haluaisin kuulla kommentteja kyseisestä hotellista
hotelli phuket graceland patongilla
7
181
Vastaukset
- ParasHotelli
Olemme olleet Phuketissa kuusi kertaa ja meidän mielestä paras hotelli, missä me ollaan oltu.. Loistava aamupala, ystävällinen henkilökunta, loistava sijainti, upeat allas alueet, ranta lähellä, ravintolat lähellä, mutta siltikin hotellialue on rauhallinen.
- ParasHotelli
Itse asiassa mennään marraskuun lopulla uudestaan tähän hotelliin
- vanhahuussi
Höpönlöpön, paskapuhetta sanon minä!!
- MangoMiina
Jostain arvosteluista olen lukenut, että aamupalalla tungosta ja hälinää, ruuat loppuu kesken. Mut sehän riippuu varmaan siitä monelta menet syömään. Onko merivesi puhdasta hotellin kohdalla? Pari vuotta sitten etelämpänä Patongin rannalla vesi oli suorastaan pas... Vedessä lillui ties mitä, ei tehnyt mieli uimaan. Onko allas alueet rauhallisia, kuitenkin iso hotelli.
- VoisJoLopettaa
Maija laajentaa paskavesioireilujaan nyt Phukettiin ja aika näyttänee siirrytäänkö pohjan sedimenttijuttuihin.
- Lerpanjuttu
VoisJoLopettaa kirjoitti:
Maija laajentaa paskavesioireilujaan nyt Phukettiin ja aika näyttänee siirrytäänkö pohjan sedimenttijuttuihin.
Tämä kyllä haiskahtaa lerpan jutuilta.
- Samaamieltäasiassa
Lerpanjuttu kirjoitti:
Tämä kyllä haiskahtaa lerpan jutuilta.
Totta, aivan Lerpan tekstiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581361Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491185Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä221084Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2101043- 1261030
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307937- 42919
- 72885
- 72833