Saunaseuraa

Saunakaveriksi

Olisiko H:Linnassa saunaseuraa 5-kymppiselle, mieluummin vanhemmista. Pesut molemmin puolin.

41

6216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oletkos saanut jo saunaseuraa? Laita numeros olen kiinnostunut.

      • No, en oo saanut seuraa. Mutta en voi laittaa numeroani. Sorry. Sinun numero ?? niin otan yhteyt.


      • Odotan........


    • Kiimallinen

      Kiinnostusta olisi myös hiukka alle 50v 176/69/16 vers kaverilla...

      • Numero?


      • Oisko numeroo?


      • Täällä 52 vuotias nuorekas kaveri saunaseuraa vailla... jotain yhteystietoa niin sovitaan...


    • Saunatonttu

      No, joko olet saanut seuraa?? Haluaisin itsekin saunaseuraa H:linnasta. Olen 48 v. ja sopusuhtainen. Oisko joku halukas? 50 v

    • Himosaunoja

      Saunaseuraa vailla, olen 45 v. ja tarjoudun seuraksi. Pesut ym. onnistuu, toivottavasti molemminpuolin. Laita numeroo tuleen niin otan yht.

      • Moi . Laita jotain yhteystietoja..... 52 vuotias nuorekas saunaseuraa vailla...


    • poju22

      täällä olisi 22v 185/95/15 poju vailla vanhempaa ukm saunaseuraa Tampereella, hoidan selänpesut ja kenties muutakin, [email protected]

    • AVii
      • Nylonmen

        Olis kiva käydä kunnon saunassa ja pesulla!


    • karolahti18
    • wiliwiki

      [email protected] . On mailini. Olen 63v, haluaisin tutustua. Kirjoita ajatuksiasi. Terveisin Hanski.

      • UkmHml

    • Anonyymi

      Kikkelillä ei vihdota.

    • Anonyymi

      U­­­us­i s­­­ek­­­si­tea­­­tteri ava­utu­­u Su­ome­en! Ku­­­tsu­­mme kai­­­kki­­­. Il­­mo­it­­­tautum­ine­­­n ry­­­hmäämm­­­e tä­­äl­­l­ä 👉 https://www.aktiivinenvaimo.site/H/D8r3V7

    • Anonyymi

      Oletteko ajatelleet niitä puulämmitteisiä saunojanne kuinka paljon ne saastuttaa ilma kehää , ettekö voisi jättää sitä saunan lämmitystä väliin ja yksinkertaisesti vaan yhtyä toisiinne sillä saahan sitä lähemmän tuttavuuden paremmin ja nopeammin aikaiseksi tunkeutumalla toisen suoleen kuin että ensin istua tuntitolkulla kuumassa ja cvielä puulämmitteisessä saunassa jonka lämmityksessä pääsee ilmakehään otsonikerrosta ohentavia pien hiukkasia HÄVETKÄÄ jos ette ilman saunan lämmitystä saavuta eroottisesti kiihottavaa alkulatausta .

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Saunaseuraa H:linnasta yli 60 v. miehet haloo

      • Anonyymi

        Kiinnostaa olen hyvän matkan päässä. Ukm 67


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostaa olen hyvän matkan päässä. Ukm 67

        Sulla sauna ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla sauna ?

        On kyllä. Haluatko luokseni saunaan. Ukm 67


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kyllä. Haluatko luokseni saunaan. Ukm 67

        Joo, mahdollisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, mahdollisesti.

        Koska vois tulla ja mihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kyllä. Haluatko luokseni saunaan. Ukm 67

        No, koska vois tulla ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, koska vois tulla ?

        Kerrotko vähän itsestäsi. Minkä ikäinen olet, oletko ukm, kokosi, liikutko autolla ja mistä tykkäät saunomisen lisäksi. Ukm 67v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, koska vois tulla ?

        Viestit kertoo oot ala ikäinen nulikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrotko vähän itsestäsi. Minkä ikäinen olet, oletko ukm, kokosi, liikutko autolla ja mistä tykkäät saunomisen lisäksi. Ukm 67v

        Luonnossa liikkuminen on ihanaa. Olen 50 kymppinen ukm. 177/82. Omistan auton. UKM67 tossa sulle aluks.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luonnossa liikkuminen on ihanaa. Olen 50 kymppinen ukm. 177/82. Omistan auton. UKM67 tossa sulle aluks.

        Kevät ja kesä lähestyy olis kiva liikkuu luonnossa yhdes, nauttia toisistaan metsässä ilman häiriö tekijöitä. Ukm 67v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kevät ja kesä lähestyy olis kiva liikkuu luonnossa yhdes, nauttia toisistaan metsässä ilman häiriö tekijöitä. Ukm 67v

        Wau, olis tosi kivaa.............


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Wau, olis tosi kivaa.............

        Vakkarin kansssa olis kiihottavaa käydä motarin levähdys alueella, imeä voisin rauhassa kun yksi tai useampi runkkari tulisi katsoo viereen. Ukm 67


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luonnossa liikkuminen on ihanaa. Olen 50 kymppinen ukm. 177/82. Omistan auton. UKM67 tossa sulle aluks.

        Haluaisitko tänään tavata levähdys alueella illemmalla esim.klo. 17- 18. Tampereen suuntaan ainaskin valaistus oli pimeänä viikko sitten joten autosssa hyvä nauttia. Ukm 67


    • Luontoon kun pääsiskin keväällä/kesällä, vaikka useampikin mies runkkaamassa, imemässä...

      Kik Ukm.Hml

      • Anonyymi

        Kyllähän motarin levarilla metsässä halukkaita löytyy.
        Tampereelle päin metsikkö rauhallisempi olen kerran imennyt kun pari miestä tuli viereen runkkaa, toiselta kun sperma purkautui nappasin kalun suuhuni sain niellä lopun lastin... ukm 67


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän motarin levarilla metsässä halukkaita löytyy.
        Tampereelle päin metsikkö rauhallisempi olen kerran imennyt kun pari miestä tuli viereen runkkaa, toiselta kun sperma purkautui nappasin kalun suuhuni sain niellä lopun lastin... ukm 67

        Mielummin sitä privaatimpaa touhua kuin ihan kolhoosihommia tienvieressä...


    • Anonyymi

      Vois olla ihanaa, t. enempi btm ukm 66v rmk

      • Anonyymi

        Onko sulla paikka? Ukm 60v


    • Anonyymi

      Ukm 67 koska voisit tulla levarille, siis Tampereen suuntaan?

    • Anonyymi

      H­­e­­i! Ku­­ts­um­­me sinu­­t käym­ään u­­­udess­a chatis­­­sa! Mei­tä on yl­­i miljoona! 👉 http://arara-ik.com/H/C3v3A4

    Ketjusta on poistettu 50 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      120
      1301
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1163
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      48
      1133
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe