The Parturi avattiin Kokkolassa!

Macho_Miäs

Vain miehille tarkoitettu The Parturi avattiin Isokadulla ja voi miten kauniita kampaajattaria siellä oli parturoimassa miesten hiuksia. Sain avajaisissa ilmaisen hiustenleikkuun ja olo on nyt kuin machomiehellä. Onko kivaa, kun Kokkolassa on vihdoinkin miehille ihan oma parturi?

46

5002

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pulikallo

Hyvähän se on kö miehille on oma parturi, mutta tekeekö naiset syrjinnästä ilmotuksen johnain kö käännytetään ovelta pihalle siinä on se vaara.

• feministifasistit--

Feministi-fasistit ei jätä asiaa tähän suomalaisen miehen on kärsittävä

• Perhonnainen

Kai ne naisiltakin ajaa

• katso-kuvakin

Vain miehille luki Kokkola -lehdessä.

• virkistynny

Menen sinne käymään, koska olen kyllästynyt miespartureihin
      ja muutenkin vaihtelu virkistää, jos nyt virkistää.

• kantisasik

Vanhassa vara parempi, sano.

• HairyHemmo

Voiku kiva, ku Kokkolaan avattiin uusi parturi niitä ei taidakkaan olla ennestään joka korttelien nurkilla. :))

• peri-kato

Ymmärrän yskän se on varmasti kova kolaus muille partureille miesasiakkaiden kadotessa muille.

• yömyöhijä

Uutuuden viehätys on vain hetken huumaa näillä markkinoilla.

• TosiRealisointiKokkola

Hah, hah, haa...
      Minä olen jo vuosikymmenten ajanut itse omat hiukseni 40 vuotta sitten hankkimallani kotiparturi tukanleikkuu koneella.
      Kone on tienannut itsensä monta kertaa takaisin.
      Olen säästänyt tuhansia markkoja ja satoja euroja, kun olen leikannut hiukseni itse.
      Kesällä leikkaan hiukseni ulkona, jolloin tuuli puhaltaa irtoilevat hiukset naapurin puolelle, ei tarvitse edes siivota.
      Kesällä hiustenleikkuu kone ei kuluta edes sähköä, kun aurinkopaneelit tuottavat sähköä, joka inventterin avulla muuntuu 220V virraksi, hah, hah, haaaaa

• pannuhuppu

Ai senkö takia sinä pidät sitä villamyssyä päässäsi kesät talvet?

• Entäs sitten? Et ole originelli, isäni on myös vuosikausia leikannut itse hiukset. Usein minäkin leikkaan itse hiukseni, koska naisten hiustenleikkuu kampaajalla on äly kallista..

• Hankalutus
        Kittie-chihu-81 kirjoitti:

Entäs sitten? Et ole originelli, isäni on myös vuosikausia leikannut itse hiukset. Usein minäkin leikkaan itse hiukseni, koska naisten hiustenleikkuu kampaajalla on äly kallista..

Mahtaa kampauksesi olla melkoinen harakanpesä omien käsiesi jäljiltä?

• Hankalutus kirjoitti:

Mahtaa kampauksesi olla melkoinen harakanpesä omien käsiesi jäljiltä?

No ei kuule ole, minulla on näppärät sormet ja välineet hiustenleikkuuseen.

• hittie-hissuli
        Kittie-chihu-81 kirjoitti:

No ei kuule ole, minulla on näppärät sormet ja välineet hiustenleikkuuseen.

Eikö ookki suosittu tuo uusi tosimiesten parturi..? <:o)

• Salakoodi

Tämä on salakieltä: The Parturi - the part u r i.

Eli siis " the part you are I"...

Harva ymmärtää sen todellisen tarkoituksen...

• japitusta

Muistatko vielä, kun Japi muutti Ylivieskasta Kokkolaan parturoimaan se oli valtaisa menestys Kokkolan-palstalla.

• ketjuttunut
        japitusta kirjoitti:

Muistatko vielä, kun Japi muutti Ylivieskasta Kokkolaan parturoimaan se oli valtaisa menestys Kokkolan-palstalla.

The Parturi on myös Ylivieskassa tarkistin tämän internetistä.

• Xxxxxooooo

Se ainoa OIKEA alkuperäinen The Parturi on Ylivieskassa! Muilla paikkakunnilla olevat The parturit on täyttä kopio paskaa!!!!!!

• TosirealistiKokkolan

Hel..tin oikeaan osunut juttu. Aloitin parturoinnin käsikäyttöisellä "liippuukoneella" jo koulupoikana 1960- luvulla. Se työ kävi muuten ranteeseen. Siksipä oikea käteni onkin kuin teräsjousi. Kylän ukot kävivät asiakkaana säännöllisesti. Joskus sain palkkioksi 50 penniä. Jatkoin työtä armeijassa. Siihen aikaan markkinoille tulivat ensimmäiset sähkökäyttöiset hiustenleikkuukoneet. Ostin sellaisen heti. Maksoi muistaakseni 35 markkaa. Parhaimpiin ansioihin pääsin Kadettikoulussa, jossa jopa henkilökunta kävi "asiakkaana". Asiakas sai laittaa maksun pöydällä olevaan säästöpossuun "omantunnon" mukaan. Poikkeuksetta lippaasta löytyi jopa 5-10 markan seteleitä. Niillä ansioilla maksoin lukuisat junamatkat Kokkolan ja Helsingin välillä. Silloin totesin, että mies ei "hiussalonkeja" tarvitse. Ei muuta kuin kolmen millin "kampa koneeseen ja menoksi". Helppoa kuin heinänteko, ja jälki on tasaisen siistiä... Hah hah haaa!!!...

• kampusluukkia

Tekeeköhän ne samanlaisia kaksvärisiä irokeesiharjoja nuppiin mitä Antti Tuiskulla on nähty se muuten tulee taas pian Kampushalliin?

• Idolssi

Ai'jaa no Tuiskuhan voi käydä testaamassa uuden miehisen parturin samalla reisulla ja twiitata miehekkäitä mielipiteitään tänne.

• PitääköPaikkaansa

Kaikki parturit on xxxxxx.
      Mutta kaikki xxxxxx ei ole partureita.

• pitämättä_paras

Ei kuuleppa aukene tuo kysymys mulle se johtuu nuista äksistä.

• TosirealistiKokkolan

Rovaniemen homoja ei Kokkolassa kaivata. Niitä on tarpeeksi "omasta takaa", hah hah haaa!!!.... Nimittäin joka kymmenes on homo. Joten noita seksuaalisesti sairaita on pelkästään Kokkolassa 4500, ja Suomessa puoli miljoonaa, eli se määrä joka kannattaa vihreitä (homo-Haavistoa!)...

• heikkoesitys

Sinähän nuo asiat tiedät parhaiten, koska kuulut samaan kerhoon.

• pörssimäkläri

Loistavaa Kokkolan talous kasvuun ja uusi parturihan sen varmistaa.

• KokkolanRealisointi

Hah, haa, parturissa käyvät ne täällä meuhkaa, kun joku taitaa omien hiusten leikkuun.
      Eivät taida tietää, kuinka helppoa ja yksinkertaista se on kotiparturi koneella.
      Koneeseen saa kampa osia, joilla saa eri pituiset hiukset, eikä kone leikkaa yhtään enempää, kuin siihen laitettu 25 mm kampa, jolloin hiukset saa joka puolelta tasan 25mm pituisikis, vaikka koko päivän hinkkaisi koneella hiuksia, niin enempää ei kone leikkaa.
      Vapaalla kädellä, ilman kampa osaa tulisikin epätasaista jälkeä, varsinkin takatukkaan, kun sinne ei näe.

Moni on kysynyt, että missäs parturissa olet käynyt, kun on noin tasaisesti leikatut hiukset, sanon, että itse olen leikannut ja eivät sitä usko, sanovat vaan, ettei onnistu noin hyvää jälkeä saamaan itse leikkaamalla, että parturissa olet käynyt.

• nurmikkotrimmerillä

Ookko kokeillu leikata fledjaas puutarhasaksilla?

• TosirealistiKokkolan

KokkolanRealisointi kopioi hyvin juttuni. Tosin kaverilla on tapana toistella, toistella, toistella ja vielä kerran toistella. Asian voi esittää lyhyesti, kiitoooss, sano, hah hah haaa!!!...

• Hidalgoinen

Se on kyllä ihanaa, kun parturit ovat kuin mannekiinejä siinä silmät lepää.

• parta_petska

Meikäläinen ei niin ulkonäostä välitä, mut kyl noi tytöt osas parran trimmata.

• tupeerauksia

Tekeekö The Parturi kotikäyntejä heille, jotka ovat liikuntavammaisia?

• TosirealistiKokkolan

Ihmettelin usein ja jopa kysyin eräältä opiskelu-, ja myöhemmin "ammattiveljeltäni" - upseerilta, että mikset suostu asiakkaakseni. Mies vastasi että Rovaniemellä on tuttu, joka tekee sen ilmaiseksi, ja kun hän leikkaa hiuksiani alan nukkua. Myöhemmin selvisi, että äijä olikin homo ja puolikalju. Ukolla oli ja on tupeee... Hah hah haaa!!!..
      JK Ihmettelinkin aina, että miksi hän pesi hiuksensa mäntysuovalla..

• saksikäsieetu

Onko sulla jääny niinku joku levy päälle niinku päättymätön kelanauha niinku....?

• KokkolanTörppöSeOn

Eihän se osaa kuin samoja juttuja toistaa ja nauraa honottaa monotoonista nauruaan....

• nopeus

Käyn parturissa, jossa miehet leikkaavat hiukset, koska he tekevät työnsä huolellisemmin kuin naiset, eivätkä flirttaile turhia.

• naisetparee

Tuosta voidaan olla montaa mieltä.

• tukkatakanae

Eikös M-Room ole pelkästään miehille myös ja toiminut kokkolassa useamman vuoden

• sorvin_ääressä

Miehet leikkaa hiuksia niska limassa ja hiki valuu otsalta kanssa.

• TosirealistiKokkolan

Tosimies ei parturia kaipaa, puhumattakaan kampaajaa - hiussalonkia, hah hah haaa!!!...

• kroonisuutta
        TosirealistiKokkolan kirjoitti:

Tosimies ei parturia kaipaa, puhumattakaan kampaajaa - hiussalonkia, hah hah haaa!!!...

Kotiparturi lienee leikannut sinua saksilla kieleen hekotuksistasi päätellen.

• yhteisymmäryksessämme

Käytetään partureita tasapuolisesti, niin ei tule kellään suru puseroon.

• kylkiäisiä

Olen kahden parturin kanta-asikas etujen takia mitä etuja The Parturilla on?

• halpistuttaja

Millainen hintataso The Parturilla on muihin partureihin verrattuna?

• Anonyymi

Vittukun ois the toples parturi ja voikun sais leikkuunpäälle naida

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      256
      8568
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      286
      5817
    3. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      176
      1925
    4. Vihjeitä kaivatusta

Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)
      Ikävä
      76
      1800
    5. Niin pettynyt

Olen suhun ja siihen ettet koskaan kohdannut reilusti
      Ikävä
      190
      1372
    6. Rakas mussukka

anna joku merkki itsestäsi. Pyydän.
      Ikävä
      78
      1334
    7. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      1217
    8. Verinen koira

Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?
      Imatra
      55
      1114
    9. Martina Jeopardyssa

Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy
      Kotimaiset julkkisjuorut
      219
      1053
    10. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      109
      1041
    Aihe