Oon rakastunut yhteen meidän luokan tyttöön ja sen tytön kaveri on tullu sanomaan mulle, että se tyttö on sanonu sille sen kaverille tykkäävänsä musta. Luokkalaiset nauraa jos kukaan on ihastunut. Mulla ei oo sen puhelinnumeroo. Oon 6-luokalla. Auttakaa!
Kuinka kertoa rakastavansa!?
7
294
Vastaukset
- paneskelija69
moi! mäki oon h0Mo ;D OLOLOLOLOLOOLOLOLOLOLOLOL
ps
growtopia on hyvä peli
oon 9 v lahesta - rakastunu
kyl se siit oon 8 ja oon rakstunuut 2 enkä oo uskaltanu kertoo kyl se ssiitä puhu sille.
- 19376
Oon samas tilantees mut tyttö 6 luokal jaon ihastunu 5 luokkalaiseen joka on ihastunu muhun. Hankin kaverilta numeron ja laitan viestii huomenna
apuaaaa
- Anttitykkää
Oon rakastunut
Meidän luokan annaan - Samaistunut
Mulla on täsmälleen sama ongelma :( en tiedä uskallanko puhua ihastukselleni mitä tunnen häntä kohtaan... Help
- Kerrosille
no siis mee vaan sanoo et tykkäät siitä koska se ei voi mennä pieleen koska tiiät että sekin tykkää susta. Ja jos olet oikeasti rakastunut et ajattelisi mitä kaverisi ajattelee siitä, kateellisia tai iloisia sun puolesta niitten *pitäisi* olla. Oikeassa rakkaudessa et mieti mitä muut ajattelee. kuinka kauan olet tykännyt tästä tytöstä, jos joku pari vk-päiviä niin se luultavasti menee ohi pian. Ja jos menet sanomaan hänelle että tykkäät hänestä ja vaikka hän ei vastaisi samalla lailla takaisin olisit surullinen jonkin aikaa mutta kun pääset siitä yli kaikki paranee. jos et ikinä sano sitä sulle jää epävärmä fiilis ''Ehkä mä oisin saanu sen'' ''ois pitäny sanoo aikasemmin''. Tee nytten se ennen kuin on liian myöhäistä. jos et pysty tehdä sitä sen takia mitä muut ajattelee se ei ole oikeaa rakkautta. Kyllä se sitten joskus isompana löytyy :) mutta onnea sinne
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631473Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271311Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on691293Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151154- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3191027Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2261022- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että278933- 72915