Onnea Sauli ja Jenni!

IloinenPuolestanne

17

203

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ilo.ylimmillään

Aivan mahtavaa! Olen eritoten onnellinen Jennin puolesta. Toki Saulikin onnitteluy ansaitsee.

Odotan jo lööppejä ja kuvia vauvamasusta!

• Navat-esiin-nyt

Haluaisin nähdä kuvia palstalaisten masuista.
        Olen vertaistutkija. Vertaan olut mahojen suhdetta ravinto mahojen pulskuuteen.
        Laihakin saa olla kyllä laihastakin vatsasta tilaston saa.

• Voi.että

Onne vaan 🤗
      Kohta voimme ihailla omaa prinsessaa/pirinssiä eikä aina ruotsin kuningaallisten jälkikasvua.

• Voi miten kiva heille kummallekin!
      Toivottavasti kaikki menee hyvin.

• Sauli saakin elävän lahjan 70. ikävuotensa kunniaksi, eikä ole koira.
      Onnea molemmille.

• vuosienodotuspalkittiin

Eipä parempaa Suomi-100 vuotta lahjaa olisi voineet saada, Onnea!

• Aiai-meni-ohi

Harmi kun ei ole tärpännyt sydäntalvella. Minä miehenä näen sieluni silmin..........
        Mikä olisikaan sydämiä pakahduttavanpaa kuin pieni nyytti linnan kättelyjonossa 6.12.2017, omassa kehdossaan. Jenni siinä imettäisi välillä ja kättely jatkuisi kuin ei mitään. Hoitotäti pilttipurkki kädessä lusikka ojossa.
        Vieraat, etenkin naiset pysähtyisivät lepertelemään. Joten kättelylähetys olisi pidennettävä klo 18 - 06.00 ja juhlat kastajaisineen olisi 7.12 klo 12.

• Ei tule presidenttiparille prinssiä eikä prinsessaa, tavallinen ihana vauva vain jonka isä on presidentti. Onneksi meillä ei ole rasitteenamme ja elätettävänämme kuningassukua.

• alamaalainen

niimpä, residentille tulee vaan rinssejä ja rinsessoja

• ettämuajännittää

Voi kun saisivat kolmoset tai edes kaksoset 🤗🤗🤗

• Karmeethikeepukkaa

Alamummo ja femmavitoset eli yläfemmat.

• ymmä

Olettaako nyt joku, että presidenttipari lueskelee näitä palstoja, vai ketä täällä onnitellaan.

• Onneeonneee

Saattaa Sauli lukeekin kun kuuluu ikäryhmään 😅

• jo_liikaa

Tuota, maailmassa syntyy ihmisiä valtavat määrät joka hetki, olisi siinä onniteltavaa, jos ei siis välitä maapallon ylitetystä sietokyvystä, ilmastonmuutoksesta, muovista ruoassa, ympäristösaasteista, terrorismista jne. Jotkut kai kokevat hallitsijaparin ja sen lisääntymisen jotenkin arvokkaammaksi.

• Onnea iloisen tulevan perhetapahtuman johdosta heille.

• Hartaasti odotettu lapsi on aina rakastettu - onnittelut vanhemmille koko sydämestäni, vaikka eivät tätä palstaa lukisikaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      47
      3572
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3365
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2601
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2298
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1819
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1719
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      182
      1688
    8. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      384
      1417
    9. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      26
      1201
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1068
    Aihe