haluaisin kuulla kommentteja kyseisestä hotellista
hotelli phuket graceland patongilla
7
204
Vastaukset
- ParasHotelli
Olemme olleet Phuketissa kuusi kertaa ja meidän mielestä paras hotelli, missä me ollaan oltu.. Loistava aamupala, ystävällinen henkilökunta, loistava sijainti, upeat allas alueet, ranta lähellä, ravintolat lähellä, mutta siltikin hotellialue on rauhallinen.
- ParasHotelli
Itse asiassa mennään marraskuun lopulla uudestaan tähän hotelliin
- vanhahuussi
Höpönlöpön, paskapuhetta sanon minä!!
- MangoMiina
Jostain arvosteluista olen lukenut, että aamupalalla tungosta ja hälinää, ruuat loppuu kesken. Mut sehän riippuu varmaan siitä monelta menet syömään. Onko merivesi puhdasta hotellin kohdalla? Pari vuotta sitten etelämpänä Patongin rannalla vesi oli suorastaan pas... Vedessä lillui ties mitä, ei tehnyt mieli uimaan. Onko allas alueet rauhallisia, kuitenkin iso hotelli.
- VoisJoLopettaa
Maija laajentaa paskavesioireilujaan nyt Phukettiin ja aika näyttänee siirrytäänkö pohjan sedimenttijuttuihin.
- Lerpanjuttu
VoisJoLopettaa kirjoitti:
Maija laajentaa paskavesioireilujaan nyt Phukettiin ja aika näyttänee siirrytäänkö pohjan sedimenttijuttuihin.
Tämä kyllä haiskahtaa lerpan jutuilta.
- Samaamieltäasiassa
Lerpanjuttu kirjoitti:
Tämä kyllä haiskahtaa lerpan jutuilta.
Totta, aivan Lerpan tekstiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532325Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖271354Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut871106Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt551062Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me1741026Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.12941- 88914
- 68903
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22843Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10833