ja tarkoituksella naisena eikä miehenä? Entä jos joka tilanteessa sinkkunaista kohdeltaisiin ja kutsuttaisiin rouvana? Tai entäpä jos virheellisesti ihmiset kutsuisivat jotain tuntematonta miestä sinun poikaystäväksi tai aviomieheksi, vaikka et tuntisi koko ihmistä? Suurin hyötyjä töstä tietenkin olisi valtio ja Kela, saisivat pienennettyä tukia kun sinkulla olisikin jokin kulissimies, jota itse ei edes tunne ja jonka kanssa ei ole koskaan jutellut.

        Voisi kai sanoa myös niin päin, että lesbo, joka pelkää, että pienikin kontakti anonyymipalstalla bissejen suuntaan on "käännytysyritys" (= kokee vaaraksi tulla käännytetyksi bisseksi), bissejen huomion osoittaminen myös lesboille on välittömästi nuoleskelua ja pyrkimys toisen pöksyihin tai vaihtoehtoisesti ahdistelua, kertoo epävarmuudesta oman identiteetin suhteen. Kaikki lesbot eivät onneksi näin käyttäydy, kuten tälläkin palstalla on todistettu.

        Minulla ei ole mitään ongelmaa oman itseni suhteen sitten teini-iän, siksi uskallankin olla avoimesti bisse (niin avoimesti kuin anonyyminä nyt ollaan) myös täällä lesbopalstalla. Siitäkin huolimatta, että täällä olisi helpompi esiintyä lesbona. Se ei mielestäni ole "kelpaamisen vakuuttelua", jos kysyy lesbojen kokemuksista bissejen kanssa seurustelusta? Etkö vähän vääristele sanojen merkityksiä?

        Kirjoitan bifobisuudesta siitä syytä, että sitä elämässäni kohtaan, ja yleensä bifobisuudesta kärsivä ei sitä edes itse tiedosta. Se ei ole syyllistämistä, että totean, että bifobiaa tulee vastaan silloin tällöin. Koska sitä TULEE vastaan silloin tällöin. Se oli vain perusteluni sille, miksi moni bisse ehkä valitsee sen suhteen vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa eikä oman. Eikö se jos mikä ole huonoa itsetuntoa, että heti kokee syylistämiseksi, jos joku edes mainitsee omista vastoinkäymisistään sinua niistä syyttämättä?

        Kukaan ei mielestäni ole tässä ketjussa väittänytkään, että lesbot on bissejä, vai?


      • LopetaJoKiitos
        neiti_b kirjoitti:

        Voisi kai sanoa myös niin päin, että lesbo, joka pelkää, että pienikin kontakti anonyymipalstalla bissejen suuntaan on "käännytysyritys" (= kokee vaaraksi tulla käännytetyksi bisseksi), bissejen huomion osoittaminen myös lesboille on välittömästi nuoleskelua ja pyrkimys toisen pöksyihin tai vaihtoehtoisesti ahdistelua, kertoo epävarmuudesta oman identiteetin suhteen. Kaikki lesbot eivät onneksi näin käyttäydy, kuten tälläkin palstalla on todistettu.

        Minulla ei ole mitään ongelmaa oman itseni suhteen sitten teini-iän, siksi uskallankin olla avoimesti bisse (niin avoimesti kuin anonyyminä nyt ollaan) myös täällä lesbopalstalla. Siitäkin huolimatta, että täällä olisi helpompi esiintyä lesbona. Se ei mielestäni ole "kelpaamisen vakuuttelua", jos kysyy lesbojen kokemuksista bissejen kanssa seurustelusta? Etkö vähän vääristele sanojen merkityksiä?

        Kirjoitan bifobisuudesta siitä syytä, että sitä elämässäni kohtaan, ja yleensä bifobisuudesta kärsivä ei sitä edes itse tiedosta. Se ei ole syyllistämistä, että totean, että bifobiaa tulee vastaan silloin tällöin. Koska sitä TULEE vastaan silloin tällöin. Se oli vain perusteluni sille, miksi moni bisse ehkä valitsee sen suhteen vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa eikä oman. Eikö se jos mikä ole huonoa itsetuntoa, että heti kokee syylistämiseksi, jos joku edes mainitsee omista vastoinkäymisistään sinua niistä syyttämättä?

        Kukaan ei mielestäni ole tässä ketjussa väittänytkään, että lesbot on bissejä, vai?

        Ei se ole bifobisuutta, että bi valitsee mielummin miehen kuin naisen. Jos fobisuudesta puhutaan se on nimenomaan HOMOFOBIAA eikä bifobiaa.

        Sinunkin teksteissä esiintyy paljon homofobiaa esim. haluat luokitella homonaiset bisseiksi, vähättelet hononaisia ja homoutta. Tulet jankkaamaan lesbopalstalle kuukausiksi vain biseksuaalisuudesta ja näin ollen ohitat täysin palstan aiheen. Tahalleen poljet lesbojen oikeuksia! Teet lukemattomia aloituksia biseksuaalisuudesta nimenomaan lesbopalstalle, tahalleen! Vähättelet ja ohitat palstan aiheen eli lesbouden ja jankutat jankuttamistasi biseksuaalisuudesta lesbopalstalla. Käännät homofobisuuden bifobisuudeksi.
        Se jos mikä on homofobisuutta.

        Ymmärtän kyllä, että Saksassa on päätetty nostattaa biseksuaalisuutta ja heidän oikeuksiaan, mutta ei se niin käy, että tallomalla homoseksuaalien oikeuksia ja vähättelemällä lesboutta ja lesboja tai puhumalla lesboista biseksuaaleina jotenkin bissejen ihmisoikeudet nousisivat! Sitä paitsi vaalit ovat jo ohi, ei tätä aihetta enää tarvitse mainostaa, eihän!?


      • neiti_b
        LopetaJoKiitos kirjoitti:

        Ei se ole bifobisuutta, että bi valitsee mielummin miehen kuin naisen. Jos fobisuudesta puhutaan se on nimenomaan HOMOFOBIAA eikä bifobiaa.

        Sinunkin teksteissä esiintyy paljon homofobiaa esim. haluat luokitella homonaiset bisseiksi, vähättelet hononaisia ja homoutta. Tulet jankkaamaan lesbopalstalle kuukausiksi vain biseksuaalisuudesta ja näin ollen ohitat täysin palstan aiheen. Tahalleen poljet lesbojen oikeuksia! Teet lukemattomia aloituksia biseksuaalisuudesta nimenomaan lesbopalstalle, tahalleen! Vähättelet ja ohitat palstan aiheen eli lesbouden ja jankutat jankuttamistasi biseksuaalisuudesta lesbopalstalla. Käännät homofobisuuden bifobisuudeksi.
        Se jos mikä on homofobisuutta.

        Ymmärtän kyllä, että Saksassa on päätetty nostattaa biseksuaalisuutta ja heidän oikeuksiaan, mutta ei se niin käy, että tallomalla homoseksuaalien oikeuksia ja vähättelemällä lesboutta ja lesboja tai puhumalla lesboista biseksuaaleina jotenkin bissejen ihmisoikeudet nousisivat! Sitä paitsi vaalit ovat jo ohi, ei tätä aihetta enää tarvitse mainostaa, eihän!?

        Et siis edes tiedä mitä voisi luokitella bifobiaksi. Odotettavissa, bifobia on monelle täysin näkymätön asia. Esimerkkejä bifobiasta (vihamielisistä ja syrjivistä asenteista) aiemmista tämän ketjun viesteistä.

        * Kun mainitsin, että biseksuaalina kohtaan elämässäni bifobiaa, monet bi-stereotypiat kuulemma siitä saivat vahvistusta, kuten kevytkenkäisyys ja epäluotettavuus:
        "biseksuaalien olevan hyvin huomionkipeitä, hyvin yksinkertaisia (joille ihan normaalitkin asiat pitää vääntää rautalangasta), ihastuvat ihan kehen tahansa tuntemattomaan, nuoleskelevat ihan ketä tahansa tuntematonta netissä, ovat varattuja, jotka samalla vähintäänkin haaveilevat pettämisestä elleivät muutenkin petä ja valehtele..."
        "Pokaa heitä binaisia, helpompia iskettäviä muutenkin!"
        "Elän aivan tavallista arkea niin kuin moni muukin, ihan sinkkuna eikä minulla ole edes mikään haku päällä. Monella muullakaan lesbolla ei aina aktiivisesti ole haku päällä." (oletus, että bisseillä on haku jatkuvasti päällä?)

        * Biseksuaalien ongelmat eivät kuulemma ole yhtä suuria tai niitä ei edes ole verrattuna homoseksuaalien ongelmiin (tilastotiedon valossa biseksuaaleja syrjitään enemmän kuin homoseksuaaleja ja heillä on myös enemmän liitännäisongelmia):
        "Ja miksi pitää tulla kaapista jos koskaan ei ole edes ollut kaapissa?!" (vastaus toteamukseen, että moni bisse on vielä kaapissa)
        "Jos fobisuudesta puhutaan se on nimenomaan HOMOFOBIAA eikä bifobiaa."

        * Biseuksuaalisuus on näkymätön seksuaalinen suuntaus. Jos olet samansukupuolisessa suhteessa, olet muiden mielestä homo, jos eri sukupuolen, olet hetero. Biseksuaalisuus katoaa näkyvistä niin homoilta kuin heteroilta, ja silti homoseksuaalit kokevat ongelmalliseksi, että heitä voisi joku vahingossa luulla bisseksi eikä toisin päin (bisseyden pelätään "tarttuvan", tai olisi häpeä jos homoseksuaalina itseään pitävä tunnistaisikin bipiirteitä itsessään).
        " on päätetty nostattaa biseksuaalisuutta ja heidän oikeuksiaan, mutta ei se niin käy, että tallomalla homoseksuaalien oikeuksia ja vähättelemällä lesboutta ja lesboja tai puhumalla lesboista biseksuaaleina jotenkin bissejen ihmisoikeudet nousisivat" (mitä edes on "biseksuaalisuuden ja heidän oikeuksien nostatus"?)
        "Moni ex-työkaveri tai tuttava saattaa luulla ulkonäln perusteella heteroksi tai korkeintaan bisseksi." (ulkonäköstereotypia? bisseys olisi ns. "heikkoa/ piilotettua" homoseksuaalisuutta eikä oma suuntauksensa?)
        "Myöskin homoseksuaalien vääntäminen ja kääntäminen biseksuaaleiksi on homoseksuaaleille hyvin loukkaavaa."
        "Vähättelet ja ohitat palstan aiheen eli lesbouden ja jankutat jankuttamistasi biseksuaalisuudesta lesbopalstalla."
        "Tämäkin keskustelu pitäisi olla bissepalstalla eikä lesbopalstalla."
        (siis bipalstalla voidaan puhua lesboista mutta lesbopalstalla ei bisseistä)
        "Miksi siis binaiset ja erityisesti nim.Höpsööntynyt_ ja neiti_bi eivät ole heistä millään tavalla kiinnostuneita vaan nimenomaan ahdistelevat, vainoavat ja trollaavat lesbokeskustelupalstalla lesboja?"


    • Höpsööntynyt__

      Minulle kelpaisi ehdottomasti bi-nainen. Se saattaisi olla jopa sillä tavalla paras ratkaisu, että oltaisiin tosi voimakkaasti samassa veneessä.

      • Höpsööntynyt__

        Minulle kelpaisi tietenkin myös lesbo, JOS hän hyväksyisi bisseyteni ja jos meidän välillä lentelisi kipunoita. Näitä lesbojen bi-vastaisia juttuja lukiessa olen alkanut ajattelemaan, että annan bisset hyväksyville lesboille paljon bonuspisteitä. Eli tykkään heistä vielä vähän enemmän ja enemmän ihan vaan sen vuoksi, että he ovat suvaitsevaisia. Yksilötasolla tämä tarkoittaisi sitä, että rakastaisin omaa lesboani enemmän ja antaisin päivittäin bonussuukkoja ihan vain siitä syystä, että hän huolii minut bisseydestä huolimatta. Tämä tarkoittaa myös sitä, että jollain mystisellä tavalla saattaisin rakastaa lesborakasta jopa enemmän kuin bi-rakasta ihan vain sen vuoksi, että kyseessä olisi ehkä jollain lailla vähän vaativampi suhde mm. ulkopuolisten mielipiteiden vuoksi.

        Saa nähdä, pääsenkö koskaan bonussuukkoja muiskuttelemaan... Pääsisimpä.


      • joulusuukkoja
        Höpsööntynyt__ kirjoitti:

        Minulle kelpaisi tietenkin myös lesbo, JOS hän hyväksyisi bisseyteni ja jos meidän välillä lentelisi kipunoita. Näitä lesbojen bi-vastaisia juttuja lukiessa olen alkanut ajattelemaan, että annan bisset hyväksyville lesboille paljon bonuspisteitä. Eli tykkään heistä vielä vähän enemmän ja enemmän ihan vaan sen vuoksi, että he ovat suvaitsevaisia. Yksilötasolla tämä tarkoittaisi sitä, että rakastaisin omaa lesboani enemmän ja antaisin päivittäin bonussuukkoja ihan vain siitä syystä, että hän huolii minut bisseydestä huolimatta. Tämä tarkoittaa myös sitä, että jollain mystisellä tavalla saattaisin rakastaa lesborakasta jopa enemmän kuin bi-rakasta ihan vain sen vuoksi, että kyseessä olisi ehkä jollain lailla vähän vaativampi suhde mm. ulkopuolisten mielipiteiden vuoksi.

        Saa nähdä, pääsenkö koskaan bonussuukkoja muiskuttelemaan... Pääsisimpä.

        🌟 ❄️🎄🦌🍪🎁


      • MistähänTääNytTuli
        Höpsööntynyt__ kirjoitti:

        Minulle kelpaisi tietenkin myös lesbo, JOS hän hyväksyisi bisseyteni ja jos meidän välillä lentelisi kipunoita. Näitä lesbojen bi-vastaisia juttuja lukiessa olen alkanut ajattelemaan, että annan bisset hyväksyville lesboille paljon bonuspisteitä. Eli tykkään heistä vielä vähän enemmän ja enemmän ihan vaan sen vuoksi, että he ovat suvaitsevaisia. Yksilötasolla tämä tarkoittaisi sitä, että rakastaisin omaa lesboani enemmän ja antaisin päivittäin bonussuukkoja ihan vain siitä syystä, että hän huolii minut bisseydestä huolimatta. Tämä tarkoittaa myös sitä, että jollain mystisellä tavalla saattaisin rakastaa lesborakasta jopa enemmän kuin bi-rakasta ihan vain sen vuoksi, että kyseessä olisi ehkä jollain lailla vähän vaativampi suhde mm. ulkopuolisten mielipiteiden vuoksi.

        Saa nähdä, pääsenkö koskaan bonussuukkoja muiskuttelemaan... Pääsisimpä.

        Sen verran reippaasti oot itsestäsi (syystä tai toisesta) ulos antanut ettei sun bi-uteliaisuuden hyväksyminen todennäköisesti oo ainut este jotta pääset niitä bonus-suukkoja edes female bissen kanssa jakamaan. Naisen näkökulmasta vaikutat aika äijältä kuitenkin.


      • Höpsööntynyt__
        joulusuukkoja kirjoitti:

        🌟 ❄️🎄🦌🍪🎁

        Kiitos 😍😍😍😍😍😍!!!
        Samoin sinulle kauheasti suukkoja 💋💋💋💋💋💋


      • Höpsööntynyt__
        MistähänTääNytTuli kirjoitti:

        Sen verran reippaasti oot itsestäsi (syystä tai toisesta) ulos antanut ettei sun bi-uteliaisuuden hyväksyminen todennäköisesti oo ainut este jotta pääset niitä bonus-suukkoja edes female bissen kanssa jakamaan. Naisen näkökulmasta vaikutat aika äijältä kuitenkin.

        Äijältä? 😁😂😎😌😃
        Tell me more!


      • joulusuukkoja
        Höpsööntynyt__ kirjoitti:

        Kiitos 😍😍😍😍😍😍!!!
        Samoin sinulle kauheasti suukkoja 💋💋💋💋💋💋

        🍫🍩🎂


      • Höpsööntynyt__
        joulusuukkoja kirjoitti:

        🍫🍩🎂

        Hei mysteerityyppi, mä olen vielä hereillä, enkä saa varmaan untakaan, kun niin ikävöin yhtä Ihanaa. Voisinpa mä pyytää sen Ihanan työnsä puolesta kahden kesken kahville, mutta ei se varmaan ole mahdollista. Mä olen taas tänään tuijotellut Ihanaista Facebookista. On se niin söötti 😍😍😍! Katselen hänen silmiään, jotka ovat niin söpöt ja nenäänsä joka on niin jalo. Eniten mä kuitenkin katson hänen suuta 👄 ja mietin miltä tuntuisi pussata niitä huulia 😵 Nyt mua onneksi alkaa väsyttää. Näkisinpä unta siitä Ihanasta Naisesta. Olisi kivaa, jos me taas pussailtaisiin mun unessa.


      • Höpsööntynyt__
        Höpsööntynyt__ kirjoitti:

        Hei mysteerityyppi, mä olen vielä hereillä, enkä saa varmaan untakaan, kun niin ikävöin yhtä Ihanaa. Voisinpa mä pyytää sen Ihanan työnsä puolesta kahden kesken kahville, mutta ei se varmaan ole mahdollista. Mä olen taas tänään tuijotellut Ihanaista Facebookista. On se niin söötti 😍😍😍! Katselen hänen silmiään, jotka ovat niin söpöt ja nenäänsä joka on niin jalo. Eniten mä kuitenkin katson hänen suuta 👄 ja mietin miltä tuntuisi pussata niitä huulia 😵 Nyt mua onneksi alkaa väsyttää. Näkisinpä unta siitä Ihanasta Naisesta. Olisi kivaa, jos me taas pussailtaisiin mun unessa.

        ❓❓❓❓❓❓❗❗❗❗


    • spiido

      no mikä jottei, vuoronumerot kehiin, välillä keppiä ja välillä sensuroitu

    • DiibaDaabadii

      Voe jestas sentään näitä keskusteluja..
      Mutta siis alkuperäiseen kysymykseen, todellakin voisin seurustella bi-naisen kanssa (olen lesbo).
      Itseasiassa koen sen ainoastaan plussana sillä bi:t ovat enemmän makuuni :)

      • Höpsööntynyt__

        Tykkään siitä, kun on teikäläisiä 💕


      • HyimikäTyrkky
        Höpsööntynyt__ kirjoitti:

        Tykkään siitä, kun on teikäläisiä 💕

        Niin varmasti kun olet mies ja bi. Oma lehmä ojassa!


      • TosiFeikki__
        HyimikäTyrkky kirjoitti:

        Niin varmasti kun olet mies ja bi. Oma lehmä ojassa!

        Ei kun se on se heteroäijä, joka feikkaa olevansa bi, ahdistelee homonaisia ja tivaa niiltä, että ootko bi.


    • Ois ihan huippua tollanen bi nainen.

      • neiti_b

        Moi! Miksi binainen olisi huippu?


      • Anna123__
        neiti_b kirjoitti:

        Moi! Miksi binainen olisi huippu?

        Miksi kyselet? Oletko menossa haastateltavaksi Hesariin vai teetkö Iltasanomiin juttua aiheesta?

        Luulisi, että oikeasti aitoa biseksuaalia olisi kiinnostanut edes kurkata treffipalstalle, mutta ei...


      • neiti_b
        Anna123__ kirjoitti:

        Miksi kyselet? Oletko menossa haastateltavaksi Hesariin vai teetkö Iltasanomiin juttua aiheesta?

        Luulisi, että oikeasti aitoa biseksuaalia olisi kiinnostanut edes kurkata treffipalstalle, mutta ei...

        Ihan vaan kiinnostaa yleinen mielipideilmapiiri :) En ole hakemassa seuraa tästä ketjusta, tuskin kukaan muukaan.


    • Jotenkin aika ikävää lukea näitä mustavalkoisia kommentteja A.D 2017. Luulin meidän päässeen hieman pidemmälle.
      En jaksanut lukea tosin kaikkia kommentteja, mutta jos joku lukee tämän, kehotan lukemaan joka sanan huolella, eikä tekemään johtopäätöksiä, joita ei ole.

      Itse sain juuri pakit, hieman itseäni iäkkäämmältä naiselta, kun olin rehellinen.

      Olen 52v. nainen, joka ei määrittele itseään minkään muotin kautta. Kerron myös erottelevani seksin ja tunteet. Miksi? Koska abstraktit käsitteet eivät vaan avaudu minulle, en pysty määrittelemään rakkautta konkreettisesti; " Tunne, joka pitää tuntea, että toinenkin voi tuntea tunteesi"....näin joku joskus määritteli rakkauden. Öh...siis mitä?

      Seksi, se taas on helposti ymmärrettävää. Seksiä harjoitetaan yhdessä sellaisen ihmisen kanssa, jonka seurassa on hyvä olla ja viihtyy. Myös turvallisuuden tunne toisen kanssa on tärkeää, kun ollaan intiimiasioiden parissa. Seksiä harjoitan sellaisen ihmisen kanssa, joka em. seikkojen lisäksi herättää minussa halun ja tunteen, intohimonkin (mua panettaa :D ).

      Mutta olenko bi/lesbo/hetero/jokin muu? En tunne itseäni mitenkään erikoisesti naiseksi, vaikka olen täysin määritelmän "femme" mukainen. Olen kokenut nuorena seksiä, jopa itseäni paljon vanhemman pariskunnan kanssa. Sitten vaihtelevasti miesten/naisten.

      Mieheltä sain hyvää seksiä viimeksi vuonna 1983. Vietimme viikon sängyssä. Sen jälkeen olen ollut kahden eri miehen kanssa, joista ei sen enempää, no feelings at all.

      Naiset....hyvää seksiä jo vuodesta 1980....:) Naisten kanssa minulla on ollut jopa vuosia kestäneitä suhteita. Mutta.....

      täällä taitaa enemmistö olla sillä mielellä, että olen wannabe lesbo - epäluotettava bi?
      Kuitenkin identiteettini....on jotain ihan muuta. Panseksuaali? Tällaiset toisten tekemät määritelmät voivat olla todella masentavia. Olen kuitenkin aikoinani toiminut hyvinkin aktiivisesti queer-yhteisössä kulttuurintuottajana.

      Eikö olisi parempi, ettei mietittäisi: mitä, mitä, "bi pettää aina"- juttuja. Kyllä lesbotkin pettää ja hetero pettää liki aina?

      Miksi ei voida olla tyytyväisiä siihen, mitä kulloinkin on? Minä olen mielelläni suhteessa ihmisen kanssa, joka on minun kanssani 100%, mutta jos joku ryhtyy viereisiin pöytiin huhuilemaan, niin poistun sovinnolla.

      • Todellisuus__

        Mikäs kumma siinä on, että jos on joskus nauttinut seksistä miehen kanssa tai on ollut ihastunut ja rakastunut myös miehiin että naisiin niin sitten ei halua/voi luokitella itseään mihinkään esim. ei voi sanoa itsestään olevansa bi? Kuvailusi kannalta olet bi, koska olet nauttinut seksistä miehen kanssa, mutta oletettavasti siis myös naisten kanssa. Korostan sanaa nauttinut siis tuntenut oikeasti mielihyvää, kiihottunut siitä. Ja jos niitä miehiä kerta on ollut useampia, joista todella on itse kiihottunut niin ihan selkeästi siis bi tai bi, joka ei halua myöntää itselleen tai muille, että on bi. Ehkä valehtelemalla olevansa lesbo saa enemmän naisia? Tai sitten ei. Ehkäpä se valehtelu paljastuu kuitenkin jossakin vaiheessa. Tässäkin tilanteessa taas tulee esiin valehtelu!

        Sitten taas on näitä, jotka eivät voi millään uskoa, että joku onkin lesbo eikä bi, koska joku muu on bi niin kaikki muutkin on bi tai koska ”sä et näytä lesbolta” tai ehkäpä kun itse on bi niin kaikki muutkin on bi?

        Edelleen vuonna 2017 jos on femmelesbo niin aina saa kuulla olevansa bi tai kaappibi. Aina. Niin livenä kuin netissä. Myös tällä palstalla, vaikka kuinka kirjoittaisi olevansa lesbo niin aina joku käy sen ”korjaamassa” ja vääntelemässä mukavahingossa biiksi.


        Käytännössä siis sellainen, joka ei halua luokitella itseään, mutta toisaalta tunnustaa nauttivansa miehen sekä naisen seurasta on bi. Hän ei vaan jostain syystä halua sanoa sitä. Sitten taas joku järjen jättiläinen luulee, että kun yksi ihminen on tällainen, niin kaikki muutkin ovat.

        Mikäs siinä muutenkin on, että aina ne bi naiset korostavat olevansa uskollisia, mutta aina sieltä paljastuu sitten pariskunta, joka haluaa kolmatta pyörää (useimmiten vielä joku keski-ikäinen äijä), varattu nainen miehelle, joka haluaa vähän säpinää ja seikkailua jne. tai muuten vaan hirveästi valehteleva ja pettävä nainen, joka roudaa miehensä tai poikaystävänsä treffeille tai joku nainen, joka valehtelee päin naamaa, että on sinkku ja vieressä/mukana oleva mies on ”vain” kaveri, vaikka oikeasti on oma aviomies.

        Aina hoette kuinka bifobisia ja ennakkoluuloisia olette, mutta aina sieltä kuitenkin paljastuu se hyvin paljon valehteleva, feikkaava ja pettävä nainen tai miesnaispariskunta, joka etsii naista. Aina myös haette älyttömästi itsellenne huomiota ja käyttäydytte hyvin epävarmasti. Aina. Yhtenä esimerkkinä valehtelusta tämän neiti b:n lukuisat kirjoitukset. Hän väittää, että hän ei paljon mitään tänne kirjoittele, mutta silti palsta täytty kaikista hänen kirjoituksistaan. Sitten kaivelemalla kaivelette vastauksia ja kun ystävällisesti sanoo niin se ei kelpaa, vain yhdenlaiset vastaukset kelpaavat. Entä jos vastaisikin tivaamiseenne oikein tökerösti ja epäystävällisesti kun ystävällinen sana ei kelpaa? Sitä ilmeisesti haluattekin niin saatte sitten syyttää vihakirjoituksista netissä.


    • Ihan tutkittu tosiasia on, että ihmisen seksuaalisuus muuttuu useinkin iän karttuessa. Varsinkin naisilla. Jos nainen on esim. OLLUT avioliitossa miehen kanssa ja saanut lapsia, niin hän on loppuikänsä bi? Vaikka hän ei enää tunne mitään vetoa miehiin, missään muodossa ja elää parisuhteessa naisen kanssa?

      Sanoisin, että vain täysin queer-kulttuuria tuntematon tai hyvin nuori voi näin väittää.

      Ihmettelen myös: miksi helv***** täytyy edes lokeroida ketään bi-/lesbolokeroon? Nämä asiat kuitenkin ovat lähes aina kahden ihmisen välisiä.
      Vai onko tässä kyseessä jokin netin small talk, sillä ei viikonlopun hlbt-menossa kukaan ensimmäiseksi ala kyselemään mitään tällaista. Kiinnostus toiseen herää jostain aivan muusta, kuin lokeroinnista.

      Muistan miten tutuissani oli aikoinaan hetskupari, jonka miehelle eräs rekkis tokaisi: "Mä vielä p****n sun muijaas", ja niinhän siinä kävi. Loppu on historiaa...

      • Todellisuus_

        Kyllä minulle ainakin tullaan sanomaan, että oletko bi” tai ”olethan sinäkin bi” tai sitten lähestytään suoraan sen miehen/poikaystävän kanssa tms. (Työelämässäkin työkaverit ovat kuiskutelleet minun olevan bi, vaikken ole). Useimmiten ihan ensimmäisenä vielä. Osa tulee tivaamaan ammattia ihan ensimmäisenä.

        Sitten se on hyvä erottaa toisistaan, nainenhan voi olla miehen kanssa monesta eri syystä. Seksiäkin voi harrastaa täysin tuntematta mitään, kiihottumatta ollenkaan, tuntematta ollenkaan mielihyvää erilaisista syistä esim. raiskaus, prostituutio, kulissiliitto, pornotähden ammatti, näyttelijän työ, seksuaalinen hyväksikäyttö, nuoruuden kokeilut, ”koska muut niin minäkin”, pedofilia, insesti. Jos on joutunut hyväksikäytetyksi tai feikkaa syystä tai toisesta niin se on aivan eri asia kuin se, että tuntee oikeasti todella mielihyvää, intohimoa, kiihottuu. Moni nainenkin ja mies feikkaa sängyssä heteroliitoissaan syystä tai toisesta. Joku voi feikata kun on väsynyt tai rakastunut toiseen, kolmas tunteekin salaa vain ja ainoastaan samaan sukupuoleen vetoa.

        Se, että joku on heteropari ei vielä kerro yhtään totuutta. Se voi olla kulissiliitto, järkiliitto, rahan tai statuksen takia solmittu, silmänlumetta, se voi olla pakkoavioliitto, järjestetty liitto, liitto, jotta pääsee uuteen maahan asumaan tai sitten ihan ihka oikea rakkausliitto, lööppilehden maksama liitto (tuo julkisuutta ja ehkä pikkasen rahaakin) tai vaikkapa Ensitreffit alttarilla-tyyppinen liitto, jossa vasta tutustutaan siihen toiseen ihmiseen jne. Mies ja nainen voivat olla naimisissa harrastamatta ollenkaan seksiä tai mies tai nainen voi feikata täysin kaiken syystä tai toisesta. He voivat olla keskenään kuin sisaruksia tai kaveruksia, voivat nukkua eri sängyissä tai voivat jopa keskenään sopia, että molemmilla on tahoillaan (sala)rakastajansa ja rakastajattarensa tai jonpi kumpi tai kummatkin voivat käydä maksullisissa tai se voi olla sovittu avoin liitto, jossa saa tulla ja mennä tai vaikkapa polyamorinen liitto saati sitten homonaisen ja homomiehen keskenään sovittu liitto. Todellisuus on monesti tarua ihmeellisempää. Joku heteroliitossa aikasemmin ollut nainen voikin loppuelämänsä rakastaa vain naista, vain yhtä tai useampia. Hän on voinut elää kulisseissa feikaten heteroa tai hän on voinut oikeasti olla kiinnostunut siitä miehestä. Sama miesten kohdalla. Joku voi olla niin aivopesty ja alistettu sekä lannistettu, että ei hyväksy itseään ja yrittää väkisin miellyttää ympäristöään menemällä (onnettomaan) heteroliittoon.

        On olemassa ihmisiä, jotka haluavatkin lokeroida itsensä. Tämä tuo myös selkeyttä ja helppoutta ihan arkielämässäkin. Toisaalta voisi kysyä, että mikä siinä lokeroinnissa on niin vaikeaa, ettei kykene siihen? Onko se se, että ei hyväksy itseään pohjimmiltaan? Jos se tuottaa niin kamalaa tuskaa itselleen, niin miksi? Itsensä hyväksyneille ei ole mitään vaikeuksia todeta omaa seksuaalista suuntautumistaan.


    • Tuo on kyllä jotain muuta....tirkistelyä? jos tullaan kysymään seksuaalista suuntautumista. Asia ei kuulu työkavereille.
      Suorastaan perverssiä taas on, jos poikakaverin kanssa yritetään saada joku mukaan kolmen kimppaan. Täysin eri asia on, jos kolmestaan sovitaan harjoitettavan seksiä yhdessä. Voihan kolmen kimppakin olla 3n, eikä suinkaan se ennakko-olettaman mukainen 2n m/2m n.

      Kokonaisuutena yhä kapinoin (myös elämänkokemukseni perusteella) tällaista aivan turhaa lokerointia ja länkytystä, aiheesta kuka on mitäkin hlbt-maailmassa. Jos joku haluaa itsensä lokeroida, niin ok, mutta se ei kuulu kellekään toiselle.

      Jos itse harrastin hyvää seksiä, kerran miehen kanssa 34v sitten (siis pidemmän aikaa sitten, mitä suurin osa tässä ryhmässä olevista on elänyt) ei se tee minusta heteroa, sen enempää kuin bitäkään (tosin suhteessa jossa ollaan vain ja ainoastaan sängyssä 24/7ei ole tulevaisuutta, eikä voi jatkua viikkoa pidempään). Mutta oli hyvä kokemus tavata mies, joka harjoitti seksiä, kuten nainen.
      Matkustin minä kerran lentokoneessakin, jossa vieressäni oli itseäni noin 10v vanhempi nainen (40-45v). Siinä vaihdeltiin muutama small talk. Koneen laskeuduttua nainen pyysi kanssaan vielä kahville lentokentälle, jonka jälkeen päädyimme hänen hotellihuoneeseensa.....Tämä nainen oli käsittääkseni virallisesti hetero, mutta harrasti syrjähyppyjä naisten kanssa. En kyllä esittäytynyt lesbona/binä/panseksuaalina, kuten ei hänkään. Tapansa kullakin.

      Seksiä jokainen saa, ei siinä tarvitse itseään markkinoida sen enempää lesbona, kuin binäkään. Tämän kaupungin iskumestastakin löytää aina seuraa. Enkä muista yhdenkään naisen koskaan livenä kysyneen suuntautumistani. Jos toinen on niin pökkelö ettei live-flirttiä tajua, niin hän jää ilman, vaikka edustaisi mitä suuntautumista.

      Siksi ihmettelen mikä tarve on lokeroida ketään minnekään?
      Tällä palstallakin on varmasti monta naista, jotka vielä hakevat omaa seksuaalisuuttaan. On melko tökeröä luokitella, jonkun muinaisen kokemuksen mukaan täysin tuntematon henkilö, johonkin tiettyyn muottiin.

      Mitä siitä sitten, jos vaikka neiti_b täällä kyselee? Jos niin hänen kyselynsä ärsyttävät, ei niitä ole pakko lukea, saati vastailla. Hieman armoa toista ihmistä kohtaan. Eihän Saphokaan lopulta ollut lesbo....;)

      • Tilannetaju__

        Jos nautit aikuisten oikeasti todella seksistä miesten kanssa niin et sinä lesbo ole. Silloin olet bi tai hetero. Lesbo ei saa mielihyvää eikä orgasmeja miesten kanssa. Lesbo ei ihastu miehiin.

        Kuinka tyhmiä ihmiset voivat olla?


      • Tilannetaju_

        Aito lesbo kokee seksin miesten kanssa iljettävänä, oksettavana, likaisena, epäkiihottavana, teennäisenä, epätoivottuna, mekaanisena suorituksena, joko vähän, jonkun verran tai paljon kivuliaana tai sitten se ei yksinkertaisesti tunnu yhtään missään. Ei missään!

        Missään nimessä miesten kanssa seksistä aidosti kiihottuva nainen ei voi olla missään olosuhteissa aito ja aidosti lesbo. Lesbot eivät kiihotu miehistä. Miehistä kiihottuva nainen ei voi olla missään nimessä lesbo. Miehistä aidosti kiihottuva nainen on joko hetero tai bi, muttei ikinä missään nimessä lesbo.

        Miehet eivät seksuaalisesti kiihota aitoja lesboja. Ikinä. Aidosti. Ikinä!


      • Tilannetaju_ kirjoitti:

        Aito lesbo kokee seksin miesten kanssa iljettävänä, oksettavana, likaisena, epäkiihottavana, teennäisenä, epätoivottuna, mekaanisena suorituksena, joko vähän, jonkun verran tai paljon kivuliaana tai sitten se ei yksinkertaisesti tunnu yhtään missään. Ei missään!

        Missään nimessä miesten kanssa seksistä aidosti kiihottuva nainen ei voi olla missään olosuhteissa aito ja aidosti lesbo. Lesbot eivät kiihotu miehistä. Miehistä kiihottuva nainen ei voi olla missään nimessä lesbo. Miehistä aidosti kiihottuva nainen on joko hetero tai bi, muttei ikinä missään nimessä lesbo.

        Miehet eivät seksuaalisesti kiihota aitoja lesboja. Ikinä. Aidosti. Ikinä!

        Nyt Tilannetaju_ vedäpä hieman pakkia ja henkeä väliin.

        Kirjoitat: " Jos nautit....". Sinulla on väärä aikamuoto tyystin kokonaan. Ei siis preesenssissä, vaan imperfektissä. Taitaa siis olla teille nuorille "mennyt aikamuoto"?
        Siis tapahtunut, joskus kun äitisikin oli vielä lapsi.

        Vanha totuus on "ettei kerta kenestäkään homoa tee".
        Totuus on myös ettei kerta kenestäkään heteroa tee.

        Muutenkin länkytyt kuin suoraan jostain teiniangstin oppikirjasta. Mieskin pystyisi tuollaiseen kirjoittamiseen luettuaan Whole lesbian sexguiden.

        Kun ikää karttuu (toivottavasti) sinullekin, niin ymmärrät varmaan mitä kirjoitan. Nyt et ole alkuunkaan ymmärtänyt mitä jo alkuun kirjoitin: "kehotan lukemaan joka sanan huolella, eikä tekemään johtopäätöksiä, joita ei ole". Et kuitenkaan näin ilmeisesti tehnyt.

        Et myöskään ole mikään guru alalla, joten voi lopettaa sinulle täysin tuntemattomien lokeroinnin. Vai haluatko, että minä lokeroin sinut? Tuskin...


      • Tilannetaju_
        Loving_life kirjoitti:

        Nyt Tilannetaju_ vedäpä hieman pakkia ja henkeä väliin.

        Kirjoitat: " Jos nautit....". Sinulla on väärä aikamuoto tyystin kokonaan. Ei siis preesenssissä, vaan imperfektissä. Taitaa siis olla teille nuorille "mennyt aikamuoto"?
        Siis tapahtunut, joskus kun äitisikin oli vielä lapsi.

        Vanha totuus on "ettei kerta kenestäkään homoa tee".
        Totuus on myös ettei kerta kenestäkään heteroa tee.

        Muutenkin länkytyt kuin suoraan jostain teiniangstin oppikirjasta. Mieskin pystyisi tuollaiseen kirjoittamiseen luettuaan Whole lesbian sexguiden.

        Kun ikää karttuu (toivottavasti) sinullekin, niin ymmärrät varmaan mitä kirjoitan. Nyt et ole alkuunkaan ymmärtänyt mitä jo alkuun kirjoitin: "kehotan lukemaan joka sanan huolella, eikä tekemään johtopäätöksiä, joita ei ole". Et kuitenkaan näin ilmeisesti tehnyt.

        Et myöskään ole mikään guru alalla, joten voi lopettaa sinulle täysin tuntemattomien lokeroinnin. Vai haluatko, että minä lokeroin sinut? Tuskin...

        Se, että NAUTIT (menneessä aikamuodossa) miesten kanssa seksistä, mutta nykyään et nauti niin se ei tee sinusta lesboa. Olet edelleen hetero tai bi.

        Lesbot eivät nauti miesten kanssa seksistä harrastamisesta. Ikinä. Ei menneessä aikamuodossa eikä nykyisessä eikä tulevassa. Näyttelijät, pornonäyttelijät ja huorat ovat asia erikseen. Jos näyttelijä näyttelee lesboa jossain elokuvassa, ei se tee hänestä lesboa. Hän voi olla privaattielämässään vaikkapa syvästi hetero. Ei pankkiryöstäjääkään näyttelevä ole tuskin oikeassa elämässä pankkiryöstäjä. Toki jollakin voi rooli jäädä ns. päälle ja erittäin harvoissa tapauksissa näyttelijät näyttelevät omia itsejään. Tottakai, mitä paremmin ja uskottavammin näytelty sitä parempi. Mikä ihmeellisintä, että aina löytyy niitä toopeja, jotka kuvittelevat roolihahmon näyttelijän olevan todellisessa elämässä roolihahmonsa kaltainen esim. alkoholistia näyttelevälle näyttelijälle ei myyty kioskilla alkoholia, koska myyjä muisti hänet alkoholistina. Joku varmaan luulee tietysti, että jos on näytellyt valkokankaalla bisseä niin oikeasti on bisse. Myöskään se, että lesbolla on kavereinaan hetero-tai bimiehiä ei tee lesbosta bisseä tai heteroa. Ei myöskään se, että jos jonkun lesbon kaveri on bisse niin ei se sitä tarkoita, että lesbokin on oikeasti bisse tai jos diggaa jotain bisse-tai heteromuusikkoa niin ei se siitä lesbosta tee bisseä.

        Lesbo ei ole bi.

        Ei vaikka kuinka yrittäisit sen niin kääntää oikeistolaisittain.

        Jos nainen on nauttinut seksistä miehen kanssa ja saanut siitä todellista, aitoa mielihyvää aikanaan vaikkapa esimerkiksi 2 vuotta sitten, mutta tällä hetkellä ei nauti seksistä miehen kanssa tai ei ole sopivaa miespartneria seksiin niin ei se tämän hetken tilanne tee hänestä lesboa. Hän on silti bi tai hetero, muttei lesbo. Voi olla bi, jonka mielenkiinto tällä hetkellä on suuntautunut enemmän naisiin kuin miehiin tai yhtä paljon miehiin että naisiin tai sitten hetero, joka näyttelee lesboa syystä tai toisesta, ehkä rahasta? Tai ehkäpä hän on joku tiedustelija, jonka ammattiin kuuluu soluttautua bissenä tai lesbona ja joka on privaattielämässään hetero?


    • Kaitunnetbinaisen

      En missään nimessä voisi. Koskaan ei voisi tietää milloin alkaa se mieskausi ja pitää päästä miesten kanssa sänkyyn tai alkaa ehdottelu kolmeskimpoista miesten kanssa.

      • Hmmm. Minulla ei ole kovin laajaa kokemusta seurustelurintamasta, joten siinä mielessä olen kai jäävi kommentoimaan... Mutta "kausia" voin nykyisenkin kokemukseni perusteella kommentoida sen verran, että ainakin minulla ne pyörivät läsnä olevan ihastuksen mukaan, ei toisin päin eli ihastukset/ kumppanit "kauden" mukaan.

        Ja jahka joskus olen niin onnellisessa tilanteessa, että pääsen pitkäaikaiseen suhteeseen, niin todellakaan hetkelliset mieliteot vastakkaisen sukupuolesta eivät merkkaa mitään, jos suhde omaan kultaan on kunnossa ja olemme tyytyväisiä yhteiseloon. Pettäväthän kaikki eniten siinä tilanteessa, kun on tyytymätön nykyiseen suhteeseen (eli kun pitäisi nähdä vaivaa sen oman suhteen eteen niin valitaan helpompi tie eli ongelmien kiertely ja "korvikkeet"). Ja toisaalta myös heterot ja homot fantasioivat joskus toisen kanssa kokeilusta, mutta yhtä hyvin (tai huonosti) kuin hekin osaavat pitää tarpeensa kurissa, osaavat pitää myös bisset. Hetkellinen seksuaalinen mieliteko itsessään ei tee ainakaan minulla tyhjäksi tunnesidettä ja yhteistä koettua elämää oman rakkaan kanssa.

        Ja kolmenkimpat on ainakin mulle ärsyttävä stereotypia, mitä lähinnä heteromiehet tai naimisissa olevat parit ehdottelee :D


      • Kirjoitat ihan asiaa tyttömäinenpoikatyttö. Ei kukaan normi-ihminen päätä yht'äkisti "nyt haluankin seksipartnerikseni jotain muuta", ei todellakaan, vieläpä kesken hyvän parisuhteen.
        Väite on yhtä kaukaa haettu, kuin joku päättäisi jonain päivänä olla menemättä töihin ja jättää vuokran maksamatta.

        Tuollainen väitte biseksuaaleista, aivan kuin kenestä muusta tahansa on tarkoitushakuisesti loukkaava, sekä alistava.


      • JustJust__
        Loving_life kirjoitti:

        Kirjoitat ihan asiaa tyttömäinenpoikatyttö. Ei kukaan normi-ihminen päätä yht'äkisti "nyt haluankin seksipartnerikseni jotain muuta", ei todellakaan, vieläpä kesken hyvän parisuhteen.
        Väite on yhtä kaukaa haettu, kuin joku päättäisi jonain päivänä olla menemättä töihin ja jättää vuokran maksamatta.

        Tuollainen väitte biseksuaaleista, aivan kuin kenestä muusta tahansa on tarkoitushakuisesti loukkaava, sekä alistava.

        Ai ei vai... Kuinkas moni heteromies käykään vieraissa tai maksullisissa, vaikka kuinka hyvä parisuhde olisi... Osa hakee jännitystä, osalla on seksiaddiktio (vaikka kotona kaikki olisi periaatteessa hyvin), osa pönkittää omaa valta-asemaa.. Ihan hyvin aika moni saattaa hetken mielijohteesta tai sopivan tilaisuuden tullen pettää tai lähteä huoriin. Osalla taitanee kotona olla omassa parisuhteessa vähän liiankin hyvin asiat ja sitä kaipaa sitten vähän rosoisuutta elämäänsä. Toisilla taas parisuhde kukoistaa vielä paremmin kun ukko on käynyt vieraissa. Sitä sitten vaimolle ostellaan posket punaisina kukkasia ja seksielämäkin alkaa kukoistaa..

        Aina ei tarvitse jättää menemättä töihin, potkut voi saada pelkän homoseksuaalisuuden tai sen perusteella, että naama ei miellytä, et antanut miespomolle seksiä, et myötäillyt äärioikeistolaisen mielipiteitä, tapasit vapaa-ajalla jonkun, kaverin lapselle piti järjestää työpaikka ja sinä saat potkut, palkka voi olla tahalleen monta kuukautta myöhässä, työpaikkakiusaamisen, kateuden tai poliittisten syiden takia sinulta viedään kaikki työvuorot ilman syytä, firmalla ei ole rahaa maksaa palkkaa tai kuten joissakin maissa palkka maksetaan vasta vuoden tai kahden vuoden päästä.


      • TälläinenKysymys

        Ketjussa on aika hyvin kahlattu läpi millainen, kenen kanssa tai mahdollisesti ehkä tulevaisuudessa ja toimiiko kertaluontoinen vai pitkäkestoinen seksi missäkin tilanteessa. Ja sekin on tullut selväksi ettei seksi aina edes kuulu toimivaan parisuhteeseen. Ja mikäli panettaa niin seuraa saa aina. Triot on muutaman kerran myös mainittu. Oliskohan kellään kokemusta naisten kimppakivasta? Tai jopa yhteisasumisesta, jossa on sellaista läheisyyttä tai intiimiä kanssakäymistä, jota harvemmin ystävän kanssa ainakaan päivittäin harrastaa?


      • JustJust__ kirjoitti:

        Ai ei vai... Kuinkas moni heteromies käykään vieraissa tai maksullisissa, vaikka kuinka hyvä parisuhde olisi... Osa hakee jännitystä, osalla on seksiaddiktio (vaikka kotona kaikki olisi periaatteessa hyvin), osa pönkittää omaa valta-asemaa.. Ihan hyvin aika moni saattaa hetken mielijohteesta tai sopivan tilaisuuden tullen pettää tai lähteä huoriin. Osalla taitanee kotona olla omassa parisuhteessa vähän liiankin hyvin asiat ja sitä kaipaa sitten vähän rosoisuutta elämäänsä. Toisilla taas parisuhde kukoistaa vielä paremmin kun ukko on käynyt vieraissa. Sitä sitten vaimolle ostellaan posket punaisina kukkasia ja seksielämäkin alkaa kukoistaa..

        Aina ei tarvitse jättää menemättä töihin, potkut voi saada pelkän homoseksuaalisuuden tai sen perusteella, että naama ei miellytä, et antanut miespomolle seksiä, et myötäillyt äärioikeistolaisen mielipiteitä, tapasit vapaa-ajalla jonkun, kaverin lapselle piti järjestää työpaikka ja sinä saat potkut, palkka voi olla tahalleen monta kuukautta myöhässä, työpaikkakiusaamisen, kateuden tai poliittisten syiden takia sinulta viedään kaikki työvuorot ilman syytä, firmalla ei ole rahaa maksaa palkkaa tai kuten joissakin maissa palkka maksetaan vasta vuoden tai kahden vuoden päästä.

        Moi :) Myös mainitsemissasi pettämistilanteissa vakisuhteessa on mielestäni ongelmia. Ongelma voi olla myös "tylsyys", arkistuminen, romantiikan katoaminen. Eli jos vaikka työkiireiden takia ei ehditä panostamaan parisuhteeseen, voi joku alkaa etsiä uutta kipinää muualta. Syyllisyyden takia sitten aletaan panostamaan vakisuhteeseenkin, ja kas kummaa siitä sekin taas paranee. Tai jos on seksiaddikti, eikös sekin olisi ongelma, johon tulisi hakea apua ennemmin kuin lähteä pettämään? Osasta toki "tilaisuus tekee varkaan", mutta mielestäni silloinkin on jotain suhteessa tunnetasolla pielessä, jos on hetken mielijohteesta valmis pettämään rakkaansa. Osa ihmisistä on esimerkiksi kyvyttömiä sitomaan tunnesiteitä, jolloin oma hetkellinen mielihyvä voi olla valinta vakisuhteen luoman luottamuksen sijaan.

        Mutta mutta, ehkä olen vain nuori ja kokematon, eikä elämä vain vielä ole minua "opettanut" ;)


    • Tällainen Kysymys
      Naisten kimppakivaan viittasin jo aiemmin. Vapaasti kokeilemaan, mutta nämä uusmoralistiset pikkulesset eivät välttämättä ymmärrä myös meidän naisten harjoittavan sitäkin ;). Jostain perustiukasta normistosta, kun on kaivettu 3somen tarkoittavan 2 1 eri komboissa, eikä tiedetä mitään tyttöjen keskeisistä :D

      • VaiKuinka__

        Eikös teille maksullista seuraa tarjoaville/etsiville ole ihan omatkin sivustot?


      • Höpsööntynyt__

        Loving_life: Mukavaa, että muistutat kimppakivan kuuluvan myös naisporukoille. Ihmettelen kuitenkin, mitä tekemistä tällä huomautuksellasi on bissejen kanssa?

        Ps. Olen bi, eikä voisi vähempää kiinnostaa kimppakivailut. Ärsyttää todella, että ThreeSome-jutut yhdistetään aina biseksuaaleihin - tai oikeastaan vain bi-naisiin.


      • Höpsööntynyt__ kirjoitti:

        Loving_life: Mukavaa, että muistutat kimppakivan kuuluvan myös naisporukoille. Ihmettelen kuitenkin, mitä tekemistä tällä huomautuksellasi on bissejen kanssa?

        Ps. Olen bi, eikä voisi vähempää kiinnostaa kimppakivailut. Ärsyttää todella, että ThreeSome-jutut yhdistetään aina biseksuaaleihin - tai oikeastaan vain bi-naisiin.

        Vähän samoilla linjoilla Höpsööntyneen kanssa. Toki voi kertoa, että millaista elämä on bissenä JA polyamorisena ihmisenä. Mutta itse olen juurikin näitä "pikkulessejä", jotka ei ymmärrä naisten kimppakivaa, koska ei ylipäätäänkään ymmärrä kimppakivaa ;D Ei siinä mitään jos se on jonkun juttu ja sitä harrastetaan kaikkien osapuolten luvalla. Mut kaikki bisset ei kyllä osaa kommentoida aihetta ;)


    • enpassaaenhoida

      En, mutta en halua seurustella kenenkään kanssa.

    • Bitaileskunhanuskollinen

      Riippuu naisesta.

    • BissenäSyntynyt

      Treffasin, seurustelisin sekä asuisin yhdessä bi-naisen kanssa. Ja olen tämän kokenut vain miehen ja bi-naisen kanssa. 99,99%:n todennäköisyydellä en seurustele tai sekstaile tulevaisuudessa miehen kanssa. Toisen naisen kanssa kohtaa vaan kokonaisuutta ajatellen syvällisemmin niin henkisesti kuin fyysisestikin. En kuluta kummankaan kallisarvoista aikaa mikäli bi-nainen seurustelee, on juuri eronnut tai eroamassa (ihan sama kenestä ja suhteen kestosta riippumatta)
      tai ei ole koskaan seurustellut naisen. Harkitsen myös vakavasti jos hänellä on kouluikäistä jälkikasvua. Aitoa Lesboa olen ½-h putkeen suudellut (paras ikinä), hän oli siis varattu.

      • KuinkaNaiivia_

        Hah hah, kuinka naiivia! Siinähän sitä sitten olisit ottanut suuren talolainan, antanut itsestäsi kaiken ja huomannut, että bisse juoksee vieraissa ja tuo kotiinsa kaiken maailman hampuuseja ja etenkin miehiä, joita paneskelee silmiesi edessä:D

        Stereotypio bisseistä likaisina, epäsiisteinä, valehtelevina, kaksinaismoralistisina, epäluotettavina, epämääräisinä halvanoloisina lutkina pitää kyllä valitettavan monesti paikkansa!


    • totuusvelvoittaa

      Ehdottomasti en seurustelisi, koska se on sairasta. Samoin kuin on samaa sukupuolta olevien seurustelu. Ihminen syntyy joko tytöksi tai pojaksi. Ja se, kumpana hän on syntynyt se hän myös on elämänsä loppuun saakka. Luoja loi miehen ja naisen.
      Miehen on oltava mies ja naisen nainen, näin on meidät määrätty elämään.

      • MiesOnOrja__

        Kyllä. Jumala loi miehen tekemään työtä ja palvelemaan naista.

        Koska uskovaisten mielestä miehelle kuuluu työ niin miehen kuuluu tehdä ympäri vuorokauden työtä ja naisen loikoilla.

        Koska Jumala loi avioliiton miehen ja naisen väliseks, seksi on syntiä ja nainen ei saa tehdä työtä, prostituutio on kielletty naisilta, seksiä ei saa harrastaa avuoliitossa ja Luojan mukaan lapset syntyvät vain Pyhästä Hengestä eikä yhdynnästä.

        Mies ei siis saa harrastaa seksiä eikä läydä huorissa koska se on syntiä. Miehen tulee palvella vain Luojaa ja yhteiskuntaa sekä elättää nainen.

        Luojan mukaan miehen työ on tehdä ympärivuorokauden töitä ja naisen paikka on olla kotona. Kotityöt kuuluu miehelle ei naiselle.

        Miehen tulee näyttää mieheltä eli isomunaiselta, lihaksikkaalta ja komealta mieheltä ja naisen tulee olla ylilihava, naisellinen Rubens-nainen. Mitä lihavempi sitä parempi. Lihavuus kertoo varakkuudesta ja miehen ahkeruudesta.

        Miehen tulee olla isokaluinen orjatyöläinen.

        Koska Jumala loi miehen ja yhteiskunnan, yhteiskunta valitsee miehelle vaimon. Vaimoa ei voi itse valita ja hänen kanssaan tulee elää koko loppuelämä. Mies ei voi valita omaa ammattiaan vaan yhteiskunta valitsee sen.

        Jumala loi miehen omaksi kuvakseen eli raskaaseen, ruumiilliseen työhön palkatta elättämään naista, rumaa, lihavaa, haisevaa naista.


      • HuumorintajutonLESTA

        Eikö lesta siedä huumoria, parodiointia saati sitten arvostelua?

        Onko lestalla huono itsetunto? Vai onko lesta narsisti? Onko lesta psykopaatti?


      • ARKAonAIHE

        AHAA!!!!

        Kokkaripsykopaatti käynyt poistattamassa tekstiä, koska lause: ”jos nainen ei tule heti ensimmäisellä kerralla raskaaksi...”

        Kiinni jäit!!!


    • Joskus opiskeluaikoina 70-luvulla törmäsin lähiökapakassa tyttöpariin, joista toisen kanssa kolmen tunnin ja viiden tuopin päästä kaaduttiin samaan sänkyyn. Varsinainen underground-juttu, joita ei tässä kannata kertoa juurtajaksain;) Ihan ilmeisesti heillä oli aika kiihkeä eroottinen suhde, ja jos olisin ollut hiukan rohkeampi ja röyhkeämpi, olisin varmaan saanut molemmilta. Olin silloin vähän kokematon poika enkä osannut hyödyntää tilaisuutta täysillä. Homma meni vielä sikäli vähän väärin päin, että se eka iltana toiseksi jäänyt likka (oli kai vessassa silloin kun se aloitteelisempi ehdotti minulle jatkoille lähtemistä) oli sentään vähän tervejärkisempi ja paremman näköinenkin. Olisihan se ollut jotenkin kiehtovaa muhinoida patjoilla kolmistaan... Mutta sitten parin viikon päästä sillä paremman näköisellä oli jo uusi kavaljeeri kainalossa.
      Eihän siinä mistään suuresta rakkaudesta ollut puhettakaan, mitä nyt yksi kevättalvi paremman puutteessa kiehnättiin. Sitäpaitsi ne oli kommareita, ja sellaisista tahtoo jäädä vähän niinkuin huonon pontikan maku...

      • LähtökohdatLoistavat

        Maanmittari.Koo hoi:) Näin valitettavasti tapahtuu baari-illan jälkeen ihan nykyisinkin ja myös tulevaisuudessa. Pikkusen mietin sitä, kun kuitenkin tiesit, et bi tai bi-utelias misu ainakin siinä hetkessä oli varattu ni tajusitko ollenkaan miten törkeesti tulit hyväksi käytetyksi? Ja ootko joutunut käsittelemään asiaa tän 40 vuoden aikana muulloin kuin nyt? Ehkä se haaste ei olekaan seuran saanti tai miten monimuotoisesti seksiä voi harrastaa tai harjoittaa. Vaan sen oman arvomaailman hahmottaminen, kuten (tyttömäinenpoikatyttö) nuorelta, kokemattomalta aikuiselta ihan itsestään selvyytenä takataskusta löytyy!


      • LähtökohdatLoistavat kirjoitti:

        Maanmittari.Koo hoi:) Näin valitettavasti tapahtuu baari-illan jälkeen ihan nykyisinkin ja myös tulevaisuudessa. Pikkusen mietin sitä, kun kuitenkin tiesit, et bi tai bi-utelias misu ainakin siinä hetkessä oli varattu ni tajusitko ollenkaan miten törkeesti tulit hyväksi käytetyksi? Ja ootko joutunut käsittelemään asiaa tän 40 vuoden aikana muulloin kuin nyt? Ehkä se haaste ei olekaan seuran saanti tai miten monimuotoisesti seksiä voi harrastaa tai harjoittaa. Vaan sen oman arvomaailman hahmottaminen, kuten (tyttömäinenpoikatyttö) nuorelta, kokemattomalta aikuiselta ihan itsestään selvyytenä takataskusta löytyy!

        En minä siinä kokenut joutuneeni miteenkään pahasti hyväksikäytetyksi. Se lyyli kyllä oli jotenkin näreissään viimeisen kerran jälkeen, kun sammui kesken naimisen eikä muistanut mitään, vaikka oli itse alkuvaiheessa varsin aktiivinen. Se oli sitä hurjaa nuoruutta, heko heko :D


      • LähtökohdatLoistavat kirjoitti:

        Maanmittari.Koo hoi:) Näin valitettavasti tapahtuu baari-illan jälkeen ihan nykyisinkin ja myös tulevaisuudessa. Pikkusen mietin sitä, kun kuitenkin tiesit, et bi tai bi-utelias misu ainakin siinä hetkessä oli varattu ni tajusitko ollenkaan miten törkeesti tulit hyväksi käytetyksi? Ja ootko joutunut käsittelemään asiaa tän 40 vuoden aikana muulloin kuin nyt? Ehkä se haaste ei olekaan seuran saanti tai miten monimuotoisesti seksiä voi harrastaa tai harjoittaa. Vaan sen oman arvomaailman hahmottaminen, kuten (tyttömäinenpoikatyttö) nuorelta, kokemattomalta aikuiselta ihan itsestään selvyytenä takataskusta löytyy!

        P.S. Eikä sitä heidän lesbosuhdettaan mitenkään voinut heti havaita. Oli vain tupaten täysi kapakka, bestikset pikkupöydässä yhteisen viinipullon kanssa ja viimeinen tyhjä tuoli jolle sain luvan istua. Se tavallinen tarina.


    • NeitiBii

      Heteroseksuaalit usein kuvittelevat, että homoseksuaalit ovat valinneet/päättäneet olla homoseksuaaleja. Heterot joskus jopa neuvovat homoseksuaaleja valitsemaan toisin. Tätä ilmiötä kutsutaan homofobiaksi. Homoseksuaalit aina korjaavat, että homoseksuaalisuus ei ole valintakysymys, vaan pysyvä ominaisuus, jota ei myöskään voi korjata eheytyshoidoilla.

      Homoseksuaalit usein kuvittelevat, että biseksuaalit ovat valinneet/päättäneet olla biseksuaaleja. Homoseksuaalit joskus jopa neuvovat biseksuaaleja valitsemaan puolensa: "Päätä nyt ootko hetero vai lesbo." Tätä ilmiötä kutsutaan bifobiaksi.

      Herääkö ajatuksia?
      Miksi te lesbot kohtelette meitä bissejä kuten heterot kohtelevat teitä?

      • Tritrit

        No en mää ainakaan.


      • KerropaHei__

        Ei kukaan homoseksuaali kuvittele biseksuaaleja valinneen oman seksuaalisuutensa. Tuskin homoseksuaaleille tuollainen tulisi edes mieleenkään, mutta kerropa sinä, kuvitteletko itse, että homoseksuaalit ovat valinneet oman seksuaalisuutensa ja että heidät voidaan käännyttää biseksuaaleiksi tai että homoseksuaalit voidaan aivopestä ottamaan puolisoksi biin? Jos et, niin miksi kirjoittelet jatkuvasti niin paljon lesbopalstalle biseksuaalisuudesta? Kuvitteletko, että jos lesbo ärsyyntyy bikirjoituksista niin lesbo onkin oikeasti bi?

        Kerropa neitibii, miksi näet bifobiaa joka puolella ja varsinkin siellä missä sitä ei ole? Ei vaikuta ihan terveen ihmisen toiminnalta jankuttaa monta kuukautta joka päivä samaa asiaa...Ettet vain itse olisi sellainen, joka ei hyväksy muiden ihmisten homoseksuaalisuutta? Et hyväksy omaa homoseksuaalisuutta? Olet visusti itse kaapissa oleva homoseksuaali ja yrität vakuutella olevasi bi? Ettet vain itse olisi homofobinen, mutta käännät sen mielessäsi bifobiaksi?

        Kerropa neitibi, miksi jatkuvasti kirjoittelet lesbopalstalle biseksuaalisuudesta? Ihan vain härnätäksesi? Huomiota kerjätäksesi? Et saa muuuten mitään muuta huomiota niin tämä on ainut keinosi saada huomiota? Olet tiedusteluagentti ja sinulla on väärää tietoa ja luulet jotakuta biiksi? Olet tiedusteluagentti etkä saa muuten mitään tietoa irti kuin ainoastaan provoamalla ja härnäämällä lesbopalstalla kirjoittamalla tahalleen vääristä asioista väärällä palstalla? Yrität ujuttaa jonkun tiedusteluagentin, joka esittää biitä, jonkun lesbon puolisoksi?


      • Lepakkonaine

        Mä en ymmärrä miksi näitä bi-asioita pitää jatkuvasti jankuttaa täällä lesbopalstalla. Eiköhän vastaus tähän aloittajan kysymykseen ole tullut jo selväksi, niin kuitenkin sama jankkaus vaan jatkuu ja jatkuu.

        Minusta on lähinnä surullista, miten täällä Suomi24-palstoillakin varatut (miehen kanssa) parisuhteessa olevat naiset kärkkyvät naisten perään. Se on sekä surullista, että oksettavaa. Ja bisseille se on kuitenkin ihan normaalia, sitä ei hävetä, eikä piilotella, vaan se vielä avoimesti tuodaan ilmi, koska asia on heille ihan normiarkea. Käsittämättömän röyhkeää ja välinpitämätöntä toimintaa. En tunne ketään lesboa, joilla olisi binaisista jotain positiivista mielikuvaa tai kokemusta. Joten ei kiitos tuuliviireille, eikä likaisuudelle ja toivoisin, että tämä täällä lesbopalstalla jankkaaminen loppuisi.


    • Femmefemmelez

      Voisin säätää ja flirttailla binaisen kanssa, mutta en haluaisi mitään vakavaa. En voi kuvitella olevani naisen kanssa, joka viehättyisi myös miehistä ja olisi ehkä seurustellutkin miehen kanssa.

    • Pardon!
      Nyt vasta tajusin, että olen kirjoitellut lesbojen palstalle. Ihmettelin joidenkin kommenttien tyyliä...
      "Meidän jengissä" saunotaan siististi ja säällisesti tytöt ja pojat samoissa löylyissä, mutta n yt oli vähän kuin olisin eksynyt naisten vessaan...

    • Hellitä

      Minua ihmetyttää miksi aina ja varsinkin täällä Suomi24:ssa joidenkin lesbojen täytyy haukkua binaisia ja joidenkin binaisten lesboja. Eivätkö ihmiset osaa keskustella rauhallisesti ja kohteliaampaan sävyyn? Mihin käytöstavat ja kohteliaisuus ovat nykyään kadonneet? Jotkut naisetkin kiroilevat kuin tukkijätkät. Miksi niin kauheasti pelottaa tai iljettää etukäteen, että sattuisi ihastumaan binaiseen tai ajattelee edes asiaa? Jos tutustuu kiinnostavaan naiseen ja tuntee, että kemiat kohtaa ja nainen sattuukin olemaan bi, niin tekee vasta sitten johtopäätökset siitä onko se hyvä, että toinen on bi vai ei. Sitäpaitsi ihmisen persoonaanhan sitä yleensä ainakin loppupeleissä ihastutaan/rakastutaan eikä siihen onko toinen 100% lesbo vain bi/pan. Itse ainakin ajattelen niin, että vaikka naiset kiinnostaa minua naisena ainakin jonkun verran enemmän ja ajatuksenkin tasolla naisen kanssa oleminen tuntuisi luontevammalta, en sule pois sitä mahdollisuutta ettenkö voisi olla joissain olosuhteissa sen vastakkaisen sukupuolenkin edustajan kanssa, jos sopiva ihminen tulisi vastaan. Minulle loppupeleissä ihmisen sukupuolella ja sillä minkä tyylinen hän on ei ole väliä, persoonalla ja ajatusmaailmalla ja sillä kohtaako kemiat on enemmän merkitystä. Nainen voi olla tyyliltään miehekkäämpä tai naisellinen, mies myös feminiinen. Ja jos nyt pelkästään naisista puhutaan, niin mulle ei ole väliä onko nainen lesbo vai bi, molemmat käy kunhan kemiat vaan kohtaa. Kyllä joskus ajattelin minäkin, että mieluummin ehkä lesbo ku bi, mutta kun mun ajattelumaailma on aina ollut sellanen, että rakkaus on rakkautta huliomatta sukupuolesta yms.niin miksi liikaa rajottasin asioita, kun en kuitenkaan tunne olevani 100% lesbo, vaikka naisista enemmän pidänkin.

      • Höpsööntynyt__

        Sulla on kauhean hyvä näkökulma tämä alle siteeraamani juttu:

        "Jos tutustuu kiinnostavaan naiseen ja tuntee, että kemiat kohtaa ja nainen sattuukin olemaan bi, niin tekee vasta sitten johtopäätökset siitä onko se hyvä, että toinen on bi vai ei."

        Myöhäisheränneet bisseillä on yleensä takanaan tavisheteron elämää. Jokainen myöhäisherännyt bisse joutuu todellakin nöyrästi tutustumaan toiseen henkilöön ensin ja kemioiden kohdatessa joutuu sitten tekemään ne johtopäätökset, että haittaako sen toisen tyypin sukupuoli vai ei.

        Halusin vaan tuoda tähän keskusteluun tällaisenkin näkökulman...


    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      41
      2164
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      49
      1707
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      33
      1528
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      42
      1508
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1450
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1446
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      3
      1417
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1351
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      4
      1275
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1243
    Aihe