haluaisin kuulla kommentteja kyseisestä hotellista
hotelli phuket graceland patongilla
7
202
Vastaukset
- ParasHotelli
Olemme olleet Phuketissa kuusi kertaa ja meidän mielestä paras hotelli, missä me ollaan oltu.. Loistava aamupala, ystävällinen henkilökunta, loistava sijainti, upeat allas alueet, ranta lähellä, ravintolat lähellä, mutta siltikin hotellialue on rauhallinen.
- ParasHotelli
Itse asiassa mennään marraskuun lopulla uudestaan tähän hotelliin
- vanhahuussi
Höpönlöpön, paskapuhetta sanon minä!!
- MangoMiina
Jostain arvosteluista olen lukenut, että aamupalalla tungosta ja hälinää, ruuat loppuu kesken. Mut sehän riippuu varmaan siitä monelta menet syömään. Onko merivesi puhdasta hotellin kohdalla? Pari vuotta sitten etelämpänä Patongin rannalla vesi oli suorastaan pas... Vedessä lillui ties mitä, ei tehnyt mieli uimaan. Onko allas alueet rauhallisia, kuitenkin iso hotelli.
- VoisJoLopettaa
Maija laajentaa paskavesioireilujaan nyt Phukettiin ja aika näyttänee siirrytäänkö pohjan sedimenttijuttuihin.
- Lerpanjuttu
VoisJoLopettaa kirjoitti:
Maija laajentaa paskavesioireilujaan nyt Phukettiin ja aika näyttänee siirrytäänkö pohjan sedimenttijuttuihin.
Tämä kyllä haiskahtaa lerpan jutuilta.
- Samaamieltäasiassa
Lerpanjuttu kirjoitti:
Tämä kyllä haiskahtaa lerpan jutuilta.
Totta, aivan Lerpan tekstiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663172Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111730
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241249- 1281035
- 98978
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6865- 84859