Minulle palstan taso riittää!

Hyppääjärveen

Tähän keskusteluun voivat osallistua kaikki Tellukan mielipiteille samanmieliset.

56

463

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mielipiteistä ei aina tarvitse olla samaa mieltä, mutta palstan taso taitaa olla minulle liiankin korkea.
      Moni on sen ilmaissut, viimeksi näin:

      "Luuletko olevasi viisas.Mitäänsanomaton viimeisen sanan kakistelija"

      Olinko nyt eka.

    • Mielipiteeni on pysynyt samana kuin vajaa tunti sitten:

      """Minulle palstan taso riittää.
      Jos joku välttämättä kaipaa korkeampitasoista palstaa, niin ei muuta kuin etsimään vain. Onhan täällä palstoja. Itsensä kiduttamista olla sellaisella palstalla, jonka keskustelijat eivät täytä vaatimuksiasi tasokkuudesta.
      Helpompi niin kuin yrittää muuttaa täällä toisia keskustelijoita tasokkaamiksi. Et onnistu siinä kuitenkaan ja saat vielä pahemman mielen."""

    • henrjii

      voi voi multa jää vielä myytävääkin palstan tasosta

    • Palstan-taso on ihan toimiva.
      Minua tympii ainoastaan tolkuttoman typerä ketjujen venytys.
      Mutta on vain hyväksyttävä typerätkin kirjoittajat.
      Se on kummallista, kuinka niin monet luulevat olevansa vitsikkäitä ja hauskoja.
      Kakaroita luultavasti ovat Savoineen.

      H.

      • stadistasiis

        Sulle kurttunaamalle ei kelpaa mikään, aina nariset.


      • robertrob

        Olet siis niin typerä, että avaat ketjun, jossa on typerää ketjun venytystä?


      • robertrob kirjoitti:

        Olet siis niin typerä, että avaat ketjun, jossa on typerää ketjun venytystä?

        Ellei avaa ja tarkkaan lue jokaisen ketjun jokaista viestiä, ei voi valittaa typeristä ketjuista typerine venyttäjineen. Jotka jopa yrittävät olla vitsikkäitä ja hauskoja, huoh, melkoinen urakka joka päivä.


      • amadeusmozart

        Etkö osaa muuta kuin haukkua muita typeräksi.
        Tämä alkaa olla toiston, toiston, toiston....toistoa.
        Ei juuri löydy aloitusta ettetkö määkäise, typerä aloitus ja typerä kirjoittaja, typerät vastaajat, kaikki ovat typeriä paitsi hän, typeryyksistä vänkyttävä.


      • Ancelina kirjoitti:

        Ellei avaa ja tarkkaan lue jokaisen ketjun jokaista viestiä, ei voi valittaa typeristä ketjuista typerine venyttäjineen. Jotka jopa yrittävät olla vitsikkäitä ja hauskoja, huoh, melkoinen urakka joka päivä.

        "Ancelina"

        Kommenttisi ensimmäinen lause saa minulta seiso-peukun.
        -
        Mitäs luulet.
        Voisikohan joku tehdä aloitteen äänestyksestä:
        "Paras ja huonoin Keino-venyttelyjen siementäjä."
        Uskoisin olevani aika huono siinä äänestyksessä. :)

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        "Ancelina"

        Kommenttisi ensimmäinen lause saa minulta seiso-peukun.
        -
        Mitäs luulet.
        Voisikohan joku tehdä aloitteen äänestyksestä:
        "Paras ja huonoin Keino-venyttelyjen siementäjä."
        Uskoisin olevani aika huono siinä äänestyksessä. :)

        H.

        Hunksz

        Sinä se saat pienellä teolla ja muutamalla sanalla ihmisen kivasti piristymään.

        Miksei voisi tehdäkin.


    • maissiiii

      Hyvä juttu, kun sinulle riittää...

      Taso on totta vie liian korkea tälläiselle harakanvarpaita kirjoittelevalle,
      ja pahus kun mielipiteetkin on ihan omanmielisiä ja keskustelunikin on hyvää päivää kirvesvartta, joten olkoon...

      Just,just hädin tuskin joskus johonkin aloitukseen yletän jotakin kirjoittamaan,
      ja senkin vain jos hyvä päivä sattuu...

      • New-age

        Tämä täältä pesee toisella kädellä pyykkiä ja tauoilla hyppelehtii tänne.
        Oikeastaan pitäisi kysyä untuvatakista. Ok. Ohje on. Hienopesuun laitan. Mutta pitääkö möyhiä tai pöyhiä, ettei sulat ole kaikki yhdessä paikassa.
        Uskaltaako laittaa kierroksia. Yleensä vien pesulaan, mutta ajattelin rohkeasti
        pesaistakin ihan itse.
        Neuvvokkee, neuvvokkee. Sain hyvän lihaboltsiohjeenkin.


      • New-age kirjoitti:

        Tämä täältä pesee toisella kädellä pyykkiä ja tauoilla hyppelehtii tänne.
        Oikeastaan pitäisi kysyä untuvatakista. Ok. Ohje on. Hienopesuun laitan. Mutta pitääkö möyhiä tai pöyhiä, ettei sulat ole kaikki yhdessä paikassa.
        Uskaltaako laittaa kierroksia. Yleensä vien pesulaan, mutta ajattelin rohkeasti
        pesaistakin ihan itse.
        Neuvvokkee, neuvvokkee. Sain hyvän lihaboltsiohjeenkin.

        No ne tennispallot sinne kuivuriin sitten takin kanssa.
        3-4 palloa riittää möyhimään höyhenet tasaisesti.


      • New-age

        Kiitos ohjeesta.
        Mutta en kerennyt mitään palloja laittaa.
        Laitoin oikeastaan villa pesuun ja sitten 1000 kierrosta.
        Kerron, mitä tuli.
        2 untsikkaa pestävä vielä, niin ovat talveksi valmiina.


      • bessie-
        New-age kirjoitti:

        Kiitos ohjeesta.
        Mutta en kerennyt mitään palloja laittaa.
        Laitoin oikeastaan villa pesuun ja sitten 1000 kierrosta.
        Kerron, mitä tuli.
        2 untsikkaa pestävä vielä, niin ovat talveksi valmiina.

        Takissa olevaa pesuohjetta noudattamalla tulee hyvä. Rumpukuivaus olisi kai paras vaihtoehto, mutta jos se ei ole mahdollista niin takkia pitää puistella ikäänkuin pöyhimismeiningillä tavan takaa. Niin on hyvä tehdä rummussa kuivatessakin, alussa vähän useammin ja sitten harvemmin sitä mukaa kun kuivuvat.
        Untuvatuotteet pitää kastella ennen pesukoneeseen laittamista. Siihen tarkoitukseen olen hankkinut saavin vaikka se kerrostalossa asuvalle vähän turhan iso säilytettävä onkin.
        Untuvatäytteiset talvipeitot pyrin aina pesemään mahdollisimman pian 'sesongin' päätyttyä, tuolla ne nytkin yläkaapeissa puhtaina ja kuohkeina odottavat talven tuloa. Käytän aina untuvatuotteiden pesuun tarkoitettua pesuainetta.


      • New-age

        Kiitos näistä sinunkin ohjeista. Ei mulla ollut untuvapesuainetta. Pesin lastenvaatepesuaineella. Mutta ne kolme takkia on pesty, eikä ne nyt niin littaan menneet kuin pelkäsin. Ajattelin, että tulee jokin sulkakimppu tuon taakse. Villakangastakkia en uskalla pestä. Väärä lämpö ja tulostuu lilliputtitakki. Muutoin olen aika anarkisti pyykin suhteen. Olen alistanut
        Silkkipuseron kirjoon. On vaatteen vika jos ei selviä. Hmmm.
        Keittiössä on nyt sininen kausi. Mukava välillä stailata (pzzz olemassa olevilla).
        Vähän skitsoa kun pyykkäröi ja siivoa.
        Mutta nyt voi taas levätä laakereilla. Ehkä huomenna seuraavan huoneen kimppuun. Koko ajan kerään ja karsin ja vien pois lähetyskirppikselle.
        Jospa joku tarvitsee.


    • Minäkin yksinkertainen kuittaan 🎅

    • bessie-

      Tämän palstan taso ei riitä minulle!

      • New-age

        Nostata nostata. Mitä vailla. Monta kertaa tehnyt mieli kirjoittaa, kun joku märehtii toisten jutuista, että tee jotain. Pane parasta. Ei limboja.
        Anna palaa. Veikkaan, että olet jonkin vähintäin triplanimmarin omaava.
        Vai meneekö tämä niin, että kun tuolla toisaalla ilkuttiin tätä ketjua, et sitten voi.


      • bessie-
        New-age kirjoitti:

        Nostata nostata. Mitä vailla. Monta kertaa tehnyt mieli kirjoittaa, kun joku märehtii toisten jutuista, että tee jotain. Pane parasta. Ei limboja.
        Anna palaa. Veikkaan, että olet jonkin vähintäin triplanimmarin omaava.
        Vai meneekö tämä niin, että kun tuolla toisaalla ilkuttiin tätä ketjua, et sitten voi.

        Anteeksi kuinka?

        Vastasin aloitukseen, aloituksen otsikkoon tarkemmin sanoen, siitä sana "taso".
        Aoittaja kertoi palstan tason riittävän hänelle. Minä kerroin, ettei se riitä minulle. Yksinkertainen ja rehellinen toteamus, ei arvostelua, ei "märehtimistä".

        " Nostata nostata. Mitä vailla. Monta kertaa tehnyt mieli kirjoittaa, kun joku märehtii toisten jutuista, että tee jotain. Pane parasta. Ei limboja.
        Anna palaa. Veikkaan, että olet jonkin vähintäin triplanimmarin omaava.
        Vai meneekö tämä niin, että kun tuolla toisaalla ilkuttiin tätä ketjua, et sitten voi."

        Wau miten tasokkaasti kirjoitit minulle, pakko myöntää etten tuolle tasolle yllä. Eipä kyllä kiinnosta yrittääkään.


      • New-age

        Anteeksi. Nyt kirjoitin tyhmiä ja tuhmia. Käsitin väärin.
        Ihmettelinkin, miten sävy muuttui yht'äkkiä toiseksi.
        Olen pahoillani.


    • ei.junassa.pyöri.pitkät

      Justiinsa vai mitä. Ei tasoa palstalla joiden ketjuja venytetään muutaman kirjoittajan/nimimerkin toimesta lukemattomiin.

    • Pesukoneista, vuosia ollut Miele merkkisiä toimineet hyvin koska hyvin tehtyjä mutta tulee aika kun tietokortti menee rikki, siis on koneen vaihto. Ostin uuden ei hyvä jättää pesun kesken? En viitsi vaihtaa koska asun yksin.

      Monta vuotta sitten ihmettelin kun otin vaatteet pois koneesta sieltä tuli pieni nuken takki.
      Tietävät naiset kai tietävät.

      • Taisi olla kuivausrumpu.


      • ei.junassa.pyöri.pitkät

        Miele yhtymäkö, kun ei pyöri junassa. Kyllä siellä pyörii lipuntarkastajat, vaan ei pitkät ketjut.


      • ei.junassa.pyöri.pitkät kirjoitti:

        Miele yhtymäkö, kun ei pyöri junassa. Kyllä siellä pyörii lipuntarkastajat, vaan ei pitkät ketjut.

        Asutko Afrikassa?


      • ei.junassa.pyöri.pitkät
        xx9 kirjoitti:

        Asutko Afrikassa?

        Meinaatko, että rumpukoneella Afrikassa. No, en.
        Miele tietty.


    • kudde

      Se ärsyttää eniten, kun rajataan ulos muita perusteluilla että vain tietyt kamut saavat osallistua tai että pitää olla samanmielinen aloittajan tai jonkun muun kanssa.

      • semmottista.tämmöttistä

        Muutama nimimerkki on vallannut ketjut ja vastaavat jos ei jokaiseen niin joka toiseen kommenttiin. New-age ja Tellukka.


      • New-age

        Huomenta. Tulepa kolmanneksi tai neljänneksi tai viidenneksi. Eihän tuosta ylipitkästä sekoiluketjustakaan ota pirukaan selvää kuinka monta siellä on. 3 vai 30. Valtaosa kirjoittaa kuin tipulan kasvatit. Mennäänporvooseen taisi väsähtää ja todella jäädä syksyisen Porvoon lumoihin. Ehkä paree niin. Meni överiksi hältäkin. Jos ulkopuolinen näitä lukee, miettii, mistä halvatusta milloinkin on kyse. Minkähänlaisia aineita ihmiset kirjoittivat aikoinaan?
        En olisi halunnut olla äikän ope. Palomankin kannattaa olla näitä lukematta, ettei näistä saa kirjaansa "vaikutteita". Hihjahah.
        Niin en mä katso kuka ketjun avaa. Tarvitsin noita pesuohjeita. Nyt 3 puhdasta rotsia odottaa talvea. Voisi ne piloillakin olla. Nyt. Harrasteisiin.


      • kudde
        semmottista.tämmöttistä kirjoitti:

        Muutama nimimerkki on vallannut ketjut ja vastaavat jos ei jokaiseen niin joka toiseen kommenttiin. New-age ja Tellukka.

        Sitä pohdin, että yritetäänkö siinä rajoittaa lainvastaisesti sanavapautta, kun palsta kuitenkin tarkoitettu kaikille 60 vuotiaille riippumatta siitä minkämielisiä sattuvat olemaan.

        Ennemminkin niin, että avattaisiin keskustelu esimerkiksi jonkun tellikan näkemyksistä, eikä koetettaisi lähtökohtaisesti sulkea ketään heti kättelyssä ulkopuolelle.


      • kudde kirjoitti:

        Sitä pohdin, että yritetäänkö siinä rajoittaa lainvastaisesti sanavapautta, kun palsta kuitenkin tarkoitettu kaikille 60 vuotiaille riippumatta siitä minkämielisiä sattuvat olemaan.

        Ennemminkin niin, että avattaisiin keskustelu esimerkiksi jonkun tellikan näkemyksistä, eikä koetettaisi lähtökohtaisesti sulkea ketään heti kättelyssä ulkopuolelle.

        "kudde"

        Jättäkää toiset rauhaan.
        Myllätkää minua.
        Tietysti saattaa harmittaa se että saa haukkua ihan luvan perästä.
        Ja kaikilla mahdollisilla sanoilla.
        Käykää kimppuuni ja tutustukaa oma-tuntonne rajoihin perusteellisemmin.

        H.


      • kudde
        hunksz kirjoitti:

        "kudde"

        Jättäkää toiset rauhaan.
        Myllätkää minua.
        Tietysti saattaa harmittaa se että saa haukkua ihan luvan perästä.
        Ja kaikilla mahdollisilla sanoilla.
        Käykää kimppuuni ja tutustukaa oma-tuntonne rajoihin perusteellisemmin.

        H.

        Voit osallistua keskusteluihin kuten ennenkin, joten ei ole mitään syytä huolestua.


      • kudde kirjoitti:

        Voit osallistua keskusteluihin kuten ennenkin, joten ei ole mitään syytä huolestua.

        "kudde"

        Jaa...
        En minä tuota kommentoinnut.
        Yritä uudelleen.

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        "kudde"

        Jättäkää toiset rauhaan.
        Myllätkää minua.
        Tietysti saattaa harmittaa se että saa haukkua ihan luvan perästä.
        Ja kaikilla mahdollisilla sanoilla.
        Käykää kimppuuni ja tutustukaa oma-tuntonne rajoihin perusteellisemmin.

        H.

        Hunksz

        Kunhan et sitten taas ala mököttämään, jos vähän myllään.


      • Ancelina kirjoitti:

        Hunksz

        Kunhan et sitten taas ala mököttämään, jos vähän myllään.

        "Ancelina"

        Minen mököta koskaan.
        Korkeintaan tulen henkisesti silimille. :)
        Huomaakko, Savoo pikkuisen...

        H.


      • kudde
        hunksz kirjoitti:

        "kudde"

        Jaa...
        En minä tuota kommentoinnut.
        Yritä uudelleen.

        H.

        Olen jokseenkin huono selkokielen kanssa. Tämän enempää en Sinulle Hunks nyt kommentoi.


      • hunksz kirjoitti:

        "Ancelina"

        Minen mököta koskaan.
        Korkeintaan tulen henkisesti silimille. :)
        Huomaakko, Savoo pikkuisen...

        H.

        Hunksz

        Vai et mökötä..
        Huomaan, sinulla taitaa olla savolaisia ystäviä, minulla vain sukulaisia.


      • semmottista.tämmöttistä kirjoitti:

        Muutama nimimerkki on vallannut ketjut ja vastaavat jos ei jokaiseen niin joka toiseen kommenttiin. New-age ja Tellukka.

        Mitä sinä siellä puskassa supattelet, aikuinen ihminen?
        Jos tunnet jääväsi toisten varjoon, niin anna äänesi kuuluviin ja vastaa vaikka jokaiseen kommenttiin, että sinut huomataan.


      • semmottista.tämmöttistä
        Tellukka kirjoitti:

        Mitä sinä siellä puskassa supattelet, aikuinen ihminen?
        Jos tunnet jääväsi toisten varjoon, niin anna äänesi kuuluviin ja vastaa vaikka jokaiseen kommenttiin, että sinut huomataan.

        Ei ole tarvetta tulla nähdyksi. Ei ole vaan mukavaa, ei mielekästä, lukea palstaa jossa miltei jokainen ketju on lyttäämistä eikä keskustelua.


      • semmottista.tämmöttistä kirjoitti:

        Ei ole tarvetta tulla nähdyksi. Ei ole vaan mukavaa, ei mielekästä, lukea palstaa jossa miltei jokainen ketju on lyttäämistä eikä keskustelua.

        No mitäs siinä sitten on valittamista, jos joku toinen haluaa tulla nähdyksi.
        Jos ei ole mukava edes lukea palstaa, niin kukas pakottaa lukemaan. Miksi kaikkien toisten pitäisi olla niin, että juuri sinusta olisi mukavaa?


    • ON jotain vikaa---suomi24 valitan olen aina ollut rehellinen? Ehkä joku afrikassa joka valvoo>>>>>>>>>>>>>>>>>>>?? .

    • hmpff

      Näköjään taso riittää mullekin, täällä jälleen tänään... tekemättä yhtäkään elettä tasonnostoon.

      • bessie-

        Palstan taso tuntuu yllättäen riittävän kaikille, siitä ollaan suorastaan liikuttavan yksimielisiä.
        Kuitenkin lähes joka iikka on osallistunut palstan arvosteluun ja palstalle kirjoittavien arvosteluun, säännöllisesti ja toistuvasti, vuodesta toiseen? Jep jep, just joo ja hohhoijaa taas.


      • ruikutiruikutitaas
        bessie- kirjoitti:

        Palstan taso tuntuu yllättäen riittävän kaikille, siitä ollaan suorastaan liikuttavan yksimielisiä.
        Kuitenkin lähes joka iikka on osallistunut palstan arvosteluun ja palstalle kirjoittavien arvosteluun, säännöllisesti ja toistuvasti, vuodesta toiseen? Jep jep, just joo ja hohhoijaa taas.

        Sehän kuuluu palstan tasoon, jos ei kelpaa niin voi voi..ja margariinii myös.


      • bessie- kirjoitti:

        Palstan taso tuntuu yllättäen riittävän kaikille, siitä ollaan suorastaan liikuttavan yksimielisiä.
        Kuitenkin lähes joka iikka on osallistunut palstan arvosteluun ja palstalle kirjoittavien arvosteluun, säännöllisesti ja toistuvasti, vuodesta toiseen? Jep jep, just joo ja hohhoijaa taas.

        No mutta!
        Eikös se ole sinustakin mukavampaa nähdä täällä palstaan tyytyväisiä kirjoittajia kuin ainaista palstan morkkaamista?
        Vai olisiko sinusta mukavampaa, jos kaikki olisivat tyytymättömiä palstaan ja kuuluisi jatkuvaa valitusta minkälaista täällä on, eikä poiskaan voi pysyä?
        Oikeastaan te palstaan tyytymättömät olette aina olleet vähemmistönä.


      • bessie-
        ruikutiruikutitaas kirjoitti:

        Sehän kuuluu palstan tasoon, jos ei kelpaa niin voi voi..ja margariinii myös.

        No taasko sinä siinä ruikutat. Juuri tuo iänikuinen ruikuttaminen on (minun mielestäni) pääsyy siihen, että palstan taso on mikä on. Palsta kyllä kelpaa minulle tällaisenakin, silloin kun kelpaa, mutta mielestäni se voisi olla paljon parempi.


      • bessie- kirjoitti:

        No taasko sinä siinä ruikutat. Juuri tuo iänikuinen ruikuttaminen on (minun mielestäni) pääsyy siihen, että palstan taso on mikä on. Palsta kyllä kelpaa minulle tällaisenakin, silloin kun kelpaa, mutta mielestäni se voisi olla paljon parempi.

        Kelpaa, mutta voisi olla parempi?
        Kelpaako tällaisenaan vai ei? Vai pitäisikö olla parempi?
        Päätä nyt.


      • ruikutiruikutitaas
        bessie- kirjoitti:

        No taasko sinä siinä ruikutat. Juuri tuo iänikuinen ruikuttaminen on (minun mielestäni) pääsyy siihen, että palstan taso on mikä on. Palsta kyllä kelpaa minulle tällaisenakin, silloin kun kelpaa, mutta mielestäni se voisi olla paljon parempi.

        Jatkahhan ruikuttamistas


      • bessie-
        Tellukka kirjoitti:

        No mutta!
        Eikös se ole sinustakin mukavampaa nähdä täällä palstaan tyytyväisiä kirjoittajia kuin ainaista palstan morkkaamista?
        Vai olisiko sinusta mukavampaa, jos kaikki olisivat tyytymättömiä palstaan ja kuuluisi jatkuvaa valitusta minkälaista täällä on, eikä poiskaan voi pysyä?
        Oikeastaan te palstaan tyytymättömät olette aina olleet vähemmistönä.

        Älä nyt viitsi taas vääntää ja kammeta asioita päälaelleen ihan vain vääntämisen ilosta.

        En koe itse olleeni palstaan tyytymätön, olen aina ollut sitä mieltä että tällainen meidän ikäryhmälle tarkoitettu palsta, yleispalsta, on hyvä idea. En tietääkseni myöskään ole koskaan ollut hätistelemässä ketään täältä pois, en suoraan tai vihjailemalla ja nälvimällä.

        Palsta voisi mielestäni olla parempi tai aloituksen sanavalintaa käyttääkseni tasokkaampi. Esim. asiallinen moderointi nostaisi tasoa, mielivaltaisuus ja vihamielisten tai liian 'sopimattomien' kommenttien hyväksyminen taas laskee sitä. Osallistujia eli kirjoittajia ja keskustelijoita saisi olla enemmän, sekin mielestäni parantaisi palstaa.
        Onko palstan tai palstalaisten "morkkaamista" se, että sanon ettei palstan taso riitä minulle?!
        Eikö se ole mielipide siinä missä sekin, että sinä sanot olevasi tyytyväinen palstaan?


      • bessie-
        Tellukka kirjoitti:

        Kelpaa, mutta voisi olla parempi?
        Kelpaako tällaisenaan vai ei? Vai pitäisikö olla parempi?
        Päätä nyt.

        Joo, just näin, joskus kelpaa, joskus ei. Kelpaa, mutta parempikin voisi olla.

        Naurettavaa tuo sinun tivaamisesi. Ei tässä mitään joko tahi asetelmaa ole. Kuka sinä olet minulle sanomaan: "Päätä nyt." Jos olen palstalle tullut niin olen jo päätöksen tehnyt.


      • hmpff
        bessie- kirjoitti:

        Palstan taso tuntuu yllättäen riittävän kaikille, siitä ollaan suorastaan liikuttavan yksimielisiä.
        Kuitenkin lähes joka iikka on osallistunut palstan arvosteluun ja palstalle kirjoittavien arvosteluun, säännöllisesti ja toistuvasti, vuodesta toiseen? Jep jep, just joo ja hohhoijaa taas.

        Oma suhtautuminen on muuttunut sen mukaan kun olen tutustunut kirjoittajiin. Oppii tuntemaan kuka yleensä kirjoittaa milläkin tavalla, kuka runoilee, kuka linkittää musaa, kuka tykkää huokailla :)) Yksi viisastelee ja minä näsäilen. Mehän ollaan kuin suuri Smurffikylä, jossa jokaisella on hänelle ominaiset piirteet ;)

        Okej, mä esitän kritiikkiä välillä, mun on vaikeaa kestää joukkopaheksunnat. Niin kuin Tellukka jo aikaa sitten kirjoitti, jos se ei kolahda tontille niin sitten ei. Eteenpäin. Saan siitä kritiikkiä itsekin, että teen itsestäni pyhimystä. Jep, se on varmaan noin jonkun mielestä. En näe silti että mun pitäisi muuttua ja olla kaikkien mieleen. Eteenpäin! En koe että mun kritiikki tai kenenkään kritiikki mua kohtaan olisi kokonaisvaltainen - sä olet paha tai paska ihminen. Ei, nythän puhuttiin vain siitä yhdestä puolesta.

        On inhimillistä olla vähän hyvä ja vähän paha. Ja sellainenhan palstakin on.

        Ilokseni olen pannut merkille, että ylläpito poistaa yhä suuremman osan niistä henk.kohtaisista nimittelyistä. Ne jotka jäävät, saattaa olla ihan hyvä niinkin, jotta saa selkeämmän kuvan just siitä smurffista.


    • En ajattele onko tasoa.
      Voin vastata johonkin yksittäiseen mielipiteeseen miettimättä sen kummemmin.
      täältä ei voi ketään häätää pois jos pysyy edes kohtuullisesti asia linjalla, eikä kirjoittele ihan mahdottomia.
      Kaikkien vastaukset on vain siedettävä.

    • Ns. anonyymilla palstalla (jollaista ei ole olemassakaan) ihmiset voivat ikäänkuin purskautella syvimpiä tuntojaan toisiaan kohtaan kuin esim. feispuukissa.

    • jotenkimenivinoo

      niinku mä.kissantappajat on usein sotilaskoulutuksen saaneita pikkasen sot.mieh.ylempii.kouluttajia.sit ku se armeija kyr....loppu.ovat hakoteillä pyssynee suomenmaan metissä ja AMPUU KISSOJA. oikeessa taidan olla.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2240
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1751
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      157
      1606
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1382
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1378
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      293
      1237
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1109
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1063
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1052
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      948
    Aihe