Olisiko H:Linnassa saunaseuraa 5-kymppiselle, mieluummin vanhemmista. Pesut molemmin puolin.
Saunaseuraa
41
5289
Vastaukset
Oletkos saanut jo saunaseuraa? Laita numeros olen kiinnostunut.
No, en oo saanut seuraa. Mutta en voi laittaa numeroani. Sorry. Sinun numero ?? niin otan yhteyt.
- Kiimallinen
Kiinnostusta olisi myös hiukka alle 50v 176/69/16 vers kaverilla...
- Saunatonttu
No, joko olet saanut seuraa?? Haluaisin itsekin saunaseuraa H:linnasta. Olen 48 v. ja sopusuhtainen. Oisko joku halukas? 50 v
- Himosaunoja
Saunaseuraa vailla, olen 45 v. ja tarjoudun seuraksi. Pesut ym. onnistuu, toivottavasti molemminpuolin. Laita numeroo tuleen niin otan yht.
- poju22
täällä olisi 22v 185/95/15 poju vailla vanhempaa ukm saunaseuraa Tampereella, hoidan selänpesut ja kenties muutakin, [email protected]
- AVii
Hej..kirjoita mulle [email protected] olen 62v. Yst. terv. A.V.
- Nylonmen
Olis kiva käydä kunnon saunassa ja pesulla!
- karolahti18
Tässä on myös 47v siisti mies helsingissä. [email protected]
- wiliwiki
[email protected] . On mailini. Olen 63v, haluaisin tutustua. Kirjoita ajatuksiasi. Terveisin Hanski.
- Anonyymi
Kikkelillä ei vihdota.
- Anonyymi
Uusi seksiteatteri avautuu Suomeen! Kutsumme kaikki. Ilmoittautuminen ryhmäämme täällä 👉 https://www.aktiivinenvaimo.site/H/D8r3V7
- Anonyymi
Oletteko ajatelleet niitä puulämmitteisiä saunojanne kuinka paljon ne saastuttaa ilma kehää , ettekö voisi jättää sitä saunan lämmitystä väliin ja yksinkertaisesti vaan yhtyä toisiinne sillä saahan sitä lähemmän tuttavuuden paremmin ja nopeammin aikaiseksi tunkeutumalla toisen suoleen kuin että ensin istua tuntitolkulla kuumassa ja cvielä puulämmitteisessä saunassa jonka lämmityksessä pääsee ilmakehään otsonikerrosta ohentavia pien hiukkasia HÄVETKÄÄ jos ette ilman saunan lämmitystä saavuta eroottisesti kiihottavaa alkulatausta .
- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 https://www.aktiivinenvaimo.site/H/F3w3F9
- Anonyymi
Saunaseuraa H:linnasta yli 60 v. miehet haloo
- Anonyymi
Kiinnostaa olen hyvän matkan päässä. Ukm 67
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostaa olen hyvän matkan päässä. Ukm 67
Sulla sauna ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla sauna ?
On kyllä. Haluatko luokseni saunaan. Ukm 67
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, mahdollisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, mahdollisesti.
Koska vois tulla ja mihin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, koska vois tulla ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, koska vois tulla ?
Kerrotko vähän itsestäsi. Minkä ikäinen olet, oletko ukm, kokosi, liikutko autolla ja mistä tykkäät saunomisen lisäksi. Ukm 67v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, koska vois tulla ?
Viestit kertoo oot ala ikäinen nulikka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrotko vähän itsestäsi. Minkä ikäinen olet, oletko ukm, kokosi, liikutko autolla ja mistä tykkäät saunomisen lisäksi. Ukm 67v
Luonnossa liikkuminen on ihanaa. Olen 50 kymppinen ukm. 177/82. Omistan auton. UKM67 tossa sulle aluks.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luonnossa liikkuminen on ihanaa. Olen 50 kymppinen ukm. 177/82. Omistan auton. UKM67 tossa sulle aluks.
Kevät ja kesä lähestyy olis kiva liikkuu luonnossa yhdes, nauttia toisistaan metsässä ilman häiriö tekijöitä. Ukm 67v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kevät ja kesä lähestyy olis kiva liikkuu luonnossa yhdes, nauttia toisistaan metsässä ilman häiriö tekijöitä. Ukm 67v
Wau, olis tosi kivaa.............
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wau, olis tosi kivaa.............
Vakkarin kansssa olis kiihottavaa käydä motarin levähdys alueella, imeä voisin rauhassa kun yksi tai useampi runkkari tulisi katsoo viereen. Ukm 67
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisitko tänään tavata levähdys alueella illemmalla esim.klo. 17- 18. Tampereen suuntaan ainaskin valaistus oli pimeänä viikko sitten joten autosssa hyvä nauttia. Ukm 67
Luontoon kun pääsiskin keväällä/kesällä, vaikka useampikin mies runkkaamassa, imemässä...
Kik Ukm.Hml- Anonyymi
Kyllähän motarin levarilla metsässä halukkaita löytyy.
Tampereelle päin metsikkö rauhallisempi olen kerran imennyt kun pari miestä tuli viereen runkkaa, toiselta kun sperma purkautui nappasin kalun suuhuni sain niellä lopun lastin... ukm 67 Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän motarin levarilla metsässä halukkaita löytyy.
Tampereelle päin metsikkö rauhallisempi olen kerran imennyt kun pari miestä tuli viereen runkkaa, toiselta kun sperma purkautui nappasin kalun suuhuni sain niellä lopun lastin... ukm 67Mielummin sitä privaatimpaa touhua kuin ihan kolhoosihommia tienvieressä...
- Anonyymi
Vois olla ihanaa, t. enempi btm ukm 66v rmk
- Anonyymi
Onko sulla paikka? Ukm 60v
- Anonyymi
Ukm 67 koska voisit tulla levarille, siis Tampereen suuntaan?
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 http://arara-ik.com/H/C3v3A4
Ketjusta on poistettu 50 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä4243647Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944543180- 1301796
- 631769
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1071559- 611108
Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s261102En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä321042Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39985SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul186960