Mitä järkeä on viedä koiraa saunaan? Ok toiset koirat tykkää varmaan kovin saunoa mutta mulla ei asia oikein aukea..
En täysin ymmärrä
4
90
Vastaukset
- HullujenLeikkejä
Ei koiran viemisessä saunaan ole mitään järkeä. Kyse on narsistipsykopaatin kotileikeistä. Useimmat koirien pitäjät eivät ole järjissään.
- Loogista
Se järki siinä taitaa vaan olla se että jotkut koirat nauttivat kun lämpö hellii jäseniä. Mikäs sen mukavampaa koirallekaan on kun pääsee hetkeksi lämpimään saunaan rentouttamaan lihaksensa isännän/emännän kanssa kun on ensin väsyttänyt ne kymmenen kilometrin pikamarssilla metsälenkillä helvetillisen myrskyn saattaessa vettä ja räntää naamalle tuulen piiskatessa 22m/sek suoraan pohjoisnavalta.
Vain koiraa omistamattomat eivät tätä voi ymmärtää. Ymmärtäisivät heti kun hankkisivat itselleen koiran.- saunakoira
Meillä ei koiraa koskaan "viety" saunaan, eikä saunan taakse :)
Tarvitsi vain kysyä: "Mennäänkö saunaan?" ja koira oli hetkessä saunan oven takana, ilostui, kun huomasi saunan olevan lämpimänä ja hyppäsi ylälauteelle. Lyhytkarvainen rotu, tykkäsi saunomisesta ja hieromisesta. Osasi itse avata ovet halutessaan pois.
Myös monet kissat, varsinkin vanhemmiten, ovat viihtyneet saunassa. Eivät tosin niin kuumassa, kuin koirat.
- eisitäsinne
todellakaan väkisin raahata, vaan heti, kun näkee, että sauna laitetaan päälle ja siellä alkaa lämpö kohota se itse menee saunan ovelle ja pyytää päästä sinne. Hyppää ylälauteelle ja makoilee siellä. Ei koiraa tietty saa pakottaa saunomaan, mutta jotkut itse haluavat jostain syystä saunoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387725Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381945Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4879Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 34802