Olisiko H:Linnassa saunaseuraa 5-kymppiselle, mieluummin vanhemmista. Pesut molemmin puolin.
Saunaseuraa
41
5911
Vastaukset
- Oletkos saanut jo saunaseuraa? Laita numeros olen kiinnostunut. - No, en oo saanut seuraa. Mutta en voi laittaa numeroani. Sorry. Sinun numero ?? niin otan yhteyt. 

- KiimallinenKiinnostusta olisi myös hiukka alle 50v 176/69/16 vers kaverilla... 
- SaunatonttuNo, joko olet saanut seuraa?? Haluaisin itsekin saunaseuraa H:linnasta. Olen 48 v. ja sopusuhtainen. Oisko joku halukas? 50 v 
- HimosaunojaSaunaseuraa vailla, olen 45 v. ja tarjoudun seuraksi. Pesut ym. onnistuu, toivottavasti molemminpuolin. Laita numeroo tuleen niin otan yht. 
- poju22täällä olisi 22v 185/95/15 poju vailla vanhempaa ukm saunaseuraa Tampereella, hoidan selänpesut ja kenties muutakin, [email protected] 
- AViiHej..kirjoita mulle [email protected] olen 62v. Yst. terv. A.V. - NylonmenOlis kiva käydä kunnon saunassa ja pesulla! 

- karolahti18Tässä on myös 47v siisti mies helsingissä. [email protected] 
- wiliwiki[email protected] . On mailini. Olen 63v, haluaisin tutustua. Kirjoita ajatuksiasi. Terveisin Hanski. 
- AnonyymiKikkelillä ei vihdota. 
- AnonyymiUusi seksiteatteri avautuu Suomeen! Kutsumme kaikki. Ilmoittautuminen ryhmäämme täällä 👉 https://www.aktiivinenvaimo.site/H/D8r3V7 
- AnonyymiOletteko ajatelleet niitä puulämmitteisiä saunojanne kuinka paljon ne saastuttaa ilma kehää , ettekö voisi jättää sitä saunan lämmitystä väliin ja yksinkertaisesti vaan yhtyä toisiinne sillä saahan sitä lähemmän tuttavuuden paremmin ja nopeammin aikaiseksi tunkeutumalla toisen suoleen kuin että ensin istua tuntitolkulla kuumassa ja cvielä puulämmitteisessä saunassa jonka lämmityksessä pääsee ilmakehään otsonikerrosta ohentavia pien hiukkasia HÄVETKÄÄ jos ette ilman saunan lämmitystä saavuta eroottisesti kiihottavaa alkulatausta . 
- AnonyymiTäältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 https://www.aktiivinenvaimo.site/H/F3w3F9 
- AnonyymiSaunaseuraa H:linnasta yli 60 v. miehet haloo - AnonyymiKiinnostaa olen hyvän matkan päässä. Ukm 67 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Kiinnostaa olen hyvän matkan päässä. Ukm 67 Sulla sauna ? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Sulla sauna ? On kyllä. Haluatko luokseni saunaan. Ukm 67 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:On kyllä. Haluatko luokseni saunaan. Ukm 67 Joo, mahdollisesti. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Joo, mahdollisesti. Koska vois tulla ja mihin? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:On kyllä. Haluatko luokseni saunaan. Ukm 67 No, koska vois tulla ? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:No, koska vois tulla ? Kerrotko vähän itsestäsi. Minkä ikäinen olet, oletko ukm, kokosi, liikutko autolla ja mistä tykkäät saunomisen lisäksi. Ukm 67v 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:No, koska vois tulla ? Viestit kertoo oot ala ikäinen nulikka. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Kerrotko vähän itsestäsi. Minkä ikäinen olet, oletko ukm, kokosi, liikutko autolla ja mistä tykkäät saunomisen lisäksi. Ukm 67v Luonnossa liikkuminen on ihanaa. Olen 50 kymppinen ukm. 177/82. Omistan auton. UKM67 tossa sulle aluks. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Luonnossa liikkuminen on ihanaa. Olen 50 kymppinen ukm. 177/82. Omistan auton. UKM67 tossa sulle aluks. Kevät ja kesä lähestyy olis kiva liikkuu luonnossa yhdes, nauttia toisistaan metsässä ilman häiriö tekijöitä. Ukm 67v 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Kevät ja kesä lähestyy olis kiva liikkuu luonnossa yhdes, nauttia toisistaan metsässä ilman häiriö tekijöitä. Ukm 67v Wau, olis tosi kivaa............. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Wau, olis tosi kivaa............. Vakkarin kansssa olis kiihottavaa käydä motarin levähdys alueella, imeä voisin rauhassa kun yksi tai useampi runkkari tulisi katsoo viereen. Ukm 67 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Luonnossa liikkuminen on ihanaa. Olen 50 kymppinen ukm. 177/82. Omistan auton. UKM67 tossa sulle aluks. Haluaisitko tänään tavata levähdys alueella illemmalla esim.klo. 17- 18. Tampereen suuntaan ainaskin valaistus oli pimeänä viikko sitten joten autosssa hyvä nauttia. Ukm 67 

- Luontoon kun pääsiskin keväällä/kesällä, vaikka useampikin mies runkkaamassa, imemässä... 
 Kik Ukm.Hml- AnonyymiKyllähän motarin levarilla metsässä halukkaita löytyy. 
 Tampereelle päin metsikkö rauhallisempi olen kerran imennyt kun pari miestä tuli viereen runkkaa, toiselta kun sperma purkautui nappasin kalun suuhuni sain niellä lopun lastin... ukm 67
- Anonyymi kirjoitti:- Kyllähän motarin levarilla metsässä halukkaita löytyy. 
 Tampereelle päin metsikkö rauhallisempi olen kerran imennyt kun pari miestä tuli viereen runkkaa, toiselta kun sperma purkautui nappasin kalun suuhuni sain niellä lopun lastin... ukm 67- Mielummin sitä privaatimpaa touhua kuin ihan kolhoosihommia tienvieressä... 

- AnonyymiVois olla ihanaa, t. enempi btm ukm 66v rmk - AnonyymiOnko sulla paikka? Ukm 60v 

- AnonyymiUkm 67 koska voisit tulla levarille, siis Tampereen suuntaan? 
- AnonyymiHei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 http://arara-ik.com/H/C3v3A4 
Ketjusta on poistettu 50 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset738094
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti905737
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut443882
- Pikkupersu osoitti olevansa hieman yksinkertainen"Heikosti älykkyystesteissä pärjänneistä lapsista tulee muita todennäköisemmin ennakkoluuloisia ja konservatiivisia", uu913642
- Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessäänmutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät413300
- Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueitasillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi553262
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1112975
- Jos on heikkolahjainen ja laiska koulupudokas, niin silloin äänestää vasemmistopuolueitanäin tämä on käytännössä aina mennyt. Jos ei älyä ole paljon suotu, niin ei silloin inssiksi opiskella, vaan päädytään212960
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k462839
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral972833