Parin-kolmen seuraamani sarjan mainoskatkoilla tulee esittelyjä huumoriksi tarkoitetuista koti- ja ulkomaisista ohjelmista. Huomioni on kiintynyt siihen, että naurajina ovat ohjelmissa esiintyvät henkilöt, yhtämittaa ja huomiotaherättävästi. Ennen ohjelmansuorittajat suorittivat ja yleisö nauroi - jos nauroi. Noista ohjelmanpätkistä minua ei naurata ainutkaan.
Huumoria vai "huumoria"?
3
139
Vastaukset
Kanavan-vaihto johtaa yleensä kanavan ohjelma-politiikan vaihtamiseen.
Lopeta siis roskan-seuraaminen.
Ala aikuiseksi.
H.- Huumorihenkilö
Olen aloittajan kanssa samaa mieltä. Aikanaan Arja Koriseva esiintyi tv-ohjelman juontajana. En yhtään muista, mikä aihe oli, mutta hän nauraa kaakatti koko ajan, niin että se täytti kaiken. Yksi ohjelma riitti.
Tällä haavaa menee Jenny Pääskysaarella samaan malliin ohjelmassa Pitääkö olla huolissaan. Näkee selvästi että on tekonaurua, jokaisen jutun päälle kihertää. Ja muitakin vastaavanlaisia on.
Ottaisivat mallia Spede Pasasesta tai Simo Salmisesta, ei ne nauraneet mutta minä sen sijaan kyllä.- New-age
Samaan olen kiinnittänyt huomiota. Jos studiossa naurattaa enemmän kuin katsojia kotisohvalla, niin mikä ohjelman tavoite on.
Voihan olla, että esiintyjille maksetaan järjettömät korvaukset pazkasta ja jos tiedostavat käsikirjoituksen surkeaksi, voihan se hymyilyttää, peräti naurattaa, kun katsojia vedätetään - veroinkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 771525
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee71518- 871416
Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen851155Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole3886- 64846
- 74805
- 52777
Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol140738- 79694