Hei, olen 13 vuotias (vuonna 2018 14v) tyttö Pohjois-Savosta. Kysyn vaan, että tietääkö joku miten pääsisin opiskelemaan näyttelemistä/teatteria? Osaan näytellä, ollaan kavereiden kaa tehty omia elokuvia jo vuodesta 2014. Ossaan pitää pokkaa, ja tehdä tekoitkua. Osaan kieliä, parhaiten englantia. Jos siis joku tietää miten voisin ryhtyä tähän hommaan, niin voisiko auttaa? Kiitos jo etukäteen! :)
mistä näyttelijäksi?
3
1416
Vastaukset
- 28vnäyttelee
Hienoa että nuoretkin uskaltavat unelmoida! Kuulostaa siltä että sinusta olisi ainesta pääsemään valkokankaalle pienellä avustuksella... Itse olen käynyt opiskeluni Tampereella todella suositussa ilmaisutaidonlukiossa, jossa on todella mukavia ihmisiä ja mahtavat opettajat! Eikä asuminenkaan ollut kovin kallista, kun vertaa Helsingin vuokrakämppien hintoihin. Kuinka hyvin sinulla menee koulussa? Kyseinen lukio vaatii hyvää keskiarvoa. Itse pääsin juuri ja juuri keskiarvolla 9,3... Mutta uurastus kannatti! Olen iloinen että menin juuri Tampereelle, koska se on kasvattanut minua ihmisenä. Elän onnellisena, kiitos mahtavan opiskelupaikan! Kunhan muistat olla ahkera, kielitaito on tärkeää ja tuo bonusta! Myös liikunta, kuvis, musiikki, äidinkieli yms. Ovat tärkeitä lukioon hakiessa, joten pidä numerot ylhäällä. Ole myös sosiaallinen. Onko sinulla harraatuksia? Ne olisivat tärkeitä. Itse kävin teatteria, pelasin lentopalloa ja tanssin balettia, ja soitin myös huilua ja pianoa. Ja laulan. Kerro itsestäsi, on hauskaa auttaa nuorempia! T. 28v näyttelijä Tampereelta
- Agenttiatarvis
Olen 13-vuotias poika täytän myös 14. Kun olet päässyt opiskelemaan kannattaa hankkia agentti. Jos haluat nyt esim. Millie Bobby Browniksi hanki, agentti Suomessa niitä on kaksi.
- kuiskaajaksi
Jos meinaa ryhtyä näyttelijäksi niin pitää olla luonnostaan kuuluva ja selkeä ääni. Suurimmalla osalla suomalaisista näyttelijöistä on surkea ääni joka tulee epämääräisenä murinana syvältä kurkusta josta ei saa mitään selvää.
Pitää osata puhua kuuluvasti ja selkeästi mutta huutamatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk305770Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin183194Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_171311Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.511303Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.231164PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1521085Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport43979- 126964
- 37854
- 142793