Bjarne Kallis ,Sipilä ,Ahola.

bjarnekallis

Kokkolassa asuva kansanedustaja / entinen Bjarne Kallis on nyt antanut kansalle oikein huonon kuvan itsestään ja hänen toimitavoistaan joka nyt tuli julkisuuteen Speys Oy,n kautta.Bjarne kallis on ollut mielestäni hyvä Kokkolalainen kansan edustaja ,mutta nyt kyllä tämä hyvyys on mennen talven lumia.Nyt kuin Bjarne Kalliksesta kirjoitetaan tämmöistä että hän on mukana Sipilän ja Ahola Transportin Speys Oy,n kyytikeskuksessa niin voisi todeta että nyt meni kyllä Bjarne Kalliksen maine lopullisesti. Voisi kysyä että miksi Bjarne Kallis edes viitsii mennä tuommoiseen mukaan ,kuin on elämän taival ollut aika hyvällä malilla.No nyt kuin kaikki pitäisi olla eläke päivillä hyvin niin olikos nyt kumminkin pakko yrittää vielä saada lisää tienistiä.
Nyt on kyllä niin mitä olen kuullut ,että Kokkolalaiset ja myös koko Suomen kansa pitää Bjarne Kallista epäluotettavalta siinä mielessä että hänen uskottavuutensa poliitikkona on mennyt.
Suomen kansa ei voi hyväksyä tämmöistä.
Sitten on tullut myös ilmi että Bjarne Kallis on myös mukana rakennuslupien myöntämisessä / toteutumisessa niin että ensin esitellään rakennus suunitelma ja kuin se on hyväksytty niin sittä
ei sen jälkeen välitetä mitään vaan rakennetaan ihan miten parhaaksi katsotaan.
Ja sitten vähän Sipilästä ja Ahola Transportista. Nämä kaksi ovat kansan mielestä semmoisia että he viis välittävät ihmisistä.Speys Oy kyytikeskus ei ole toiminut niin kuin oli luvattu,ja sen kaikki ovat saaneet lukea mediasta. No nyt jos ei muutosta tule niin sekä Bjarne , Sipilä ,ja Ahola Transportin omistajat / sukulaiset saavat maistaa omaa lääkettään kuin heidän aikansa tulee että he itse ovat vanhuuksia ja ehkäpä vielä rullatuolissa ja haluaisivat asua kotonaan.
Ehdotan että jos tämä kyytikeskus Speys Oy saa jatkaa ,niin jatkakoon niin kauan kuin itse Bjarne Kallis / Sipilä / Hans ,Lars ,Nils ,Rolf Ahola ovat itse Kyytikeskuksen tarpeessa. Näin he saavat sitä mitä he ovat itse halunet ja toivottavasti he nauttivat palvelusta.

Kiitos että luitte tämän.

9

323

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä se on niin että raha ratkaisee. Sipilät, Aholat ja Kallikset ovat päätöksissään huolissaan vain siitä miten saavat omat taskunsa täyttymään rahoilla. Mikään muu ei ole vuosien mittaan näyttänyt olevan heille tärkeämpää.

    • sinullebjarne

      Juuri näin .Bjarne ja Sipilä Aholat niin niille ei riitä sitten mikään.No kuin ja jos syöpä iskee niin sitä ei rahalla saa pois.Sääliksi käy kyllä Bjarne kallista sentakia ETTÄ EI hänellä oikeastaan olisi rahan tarvetta ,mutta ehkä nyt on mennyt maine ja se on kyllä Bjarne Kallikselle kovempi paukku kuin raha. Että hyvää jatkoa elämän loppupuolella Bjarne Kallis.Sitten kuin olet Liibekissä niin ei sinun rahoilla ole mitään merkitystä.Olis sinunkin kannattanut ajatella sitä ennen kuin olet siellä.
      Toivon kumminkin että sinulla on paljon hyviä vuosia vielä jäljellä,ja ota opiksesi tästä.

    • Todentäänestäjä

      Roistoja kaikki edellä mainitut tähän listaan saa takinkääntö soinin ja kotkannaama bernerin niin on koko kopla kasassa

    • 0---------

      Onko kaikilla Rekisteröidyt Yritykset Virossa .

      Ainakin osa miehistä on tehnyt töitä seitsemällä eurolla tunti , 7 euroa.

      Isänmaallista .

    • mollistasaatöitä

      molli

    • frfrfrg

      Olipa pitkä aloitus, kuuden vastauksesi kanssa. Sekavaa pöpinää. On sullakin murheet. Onko ne tyhjentäneet sun taskut vai? Vai häirinneet sun elämää? Soita poliisille.

      • palsta-vahti

        Joo pitkä mutta sisälsi paljon totuuksia.
        Soita lääkärille ja mene hoitoon niin murheesi vähenevät


      • Zipilä

        Tää ahola transport on varmasti ihan hyvä yhtiö sijoittaa kun oma pääministerimmekin on siihen erään yrityksensä kautta rahaa lyönyt.Ei sipilä tyhmä ole,tosin taitaa "uskonveljeys" velvoittaa?


    • Kyvytöntä

      Mitäs nämä kokkolalaiset kansanedustajat ovat saaneet aikaiseksi.Ei yhtään mitään.Muualla Suomessa esimerkiksi tiestö on kunnossa,täällä 8 tie rapistuu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      75
      2310
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1791
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      167
      1670
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1402
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1398
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1281
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      138
      1148
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1083
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      76
      1072
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      958
    Aihe