Keskiviikon Maaseudussa oli otsikko, missä todettiin, että halpa rehuviljan hinta on estänyt sikatilat konkurssiaallolta. Kohta ollaan samassa pisteessä kuin Ruotsi, missä on sianlihan omavaraisuusaste enää 50%
Saa siinä taas Lerppa satuilla tänne kuinka kannattavaa Hänen keksitty sikatalous onkaan.
Sikatalous vetelee viimeisiään
12
277
Vastaukset
- SeiKaikku
Kannattaisi ottaa Kai Seikku uudestaan johtamaan HK,ta. Lähtisi heti sianlihan hinta nousuun. Aivan mahtava johtaja. Sai 900 000 euroa erorahojakin.
- Siaton10v
Sori vaan ei lähtenyt viime kerrallakaan mihinkään nousuun.Sikatalous on ollut vapaassa pudotuksessa koko eu ajan
- viljelijä.satakunnasta
Eihän Seikulla ollut edes alkeita johtaa HK,ta. Mies on tyhmä kuin vasemman jalan saapas.
- TUETPOIS
viljelijä.satakunnasta kirjoitti:
Eihän Seikulla ollut edes alkeita johtaa HK,ta. Mies on tyhmä kuin vasemman jalan saapas.
SINUNLAISELLA HENKILÖLLÄ OLISI TARVETTA VALIOSSA
- Siaton10v
Mikä mättää?Oikeassahan hää oli.
- sika-liisaMinisteriksi
tulvis taas ovista ja ikkunoista RAHAAAAAAAA....
- Lerppaa
Mulle tullee rahhaa haa haa haa... Olen Lerppa ja rahamies.
- KuinkasMonta
Monenko uuden sikalan rakentaminen tai vanhan mittava laajennus on suomessa aloitettu nyt kuluvana vuonna?
- Velkaatulee
Aika vähän niitä uusia sikaloita enää tehdään. Huittisissa oli kyllä yksi laajennus syksyllä. Mutta sananlasku meneekin, että ; Hullu mies Huittisista.
- gallee
Niitä tehdään. Kato kun kepu sulkee yhden pöiväkodin Espoossa, niin siitähän saadan äijille rahaa sikalaan. Sipilän mielestä tukijusseilla on ilon ja lämmön aika, l6han aika niin ku sanotaan.
- Jfjfjfjffkkfkk
Suomesta on tulossa muslimivaltio ja sellaisessa aikatalous ei ole kovin huudossa..
- Aapollahommahanskassa
Maajussille morsian ohjelmassa Aapolla on mielettömät sikalat. Sikataloudessa vaaditaan nykyisin taloudellista osaamista. Aapo osaa ja muutenkin puheet sikatalouden kannattamattomuudesta on propagandaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774672- 1801987
- 1321702
- 1481275
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161181- 351066
- 78963
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78892- 4868