Onko jollakin kokemuksia hotelli Aristeasta Rethymnonissa. Sijainnin tiedän suunnilleen, mutta hotellissa olleiden kokemuksia kaipaisin. Siisteys, viihtyisyys, vinkkejä ruokapaikoista jne. Ensi kevään matkaa suunnittelemme. Kiitos vastaajille : )
Aristea hotelli / Rethymnon
5
411
Vastaukset
- Been_there
Ihan mukava hotelli jos torakat eivät haittaa.
- Kr33ta
Syksyllä 2015 olin Aristeassa. Tykkäsin hotellista kovasti. Aamiainen oli hyvä, ei tarvinnut varata etukäteen. Kokki jopa huomasi viikon kuluessa, että tykkäsin paistetuista kananmunista, ja kun ne oli yhtenä aamuna loppu, niin teki ja toi minulle pöytään ihan pyytämättä :)
Allasalue ihan kiva, joskaan iltapäivällä ei paista enää kuin osaan pienelle alueelle. Suosittelen kyllä. - kr33ta
Niin ja eikä minun huoneessa ainakaan ollut torakoita, vaikka oli huone "maatason alapuolella".
- Aristea
Kiitos vastauksestasi. Hotelli vaikuttaa siis ihan kaikin puolin viihtyisältä, kiva jos aamiaisenkin voi ostaa paikan päällä. Varauksen uskaltaa siis "lukita" ; )
- samasurkeaTui
Kaukana keskustasta, tulee kävellen vähintään 5-6km edestakaisin. Kova hinta perushotellista, kun päälle bussi,ilmastointi, aamiainen. Vanhan Finnmatkojen aikaan surkein hot.missä Kreikassa olen ollut. Ei siis tuo Ar.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1192612Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup262574Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.592033Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua332001Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3761503- 601103
- 2591049
- 541037
- 151956
- 45928