Pyhitetty olkoon sinun nimesi
Tulkoon sinun valtakuntasi
Tapahtukoon sinun tahtosi
Myös maan päällä niin kuin taivaassa.
Anna meille meidän jokapäiväinen leipämme.
Ja anna meille meidän syntimme anteeksi
niin kuin mekin anteeksi annamme niille, jotka ovat meitä vastaan rikkoneet.
Äläkä saata meitä kiusaukseen, vaan päästä meidät pahasta.
Sillä sinun on valtakunta ja voima ja kunnia, iänkaikkisesti. Aamen.
Isä meidän joka olet taivaissa
20
335
Vastaukset
- Hyvää_yötä_kaikille
Levolle lasken, Luojani,
armias ole suojani.
Jos sijaltain en nousisi,
taivaaseen ota tykösi.- Elluhalloyb
Aamen...💫
https://www.youtube.com/watch?v=B6JZl375_lM
Nukkukaa hyvin,,,- enkeleitäuniin
Hyvää yötä
Jeesus myötä
Kiitos tästä
päivästä. - SukseeHuorra
Miksi Jumala salli ainokaisen poikansa sillai?
SIKSI. SE JÄTKÄ ANSAITSI SEN. - kokoparta
Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse isän luo muuten kuin minun kauttani.
Se joka uskoo minuun elää, vaikka olisi kuollut. Eikä se joka uskoo minuun, ikinä kuole.
- hyvää_yötä
https://youtu.be/TT5u2xVEO5M
Halleluja - Jjkkjhh
Aamen
- Sijailtain.jos
Kuuleppas sinä vanha mies, patriarkka patu sielä pilvilinnassa. Ensinnäkin voisit joskus pukea päivävaatteet päälles niinku muutki nykymuodin noudattajat. Odottelen muuten isoja korvauksia kärsimästäni pahasta, ei missään kirkkaan kruunun muodossa sitten joskus, vaan nyt heti. Voisit Herra Jumala vähän käydä säädättämässä päätäsi samalla kun trimmaat partasi, sulla on meinaa vahvoja sadistisia taipumuksia. En mä nyt muuta saa mieleeni. Jatketaan sit huomen illalla jos Luoja nyt sitten vaan suo sieltä korkeuksistaan. Aamen.
- Surua
https://m.youtube.com/watch?v=xJl5Fa5CJZs
Kaikille läheisensä menettäneille - Jokuvaanjostain
Amen.
- Agga
Eikö se kätevän ja täydellisen ruustinnan kuve olekkaan lämpöinen?
- Tarpeellista
Se on hyvä rukous. Kiitos, kun laitoit tähän. Siunausta jokaisen aamuun ja päivään.
- Rukoilkaaainakunm
Kun olin n. 8-9 vuotias, minua alkoi pelottaa Levolle Lasken - rukouksessa se kohta " jos sijaltain en nousisi.." ja päätin muuttaa iltarukoukseni, etsiä uuden. Hain kirjastosta kirjan Sata hyvää elänmänohjetta, ia löysin sieltä seuraavan rukouksen
Taivaallinen Isä silmäs meihin luo
Rakkautta lisää lahjojasi suo
Anna taivaan valo rintaan jokaiseen
Anna mieli jalo lapsen sydämeen
Amen
En uskaltanut kertoa, jostain syystä, tätä vaihdostani kenellekään. Iltarukous oli minun lapsuudessanil ihan must.- Omatoiminenkin
Todella suloinen pieni ihminen olet ollut.
Minulle taas sija sanana tuotti aina mielleyhtymän siasta. Sama tapahtui Jeesukselle sanan kanssa, joka toi mieleeni suksen. Näitä ajatuksiani sittten rukoilin hartaasti ja katuen anteeksi Jumalalta.
- TorstinPerikunta
Jos se ei sialta nouse, niin se menee maahan ja muuttuu seuraavassa elämässä madoksi.
- Taidanmennäkoisimaan
Levolle lasken luojani,
armias ole suojani.
Kiitos tästä päivästä.
:) - rukoilensullerakkautta
Tämä on elämää, myös täällä netissä. Sä olet siellä kirjoittamassa ja mä täällä ja me luemme toistemme ajatuksia, olkoon ne sitten mitä vain :) Kumpa voisit siellä hyvin. Kiitos, kun kohtasimme ja ehkä joskus kohtaamme netin ulkopuolella. Olet antanut mulle paljon: uusia ajatuksia, olen kasvanut paljon sen jälkeen, kun sut kohtasin ja sä olet suurimmaks osaks siihen syynä ja mielestäni parempaan.. Herätit mut unesta :) vaikka virtuaalimaailmassa nyt ollaankin, niin olen enemmän tässä elämässä hereillä kuin ennen :) <3 kiitos sulle <3
- Marianpania
Haist vanha ukko Vittu! Ei olla väleis. Kynin kanan sitten sun kanssa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185243MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1162730- 102274
Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5882012Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1221739Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja701322Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s411309Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31088Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641047Veda uskonto vs. muut uskonnot
Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan3821041