Yksityisen ja julkisen sektorin tuloerot kasvavat julkisen eduksi. Julkisen sektorin hallinnon palkat ovat ryöstöluokkaa. Julkinen loivaliikkeinen sektori on se elin joka määrittää kaikki hinnat. Kun perustetaan uusi virka tai toimi pitää jonkun selkänahasta saada lisää rahaa paperin pyörittämiseen. Kun julkinen loivaliikkeinen sektori ei ole tuottavaa työtä he ryöstävät julkisesti veronmaksajia. Jotta kaikille tulisi asia selväksi kyseessä on JULKINEN MAFIA.
Vastaukset 3
- ValtavatKuntapalkat
Kunnanjohtajan palkka 10.500 e.
Sisäministerin palkka 10.000 e.
Kunnan toimialajohtaja palkka 7000 e.
Kansanedustajan palkka 6500 e.
Siis kuntien palkat huipputasolla ja vastuu vaakatasolla
kun valtuusto ja lautakunnat kantavat vastuun.
Siksi kuntia ajetaan yhteen, kun valtio ei kestä tätä rahoitusta. - sopeuttamiseläkettä
Saako myöskin sitä Sopeuttamiseläkettä???
kannattais tehdä sitten myöskin jokapäivä töitäkin ; ) - ansiotili
Hei! Laura Räty on sanonut, että jokaisen työtätekevän ihmisen kuukausi ansio on (alin) ainaskin: 2600e/kk. Tuon alle mevää ansiota hän ei ymmärrä ; )
Näin sitten täytynee olla tässä maassa alinansiotaso, kun entinen virkanainen ja nykyinen terveys-ja mikä lie kommentoi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1961912
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.117997Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo139991En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset213738- 62678
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä25676- 135666
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57602- 38578