Aristea hotelli / Rethymnon

Aristea

Onko jollakin kokemuksia hotelli Aristeasta Rethymnonissa. Sijainnin tiedän suunnilleen, mutta hotellissa olleiden kokemuksia kaipaisin. Siisteys, viihtyisyys, vinkkejä ruokapaikoista jne. Ensi kevään matkaa suunnittelemme. Kiitos vastaajille : )

5

348

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Been_there

      Ihan mukava hotelli jos torakat eivät haittaa.

    • Kr33ta

      Syksyllä 2015 olin Aristeassa. Tykkäsin hotellista kovasti. Aamiainen oli hyvä, ei tarvinnut varata etukäteen. Kokki jopa huomasi viikon kuluessa, että tykkäsin paistetuista kananmunista, ja kun ne oli yhtenä aamuna loppu, niin teki ja toi minulle pöytään ihan pyytämättä :)
      Allasalue ihan kiva, joskaan iltapäivällä ei paista enää kuin osaan pienelle alueelle. Suosittelen kyllä.

    • kr33ta

      Niin ja eikä minun huoneessa ainakaan ollut torakoita, vaikka oli huone "maatason alapuolella".

    • Aristea

      Kiitos vastauksestasi. Hotelli vaikuttaa siis ihan kaikin puolin viihtyisältä, kiva jos aamiaisenkin voi ostaa paikan päällä. Varauksen uskaltaa siis "lukita" ; )

    • samasurkeaTui

      Kaukana keskustasta, tulee kävellen vähintään 5-6km edestakaisin. Kova hinta perushotellista, kun päälle bussi,ilmastointi, aamiainen. Vanhan Finnmatkojen aikaan surkein hot.missä Kreikassa olen ollut. Ei siis tuo Ar.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1822
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1469
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1255
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1160
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      266
      948
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      932
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      106
      877
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      101
      818
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      684
    Aihe