Kun te nuoret haluutte sen deitti jutun niin tässä on 10 -15 deitti keskustelu.😀
Säännot:
1. Sinun pitää olla yli 10
2. Yläikäraja on 15
3. Älä kiroile
4. Ei puhuta rumasti esim. "Oot iha tyhmä"
Kiitos!
Seura palsta 10+
16
332
Vastaukset
- Perelelee
Oon vittu 16 ja te ootte ihan tyhmiä
- GirlGirl
Perelelee! AARGH!
Olet tyhmä.
- GirlGirl
_yuggis_ nyt oikeesti lopeta toi ja miksi haukut mua tyhmäksi kun joku toinenkin tekee niin!?
GirlGirl kirjoitti:
_yuggis_ nyt oikeesti lopeta toi ja miksi haukut mua tyhmäksi kun joku toinenkin tekee niin!?
yuggis_ nyt vain valitettavasti on vähän ilkeä. :(
Mutta ei hän varmaan pahalla.jokutyyppi19 kirjoitti:
yuggis_ nyt vain valitettavasti on vähän ilkeä. :(
Mutta ei hän varmaan pahalla.Kyllä minä pahalla.
Kappa.- GirlGirl
☺😶😮😲😦😠😡😬😣😤😤😤😞😞😞😞😒😒😒😒😒😒😒😒
- Vihaajatheittaax
yuggis_ kirjoitti:
Kyllä minä pahalla.
Kappa.Joo sää todellaki pahalla. Tuu liven sanoo ni sut hakattas maaha heti.
Vihaajatheittaax kirjoitti:
Joo sää todellaki pahalla. Tuu liven sanoo ni sut hakattas maaha heti.
Ja sinähän "et pahalla" ;)
Vittu.
Oot iha tyhmä.- GirlGirl
_animehomo_ !😤😤😤
- Perkeleellelelelkeleleee
Ideanahan tämä on aivan TYHMÄ koska suoli24 on palsta trolleille ja ihmisille joilla ei ole muuta elämää. Epäilen vahvasti että kukaan edellämainittu henkilö ei halua poistua talostaan tapaamaan 10v veli-pekkaa.
- Perkeleellelelelkeleleee
Pahoittelut. Veli-Pekkaa*
- oon.pedofiili
pedofiilit terve tuloa.
Nii juuri.
Tahto mina muija Mina 14v XD
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 136969
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514