Pääseekö koulun/päiväkodin tms. keittiöön keittiöapulaiseksi/ruokapalvelutyöntekijäksi ilman alan koulutusta? Tarkoitan siis lyhyitä sijaisuuksia/keikkoja tekemään, vakipaikkaa ei varmasti saa ja omaan elämäntilanteeseen sopisi juuri keikkaluonteinen työ. Puolivuotisen talouskoulun aikanaan olen käynyt, muuta alan koulutusta ei ole. Onko kokemuksia/tietoa ottavatko sijaiseksi ilman koulutusta?
Koulun tms keittiöön apulaiseksi ilman koulutusta?
muumimammax
3
529
Vastaukset
- Apulaiseksi
Kyllä pääset. Ota yhteyttä kaupunkisi rekryyn ja sovi haastattelu. Täytät netissä valmiiksi hakemuksen ja rekryävä ihminen aktivoi sinulle sopivat keikat auki. Näistä tulee tekstari tai näkyy myös tuolla rekryn sivuilla. Niistä sitten valitset itsellesi sopivat.
- kullervo6968
Seurella helsingissä nyt haku päällä ilman työkokemusta keittiötöihin
Palkka on 10e tunti
Vaaditaan hygieniapassi ja,salmonella todistus - Anonyymi
Onko tuoreempia kokemuksia, mikä tilanne ko. hommissa tällä hetkellä? Kannattaako ilman koulutusta tai kokemusta olevan hakea?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521181
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.901167Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171030- 17878
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45793Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112768Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64722- 12697
- 38609
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..70591