Saunaseuraa

Saunakaveriksi

Olisiko H:Linnassa saunaseuraa 5-kymppiselle, mieluummin vanhemmista. Pesut molemmin puolin.

41

4705

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oletkos saanut jo saunaseuraa? Laita numeros olen kiinnostunut.

      • No, en oo saanut seuraa. Mutta en voi laittaa numeroani. Sorry. Sinun numero ?? niin otan yhteyt.


      • Odotan........


    • Kiimallinen

      Kiinnostusta olisi myös hiukka alle 50v 176/69/16 vers kaverilla...

      • Numero?


      • Oisko numeroo?


      • Etsin1

        Täällä 52 vuotias nuorekas kaveri saunaseuraa vailla... jotain yhteystietoa niin sovitaan...


    • Saunatonttu

      No, joko olet saanut seuraa?? Haluaisin itsekin saunaseuraa H:linnasta. Olen 48 v. ja sopusuhtainen. Oisko joku halukas? 50 v

    • Himosaunoja

      Saunaseuraa vailla, olen 45 v. ja tarjoudun seuraksi. Pesut ym. onnistuu, toivottavasti molemminpuolin. Laita numeroo tuleen niin otan yht.

      • Moi . Laita jotain yhteystietoja..... 52 vuotias nuorekas saunaseuraa vailla...


    • poju22

      täällä olisi 22v 185/95/15 poju vailla vanhempaa ukm saunaseuraa Tampereella, hoidan selänpesut ja kenties muutakin, [email protected]

    • AVii
      • Nylonmen

        Olis kiva käydä kunnon saunassa ja pesulla!


    • karolahti18
    • wiliwiki

      [email protected] . On mailini. Olen 63v, haluaisin tutustua. Kirjoita ajatuksiasi. Terveisin Hanski.

      • UkmHml

    • Anonyymi

      Kikkelillä ei vihdota.

    • Anonyymi

      U­­­us­i s­­­ek­­­si­tea­­­tteri ava­utu­­u Su­ome­en! Ku­­­tsu­­mme kai­­­kki­­­. Il­­mo­it­­­tautum­ine­­­n ry­­­hmäämm­­­e tä­­äl­­l­ä 👉 https://www.aktiivinenvaimo.site/H/D8r3V7

    • Anonyymi

      Oletteko ajatelleet niitä puulämmitteisiä saunojanne kuinka paljon ne saastuttaa ilma kehää , ettekö voisi jättää sitä saunan lämmitystä väliin ja yksinkertaisesti vaan yhtyä toisiinne sillä saahan sitä lähemmän tuttavuuden paremmin ja nopeammin aikaiseksi tunkeutumalla toisen suoleen kuin että ensin istua tuntitolkulla kuumassa ja cvielä puulämmitteisessä saunassa jonka lämmityksessä pääsee ilmakehään otsonikerrosta ohentavia pien hiukkasia HÄVETKÄÄ jos ette ilman saunan lämmitystä saavuta eroottisesti kiihottavaa alkulatausta .

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Saunaseuraa H:linnasta yli 60 v. miehet haloo

      • Anonyymi

        Kiinnostaa olen hyvän matkan päässä. Ukm 67


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostaa olen hyvän matkan päässä. Ukm 67

        Sulla sauna ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla sauna ?

        On kyllä. Haluatko luokseni saunaan. Ukm 67


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kyllä. Haluatko luokseni saunaan. Ukm 67

        Joo, mahdollisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, mahdollisesti.

        Koska vois tulla ja mihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kyllä. Haluatko luokseni saunaan. Ukm 67

        No, koska vois tulla ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, koska vois tulla ?

        Kerrotko vähän itsestäsi. Minkä ikäinen olet, oletko ukm, kokosi, liikutko autolla ja mistä tykkäät saunomisen lisäksi. Ukm 67v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, koska vois tulla ?

        Viestit kertoo oot ala ikäinen nulikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrotko vähän itsestäsi. Minkä ikäinen olet, oletko ukm, kokosi, liikutko autolla ja mistä tykkäät saunomisen lisäksi. Ukm 67v

        Luonnossa liikkuminen on ihanaa. Olen 50 kymppinen ukm. 177/82. Omistan auton. UKM67 tossa sulle aluks.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luonnossa liikkuminen on ihanaa. Olen 50 kymppinen ukm. 177/82. Omistan auton. UKM67 tossa sulle aluks.

        Kevät ja kesä lähestyy olis kiva liikkuu luonnossa yhdes, nauttia toisistaan metsässä ilman häiriö tekijöitä. Ukm 67v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kevät ja kesä lähestyy olis kiva liikkuu luonnossa yhdes, nauttia toisistaan metsässä ilman häiriö tekijöitä. Ukm 67v

        Wau, olis tosi kivaa.............


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Wau, olis tosi kivaa.............

        Vakkarin kansssa olis kiihottavaa käydä motarin levähdys alueella, imeä voisin rauhassa kun yksi tai useampi runkkari tulisi katsoo viereen. Ukm 67


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luonnossa liikkuminen on ihanaa. Olen 50 kymppinen ukm. 177/82. Omistan auton. UKM67 tossa sulle aluks.

        Haluaisitko tänään tavata levähdys alueella illemmalla esim.klo. 17- 18. Tampereen suuntaan ainaskin valaistus oli pimeänä viikko sitten joten autosssa hyvä nauttia. Ukm 67


    • Luontoon kun pääsiskin keväällä/kesällä, vaikka useampikin mies runkkaamassa, imemässä...

      Kik Ukm.Hml

      • Anonyymi

        Kyllähän motarin levarilla metsässä halukkaita löytyy.
        Tampereelle päin metsikkö rauhallisempi olen kerran imennyt kun pari miestä tuli viereen runkkaa, toiselta kun sperma purkautui nappasin kalun suuhuni sain niellä lopun lastin... ukm 67


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän motarin levarilla metsässä halukkaita löytyy.
        Tampereelle päin metsikkö rauhallisempi olen kerran imennyt kun pari miestä tuli viereen runkkaa, toiselta kun sperma purkautui nappasin kalun suuhuni sain niellä lopun lastin... ukm 67

        Mielummin sitä privaatimpaa touhua kuin ihan kolhoosihommia tienvieressä...


    • Anonyymi

      Vois olla ihanaa, t. enempi btm ukm 66v rmk

      • Anonyymi

        Onko sulla paikka? Ukm 60v


    • Anonyymi

      Ukm 67 koska voisit tulla levarille, siis Tampereen suuntaan?

    • Anonyymi

      H­­e­­i! Ku­­ts­um­­me sinu­­t käym­ään u­­­udess­a chatis­­­sa! Mei­tä on yl­­i miljoona! 👉 http://arara-ik.com/H/C3v3A4

    Ketjusta on poistettu 50 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      187
      7436
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4322
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2135
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2059
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1889
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1696
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      35
      1681
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1629
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1613
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1428
    Aihe