Olen lukenut tältä palstalata Hua Hiniin erikoistuneen LahtelaisJyväskyläTuusulalaisen Espoosta kotoisin olevan perheenisän kirjoittavan, että Hua Hinissä ei olisi turvallista.
Koska on harkinnassa matkustaa tottakai Pattayalle Hua Hinin sijaan, niin olen ajatellut onko Pattayalla turvallista.
Olisiko joku Pattayan rakas tietoinen tilanteesta?
http://pattayadailynews.com/thai-youths-batter-iranian-tourist-in-pattaya/
Onko Pattayalla turvallista.
6
91
Vastaukset
- promillet
Pattayalla on turvallisinta liikkua, aamuyöllä kolmelta, yksin ,sivukadulla, kallis paksu kultaketju kaulassa, paksu lompakko perstaskussa ja sokerina pohjalla 3 promillen känni.
- Keppanaaaaaa
Siis tyyliin perus Pattayan rakas.
- Haluanrakkaaksi
Keppanaaaaaa kirjoitti:
Siis tyyliin perus Pattayan rakas.
Ai näillä pttayan rakkailla on varaa paksuun kultaketjuun.
Mäkin haluun olla pattayan rakas.
Ikinä eivät ole töissä.kultaa kaulassa niin et niskaa pakottaa.maksullinen seura vaihtuu joka päivä ja nämä eivät ituja syö vaan parasta filettä ja joka päivä vetää jurrit ravintolassa ja usein myös tarjoovat.
Ei kuulosta kauhean pahalta.mikä tässä nyt hiertää muiden kaupunkien sankareita. - promillet
En puhu itsestäni . vastaan nimimerkille PattayaOnNumeroUuno.
- Vaarallistalerpoille
Lerpoille ei ole turvallista liikkua missään Thaimaassa, ladyboyt hakkaavat varmasti, maksamattomien huvittelumaksujen takia.
Tämä ei päde Pattayalla, koska ladyboytarjonta on lähes olematonta, mutta Hua Hinissä ja Chiang Maissa erityisesti tulee takuulla turpiin, siksipä lerpat asuvat vakituisesti Hiekkaharjussa, kommuunissa, johon lisäkeen kuuluvat Rusinantius keppiheppansa ja vinyylihampulääkäriladyboyvaimonsa. - hd-numboltsi
ei ole. mua uhkaillaan joka päivä vaikka olen liikunta ja aivovammainen potilas suomesta. minua sanotaan onkopojaksi koska seurankipeänä kyselen kaikenlaista joutavaa. kaverini tero käy pattayalla ja on ihan tyhmä pattajapoi. naiset ottakee yhtevyttä. ja pojat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse794578Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093813Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1643583Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.532040Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891259- 1281098
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1381034- 57953
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27872