Tälläiseen siis lähdössä All Inclusive paketilla, onko tuttu paikka kirjoittajille? :-)
Sunset beach hotelli.
11
499
Vastaukset
- Ensikeralainen
Sama paikka joulun aikaan .. ja myöskin uusi tuttavuus, joten täälläkin kiva kuulla kommentteja!
- kertokaahan
Onko kukaan käynyt paikassa? Olisi kiva kuulla ko. paikasta, kaikki tieto tervetullutta.. :-)
- Matkamiesmaan65
Viime vuonna mutta eri hotelli :)
Itse ainakin ihastuin mestaan,se pitää muistaa että aktiviteettit vähissä ellei retkille mieli.
Raahallinen paikka ja halpa. - Jooooooo0
Matkamiesmaan65 kirjoitti:
Viime vuonna mutta eri hotelli :)
Itse ainakin ihastuin mestaan,se pitää muistaa että aktiviteettit vähissä ellei retkille mieli.
Raahallinen paikka ja halpa.Paljonpa auttaa jos kysytään tietystä hotellista ja kerrotaan että toisessa oltiin...
- Justjoo0
Paljon auttaa jos kyseisestä hotellista kysytään ja kerrotaan että toisessa oltiin.....
- Mitesompi
Eikö kellään ole kokemusta tästä paikasta all inclusive paketilla?? Sinne oli ajateltu lähteä.
- kerransiellä
Moi
On käyty vuosia sitten kyseisessä hoteliissa mutta siihen aikaan ei ollut Allinclusive..
Gambialaisittain siihen aikaan parempaa keskitasoa oleva hotelli. En tiedä miten paljon on sen jälkeen remontoitu. Aamupala siihen aikaan kohtuullisen monipuolinen ja hyvä laadultaan. Edelleenkin huomiooon ottaen että ollaan Gambiassa. Se kannattaa huomioida että siellä standardit ei ole ihan samat kuin suomessa tai Euroopassa yleensä...... - konkotabaake
Hyvät ihmiset, älkää menkö Gambian kaltaiseen maahan all inclusive-matkalle. Se on paikallisilta pois, kun ette poistu hotellistanne. Syökää, juokaa pienissä paikallisissa kuppiloissa. Monet niistäkin ovat esim. Libyalais omisteisia, mutta henkilökunta on paikallista. Kiitos.
- Mitesompi
Varmasti poistutaan,...mutta kiitos, ymmärrän mitä tarkoitat. Nyt kuitenkin valitsin ns. helpon loman. :-)
- tms12
Viikko vielä ja tuonne 😊3.11
Helmikuussa 2017 vietimme muutaman vuorokauden Sunset Beach hotellissa. Aivan OK hotelli. Buffet-aamiaisella sai vatsansa täyteen ja kaiketi noutopöytäillalliseltakin olisi löytynyt syötävää. Me valitsimme ruokailut läheisissä ravintoloissa. Muistiinpanoja löytyy blogista http://metkaamatkustelua.blogspot.fi/2017/03/gambia-serrekunda-2017.html ja lisää kuvia https://metkaamatkustelua.kuvat.fi/kuvat/Gambia 2017/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle222848Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A101982Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.551829Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671779Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell971733Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1211684Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.751493Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001255Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta141232Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311198