Kuljetus Hyrkäs

työnhakija2

Kellään kokemusta?

20

1583

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KokemusLöytyy

      Kiitos kysymästä. Minulla on kokemuksia ko. yrityksestä.

      Löytyyköhän muita niin aloittaja saa toisenkin vastauksen kysymyksensä onko kokemuksia?

      • työnhakija2

        Kysyin, että onko KELLÄÄN kokemusta Kuljetus Hyrkästä . Koitahan aasi opetella luetun ymmärrystä. Se että sulla on kokemusta jostain fagin ko. yrityksestä, ei kiinnosta ketään. Yhden tutun nimi on Kellää ja haluan tietää, onko hähellä Hyrkästä kokemusta. Sitäpaiti ko. yrityksellä on paskaa kalustoa, vanhaa nelos sarjaa ja kanttilamppu volvoo, yhtään 5 aksilaista kärriäkään ei ole.


      • Sitäpaiti
        työnhakija2 kirjoitti:

        Kysyin, että onko KELLÄÄN kokemusta Kuljetus Hyrkästä . Koitahan aasi opetella luetun ymmärrystä. Se että sulla on kokemusta jostain fagin ko. yrityksestä, ei kiinnosta ketään. Yhden tutun nimi on Kellää ja haluan tietää, onko hähellä Hyrkästä kokemusta. Sitäpaiti ko. yrityksellä on paskaa kalustoa, vanhaa nelos sarjaa ja kanttilamppu volvoo, yhtään 5 aksilaista kärriäkään ei ole.

        Voi toista kun huomasi olevansa tyhmä. Sitäpaiti on hienoa tekstiä. Urpo.


      • Päivää5tt
        työnhakija2 kirjoitti:

        Kysyin, että onko KELLÄÄN kokemusta Kuljetus Hyrkästä . Koitahan aasi opetella luetun ymmärrystä. Se että sulla on kokemusta jostain fagin ko. yrityksestä, ei kiinnosta ketään. Yhden tutun nimi on Kellää ja haluan tietää, onko hähellä Hyrkästä kokemusta. Sitäpaiti ko. yrityksellä on paskaa kalustoa, vanhaa nelos sarjaa ja kanttilamppu volvoo, yhtään 5 aksilaista kärriäkään ei ole.

        Olet nolo. Ymmärrätkö edes hävetä?


      • ÄLÄHuudaVajakki
        työnhakija2 kirjoitti:

        Kysyin, että onko KELLÄÄN kokemusta Kuljetus Hyrkästä . Koitahan aasi opetella luetun ymmärrystä. Se että sulla on kokemusta jostain fagin ko. yrityksestä, ei kiinnosta ketään. Yhden tutun nimi on Kellää ja haluan tietää, onko hähellä Hyrkästä kokemusta. Sitäpaiti ko. yrityksellä on paskaa kalustoa, vanhaa nelos sarjaa ja kanttilamppu volvoo, yhtään 5 aksilaista kärriäkään ei ole.

        Mistä näitä nuijia tulee? Turusta?


      • fagin
        työnhakija2 kirjoitti:

        Kysyin, että onko KELLÄÄN kokemusta Kuljetus Hyrkästä . Koitahan aasi opetella luetun ymmärrystä. Se että sulla on kokemusta jostain fagin ko. yrityksestä, ei kiinnosta ketään. Yhden tutun nimi on Kellää ja haluan tietää, onko hähellä Hyrkästä kokemusta. Sitäpaiti ko. yrityksellä on paskaa kalustoa, vanhaa nelos sarjaa ja kanttilamppu volvoo, yhtään 5 aksilaista kärriäkään ei ole.

        Opettele sinä kirjoittamaan. Englanti ei ole vahvin puolesi, eikä kyllä mukaan kirjoitus. Mitä tarkoittaa fagin? Kerro älykkö.

        Ei ihme että haet töitä. Ei kukaan palkkaa noin tyhmää.


    • eioomulla

      Mul ei oo.

      • eioomulla

        Niin siis mul ei oo rahaa, työtä eikä naista. Naista en oo ikinä saanu.


    • Torvet

      Negatiivista vain kuullut firmasta.

    • exxkuski

      Aika tuulinen paikka on

      • KovaOn

        Mulla seisoo


      • Kovempi
        KovaOn kirjoitti:

        Mulla seisoo

        Kivat sulle


    • PikkaseLisääTietoaJooko

      Missähän pöin maata kyseinen firma toimii, mitä kuljettaa, kenelle ja minne? Fiksu keskustelunaloittaja voisi valaista porukkaa koska epäilen että 90 % palstaa lukevista ei tiedä mitään kyseisestä firmasta. Qooglesta löytyy joo mutta ei ole lukijoiden tehtävä alkaa etsimään tietoja aloittajan kertomasta firmasta. Fiksu kysyjä antaa myös mukta specsejä firmasta kuin nimen.

      • Varmaankin

        Ylivieskaa taisi tarkoittaa.


    • eihyvinmee

      Konkurssi....eI auta vaikka kuinka hyvä talo.

    • OnKokemuksia

      Minulla on kokemuksia sitähän sä kysyit.

    • EIOOKOKEMUSTA

      Mul ei oo kokemusta paitsi kansantanssista

    • JollakinOnVarmasti

      Minullakaan ei ole mutta uskon että jollakin on varmasti kokemusta.

    • TäälläOn

      Ilmoittaudun. Minulla on kokemusta mm. kuorma-auton kuljettamisesta, trukilla ajosta ja laulamisesta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9084
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2668
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      134
      2433
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      6
      1285
    Aihe