Dubai tammikuussa

Dubailove

Hei, kaipailisin kokemuksia Dubain säästä tammikuussa. Lomamme päätarkoituksena olisi lähinnä auringonotto, joten Dubaissa tammikuussa olleet kertokaa minkälaiset ilmat ovat teitä suosineet?
Netistä löytyy ristiriitaista tietoa lämpötiloista, toiset sanovat että on kylmä ja toiset kehuvat juuri sopivaksi. Viimeksi olimme Dubaissa huhtikuussa ja silloin oli jo liiankin kuuma.
Tiedostan että säät voivat vuosittain vaihdella ja niihin ei voi vaikuttaa, mutta silti haluaisin kuulla kokemuksia :-)

7

1734

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iabud

Voiko Dubaissa naisturistit liikkua turvallisesti yksinään?

• Dubai3x

Säät ovat vaihtelevia, todellakin. Enimmäkseen lämmintä ja pilvistä, 16-20 astetta. Aurinkoisiakin päiviä ja yksi tai kaksi sadepäivääkin saattaa mahtua viikkoon. Mutta ennenkaikkea ei lunta eikä pakkasta! :)

• Burdubai2018

Olimme viime tammikuussa ja aamut olivat sumuisia mutta päivällä paistoi aurinko suurimmaksi osaksi päivää . Lämmintä oli yli 20 astetta. Pari puolipilvistä päivää jolloin kiersimme nähtävyyksiä.Hotellin altaalla oli hyvä ottaa aurinkoa ja kun hotellilla oli vielä oma ranta niin mikäpä ollessa. Jos aurinkoa lähtee ottamaan niin kannattaa valita hotelli jossa oma ranta. Olimme Sharjahissa ja nyt lähdemme Uudeksi Vuodeksi Bur Dubain puolelle kaupunkilomalle.

• Sulita

Kolmena vuonna tammikuussa päivisin tarkeni lyhythiaisella paidalla, mutta auringon laskettua neule tarpeen. Aurinko on päivisin hellinyt.

• Eiikinädubaihin
      • Taatusti_taas_dubaihin

No tuo on vain osatotuus asiasta...

• Make1200dubai

Mikä hintataso on nykyisin Dubaissa? Perus ravintolassa sapuska ja hotellissa (pub) esim iso olut tai lasi viiniä. Nyt viimeiset 9v jääneet väliin ja muistissa on vain halvat hinnat. Ovat kuulemma nouseet aika lailla. Oltu n 10 -kertaa Dubaissa, mutta nyt viime vuodet talvisin Espanjassa ja Thaimaassa.
      Lähtö tammikuun -18 lopussa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      94
      1855
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      86
      1313
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1027
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      117
      986
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      863
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      781
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      772
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      731
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe