Kokkolan yökukkujille :))

Oonko ainoa joka valvoo? ;))
Ulkona on pimeää. Varokaa ettei mörkö tuijota ikkunasta ;))

Tosikoille: Vetäkää herne tai kaks nenuun.. ;))

110

699

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ähhähhää

Hokasisin , et susta puhutaan yhellä palstalla tiiät kyllä millä... ;D

• Etkö tiiä, että on sama puhutaanko paskaa vai ei..pääasia että puhutaan..

Jätä herneitä huomiseksikin ;))

• poispotkittu

Hyvä tinttu-liina!tuohan apina kerkeää joka saamarin alotukseen pistään nokkaansa!mutta kun ei tarvi muutako kotona kytätä mitä joku kirjoittaa,helevetti jos mun ukko olis tuommoinen,niin en kattois,ei hetkeäkään!

• Ja ongelmasi on??

• poispotkittu kirjoitti:

Hyvä tinttu-liina!tuohan apina kerkeää joka saamarin alotukseen pistään nokkaansa!mutta kun ei tarvi muutako kotona kytätä mitä joku kirjoittaa,helevetti jos mun ukko olis tuommoinen,niin en kattois,ei hetkeäkään!

Juu..:)) Tollaset ei sais paikkaa edes autotallista..Maantielle kiertoon.

• moijee
        poispotkittu kirjoitti:

Kas, kas... mitäs ihmisrakkautta täällä harrastetaan :))

• En ole yökukkuja, olen huono valvomaan.. Mutta aamuvirkku olen kyllä.😊

• Aamuvirkku..no huh..Mä oon ollu aina iltavirkku ja sit aamulla olenki ku nukkuneen rukous :))

Eilen illalla katoin telkkua puol yhteen, ku en voinu jättää yhtä hyvää ohjelmaa kesken. :(

• tinttu-liina kirjoitti:

Aamuvirkku..no huh..Mä oon ollu aina iltavirkku ja sit aamulla olenki ku nukkuneen rukous :))

Eilen illalla katoin telkkua puol yhteen, ku en voinu jättää yhtä hyvää ohjelmaa kesken. :(

No kaikki me ollaan erilaisia, toiset aamuvirkkuja ja toiset illanvirkkuja.😊

• Kittie-chihu-81 kirjoitti:

No kaikki me ollaan erilaisia, toiset aamuvirkkuja ja toiset illanvirkkuja.😊

Nii ollaan :) Näin muutes viime yönä semmosta unta, että Jari Sillanpää muutti uuteen asuntoon ja mä olin auttamassa sitä, että saa tavarat paikalleen :)) Jostain syystä sillä oli ehtiny jo tulla tiskiallas täyteen likaisia astioita ja mua alkoi hirveesti laiskottaa, ku mun olis pitäny pestä ne astiat käsin :[

Nii ollaan :) Näin muutes viime yönä semmosta unta, että Jari Sillanpää muutti uuteen asuntoon ja mä olin auttamassa sitä, että saa tavarat paikalleen :)) Jostain syystä sillä oli ehtiny jo tulla tiskiallas täyteen likaisia astioita ja mua alkoi hirveesti laiskottaa, ku mun olis pitäny pestä ne astiat käsin :[

Hyvä etten ole ainut joka näkee hassuja unia.. Viime yönä näin unta, että olin tyttöjen kanssa töissä jossain korukaupassa.. Siellä kummitus siirteli tavaroita ja meitä pelotti ja myös pahkailtiin mitä tehdään..😃

Hyvä etten ole ainut joka näkee hassuja unia.. Viime yönä näin unta, että olin tyttöjen kanssa töissä jossain korukaupassa.. Siellä kummitus siirteli tavaroita ja meitä pelotti ja myös pahkailtiin mitä tehdään..😃

Järkipäätös olisi ollut huhuilla meikää apuun.. ;-D

Kummitus oli teidän apulainen vaan ;)

Mun unissa on kans usein möröjä.. :[

• butch-cassidy kirjoitti:

Järkipäätös olisi ollut huhuilla meikää apuun.. ;-D

Näköjään en unessa osannut pyytää apua, sori!

Kummitus oli teidän apulainen vaan ;)

Mun unissa on kans usein möröjä.. :[

Minun unet on usein levottomia, varmaan liittyy ahdistukseen..?😐

No olet sitten Untuvikon kanssa jotakuinkin samanlainen kun sekin yleensä vetää vieressä nukkujaa öisin köniin että paukkuu tai lähtee sitten halaamaan puita keskellä yötä puolialastomana. Meitsi taasen nukkuu niin ettei kuulu pihahdustakaan yläpäästä ainakaan.. ;-D

Meinaatko että kummitusunet on levottomia unia vai muuten? Musta noi kummitusunet on jotenki jännittäviä :}

Näköjään en unessa osannut pyytää apua, sori!

No ensi kerralla muistat sitten salarakkaasi.. ;-D

No ensi kerralla muistat sitten salarakkaasi.. ;-D

Kittien pitää vaan varoa, ettei unissaan ala huutemaan ääneen sun nimeäs ;) Siitä ei ehkä aviosiippa tykkäis :))))

Kittien pitää vaan varoa, ettei unissaan ala huutemaan ääneen sun nimeäs ;) Siitä ei ehkä aviosiippa tykkäis :))))

No meikää aviosiipatkin luultavimmin kavahtaa kun Artsi ja maajussikin melkein soittivat aikoinaan virkavallan paikalle kun meitsi kyttäsi kolmikkoa erään puskan takana.. ;-D

No meikää aviosiipatkin luultavimmin kavahtaa kun Artsi ja maajussikin melkein soittivat aikoinaan virkavallan paikalle kun meitsi kyttäsi kolmikkoa erään puskan takana.. ;-D

Tuo olis kyllä pitäny nähä..oisin kuollu nauruun :))))

Meinaatko että kummitusunet on levottomia unia vai muuten? Musta noi kummitusunet on jotenki jännittäviä :}

No levottomia ja ahdistaa.. Yritän jotenkin unessa tsempata, vaikka ahdistaa ym.. Vaikea selittää..😛

En minä puhu unissani.😊

En minä puhu unissani.😊

Ookko ihan varma? ;) Sitäpaitsi kerta se on ensimmäinenki..
        Kummitusmörö tulee unessa sua kohti ja alat huutaa ääneen "Butsi..voi Butsi mun ikioma salarakas..tuu auttamaan" ;))))

No levottomia ja ahdistaa.. Yritän jotenkin unessa tsempata, vaikka ahdistaa ym.. Vaikea selittää..😛

Mä luin joskus jostain, että unessa jos pelottaa joku juttu, niin pitäis vaan mennä rohkeasti sitä kohti. Se kuulemma auttaa jotenki :))

• Okei. Täytyy yrittää muistaa tuo seuraavan kerran unessa.😊

Ookko ihan varma? ;) Sitäpaitsi kerta se on ensimmäinenki..
        Kummitusmörö tulee unessa sua kohti ja alat huutaa ääneen "Butsi..voi Butsi mun ikioma salarakas..tuu auttamaan" ;))))

Äh, en kyllä huuda unessa..😃 Yleensä nukun selkä minun miestä kohti, koska hän joskus huitoo unissaan ja mottaa minua..😄

Äh, en kyllä huuda unessa..😃 Yleensä nukun selkä minun miestä kohti, koska hän joskus huitoo unissaan ja mottaa minua..😄

No hyvä että oot selin..Oishan se järkkyä, että huutaisit salarakasta samalla ku roikut miehes kaulassa kiinni ;)))

No hyvä että oot selin..Oishan se järkkyä, että huutaisit salarakasta samalla ku roikut miehes kaulassa kiinni ;)))

No heh!😄

• Mä näen sit sellasii unii et ruotsin maikka piinaa. Jengi vastaa luokas vuoroitellen ja sit ku mä rupeen oleen vuoros mä en tajuu mistään yhtikäs mitään ja istun sit vaan niska punottaen...

Tuo olis kyllä pitäny nähä..oisin kuollu nauruun :))))

No toi ei kyl ollut lainkaan normimeininkii. Heebo kyttää puskis kyykkysillään ja röökinkäry vaan leijuu tulemaan. Sit daami väittää koiruuksillaan et toi ihme häiskä seuraa peräs ku varjo et pitääks pelätä. Vähemmästäki kaivetaan luurii esiin... ;)

• artagnan kirjoitti:

Mä näen sit sellasii unii et ruotsin maikka piinaa. Jengi vastaa luokas vuoroitellen ja sit ku mä rupeen oleen vuoros mä en tajuu mistään yhtikäs mitään ja istun sit vaan niska punottaen...

:)) Lue illalla vähä ruotsinsanoja valmiiks, ennenku alat nukkumaan. Osaat sit unessas vastata ;))

• artagnan kirjoitti:

No toi ei kyl ollut lainkaan normimeininkii. Heebo kyttää puskis kyykkysillään ja röökinkäry vaan leijuu tulemaan. Sit daami väittää koiruuksillaan et toi ihme häiskä seuraa peräs ku varjo et pitääks pelätä. Vähemmästäki kaivetaan luurii esiin... ;)

Siis yritti olla piilossa, mutta kärytti samalla savua ympäriinsä. :)))) Ei oo todellista :)))
        Oisitte heittäny ämpärillisen kylmää vettä niskaan...tulipaloepäily nääs ;))

Ei tulis Butsista kyllä vakoojaa ;))

:)) Lue illalla vähä ruotsinsanoja valmiiks, ennenku alat nukkumaan. Osaat sit unessas vastata ;))

Kyl mä sanat handlaan mut toi kielioppi... Ku siihen toi ulkoo-opettelu ei sit oikein tepsiny :(

Siis yritti olla piilossa, mutta kärytti samalla savua ympäriinsä. :)))) Ei oo todellista :)))

Tyydyttiin sit vaan mulkoileen sinne suuntaan ku daami tuumas et kait joku spurgu vaan... ;)

• artagnan kirjoitti:

Tyydyttiin sit vaan mulkoileen sinne suuntaan ku daami tuumas et kait joku spurgu vaan... ;)

No tulikos tää "spurgu" sit esiin? :))

😃😃😃😃!

No tota... Funtsittiin siinä sit kolmistaan et kai se vääntää torttuu kyykkysillään nii kierrettiin heebo sit kaukaa ;) Sit ku daamiki valitteli et röökinkäry kirvelee kurkkuu...

No miksi hitossa olisi pitänyt kun kysymyksessä olivat jotakuinkin viimeiset henkoset mitä meikäpoika sai nautinnollisesti keuhkoihinsa vedettyä? ;-D

• komea-hauki
        butch-cassidy kirjoitti:

No miksi hitossa olisi pitänyt kun kysymyksessä olivat jotakuinkin viimeiset henkoset mitä meikäpoika sai nautinnollisesti keuhkoihinsa vedettyä? ;-D

Minä en kärytä ku tulee muuten keuhkosyöpä. :/

• Jepulista vaan Tintu :-) Meitsikin veti sikeitä kello 22:16 peukku suussa lotjassaan..

• Mikä vauva ;)) Eikös tuon ikäset ole rimpsulla tuohon aikaan? :))

• Minä nukahdin jo klo. 21 jälkeen..😃

Mikä vauva ;)) Eikös tuon ikäset ole rimpsulla tuohon aikaan? :))

No pari pimatsua meikää koitti ylipuhua kaupungille seikkailemaan mutta innostus laantui ennen kuin se kerkesi kunnolla herätäkään.. :-)

No pari pimatsua meikää koitti ylipuhua kaupungille seikkailemaan mutta innostus laantui ennen kuin se kerkesi kunnolla herätäkään.. :-)

Voi sua Butsi.. :)) No nukkuminen on ku laittais rahaa pankkiin ;))

• identtinen-kaksonen
        butch-cassidy kirjoitti:

Olen toinen näistä pimatsuista harmi ettei käynyt mäihä ;))

• Hittolainen sentään, se valvoo yöt ja nukkuu päivät :-O Mitään kontaktia ei näköjään saa..

• Kuka? Minä vai?? :}

Kuka? Minä vai?? :}

Jepulis :-) Tintu alias Lumikolanen..

Jepulis :-) Tintu alias Lumikolanen..

Mistäs toi lumikolanen-nimi tulikaa?? :] Mä en saa ny millään mieleeni. Onkohan mun älytoiminta tippunu miesten tasolle :)))))

Mistäs toi lumikolanen-nimi tulikaa?? :] Mä en saa ny millään mieleeni. Onkohan mun älytoiminta tippunu miesten tasolle :)))))

No siitä se aikoinaan tuli kun valitit meikälle että Lana on kuin lumikola jotenka sellainen syntyhistoria. Lana sai alkunsa puolestaan kun muistutat ulkonäöltäsi erehdyttävästi Lana Turneria elikkä olet rintava pitkäsäärinen blondi.. ;-P

No siitä se aikoinaan tuli kun valitit meikälle että Lana on kuin lumikola jotenka sellainen syntyhistoria. Lana sai alkunsa puolestaan kun muistutat ulkonäöltäsi erehdyttävästi Lana Turneria elikkä olet rintava pitkäsäärinen blondi.. ;-P

Niinhän se olikin :)) Paitsi että sen unes kautta luulet mua Lanan näköseks ;))

No meikä oli kylläkin synttäreitä viettämässä kun teit varsin selväksi että tällainen nuorempikin uros kävisi vallan mainiosti.. ;-¤

• ulkonimi
        tinttu-liina kirjoitti:

Kuka se lana on ei ole ainakaan meiltäpäin?

• Oho..Ressu sai taas lähtöpassit :))) Häipy homohousuineen bittitaivaaseen :))

• Kun vielä häipyisi kokonaan.. Lyön vetoa että palstalla on bileet, kun ukko kupsahtaa..

Kun vielä häipyisi kokonaan.. Lyön vetoa että palstalla on bileet, kun ukko kupsahtaa..

Ehkä sille iskee kohta dementia, nii ei muista tulla tänne :))

Ehkä sille iskee kohta dementia, nii ei muista tulla tänne :))

Kun iskisikin... Joku voisi kyllä ottaa siltä tietsikan pois..

Kun iskisikin... Joku voisi kyllä ottaa siltä tietsikan pois..

Ehkä sille on annettu tietsikka, että muu perhe sais olla rauhassa :))

• ystävät-hyvät
        tinttu-liina kirjoitti:

Ehkä sille on annettu tietsikka, että muu perhe sais olla rauhassa :))

Minne kommenttini katosi tuliko tekninen vika vai mikä?

• No ei ole oikea ratkaisu..😐

• No eipä niin. No ei tuon ukon jutuista kannata välittää. Mä en henk.kohtasesti piittaa sen jutuista ollenkaan.

No eipä niin. No ei tuon ukon jutuista kannata välittää. Mä en henk.kohtasesti piittaa sen jutuista ollenkaan.

No eihän niistä kannata, joskus vaan ärsyttää sen käytös..

No eihän niistä kannata, joskus vaan ärsyttää sen käytös..

Ajattelet vaan, että on höyrähtäny vanha pappa, joka sekoilee siellä täällä, niin silloin sen voi ohittaa.

• juttu-tuulella
        tinttu-liina kirjoitti:

Ajattelet vaan, että on höyrähtäny vanha pappa, joka sekoilee siellä täällä, niin silloin sen voi ohittaa.

Minä olen myös erään vanhan papan ystävä tosin ei sekoile eikä ole höyrähtänyt.

• hämmästelen_kummastelen

Missäs on hemaiseva pikkupimu ja alfa, häipyivät samaan aikaan?

• Kyllä olette uteliaita ja kuvittelette kaikkea.. Mitä jos antaisitte olla rauhassa?

Kyllä olette uteliaita ja kuvittelette kaikkea.. Mitä jos antaisitte olla rauhassa?

Nii..ei aikuiset ihmiset ole tänne tilitysvelvollisia.

• näsäviisastelija
        tinttu-liina kirjoitti:

Nii..ei aikuiset ihmiset ole tänne tilitysvelvollisia.

Lapsetko sitten ovat?:D

• näsäviisastelija kirjoitti:

Lapsetko sitten ovat?:D

Menes niistämään nokkas..

• Et sä oo ainoo. Mä oon duunis et kai mä oon hereil... ;)

• Minä nousin jo klo. 8. Olen kotihommia puuhaillut ja Iltapäivällä haen siskoni asemalta, on tulossa meille käymään.😊

Minä nousin jo klo. 8. Olen kotihommia puuhaillut ja Iltapäivällä haen siskoni asemalta, on tulossa meille käymään.😊

Ai ku kiva juttu :) Mä joudun muutes luopumaan aina pedistäin ku systerit tulee kyläileen...

• artagnan kirjoitti:

Ai ku kiva juttu :) Mä joudun muutes luopumaan aina pedistäin ku systerit tulee kyläileen...

Meillä olkkarin sohvasta saa ison vuoteen, siskon mukaan siinä on mukava nukkua.😊

Meillä olkkarin sohvasta saa ison vuoteen, siskon mukaan siinä on mukava nukkua.😊

No mäki oon koittanut saada systerei punkkaamaan sohval. Viimeks he sit otti ja häipyi kokonaan ku olivat löytäneet mageemman yösijan oikeen poreammeen kaa. Mä sanoin sit vaan et hellurei ja painelin omaan petiin... :)

• Kieltämättä alkaa kyllä nämä kirjoittelut täällä vähentymään..siis jos vertaa miten aiemmin ketjut kasvoi tosi pitkäksi. Ehkä ihmisillä ei enää ole aikaa/halua..:]
      Me jotku sinnikkäät täällä vielä pyristellään. Ollaan ku täi tervassa, kunnes keksitään itekki jotain muuta kiinnostavaa :))

• rekkaamaton

Yksi nuorisorekattu on vaikeasti sairas, täällä kirjoittelut ovat siksi heidän osaltaan vähentyneet. Ollut tiedossa jo kauan, yksilöimään en ala.

• rekkaamaton kirjoitti:

Yksi nuorisorekattu on vaikeasti sairas, täällä kirjoittelut ovat siksi heidän osaltaan vähentyneet. Ollut tiedossa jo kauan, yksilöimään en ala.

No en mä ole kyllä Butsin ja Artsin kirjottelusta kyllä huomannu, että heidän kaveriporukassaan olis noin vakavia murheita..:( Meinaan siis, että kai se vaikuttais kirjotteluun kamalat huolet. Mulla ainaki se vaikuttaa ihan kamalasti. En saa silloin riviäkään tulemaan..:[

• selittäisi_paljon
        tinttu-liina kirjoitti:

No en mä ole kyllä Butsin ja Artsin kirjottelusta kyllä huomannu, että heidän kaveriporukassaan olis noin vakavia murheita..:( Meinaan siis, että kai se vaikuttais kirjotteluun kamalat huolet. Mulla ainaki se vaikuttaa ihan kamalasti. En saa silloin riviäkään tulemaan..:[

Huomaa vähentyneen kirjoittelun ja tiettyjen nikkien poissaolot.

• selittäisi_paljon kirjoitti:

Huomaa vähentyneen kirjoittelun ja tiettyjen nikkien poissaolot.

Nii..mut on kadonnu myös tonttu ja eipä ole syksyisiä mietteitäkää enää kirjotellu...

• ei_kadonnut
        tinttu-liina kirjoitti:

Nii..mut on kadonnu myös tonttu ja eipä ole syksyisiä mietteitäkää enää kirjotellu...

Se valitti vasta s-postin toimimattomuutta.

• Sokeareettakinäkee
        ei_kadonnut kirjoitti:

Se valitti vasta s-postin toimimattomuutta.

Turkoosipimulle ilmoitti ettei pääse yhteyteen. Näemmä yhteydet taas toimivat kun hiljaisuutta pitävät.

Harmittaa kun Tonttu ei täällä juuri käy.. Ja noihin parisuhde huhuihin en oikein usko, Tonttuhan aikoinaan taisi kertoa että on naimisissa ja perhe?

• yleisellä_tasolla_tämä
        Kittie-chihu-81 kirjoitti:

Harmittaa kun Tonttu ei täällä juuri käy.. Ja noihin parisuhde huhuihin en oikein usko, Tonttuhan aikoinaan taisi kertoa että on naimisissa ja perhe?

Ukkomieskin on vietävissä jos tuollainen hedelmällisessä iässä oleva kaunotar ryhtyy piirittämään ja tosissaan painamaan päälle.

• yleisellä_tasolla_tämä kirjoitti:

Ukkomieskin on vietävissä jos tuollainen hedelmällisessä iässä oleva kaunotar ryhtyy piirittämään ja tosissaan painamaan päälle.

Minusta on ihan turha alkaa kuvittelemaan ja arvuuttelemaan tuollaista, kun ei todisteita ole. Ja sitäpaitsi, jos kyseessä olevat henkilöt eivät halua puhua elämästään täällä, tulisi heidät jättää rauhaan. Kannattaa keskittyä omaan elämäänsä.

• huolenaihe

Miksi valittaa moista, kun kenenkään elämästä ei tiedä.

• huolenaihe kirjoitti:

Miksi valittaa moista, kun kenenkään elämästä ei tiedä.

Tuo ylempänä oleva kirjoitus ei ollut valitus, vaan ihan toteamus. Kenenkään ei ole pakko tänne tulla. Ei minun, ei sinun eikä kenenkään muunkaan!

• Aivan! En minäkään ketään tänne pakota, kunhan vain kaipaan palstaystävää/ystäviä...

No eikös teillä ollut jonkinmoista yhteydenpitoa kun meikä sai sellaisen käsityksen aikoinaan? Kysykää sälliltä että missä hitossa se on.. :-O

Meitsikään ei tajua mistä on kysymys ellei Artsin tippuri ole tullut sitten yleiseen tietoon.. :-D

Meitsikään ei tajua mistä on kysymys ellei Artsin tippuri ole tullut sitten yleiseen tietoon.. :-D

Pakko on sällin itseään peukuttaa kun tuli kerrankin näin hyvin sanottua.. :-D

• Kauniilla_myös_älyä
        butch-cassidy kirjoitti:

No eikös teillä ollut jonkinmoista yhteydenpitoa kun meikä sai sellaisen käsityksen aikoinaan? Kysykää sälliltä että missä hitossa se on.. :-O

Turkoosipimu ainoa joka ei hämmästele alfan poissaoloa, joten kysäseppä sieltä suunnasta tietoa. Jätkiä on näemmä vedätetty oikein pahemman kerran.

• Kittie-chihu-81
        Kauniilla_myös_älyä kirjoitti:

Turkoosipimu ainoa joka ei hämmästele alfan poissaoloa, joten kysäseppä sieltä suunnasta tietoa. Jätkiä on näemmä vedätetty oikein pahemman kerran.

Ja me muut palstan naisrt ollaan rupikonnia..😐

Minulla ei ole täällä sähköpostia käytössä, ja Tonttua en tunne palstan ulkopuolella..

• naulan_kantaan
        Kauniilla_myös_älyä kirjoitti:

Olisipa potku jätkäporukan munille kun kilvan ovat kaunokaistaan piirittäneet, että mielenkiinnon kohde halajaa papparaista. Panisi vituttamaan.

• naulan_kantaan kirjoitti:

Olisipa potku jätkäporukan munille kun kilvan ovat kaunokaistaan piirittäneet, että mielenkiinnon kohde halajaa papparaista. Panisi vituttamaan.

Olen ymmärtänyt että nuoret ovat tunteneet toisensa lapsuudesta asti, joten teidän on turha jauhaa noita kuvitelmia.. Keskittykää omaan elämäännne!

Olen ymmärtänyt että nuoret ovat tunteneet toisensa lapsuudesta asti, joten teidän on turha jauhaa noita kuvitelmia.. Keskittykää omaan elämäännne!

Jepulista vaan :-) Oikein olet Chihuseni ymmärtänyt. Tänä vuonna ollaan tunnettu toisemme 17 vuoden ajan. Meikä neuvoisi jättämään omaan arvoonsa tuollaisen perättömän paskanjauhannan joka varsinaisesti ei erityisemmin häiritsekään kun jollain lailla aika on saatava itse kunkin kulumaan.. :-)

Jepulista vaan :-) Oikein olet Chihuseni ymmärtänyt. Tänä vuonna ollaan tunnettu toisemme 17 vuoden ajan. Meikä neuvoisi jättämään omaan arvoonsa tuollaisen perättömän paskanjauhannan joka varsinaisesti ei erityisemmin häiritsekään kun jollain lailla aika on saatava itse kunkin kulumaan.. :-)

No hyvä että Muistan oikein.😊 Joo, ei pitäisi välittää.. Ihmetyttää vaan onko monen elämä niin tylsä, että pitää kuvitella muista kaikenlaista?

• Oli niin tai näin. Jokaisella on aina omat syyt miksei täällä aina käy. Onneksi tämä ei ole mikään pakollinen vaan sellainen joka on vapaata .

Aivan! En minäkään ketään tänne pakota, kunhan vain kaipaan palstaystävää/ystäviä...

Halit...

• VolvoMies1

Ole huoletta Volvo mies suojelee sinua vahvasti! koska voisimme yhdessä lähteä pizalle? laitappas kommausta tälle palstalle vaikkapa heti:)

• Hattutätisi

Voisi olettaa, että aloittaja on noin 7-vuotias, jos hänen yönsä on alkanut jo iltakymmenen maissa. Hänellä saattaa olla myös puolukka siellä jossain. Muilla ei edes herneitä nenussa.

• sydänriipaisu

Tulin tänne piristämään tunnelmaa hyvässä uskossa mutta ette taida tykätä minusta.

• kivatus_jutskatus

Putkahti tässä mieleen semmonenki seikka nytkö viikko on kulunu ja nuilla saman ikäsillä Kokkolan luetuimpien top-listan kolmikolla 43-44 kommentia ja keskusteltuamme viikon tällä palstalla niitä näitä toista sataa kommenttia, niin olisko meillä silti ainakis viitisenkymmentä lukijaa kertyny loppumetreillä mitä veikkaatte?

• Et ole ainut . Minäkin valvon joskus. NY pääsin pitkästä aikaa Suomi sivulle ja paljon on tapahtunut tällä aikaa kun en ole tänne pääsyt.

• unimasters

Kun ihminen valvoo,varsin herkkä ihminen niin sen päähän voi juolahtaa vaikkapa millaisia ajatuksia ties mistä asioista.Mutta siihenkin saa apua nimittäin unilääkettä vaikkapa ea polikliniklinikalta:) sitten voi taas nukkua yön ihan niinkuin rauhassa ja herätä seuraavaan pirtsakkaan aamuun:)

• unimasters kirjoitti:

Kun ihminen valvoo,varsin herkkä ihminen niin sen päähän voi juolahtaa vaikkapa millaisia ajatuksia ties mistä asioista.Mutta siihenkin saa apua nimittäin unilääkettä vaikkapa ea polikliniklinikalta:) sitten voi taas nukkua yön ihan niinkuin rauhassa ja herätä seuraavaan pirtsakkaan aamuun:)

Kaikki eivät välttämättä halua käyttää lääkkeitä?

• Jep. Samaa mieltä että kaikki ei halua käyttää uni lääkettä. Minä olen joskus yökukkuja ja minusta on Ihanaa kun on täysin hiljaista ja vain pikkuinen on minun seurassa... Sekin kaipaa huomiota ja on kivaa katsoa kun ilta pimenee ja tulee yö kuinka se herää ja kaipaa minun huomiota... Ja haluaa hellyttä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      113
      1828
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      151
      1287
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      55
      1277
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      49
      992
    5. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      126
      952
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      896
    7. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      824
    8. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      36
      807
    9. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      62
      792
    10. Kuinka nättinä

Sitä pitää olla että huomataan 🙃
      Ikävä
      56
      771
    Aihe