Onnea Sauli ja Jenni!

IloinenPuolestanne

17

234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ilo.ylimmillään

      Aivan mahtavaa! Olen eritoten onnellinen Jennin puolesta. Toki Saulikin onnitteluy ansaitsee.

      Odotan jo lööppejä ja kuvia vauvamasusta!

      • Navat-esiin-nyt

        Haluaisin nähdä kuvia palstalaisten masuista.
        Olen vertaistutkija. Vertaan olut mahojen suhdetta ravinto mahojen pulskuuteen.
        Laihakin saa olla kyllä laihastakin vatsasta tilaston saa.


    • Voi.että

      Onne vaan 🤗
      Kohta voimme ihailla omaa prinsessaa/pirinssiä eikä aina ruotsin kuningaallisten jälkikasvua.

    • Voi miten kiva heille kummallekin!
      Toivottavasti kaikki menee hyvin.

    • Sauli saakin elävän lahjan 70. ikävuotensa kunniaksi, eikä ole koira.
      Onnea molemmille.

    • vuosienodotuspalkittiin

      Eipä parempaa Suomi-100 vuotta lahjaa olisi voineet saada, Onnea!

      • Aiai-meni-ohi

        Harmi kun ei ole tärpännyt sydäntalvella. Minä miehenä näen sieluni silmin..........
        Mikä olisikaan sydämiä pakahduttavanpaa kuin pieni nyytti linnan kättelyjonossa 6.12.2017, omassa kehdossaan. Jenni siinä imettäisi välillä ja kättely jatkuisi kuin ei mitään. Hoitotäti pilttipurkki kädessä lusikka ojossa.
        Vieraat, etenkin naiset pysähtyisivät lepertelemään. Joten kättelylähetys olisi pidennettävä klo 18 - 06.00 ja juhlat kastajaisineen olisi 7.12 klo 12.


    • Ei tule presidenttiparille prinssiä eikä prinsessaa, tavallinen ihana vauva vain jonka isä on presidentti. Onneksi meillä ei ole rasitteenamme ja elätettävänämme kuningassukua.

      • alamaalainen

        niimpä, residentille tulee vaan rinssejä ja rinsessoja


    • ettämuajännittää

      Voi kun saisivat kolmoset tai edes kaksoset 🤗🤗🤗

      • Karmeethikeepukkaa

        Alamummo ja femmavitoset eli yläfemmat.


    • ymmä

      Olettaako nyt joku, että presidenttipari lueskelee näitä palstoja, vai ketä täällä onnitellaan.

      • Onneeonneee

        Saattaa Sauli lukeekin kun kuuluu ikäryhmään 😅


    • jo_liikaa

      Tuota, maailmassa syntyy ihmisiä valtavat määrät joka hetki, olisi siinä onniteltavaa, jos ei siis välitä maapallon ylitetystä sietokyvystä, ilmastonmuutoksesta, muovista ruoassa, ympäristösaasteista, terrorismista jne. Jotkut kai kokevat hallitsijaparin ja sen lisääntymisen jotenkin arvokkaammaksi.

    • Onnea iloisen tulevan perhetapahtuman johdosta heille.

    • Hartaasti odotettu lapsi on aina rakastettu - onnittelut vanhemmille koko sydämestäni, vaikka eivät tätä palstaa lukisikaan!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe