Mutta mistä lie lähtenyt tapa tulla elokuvateatteriin syömään?
Minusta on melko kummallista, että aikuiset, jopa eläkeiässä olevat ihmiset, tulevat katsomaan leffaa popcorniensa ja makeistensa kanssa. Ainakin minun elokuvaan keskittymistäni häiritsee tosi paljon, kun koko ajan jostain päin kuuluu pussien ja karkkipapereiden rapistelua. Juu, ja sitten se, että joku yrittää tehdä sen namun pussista ottamisen ja kääreistä kuorimisen mahdollisimman hiljaa, niin silloin se rapina sen kuin venyy ja venyy...
Miksi elokuviin pitää tulla syömään?
Miten te katsotte kotona televisiosta tai kotiteatterista elokuvaa? Silloinkin mahtavat popcornisatsit ja karkkipussit käden ulottuvilla?
Ehkä tulee väärien aiheotsikoiden alle
2
974
Vastaukset
- täysinjunttitouhua
Minä en käy juuri siksi,minulla meni hermot muutamana kertana kun kävin,ei siinä ole mitään järkeä,kyllä sielä pitää olla kusisukassa ei mäsyttää ja rapistella,ja ne mainokset mitä näytetään,en koskan tule enään menemään elokuviin,minun hermot ei sitä soopaa todellakaan kestä.
- hjhjhgjjgh
Elokuviin myös monastii illan näytökseen ja kotona sitten juuri hetki sitten syöty.Ihmettyää kyllä sitten nuoret miehet kun isot popparit ja vielä karkkipussi ja puolikas limu kun tuolla rahalla saisi jo ihan syödäkseen.Kotonakin pitää hiukan moukkaomaisena sitten television ääressä syömistä mitä sisaruksetkaan sitten harrasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin2213223Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.3492896Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.761820Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e601738Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?581624- 1221416
MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,121413Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.4401303Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee171300- 1081294