2015 eli uusimman mallin clioissa ja muissa relluissa enää tai vielä ilmennyt käyntihäiriöitä vai oisko ne jo laadukkaampia "SÄHKÖ"teknisesti? Olkaakin rehellisiä eikä mitään koiranleuka vastauksia vaan rehellisiä vastauksia koska tiedän että ainakin 2kopan ja jopa jossain 3kopan meganessakin vielä olisi ollut sitä vikaa että kun starttaa niin auto käynnistyy mutta sammuu samantien eli tyhjäkäynti ei toimi. Nimittäin kun autoon jos laittaa ison summan rahaa niin jos tuollainen vika tulee joka on vaikea paikallistaa niin voi olla että huumorimiestäkin hymyilyttää aavistus vähemmän. Mulla nimittäin oli kerran 1 kopan facelift 02vm megane ja siihen tuli tuo vika enkä koskaan onnistunut korjaamaan sitä. Täälläkin yritin kysyä neuvoa ja sanoin mitä oli tehty ja kun melkein kaikki oli tehty niin mua ei uskottu kun sanoin ettei edelleenkään toimi.
Onko vielä
lastentauteja
1
149
Vastaukset
- rällyrellu
Relluis käytetään nissan tekniikkaa, enempi nykyvään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2847888Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1714158Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1582419Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy272123Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17732026- 471590
- 481547
Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s71456Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3421274- 1631200