Niin kuinka ajattelit päästä jutteleen kanssani?
Jos olet kiinnostunut musta
10
379
Vastaukset
- kenellelie_
Ei mitään hajua. Hengellä varmaan pitää leikkiä. Mitäpä muutakaan kaiken jälkeen.
- Voi.Vitsi.Mikä.Aloitus
Otan vasara ja lyön hänelle isovarpaan ja kysyn: "Sattuuko tää, voi-voi, mitä sä ulvoat siellä? Vienkö mä sut sairaallaan?"
No mitä ajatelit itse?- kestälukeetollasta
hirveitä kirotusvihreitä :0
- Voi.Vitsi.Mikä.Aloitus
kestälukeetollasta kirjoitti:
hirveitä kirotusvihreitä :0
joo on kirotusvihreitä myös sinulla tai olet humalassa, tommoiset eukot heitän pihalle, itkee siellä
En voi tehdä mitään, kun sain potkutkin.........
<3
Sehän sun kylmää sydäntä lämmittää........- eivaantiedä
En tiedä. Se tässä hauskaa onki.
- arkenajaviikonloppuna
Sehän tässä mietityttää että missä liikut nykyään. Minä soittaisin jos tietäisin numeron.
- onkonimihukassa
Mut on erittäin helppo löytää, Fonectasta tai Facesta esimerkiksi.
- istutaankalliolla
Sen parissa mieli askarrellut,tavallisesti en osaa mutta jos kokeilisi jotain siinä hetkessä.
- Saakoolla
kiinnostunut vaikka ei olekkaan musta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.973988Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j973337Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1312658Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2322115Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m921889Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä1001833Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.211819- 1151638
Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?11321- 571232