Heippa! Onko taksiuudistus vaikuttanut ko palvelun käyttöösi? Tunnetko epävarmuutta tms? Kokemuksia suuntaan tai toiseen? Täytyy tunnustaa, että ( turhaanko ) olen jättänyt taksin käytön tyystin uudistuksen jälkeen, kos…
Itse käytän. Onko muita? Kokemuksianne toivoisin. Minulla ok.
Kannattaa ehkä miettiä hetki, vaikka ilmiselviä asioita mieleen putkahtaakin. Onnihan kannattelee meitä kuten rakkauskin - voiko ne yhdistää? Rakkaus on pyyteetöntä, mutta onnellisuudessa on itsekkyyden häivä :D Yhtä ka…
Hei pitkästä aikaa! Itse olen omakohtaisesti kokenut olleeni koko elämäni lapsuudesta nelikymppiseksi asti läheisriippuvainen. Epävakaa isä (turvallinen äiti, joka oli kaikkeni), petturi ensirakkaus ja päätökseni erota …
Virnuileva ja kahden ihmisen tappamiseen sitoutunut puukottaja, joka aiemmin myönsi tehneensä tekonsa ihailemansa Isisin nimiin käänsikin kelkkansa. Suomalainen miespuolinen puolustus asianajansa keksi Suomen laissa muk…
Hei! Useimmilla meistä on jotakin ylitse muiden (rakkaus suljetaan nyt pois). Alkoholi - makeiset yms - hillitön treenaaminen - pahan puhuminen - shoppailu - varastelu em liikkeistä - naapurikyttäily...jne. On mielestän…
Naiset alistuvat vuosikaudet kaikkeen kamalaan ... pysyvät hengissä ja voittavat palkintoja roolisuorituksillaan. Nyt sitten, kun kerrankin Suomen kansa on ollut "ison ääressä" tuntematttoman katsojina, on ollut "hyvä a…
Etsin teitä - kokemuksia? Itselläni yllättävän hyvin toiminut, mutta ei kai kaikilla pelitä samaan tapaan? Miten teillä vaikuttanut?
No - itselläni tuo sydän... synnynnäinen vika, jolle itse voin vain nostaa kädet pystyyn. Onko muita kohtalotovereita? Kaikki vaivat ovat yhtä tärkeitä!!! Kuinka olette selvinneet /kuinka sairaus on rajoittanut /olettek…
Iltaa! Itsenäisyys on minulle tärkeä asia ja sen toivon pysyvän tulevaisuudessakin. Suht puhdas luontomme , pitkät välimatkat pohjoisen hiljaisuuteen asti . Kaikki luonnonvaraiset eläimemme, lintumme jne. Olen ulkomaill…
Minulla ei ole ollut koskaan montaa lähisukulaista - kolme isovanhempaa poissa jo ennen syntymääni ja isäni velipuolet jo aikaa menehtyneitä - setäpuolieni lapsiin ei koskaan yhteyksiä. Äidilläni yksi ihana velipuoli, j…
Kuunteletko festareilla, konserteissa, kotona tms. Soitatko itse? Sanon tässä vaiheessa vain, että musiikkia ilman en tahtoisi elää - soitan itse vähän... Joululauluistkin nautin suuresti - joskus tulee kuunnelluksi muu…
Rakkaus voi joillekin olla yksi ja ainoa, vaikkapa "ensi rakkaus", jota ei mikään myöhempi muuta. Toisilla taas voi olla "useampi elämä" ( esim avioliitto), jolloin rakkauden kokee uudelleen. Itselläni kaiketi kaksi. Vi…
Hei! Itse lapsena kerroin vanhemmilleni ensimmäisen maaseudulla mummolassa vietetyn kesän jälkeen, että minusta tulee isona tipulan omistaja. Olin ehkä alle kolmevuotias ja naapurissa oli kanala. Toimittajan ura oli luk…
Itse olen jo vuosikymmeniä sitten todennut "rakkaus on autoni bensa". Aika on näyttänyt sen todeksi. Minulla on vain tämä "elämisen ajokortti", noin selvennykseksi ;) Mikä on sinua kuvaava lausahdus - onko sen sisältämä…
Horoskoopit ovat omanlaistaan ajanvietettä ja hyvä niin. Tähtien asentoihin perustuvat henkilökohtaiset tähtikartat ovat myös oma lukunsa. Monet ovat kiinnostuneista omasta tähtimerkistään... Jopa suurvaltojen johtajill…
Aloitus perustuu siis vanhaan käsitteeseen sisältäen omantunnon kysymyksen. Itse koen käsitteen paitsi fyysisenä tekona myös empatiana toista ihmistä kohtaan. Useimmat varmasti tekevät näitä "hyviä töitä" ihan huomaamat…
Oletko jo saanut siitä esimakua vai onko se uhkakuvana ajatuksen tasolla? Itse olen ollut vähällä menettää puolisoni vakavalle sairaudelle viimeisen vajaan kymmenen vuoden aikana kaksi kertaa perättäisinä vuosina. En ti…
Hei taas! Kaikkea edellämainittua löytynee monista, mutta yleensä jokin on vallitseva mieltymys. Omalla kohdallani yliherkkyys monelle mausteelle jne rajoittaa sapuskointiani. Se hyvä puoli on, että lähes kaikki ruoka t…
Tuli sammuu - sali tummuu, mutta sammuuko sisäinen palosi? Itse olen aina ollut "hämäränhyssy" . Leikilläni aina sanonkin, että hämärässä rumakin näyttää kauniimmalta ;) Miten on sinun laitasi?