eivät hyväksy minua :)
kaikki ihmiset
9
224
Vastaukset
- näinonnäppylät
Ei kaikkien edes tarvitse hyväksyäkkään sinua, ajattele niin ja sitä paitsi, ei kaikki ihmiset ikinä hyväksy kaikkia, niin se vaan on. Tärkeintä on, että itse hyväksyt itsesi juuri sellaisenaan ja läheiset hyväksyvät ihan varmasti sinua sellaisenaan kuin olet, aitona omana itsenään. Minä olen ajat sitten jo lopettanut "hyväksynnän hakua", se on niin turhaa touhua :D Kun aina on niitä ihmisiä, ketkä ei hyväksy ketään. Ja minun puolestani saa ollakin, ei kiinnosta :D Olkoot hyväksymättä tai ihan mitä tahansa. Se on vähän sama asia, kun alkaisi odottamaan, että kaikki persut hyväksyisi kaikkia, yhtä mahroton tilanne. Suvaitsevaisuus on taitolaji :)
- yleinen_ihminen
saisko sulta pillua ja hyväksyntää kun vaikutat niin kivalta :)
- arvostaminens
Ei mukavaa, kun ei hyväksytä sellaisena kun on! Jokainen on omanlaisensa ja hyvä niin.
- jotainjärkiperäistä
Mitä ne sitten on tehnyt tai mihin sekaantunut. Tiedän että ensin sekaannutaan ja sitten pienet mielet kiukuttelee.
Se on hyvä syy olla vielä luuopumatta.- jotainjärkiperäistä
Se on niin merkillepantavaa ettei mitään rajaa. Ei tiedä oisiko surullinen vai iloinen.
Jotain niin helvetin pikumaista.
Eli meinaan lähinnä sitä että ensin sekaannutaan ja sitten katkastaan joidenkin pinisieluisten kanssa välit kun ollaan niin helvetin loukkaantuneita asioista mistä itse välttämättä edes tiedä.
Eiköhän S tiedä. Saansitten minäkin varmuuden.
- Niinseonnatural
Ei minuakaan, enkä minäkään kaikkia.
Ei mua haittaa ainakaan, mutta en minäkään hyväksy kaikkia. Niin se vaan on ettei kaikkien kemiat kohtaa, ne vaan sillä "päivää/moi" tasolla.
- Näintäällä
Mikä tarve on saada kaikilta hyväksyntä. En itse välitä Partinen pätkää, riittää että ne lähimmät hyväksyy.
- KyImis_
Kaikki ihmiset, jotka hyväksyy minut ovat hyväksyneet minut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site515876Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers714595Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto464362SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun564141SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt913735Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä
Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään623283SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het502453Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352349Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat422089En uskalla ees ajatella muru
Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha131219