Aristea hotelli / Rethymnon

Aristea

Onko jollakin kokemuksia hotelli Aristeasta Rethymnonissa. Sijainnin tiedän suunnilleen, mutta hotellissa olleiden kokemuksia kaipaisin. Siisteys, viihtyisyys, vinkkejä ruokapaikoista jne. Ensi kevään matkaa suunnittelemme. Kiitos vastaajille : )

5

411

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Been_there

Ihan mukava hotelli jos torakat eivät haittaa.

• Kr33ta

Syksyllä 2015 olin Aristeassa. Tykkäsin hotellista kovasti. Aamiainen oli hyvä, ei tarvinnut varata etukäteen. Kokki jopa huomasi viikon kuluessa, että tykkäsin paistetuista kananmunista, ja kun ne oli yhtenä aamuna loppu, niin teki ja toi minulle pöytään ihan pyytämättä :)
      Allasalue ihan kiva, joskaan iltapäivällä ei paista enää kuin osaan pienelle alueelle. Suosittelen kyllä.

• kr33ta

Niin ja eikä minun huoneessa ainakaan ollut torakoita, vaikka oli huone "maatason alapuolella".

• Aristea

Kiitos vastauksestasi. Hotelli vaikuttaa siis ihan kaikin puolin viihtyisältä, kiva jos aamiaisenkin voi ostaa paikan päällä. Varauksen uskaltaa siis "lukita" ; )

• samasurkeaTui

Kaukana keskustasta, tulee kävellen vähintään 5-6km edestakaisin. Kova hinta perushotellista, kun päälle bussi,ilmastointi, aamiainen. Vanhan Finnmatkojen aikaan surkein hot.missä Kreikassa olen ollut. Ei siis tuo Ar.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      119
      2612
    2. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      26
      2574
    3. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      59
      2033
    4. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      33
      2001
    5. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      376
      1503
    6. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      60
      1103
    7. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      259