tulokset kitissä

tilastonikkari

Suomessa ajettiin tällä kaudella vähän laskutavasta riippuen 26-30 KANSALLISELLA statuksella olevaa kilpailua. Näistä kilpailuista on pääsääntöisesti tulokset KITI:ssä kuten säännöt määrää. Vain 8 kisaa puuttuu. Näistä 2 on normi kansallista , 2 rmc kisaa ja yllätys yllätys , 4 Xkisaa. Kilpailu järjestäjä päivillä on sovittu että kaikki käyttää Kitiä tai ei saa kisoja seuraavalle vuodelle. Ei sitten ilmeisesti koske lajiryhmän jäseniä. Kyse ei ole siitä etteikö tuloksia löydä muualtakin vaan sääntöjen noudattamisesta.

12

454

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omansapistänyt

Niimpä ja kun muitakin katsoo niin puutteelliset tai väärin. jopa SM ja SJM kisoissa virheelliset
      ja kansallisissa paljon eli on paljon enemmän kuin 8.
      Ensi vuonna ei tarvi kenenkään pistää ja tuhlata aikaansa siihen kun sanktioita ei tule.

• Kitinkaveri

Kerrohan mitä niistä puuttuu tai mitkä ovat väärin niin asianomaiset osaavat korjata. Kiti kun on niin helppo jopa ensikertalaiselle että saattaa olla virheitä ihan siitäkin syystä.

• 336679

Löytyy niitä tuloksia muualtakin jos tarvitsee , aina on löytynyt kun on kiinnostanut. Valittakaa vaikka säästä tänään , jos ei muuta ole . Sen jälkeen toki kun kaikki oma tekeminen on 100% oikein .

• Nbhgygy

Löytyy, eihän sitä olekkaan kysymys. Vaan säännöistä ja niitten noudattamisesta

• 3333577

Voi vittu että on täydellistä porukkaa .... ne jotka saa kitiin asiat

• 44448999

miten haluaisit kisoja järjestettävän? aivan samako, ei kiinnosta, ei mitään väliä mitä on ja missä, koska ja kuinka. sillonko hommat hoituu!

• hdeees

"Voi vittu että on täydellistä porukkaa .... ne jotka saa kitiin asiat"
        Ei välttämättä täydellistä. Mutta koittavat kuitenkin tehdä sääntöjen mukaan asiat. Tää homma kun perustuu sääntöihin ja niitten noudattamiseen. Mikä ei kaikille räkänokille taida olla ihan selvää

• e5urt7yuihbjv

Jos sull on aikaa täällä valittaa niin on vrmaan aikaa ilmoittautu vapaaehtoiseksi keräämään puuttuvat tulokset ja syöttämäänne kitiin. Sitten voit ihailla itseksesi kitissä tuloksia. Kaikki muut kun ihailee tulokset sarjasivuilta.

• tfrg

Se on kuitenkin kilpailun järjestäjän homma. siitähän muunmuassa ne rahan saa. Ja kiti tekee muutakin kuin vain taltioi tuloksia. se myös valvoo

• 5diyfulgiök-lufc
        tfrg kirjoitti:

Se on kuitenkin kilpailun järjestäjän homma. siitähän muunmuassa ne rahan saa. Ja kiti tekee muutakin kuin vain taltioi tuloksia. se myös valvoo

kun sulla aikaa kerran on niin ilmoita sitten kaikille kisajärjestäjille halukkuutesi näpytellä tulokset kitiin. ottaisit osaa talkoisiin ja tekisit jotain hyödyllistä. narisemisen sijaan.

• retdfgq

Mistäs tiedät kuinka paljon teen. Minä nimittäin teen kisoja. Ja sääntöjen mukaan. Noita luusereita mitkä ei osaa tai viitti en auta

• tfkfahfg
        retdfgq kirjoitti:

Mistäs tiedät kuinka paljon teen. Minä nimittäin teen kisoja. Ja sääntöjen mukaan. Noita luusereita mitkä ei osaa tai viitti en auta

Hyvin tuntuu silti riittävän aikaa narinaan. Tee asialle jotain jos se sua haittaa. Täällä kirjottelemalla kitiin ilmestyy aivan saatanasti tuloksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      146
      2912
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      367
      2047
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1777
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      37
      1742
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1421
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1221
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      965
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      948
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe