Tuhertelijalafkan organisaatio on aivan sekaisin; vastuuhenkilöistä kukaan ei tiedä, ketkä muut edes ovat vastuuhenkilöitä, saati kenen vastuualueeseen mikäkin asia kuuluu. Vasemmalla kädellä hoidettu koko läävä, pitääkin ilmoittaa rahoittajallenne että rahahanat kiinni. Kaupungin kulttuuritoimi?
Voisivtte siellä käyttää vetokaappia, etteivät kaikki fiksatiivi- ja maalihöyryt päätyisi teidän "taiteilijoiden" aivosoluihin jylläämään.
Haagan taideseura on perseestä
6
341
Vastaukset
- Remis
Kyllä on kirjoittajalta mopo karannut. Mikä lienee motiivi moiseen valehteluun ja parjaamiseen. Olisiko vatsanpuruja.
- ZZ0RR0
En valehtele. Meilaapa kyseiseen seuraan ja kysy, kuka hoitaa mitäkin asiaa. Eivät ne tiedä itsekään.
- Joulumielellä
Itse sain vasauksen välittömästi, iloisin mielin joulun odotukseen
- Joulumielellä
Joulumielellä kirjoitti:
Itse sain vasauksen välittömästi, iloisin mielin joulun odotukseen
Olen muuten "töissä" siellä
- elokehrö
´Mutta entä itse näyttely Kaapelitehtaalla? Mitä piditte teoksista?
- elokehrö
elokehrö
Kävin näyttelyssä. Todella laadukkaita töitä, paitsi yksi. Täydellinen fluffi!
Keisari jolla ei ole vaatteita, sanon ja sanoin sielläkin. Miettikääpä: Kolme lautaa oli allekain!
Pidän puusta,mutta katson mieluummin sitä metsässä.
Ei kannata mennä katsomaan, vaikka maksetaisiin vaikka ilmainen olikin. Muut työt olivan ihan kauniita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.31011727Suomea odottaa karu kohtalo
Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.4163312Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei951848- 891636
- 831623
- 911099
Onko kenelläkään tästä tietoo?
https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te411081Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin73927Ihastukselleni
Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn21913Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?
Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e253887