Tylsää, yksipuolista tuhatnikin hallintaa.

Turhautunutta

Yritys aloittaa jotakin hauskempaa on poistettu puolessa tunnissa jo aamuvarhain.

35

324

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uuttaputkeenvaan

      Laita uusi aloitus niin nähdään oliko hauskaa vai jotain ihan muuta.
      Täällä ei se miespuolinen tuhatnikki ole ollut aikoihin, mutta eräs terveysterroristimoralisti kyllä monella nikillä on meitä kurmoottanut kauan . Kun se koulutiekin oli niin kylmä ja yksinäinen ja ihan nälkää piti nähdä.

    • tupsluikku

      Älä anna periksi!
      Tallenna aloitus ja nakkaa heti uusiks sivulle!
      Tuollaiset kiusankappaleet on jollain taltutettava!
      UUsikS v a a a n!

      • jjoutava

        onko kiellettyä kirjoittaa aloitus tällä hetkellä korvamatona olevan laulu sanat jotka on lyhyet . sävel Oskari Merikanto? En viitsi sanoja laittaa mutta laulun nimi oli
        "Soi vienosti surujen soitto" Löytyy Youtube. - olihan hauska aloitus?


      • oikeamato
        jjoutava kirjoitti:

        onko kiellettyä kirjoittaa aloitus tällä hetkellä korvamatona olevan laulu sanat jotka on lyhyet . sävel Oskari Merikanto? En viitsi sanoja laittaa mutta laulun nimi oli
        "Soi vienosti surujen soitto" Löytyy Youtube. - olihan hauska aloitus?

        matosi laulaa väärin, se on MURHEENI soitto.


      • jjoutava
        oikeamato kirjoitti:

        matosi laulaa väärin, se on MURHEENI soitto.

        Tulin korjaamaan, mutta korjasit jo. "Soi vienosti murheeni soitto". Maija Hapuoja esittää muuidenmuassa.


      • ossi.kaima
        jjoutava kirjoitti:

        Tulin korjaamaan, mutta korjasit jo. "Soi vienosti murheeni soitto". Maija Hapuoja esittää muuidenmuassa.

        Mika Pohjonen laulaa tässä tunteikkaasti tuon Oskar Merikannon sävellyksen. Pieni anokdeetti. J Sibelius murjaisi Merikannosta: Hänen kannattaisi jättää säveltäminen sellaisille henkilöille jotka sen osaa.

        https://www.google.fi/search?q=soi vienosti murheeni soitto&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b&gfe_rd=cr&dcr=0&ei=NvDYWa3uF8Ti8AenvZmIDw

        Ohkaista kotiinpäinvetoa "Jannelta", voisi joku tuumia.


      • jjoutava

    • peukuntarkkailija

      Se nykyinen tuhatnikki on myös rekattu, koska laittaa hetkessä peukut itselleen ja sellaisille joita jotenkin suvaitsee. Itsellään sillä on aina ja eniten peukkuja.Varmasti liipasinsormensa on herkkä jos ei kirjoittajan arvomaailma vastaa hänen omaansa.

      • pistä-peukalo-suuhusi

        Peukuntarkkailijalle
        " Itsellään sillä on aina ja eniten peukkuja."

        Kuka mahtaa olla tämä tuhatnikki, joka saa itselleen eniten peukkuja? Oletatko, että tuhatnikki käy aina kirjautumassa uudestaan niillä tuhannella nikillään, että voi oman mielipiteensä peukuttaa, mutta jos ei ole kirjoittanut omaa mielipidettään ollenkaan, vaan antanut vain punaisen peukun?

        Mitä varten nuo peukut on, jos ei ne tarkoita lukijalle, että hän voi arvionsa mukaan peukuttaa mistä tykkää ja mikä ei ole hänen mielipiteensä?


    • jjoutava

      Aloitus oli varmaan liian positiivinen kun luin Hesarista että suomalaiset rakastavat positiivisesti synkkiä lauluja.

    • makriina.ek

      Miten joku voi poistaa toisen aloituksen? Joskus, kun joku mielipide on ollut kuvottavan rasistinen, olen pyytänyt sen poistoa, mutta ei minun pyyntöjäni ole kuultu.
      Onko siinäkin joku pärstäkerroin, vai pitääkö olla jokin erikoisosaaminen, että poisto onnistuu?

      • Olen joskus ihan keskustellut ylläpidon kanssa ja sa ut vastauksiakin.

        Poistot ovat mahdollisia kaikille rekisteröityneille. Joskus olen saanut haluamani poiston, aina ei.

        Pidän ylläpitoa lepsuna. laiskana tms.

        Moderaattoreita on montakin. Nämä valvovat palstan kirjoitusten sisältöä, mutta eivät poista.

        Kirjoita Makriina itse ja kysy asioita. rekisteröitynä kyllä sa vastauksen.


      • makriina.ek
        Ruuneman kirjoitti:

        Olen joskus ihan keskustellut ylläpidon kanssa ja sa ut vastauksiakin.

        Poistot ovat mahdollisia kaikille rekisteröityneille. Joskus olen saanut haluamani poiston, aina ei.

        Pidän ylläpitoa lepsuna. laiskana tms.

        Moderaattoreita on montakin. Nämä valvovat palstan kirjoitusten sisältöä, mutta eivät poista.

        Kirjoita Makriina itse ja kysy asioita. rekisteröitynä kyllä sa vastauksen.

        En ole enää rekisterissä. Mutta silloin kun olen ollut, ei pyyntöäni ole noteerattu. Vuosien varrella on sattunut sekin, että olen pyytänyt poistamaan oman aloitukseni, mutta ei mitään tapahtunut.


    • Olen.suvakki

      Paras nikki o persu joka tykkää matuista, tietenkin ruotsalaisista etenkin historiasta v 1155.

    • jjoutava

      Nekatiivinen ihminen on vaarallinen itselleen ja niille jotka joutuvat hänen nekatiivisuuden vaikutukselle alttiiksi. Nyt pyrin pysyttelemään sellaisen ulottumattomissa enkä ole sellaista henkilöä näkevinäänkään. Ruokaillessani teräsvaarisalissa samassa pöydässä istui sellainen nekatiivinen, mutta hän joutui itse itsensä uhriksi niin pahasti että nyt yrittää löytää uutta ruokailupaikkaa.

      • Tälläisessa tapauksessa ehkä kannattaisi yrittää lähestyä syrjäytymisvaarassa olevaa henkilöä neutraalisti, kylki edellä, kädet näkyvissä, hiljaa hyräillen vaiika "metsäkukkia".


    • Onhan se omituista kun ei Iltalehdestä tai facebookista ole koskaan poistettu mitään kirjoittamiani tekstejä, mutta täältä kyllä lähtee ennen kuin ehtii kissaa sanoa.

      • Ihan_parhaita

        Ja sinun kirjoituksesi juuri ovat niitä,
        mitkä haluan merkitä vihreällä tykkäämismerkillä
        siksi, että tykkään niistä.


      • Tuleekohan.tähänkin

        Nyt tuli itsestään viestiini vihreä, miksi?
        Itse en sitä tehnyt.

        Johtuiko se siitä, että laitoin ensin Kolavan Kotkalle vihreän tykkäämismerkin?


      • TULI-siihenkin

        itsestään, miksi?


      • olet.nössö
        Tuleekohan.tähänkin kirjoitti:

        Nyt tuli itsestään viestiini vihreä, miksi?
        Itse en sitä tehnyt.

        Johtuiko se siitä, että laitoin ensin Kolavan Kotkalle vihreän tykkäämismerkin?

        Mikset kehtaa omalla rekatulla nikilläsi ilmoittaa tykkäämisestäsi ? Vain rekattu voi peukkuja laittaa.


    • rau.haa

      Miksi täällä on vinoilua ja mollaamista? Täällä saa kaikki kirjoittaa jotka haluaa, ei tarvitse lupaa kysyä.
      Täällä on mielestäni hyviä kirjoittajia, joiden textiä on mukava lukea!
      Ollaan ystävällisiä , ei turhaa riidan hakua!

    • jjoutava

      Niinseon, turha mollaaminen ja aloituksen poisto toiselta jos on aamuäreä sellainen tykkänään pois. Mikä olisi suurempaa ajanhukkaa kuin pilata mielialansa jonkun nekatiivisen ihmisen takia kun sellainen vie aikaa vielä jälkeen päin niinkuin nytkin tässä kirjoitellaan sellaisesta nekatiivisesta tapahtumasta. Mukavempaa kirjoittelua nyt tilalle.

      • onko..taas

        naisen asunnossa ilmotteeksi asuminen ¨ joutavalla¨ tähtäimessä


      • jjoutava

        Etkö muuta enää keksinyt kun omiin juttuihisi ei kukaan kirjoita.


      • heeheeh
        onko..taas kirjoitti:

        naisen asunnossa ilmotteeksi asuminen ¨ joutavalla¨ tähtäimessä

        Helppo havaita, vanha tuhatnikki on vielä täällä.


    • Valittajille

      Kaikki vaan nyt positiivisia aloituksia rustaamaan, niin palsta ilme muuttuu. Vastatkaa vain mukaviin ja rakentaviin aloituksiin, miksi nuo mollaukset ja vihapuheet vetää ketjuihin kuitenkin eniten väkeä ? Moni vaan arvostelee palstaa mutta ei pane itseään likoon tekemällä omia aloituksia.

      • jooookoo

        Epäilyttää että "valittajille on tämä poikapoistelija. olet ehkä löytänyt kivan lelun jota käyttelet summittain. ?


      • jookooo

        Ohjeita satelee millainen aloitus olisi oltava? Mielestäni ihminen tekee sellaisen minkä tekee siitä aiheesta mistä haluaa. kele!


      • enteealoituksiaenää

        Mitä turhaa aloittaa uutta, eihän vanhatkaan ketjut ole täynnä. Eikös ne 500 viestiä mahdu joka ketjuun, kahvipirttiläiset ei jaksa , eivät kaikki osaa, vierittää sivua. Eihän joka viestiä tarvii lukia joka päivä, eikä joka viestiin vastata.
        Älkää valittako poistoista, kun moneen ketjuun ei ole riittänyt edes vastauksia.


      • 614

        Saatana poistit minun aloituksen#


    • Hyi.hyi.hyi.hyi.4

      Neljän pahan ketju ei ylentänyt vaan pahemsi aamuani joten poistun.

      • Suomalaisia..jaSuomea

        vihaavien klikki
        he ovat keltaista sappeaan purkamassa
        kun eivät tule toimeen itsensä ja läheistensä kanssa.

        Vihaviestien määrä on heidän kirjoittamiaan ja kaiken kaikkiaan suuri


      • jookooo

        Tuhatnikki on ainakin täällä ja kirjoittaa valheitaan jos joku ketju etenää paremmin kuin hänen ketjut. Vanha vainooja on hän..


      • Venäjävenäjävenäjä
        Suomalaisia..jaSuomea kirjoitti:

        vihaavien klikki
        he ovat keltaista sappeaan purkamassa
        kun eivät tule toimeen itsensä ja läheistensä kanssa.

        Vihaviestien määrä on heidän kirjoittamiaan ja kaiken kaikkiaan suuri

        Hassua, että oman kansan sisällä on tuollaista pahuutta toisia kohtaan
        oikein neljän klikkinä,
        niinhän se oli Ruunen aloituksen mukaan? Eiks hän kirjoittanut jostain neljästä??

        Mutta
        Jos sota syttyisi, häirintälautteet olisivat käytössä--

        Luin verkkosanomista uutisen onnistuneesta toisen valtion häirinnästä:

        "Matkustajakoneista hävisi Norjassa GPS-paikannus Venäjän Zapadin aikana
        KASPERI SUMMANEN | 07.10.2017 | 16:42- päivitetty 07.10.2017 | 16:47
        Venäjän häirintälaitteiden epäillään vaikuttaneen matkustajalentoihin Norjassa.
        Pohjois-Norjan Finnmarkissa koettiin syyskuussa erikoinen ilmiö noin viikon ajan. Alueelle lentäneet matkustajakoneet menettivät GPS-satelliittipaikannusyhteytensä. Syyksi epäillään häirintää. Tapaukset osuvat sopivasti samaan aikaan Venäjän Zapad-suursotaharjoitusten kanssa.

        Asiasta uutisoivan Norjan yleisradion..."


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      26
      4333
    2. Mitä haluaisit

      Sanoa hänelle tällä hetkellä?
      Ikävä
      204
      2311
    3. Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Aloitteen sisältö Ympäristöjärjestö Elokapina tulee määrätä välittömästi
      Maailman menoa
      39
      1846
    4. Sukset jo ristissä? Ensitreffit alttarilla Anna syyttää rajusti - Hai puolustautuu: "Mutta en mä..."

      Voi, voi... Onko Anna liian epävarma itsestään vai mikä mättää? Pari tuntenut vasta pari päivää ja kriisiä jo pukkaa.
      Ensitreffit alttarilla
      18
      1654
    5. Sofia B- miljonäärillä on vaimo ja pieni vauva .

      Voi ei taasko oli avioliitossa olevan miehen salarakas ja miksi voi noin toimia tää Sofia näin alhaisesti ?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      221
      1640
    6. Nyt on kansalaisaloite: Elokapina lakkautettava.

      Tänään tullut uusi kansalaisaloite, jossa vaaditaan Elokapinaa lakkautettavaksi, tai julistamista rikollisjärjestöksi, k
      Maailman menoa
      148
      1285
    7. Kansalaisaloite Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Erittäin hyvä ja kannatettava aloite!
      Joensuu
      51
      1144
    8. Hyvin sä olet

      Olet toiminut aina. Älä epäile tai häpeä omaa toimintaasi nainen. Kukaan ei vahingoittunut ja kaikki on ollutta ja menny
      Ikävä
      56
      915
    9. Ohhoh! Robert Helenius yllättää - Näin hän vastaisi Tanssii Tähtien Kanssa -kutsuun: "Ura..."

      Robert Helenius olisi kyllä komea näky TTK-parketilla vai mitä olet mieltä? Ja olikos se Viivi Pumpanenkin jo siellä...
      Suomalaiset julkkikset
      9
      911
    10. Stubb ohjeisti Natoa: "Vapauttakaa ohjukset"

      Presidentti Stubb linjasi amerikkalaismedia CNN:n haastattelussa, että Nato-maiden pitäisi ”todellakin” antaa Ukrainalle
      Maailman menoa
      127
      841
    Aihe