Isä meidän joka olet taivaissa

Hyvää_yötä_kaikille

Pyhitetty olkoon sinun nimesi
Tulkoon sinun valtakuntasi
Tapahtukoon sinun tahtosi
Myös maan päällä niin kuin taivaassa.
Anna meille meidän jokapäiväinen leipämme.
Ja anna meille meidän syntimme anteeksi
niin kuin mekin anteeksi annamme niille, jotka ovat meitä vastaan rikkoneet.
Äläkä saata meitä kiusaukseen, vaan päästä meidät pahasta.
Sillä sinun on valtakunta ja voima ja kunnia, iänkaikkisesti. Aamen.

20

335

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvää_yötä_kaikille

Levolle lasken, Luojani,
      armias ole suojani.
      Jos sijaltain en nousisi,
      taivaaseen ota tykösi.

• Elluhalloyb

Aamen...💫

• enkeleitäuniin

Hyvää yötä
      Jeesus myötä
      Kiitos tästä
      päivästä.

• SukseeHuorra

Miksi Jumala salli ainokaisen poikansa sillai?
      SIKSI. SE JÄTKÄ ANSAITSI SEN.

• kokoparta

Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse isän luo muuten kuin minun kauttani.

• Se joka uskoo minuun elää, vaikka olisi kuollut. Eikä se joka uskoo minuun, ikinä kuole.

• hyvää_yötä
    • Jjkkjhh

Aamen

• Sijailtain.jos

Kuuleppas sinä vanha mies, patriarkka patu sielä pilvilinnassa. Ensinnäkin voisit joskus pukea päivävaatteet päälles niinku muutki nykymuodin noudattajat. Odottelen muuten isoja korvauksia kärsimästäni pahasta, ei missään kirkkaan kruunun muodossa sitten joskus, vaan nyt heti. Voisit Herra Jumala vähän käydä säädättämässä päätäsi samalla kun trimmaat partasi, sulla on meinaa vahvoja sadistisia taipumuksia. En mä nyt muuta saa mieleeni. Jatketaan sit huomen illalla jos Luoja nyt sitten vaan suo sieltä korkeuksistaan. Aamen.

• Surua
    • Jokuvaanjostain

Amen.

• Agga

Eikö se kätevän ja täydellisen ruustinnan kuve olekkaan lämpöinen?

• Tarpeellista

Se on hyvä rukous. Kiitos, kun laitoit tähän. Siunausta jokaisen aamuun ja päivään.

• Rukoilkaaainakunm

Kun olin n. 8-9 vuotias, minua alkoi pelottaa Levolle Lasken - rukouksessa se kohta " jos sijaltain en nousisi.." ja päätin muuttaa iltarukoukseni, etsiä uuden. Hain kirjastosta kirjan Sata hyvää elänmänohjetta, ia löysin sieltä seuraavan rukouksen

Taivaallinen Isä silmäs meihin luo
      Rakkautta lisää lahjojasi suo
      Anna taivaan valo rintaan jokaiseen
      Anna mieli jalo lapsen sydämeen
      Amen

En uskaltanut kertoa, jostain syystä, tätä vaihdostani kenellekään. Iltarukous oli minun lapsuudessanil ihan must.

• Omatoiminenkin

Todella suloinen pieni ihminen olet ollut.
        Minulle taas sija sanana tuotti aina mielleyhtymän siasta. Sama tapahtui Jeesukselle sanan kanssa, joka toi mieleeni suksen. Näitä ajatuksiani sittten rukoilin hartaasti ja katuen anteeksi Jumalalta.

• TorstinPerikunta

Jos se ei sialta nouse, niin se menee maahan ja muuttuu seuraavassa elämässä madoksi.

• Taidanmennäkoisimaan

Levolle lasken luojani,
      armias ole suojani.
      Kiitos tästä päivästä.
      :)

• rukoilensullerakkautta

Tämä on elämää, myös täällä netissä. Sä olet siellä kirjoittamassa ja mä täällä ja me luemme toistemme ajatuksia, olkoon ne sitten mitä vain :) Kumpa voisit siellä hyvin. Kiitos, kun kohtasimme ja ehkä joskus kohtaamme netin ulkopuolella. Olet antanut mulle paljon: uusia ajatuksia, olen kasvanut paljon sen jälkeen, kun sut kohtasin ja sä olet suurimmaks osaks siihen syynä ja mielestäni parempaan.. Herätit mut unesta :) vaikka virtuaalimaailmassa nyt ollaankin, niin olen enemmän tässä elämässä hereillä kuin ennen :) <3 kiitos sulle <3

• Marianpania

Haist vanha ukko Vittu! Ei olla väleis. Kynin kanan sitten sun kanssa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      18
      5243
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      116
      2730
    3. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      10
      2274
    4. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      588
      2012
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      122
      1739
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      70
      1322
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      41
      1309
    8. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1088
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1047
    10. Veda uskonto vs. muut uskonnot

Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan
      Ateismi
      382
      1041
    Aihe