mistä näyttelijäksi?

haluunolla

Hei, olen 13 vuotias (vuonna 2018 14v) tyttö Pohjois-Savosta. Kysyn vaan, että tietääkö joku miten pääsisin opiskelemaan näyttelemistä/teatteria? Osaan näytellä, ollaan kavereiden kaa tehty omia elokuvia jo vuodesta 2014. Ossaan pitää pokkaa, ja tehdä tekoitkua. Osaan kieliä, parhaiten englantia. Jos siis joku tietää miten voisin ryhtyä tähän hommaan, niin voisiko auttaa? Kiitos jo etukäteen! :)

3

1436

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 28vnäyttelee

Hienoa että nuoretkin uskaltavat unelmoida! Kuulostaa siltä että sinusta olisi ainesta pääsemään valkokankaalle pienellä avustuksella... Itse olen käynyt opiskeluni Tampereella todella suositussa ilmaisutaidonlukiossa, jossa on todella mukavia ihmisiä ja mahtavat opettajat! Eikä asuminenkaan ollut kovin kallista, kun vertaa Helsingin vuokrakämppien hintoihin. Kuinka hyvin sinulla menee koulussa? Kyseinen lukio vaatii hyvää keskiarvoa. Itse pääsin juuri ja juuri keskiarvolla 9,3... Mutta uurastus kannatti! Olen iloinen että menin juuri Tampereelle, koska se on kasvattanut minua ihmisenä. Elän onnellisena, kiitos mahtavan opiskelupaikan! Kunhan muistat olla ahkera, kielitaito on tärkeää ja tuo bonusta! Myös liikunta, kuvis, musiikki, äidinkieli yms. Ovat tärkeitä lukioon hakiessa, joten pidä numerot ylhäällä. Ole myös sosiaallinen. Onko sinulla harraatuksia? Ne olisivat tärkeitä. Itse kävin teatteria, pelasin lentopalloa ja tanssin balettia, ja soitin myös huilua ja pianoa. Ja laulan. Kerro itsestäsi, on hauskaa auttaa nuorempia! T. 28v näyttelijä Tampereelta

• Agenttiatarvis

Olen 13-vuotias poika täytän myös 14. Kun olet päässyt opiskelemaan kannattaa hankkia agentti. Jos haluat nyt esim. Millie Bobby Browniksi hanki, agentti Suomessa niitä on kaksi.

• kuiskaajaksi

Jos meinaa ryhtyä näyttelijäksi niin pitää olla luonnostaan kuuluva ja selkeä ääni. Suurimmalla osalla suomalaisista näyttelijöistä on surkea ääni joka tulee epämääräisenä murinana syvältä kurkusta josta ei saa mitään selvää.
      Pitää osata puhua kuuluvasti ja selkeästi mutta huutamatta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      373
      4046
    2. Kuka on mystinen heppamies?

Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      1476
    3. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      95
      1308
    4. Jäätävä epävarmuus

Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko
      Ikävä
      65
      1104
    5. Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?

The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass
      Tv-sarjat
      14
      937
    6. Perjantaita!

Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔
      Ikävä
      58
      917
    7. Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"

Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise
      Suomalaiset julkkikset
      12
      887
    8. Ainakin hän on elossa

ehdin jo huolestua.
      Ikävä
      38
      880
    9. Ei sua mies varmaan kauheasti haittaa

Jos otan sut omakseni, tässä lähiaikoina ❤️
      Ikävä
      65
      861
    10. Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua

Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään
      Ähtäri
      60
      859
    Aihe