Tiedän, että tässä viestissä ei ole ymmärrettävää, mutta toivon silti vastauksia.
Jos minulla on tavallaan selvännäkijä kyky, en tiedä, olenko tulossa hulluksi vai ei. Se ei silti tarkoita, onko minulla mielenterveysongelmia, koska minulla ei ole. Minua alkoi suututtaa siksi, koska joka kerta, kun luen joskus sanomalehteä, päähän tulee mieleen julkkiksen nimeä ja kun katson tekstiä, se kyseinen sana tulee juuri täsmälleen oikein niin kuin pitikin. Myös elokuvassa päähenkilön etunimi tuli esiin etukäteen ennen tutustumista. Tämä tapahtui jo yli kymmenes kerta. Ennusteessa se on minulle paljon haittaa kuin hyötyä, koska voin joutua hankaluuksia ihmisten kanssa. Mieluummin ottaisin telepatian kuin selvännäkijän kyvyn.
Hyötyä vai haittaa?
1
108
Vastaukset
- PalavaPensas
Jeesuksen nimessä julistan kaikkien henkivaltojen yli ja edessä täyttä vapautta ja vapautumista uskonnollisuuden siteistä, järjenpäätelmistä, isien perinnäissäännöistä, mielenlinnakkeista, synneistä, kaikista sairauden valloista, kuoleman valloista -> uudestisyntymisiin Jeesuskessa ja Pyhässä Hengessä :-> täyttymään ilolla, riemulla ja Pyhän Hengen voimalla.
Jeesusken veren kautta, uskon kautta ja kun näin on julistus annettu siitä seuraa loogisesti se mitä Jumala haluaa juuri sinun kohdallasi tehdä joka juuri luit tämän.
Hab. 2:2
Ja Herra vastasi minulle ja sanoi: "Kirjoita näky ja piirrä selvästi tauluihin, niin että sen voi juostessa lukea".
Tämä näky ja nämä kirjoittamani sanat painukoot niin syvälle sinun henkeesi ja sieluusi että ne eivät koskaan sieltä liukene pois vaikka kuinka yrittäisit vastustella.
Ja sitten ei muuta kuin uskovien kasteelle.
Näin se homma toimii.
Mars, mars kasteelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1082264- 841975
- 531566
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai501506- 1531476
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481384Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1441314Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261156- 1111128
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket251084