Kuinka kertoa rakastavansa!?

Kuusi12345

Oon rakastunut yhteen meidän luokan tyttöön ja sen tytön kaveri on tullu sanomaan mulle, että se tyttö on sanonu sille sen kaverille tykkäävänsä musta. Luokkalaiset nauraa jos kukaan on ihastunut. Mulla ei oo sen puhelinnumeroo. Oon 6-luokalla. Auttakaa!

7

287

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paneskelija69

      moi! mäki oon h0Mo ;D OLOLOLOLOLOOLOLOLOLOLOLOL
      ps
      growtopia on hyvä peli
      oon 9 v lahesta

    • rakastunu

      kyl se siit oon 8 ja oon rakstunuut 2 enkä oo uskaltanu kertoo kyl se ssiitä puhu sille.

    • 19376

      Oon samas tilantees mut tyttö 6 luokal jaon ihastunu 5 luokkalaiseen joka on ihastunu muhun. Hankin kaverilta numeron ja laitan viestii huomenna

    • apuaaaa

    • Anttitykkää

      Oon rakastunut
      Meidän luokan annaan

    • Samaistunut

      Mulla on täsmälleen sama ongelma :( en tiedä uskallanko puhua ihastukselleni mitä tunnen häntä kohtaan... Help

    • Kerrosille

      no siis mee vaan sanoo et tykkäät siitä koska se ei voi mennä pieleen koska tiiät että sekin tykkää susta. Ja jos olet oikeasti rakastunut et ajattelisi mitä kaverisi ajattelee siitä, kateellisia tai iloisia sun puolesta niitten *pitäisi* olla. Oikeassa rakkaudessa et mieti mitä muut ajattelee. kuinka kauan olet tykännyt tästä tytöstä, jos joku pari vk-päiviä niin se luultavasti menee ohi pian. Ja jos menet sanomaan hänelle että tykkäät hänestä ja vaikka hän ei vastaisi samalla lailla takaisin olisit surullinen jonkin aikaa mutta kun pääset siitä yli kaikki paranee. jos et ikinä sano sitä sulle jää epävärmä fiilis ''Ehkä mä oisin saanu sen'' ''ois pitäny sanoo aikasemmin''. Tee nytten se ennen kuin on liian myöhäistä. jos et pysty tehdä sitä sen takia mitä muut ajattelee se ei ole oikeaa rakkautta. Kyllä se sitten joskus isompana löytyy :) mutta onnea sinne

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      96
      1872
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1387
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1238
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1157
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      65
      1138
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      984
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      976
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      72
      969
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      793
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      768
    Aihe