Vapaa kuvaus



Moi!
Olin joskus nimimerkki Minea40 - pitkään pois oltuani profiilini pyyhkiytyi pois, enkä silti voi käyttää vanhaa nimimerkkiäni, joka on varattu?!
Transpositio - merkkini viittaa vaikeaan sydänvikaani, jonka yksi diagnoosi on valtasuonten transpositio Q20.5ccTGA. Olen - kumma kyllä vieläkin hengissä - kiitos erinomaisen kardiologini !
Kissat ovat edelleen rakkaat lemmikkini ja kaikki kummallinen kiinnostaa minua. Luonto ja sen ilmiöt erittäin tärkeitä myös.
Isoäiti ja onnellinen vaimo edelleen, joka toivoo avarakatseisuutta ja lämpöistä mieltä kaikille palstalaisille (kin)!
Kuvassa nuorimmaiseni Majk 8 vuotta, n. kuusiviikkoisena metsästä löytynyt hylätty mahdottoman rakas lapseni.

Aloituksia

35

Kommenttia

472

  1. Taksiuudistus

    Heippa! Onko taksiuudistus vaikuttanut ko palvelun käyttöösi? Tunnetko epävarmuutta tms? Kokemuksia suuntaan tai tois
    60 plus
    20
    397
  2. Entresto lääkitys

    Itse käytän. Onko muita? Kokemuksianne toivoisin. Minulla ok.
    0
    345
  3. Mikä tekee sinusta onnellisen?

    Kannattaa ehkä miettiä hetki, vaikka ilmiselviä asioita mieleen putkahtaakin. Onnihan kannattelee meitä kuten rakkauskin
    60 plus
    58
    878
  4. Läheisriippuvaisuus - kokemuksia

    Hei pitkästä aikaa! Itse olen omakohtaisesti kokenut olleeni koko elämäni lapsuudesta nelikymppiseksi asti läheisrii
    60 plus
    23
    543
  5. Turun puukottaja

    Virnuileva ja kahden ihmisen tappamiseen sitoutunut puukottaja, joka aiemmin myönsi tehneensä tekonsa ihailemansa Isisin
    60 plus
    2
    81
  6. Sinäkö - addikti?

    Hei! Useimmilla meistä on jotakin ylitse muiden (rakkaus suljetaan nyt pois). Alkoholi - makeiset yms - hillitön treenaa
    60 plus
    24
    574
  7. Jussit ja gaalat

    Naiset alistuvat vuosikaudet kaikkeen kamalaan ... pysyvät hengissä ja voittavat palkintoja roolisuorituksillaan. Nyt si
    60 plus
    64
    885
  8. Entreston käyttäjät

    Etsin teitä - kokemuksia? Itselläni yllättävän hyvin toiminut, mutta ei kai kaikilla pelitä samaan tapaan? Miten teill
    0
    295
  9. Oletko syntymäsairas vai myöhemmin?

    No - itselläni tuo sydän... synnynnäinen vika, jolle itse voin vain nostaa kädet pystyyn. Onko muita kohtalotovereita?
    60 plus
    4
    135
  10. Suomi 100v - mitä se Sinulle merkitsee?

    Iltaa! Itsenäisyys on minulle tärkeä asia ja sen toivon pysyvän tulevaisuudessakin. Suht puhdas luontomme , pitkät välim
    60 plus
    38
    522
  11. Suku on pahin - Onko? Oma vai toisen?

    Minulla ei ole ollut koskaan montaa lähisukulaista - kolme isovanhempaa poissa jo ennen syntymääni ja isäni velipuolet j
    60 plus
    25
    387
  12. Musiikki ja sinä ...

    Kuunteletko festareilla, konserteissa, kotona tms. Soitatko itse? Sanon tässä vaiheessa vain, että musiikkia ilman en
    60 plus
    53
    1026
  13. "Elämäsi" rakkaus. Yksi/useita vai/ja elämä itse?

    Rakkaus voi joillekin olla yksi ja ainoa, vaikkapa "ensi rakkaus", jota ei mikään myöhempi muuta. Toisilla taas voi oll
    60 plus
    45
    1889
  14. Tiesitkö ammattisi jo lapsena - mihin päädyit?

    Hei! Itse lapsena kerroin vanhemmilleni ensimmäisen maaseudulla mummolassa vietetyn kesän jälkeen, että minusta tulee is
    60 plus
    61
    682
  15. Sinun elämäsi motto - onko sitä?

    Itse olen jo vuosikymmeniä sitten todennut "rakkaus on autoni bensa". Aika on näyttänyt sen todeksi. Minulla on vain tä
    60 plus
    97
    1287
  16. Tähdet kertovat - kertovatko?

    Horoskoopit ovat omanlaistaan ajanvietettä ja hyvä niin. Tähtien asentoihin perustuvat henkilökohtaiset tähtikartat ovat
    60 plus
    86
    1256
  17. Päivän hyvä työ - teetkö niitä?

    Aloitus perustuu siis vanhaan käsitteeseen sisältäen omantunnon kysymyksen. Itse koen käsitteen paitsi fyysisenä teko
    Ikäryhmät
    61
    451
  18. Peloistasi pahin?

    Oletko jo saanut siitä esimakua vai onko se uhkakuvana ajatuksen tasolla? Itse olen ollut vähällä menettää puolisoni va
    60 plus
    79
    757
  19. Perinteinen, hifistelijä vai herkkusuu?

    Hei taas! Kaikkea edellämainittua löytynee monista, mutta yleensä jokin on vallitseva mieltymys. Omalla kohdallani yli
    60 plus
    41
    275
  20. Pimenevät illat - nautinto vai kauhistus?

    Tuli sammuu - sali tummuu, mutta sammuuko sisäinen palosi? Itse olen aina ollut "hämäränhyssy" . Leikilläni aina sanonk
    Ikäryhmät
    18
    262